Mijn verontschuldigingen, je hebt gelijk. Daarom ben ik blij dat ik mijn buitenlander card kan spelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het gaat meer om de sfeer. Die is nogal gespannen, mijns inziens.
Bovendien is het gebeurt in deze context.
No problem bro.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijn verontschuldigingen, je hebt gelijk. Daarom ben ik blij dat ik mijn buitenlander card kan spelen.
Beetje laat hè.quote:
Jullie groeten.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doen al deze 'talenten' plotseling hier?
SC'enquote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Potloodvis het volgende:
Wat doen al deze 'talenten' plotseling hier?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze praten niet eens over talentenjachten.
Ik heb 750 MB per maand en dat krijg ik niet echt op. Zit nu al 14 dagen te 3Gen en heb maar 150 MB verbrand.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Nou terug in de trein naar tilly.
Kreeg net een sms van kpn dat ik op 80 % van mijn internetlimiet zitallemaal fok
(limiet is gemiddelde van iedereen ofzo)
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.quote:
Daar zitten we ookquote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben jullie je eigen afdeling voor, toch?
Interessant allemaal, maar vertel eens over die zus van je?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef MouzurX het volgende:
Nou terug in de trein naar tilly.
Kreeg net een sms van kpn dat ik op 80 % van mijn internetlimiet zitallemaal fok
(limiet is gemiddelde van iedereen ofzo)
Geen ruimte meer voor users zoals jou en ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.
Ik heb 2gig permaand als met mijn iPhone 4.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb 750 MB per maand en dat krijg ik niet echt op. Zit nu al 14 dagen te 3Gen en heb maar 150 MB verbrand.
[ afbeelding ]
Nou, als je een foto post en ik kan die waarderen dan wil ik je wel accepteren.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een verloren ziel. Ik post overal en nergens, omdat er in ONZ geen plaats meer is voor een goede SC.
Ik jou ook niet. Behalve in een film ooitquote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé D. je hebt over de 100k's posts maar ik heb je eigenlijk nog nooit gezien?
Ik heb gewoon onbeperkt op mijn iPhone 3G.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb 2gig permaand als met mijn iPhone 4.
[ afbeelding ]
Jaloers of niet? belg!
"Zoals jou en ik", Ludo? Is dat je definitieve antwoord? Jou en ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen ruimte meer voor users zoals jou en ik.
Niets is van ons, iedereen is welkom.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hebben jullie je eigen afdeling voor, toch?
Ik heb geen boodschap aan jouw instemming, snoes.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nou, als je een foto post en ik kan die waarderen dan wil ik je wel accepteren.
Een paar wel geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit een soort ONZ wat is komen aanwaaien? Of ben ik blind aan het worden?
Ik zou de opticien bellenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:34 schreef Potloodvis het volgende:
Is dit een soort ONZ wat is komen aanwaaien? Of ben ik blind aan het worden?
Dat denk jij ja. op iPhone abonnementen zit een datalimiet van 2 gig per maand. Kusjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb gewoon onbeperkt op mijn iPhone 3G.
Jij dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Zoals jou en ik", Ludo? Is dat je definitieve antwoord? Jou en ik?
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niets is van ons, iedereen is welkom.
Stukken beter. Nu kunnen we de liefde gaan bedrijven en zulks.quote:
Volgens mij staat er ergens onbeperkt, maar goed. Ik gebruik het toch zelden dus zal die 2GB nooit halen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat denk jij ja. op iPhone abonnementen zit een datalimiet van 2 gig per maand. Kusjes.
Jou en mij?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stukken beter. Nu kunnen we de liefde gaan bedrijven en zulks.
Ik zat dus bij mij zus en toen moesten we gtst kijken en toen zag ik dat jij iemand had vermoord?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Interessant allemaal, maar vertel eens over die zus van je?
Er staat ook onbeperkt. Maar er staat ergens in de kleine lettertjes dat de snelheid word terug gebracht naar 1/8ste van de oorspronkelijke als je data over 2 gig heen gaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ergens onbeperkt, maar goed. Ik gebruik het toch zelden dus zal die 2GB nooit halen.
Kusjelik.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
Maar ik ga niet weg voordat ik de meeste hier voor homo heb uitgescholden. Homo's.
Ik ween. Maar je woeste aantrekkingskracht zorgt ervoor dat ik bereid ben deze fout door de vingers te zien.quote:
Hoi.quote:
Hey slaap lekker hè!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ga slapen, dit valt mij te zwaar. Het duurt wel een weekje of zo om dit te verwerken en tot mijzelf te komen.
Homo Sapiens?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
Maar ik ga niet weg voordat ik de meeste hier voor homo heb uitgescholden. Homo's.
Tyfus mag je krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef Potloodvis het volgende:
Stiekem wel ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen jou bedoelde.
FOK! is mijn alibi.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zat dus bij mij zus en toen moesten we gtst kijken en toen zag ik dat jij iemand had vermoord?
Maar dan kun je nog steeds internetten, alleen een stuk langzamer. Heb je een abonnement voor 2 jaar?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er staat ook onbeperkt. Maar er staat ergens in de kleine lettertjes dat de snelheid word terug gebracht naar 1/8ste van de oorspronkelijke als je data over 2 gig heen gaat.
Kan het alleen niet meer vinden.
Kloon van Myr?quote:
Beweer je dat ik op een kerel lijk?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen jou bedoelde.
is nog bezig vriendjequote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef MouzurX het volgende:
Wat heeft feyenoord eig gedaan ? Verloren hoop i?k
Mooi. Staat je cam al aan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ween. Maar je woeste aantrekkingskracht zorgt ervoor dat ik bereid ben deze fout door de vingers te zien.
Gewoon, omdat het kan?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nein, waarom zou ik dat zijn?
Dan erbij Myr lust heul geen appels jung.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nein, waarom zou ik dat zijn?
Ja, en ik heb mijn oksels ook al ingesmeerd met appelmoes.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi. Staat je cam al aan?
Jij luistert naar Culture Club.quote:
Fact.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Myr lust heul geen appels jung.
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij luistert naar Culture Club.![]()
![]()
Lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fact.
Tenzij geschild in de oven met kaneel.
Wel de enige echte van Hak hè? Of enigszins lauwe zelfgemaakte?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en ik heb mijn oksels ook al ingesmeerd met appelmoes.
Ik neem mijn abonnement wel voor 2 jaar ja. Heb het nog niet want ik wacht nog tot een winkel mij een iPhone 4 kan leveren.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog steeds internetten, alleen een stuk langzamer. Heb je een abonnement voor 2 jaar?
Wie schilt er nou appels in de oven?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fact.
Tenzij geschild in de oven met kaneel.
Heb helm van de beer met 3 levenkrachten stamina powerup. Ik breek je G.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:49 schreef Skylark. het volgende:
Zijn die nieuwen er nu nog steeds niet uitgebonjourd?
Tijd voor m'n Void Zone en Ancient Forged Hammer equip. Hebben we een healer en een tank? Dan aggro ik die MOBs okay.
Skylark,
Commandant der Strijdkrachten KLB.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
Waar komen Omdatappel en Krentenbaard vandaan dan?
quote:Krentenbaard wordt veroorzaakt door een bacterie. Het gaat meestal om de stafylokok. Kinderen en volwassenen kunnen deze bacterie bij zich dragen zonder zelf last van krentenbaard te krijgen. Meestal wordt de bacterie overgedragen door aanraking. Bijvoorbeeld door een kindje dat met de handjes aan de blaasjes heeft gezeten. De stafylokok kan soms ook door hoesten of niezen worden overgedragen. Krentenbaard is besmettelijk totdat de blaasjes zijn ingedroogd.
Je wacht op een uitnodiging?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik neem mijn abonnement wel voor 2 jaar ja. Heb het nog niet want ik wacht nog tot een winkel mij een iPhone 4 kan leveren.
Ik was een cadeautje van de kerstman.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Chai het volgende:
Waar komen Omdatappel en Krentenbaard vandaan dan?
Helaas voor je, ik heb sowieso Spellblock voor 3 minuten en daarbij heb ik Feral's kiteshield die alle animal-atributes countert.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb helm van de beer met 3 levenkrachten stamina powerup. Ik breek je G.
Nee, ik wacht tot je moeder klaar is met pijpen.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik neem mijn abonnement wel voor 2 jaar ja. Heb het nog niet want ik wacht nog tot een winkel mij een iPhone 4 kan leveren.
In omgeving Eindhoven zijn ze allemaal uitverkocht. Maar ja, 2 jaar aan een abonnement vast zitten is wel lang ja. Maar ik kan er wel mee leven.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier hebben ze hem gewoon op voorraad. Ik twijfel, twee jaar gebonden zitten aan een abonnement zie ik niet zitten.
Ik heb een paardenmasker.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helaas voor je, ik heb sowieso Spellblock voor 3 minuten en daarbij heb ik Feral's kiteshield die alle animal-atributes countert.
Dan moet je haast wel tof zijn.quote:
Ja ik ben ook best wel tof.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel tof zijn.
Wat is dat. Ik heb paarden, maar daar heb ik nooit van gehoord.quote:
Niemand heeft door wat je er nou mee bedoelt als je zo'n PI gebruikt bij zo'n zin.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel tof zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |