quote:Op woensdag 22 september 2010 22:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was jij nou geinterreseerd over hoe ik het boek 102 minuten vond?
Ja jou heb ik gezien hèquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Du Pain, Du Vin et Du Boursin
Lelijk wijf die halina zegquote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kutje_botsen.html
quote:
Heerlijke wijven.quote:
Insgelijks.quote:
Bella ga je voor me koken zaterdag?quote:
2 in het weekendquote:
Ik gooi wel een lekker lapje vlees, gemarineerd of niet, op de plaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bella ga je voor me koken zaterdag?
wat voor dinges?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
2 in het weekend
doordeweeks gipfeli's en schoggiwegli's
Niet zelf op de plaat gaan zitten hè?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gooi wel een lekker lapje vlees, gemarineerd of niet, op de plaat.
Je wordt kinds geboren en gaat kinds dood. Waarom tussendoor zoveel moeite doen volwassen te lijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar begin je bij je geboorte al mee
Toffen gedachtegang van u, tevens wordt er gezorgd voor Lidl stokbrood, een gift van de goden zelf!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gooi wel een lekker lapje vlees, gemarineerd of niet, op de plaat.
Neem nou een voorbeeld aan crvquote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
Je wordt kinds geboren en gaat kinds dood. Waarom tussendoor zoveel moeite doen volwassen te lijken
Goedquote:Op woensdag 22 september 2010 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
Symp
hoest met Hugo ?
[ afbeelding ]
Moet ik nog iets meenemen? Lekkeren Aldi kartoffelsalad?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toffen gedachtegang van u, tevens wordt er gezorgd voor Lidl stokbrood, een gift van de goden zelf!
Mooi. Ik schijt in je bek, vervelend poepkind.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie nu je naam pas.Hoi, ik ben Chai, ik ben een meisje van 17 die van paarden houdt.
Gipfeliquote:
ik ben een man van 41 die ook van paarden houdtquote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie nu je naam pas.Hoi, ik ben Chai, ik ben een meisje van 17 die van paarden houdt.
Hoi ik ben Flash en ik hou van treinen <3quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Das ontzettend zielig.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik schijt in je bek, vervelend poepkind.
Ik bedoelde het niet lullig.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik schijt in je bek, vervelend poepkind.
We kunnen ook daar boodschappen doen, je mag natuurlijk altijd iets meenemenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet ik nog iets meenemen? Lekkeren Aldi kartoffelsalad?
Zou het als moderator niet beter zijn als je niet over andere users gaat zeiken?quote:
Kleinequote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We kunnen ook daar boodschappen doen, je mag natuurlijk altijd iets meenemen
Koop daar wel wat, ook Prosecco.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We kunnen ook daar boodschappen doen, je mag natuurlijk altijd iets meenemen
Flash moet je even aan wennen,. hij's de kwaadste niet....somsquote:
Je hebt een identiteitscrisisquote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi ik ben Flash en ik hou van treinen <3
Hey Lamon jij hier, ben je verdwaald?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou het als moderator niet beter zijn als je niet over andere users gaat zeiken?
Ik zeg maar wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |