quote:Op woensdag 22 september 2010 22:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was jij nou geinterreseerd over hoe ik het boek 102 minuten vond?
Ja jou heb ik gezien hèquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Du Pain, Du Vin et Du Boursin
Lelijk wijf die halina zegquote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kutje_botsen.html
quote:
Heerlijke wijven.quote:
Insgelijks.quote:
Bella ga je voor me koken zaterdag?quote:
2 in het weekendquote:
Ik gooi wel een lekker lapje vlees, gemarineerd of niet, op de plaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bella ga je voor me koken zaterdag?
wat voor dinges?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
2 in het weekend
doordeweeks gipfeli's en schoggiwegli's
Niet zelf op de plaat gaan zitten hè?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gooi wel een lekker lapje vlees, gemarineerd of niet, op de plaat.
Je wordt kinds geboren en gaat kinds dood. Waarom tussendoor zoveel moeite doen volwassen te lijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar begin je bij je geboorte al mee
Toffen gedachtegang van u, tevens wordt er gezorgd voor Lidl stokbrood, een gift van de goden zelf!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gooi wel een lekker lapje vlees, gemarineerd of niet, op de plaat.
Neem nou een voorbeeld aan crvquote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
Je wordt kinds geboren en gaat kinds dood. Waarom tussendoor zoveel moeite doen volwassen te lijken
Goedquote:Op woensdag 22 september 2010 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
Symp
hoest met Hugo ?
[ afbeelding ]
Moet ik nog iets meenemen? Lekkeren Aldi kartoffelsalad?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toffen gedachtegang van u, tevens wordt er gezorgd voor Lidl stokbrood, een gift van de goden zelf!
Mooi. Ik schijt in je bek, vervelend poepkind.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie nu je naam pas.Hoi, ik ben Chai, ik ben een meisje van 17 die van paarden houdt.
Gipfeliquote:
ik ben een man van 41 die ook van paarden houdtquote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie nu je naam pas.Hoi, ik ben Chai, ik ben een meisje van 17 die van paarden houdt.
Hoi ik ben Flash en ik hou van treinen <3quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Das ontzettend zielig.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik schijt in je bek, vervelend poepkind.
Ik bedoelde het niet lullig.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik schijt in je bek, vervelend poepkind.
We kunnen ook daar boodschappen doen, je mag natuurlijk altijd iets meenemenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet ik nog iets meenemen? Lekkeren Aldi kartoffelsalad?
Zou het als moderator niet beter zijn als je niet over andere users gaat zeiken?quote:
Kleinequote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We kunnen ook daar boodschappen doen, je mag natuurlijk altijd iets meenemen
Koop daar wel wat, ook Prosecco.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We kunnen ook daar boodschappen doen, je mag natuurlijk altijd iets meenemen
Flash moet je even aan wennen,. hij's de kwaadste niet....somsquote:
Je hebt een identiteitscrisisquote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi ik ben Flash en ik hou van treinen <3
Hey Lamon jij hier, ben je verdwaald?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou het als moderator niet beter zijn als je niet over andere users gaat zeiken?
Ik zeg maar wat...
Ziet er lekker uit vooral die Schoggiweggliquote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
Gipfeli
[ afbeelding ]
Schoggiweggli
[ afbeelding ]
Neuh, moderators mogen ook gewoon een mening hebben op dit forum. Er zijn zat moderators geweest die hebben zitten zeiken op, ik noem maar een voorbeeld, AdvancedPower.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou het als moderator niet beter zijn als je niet over andere users gaat zeiken?
Ik zeg maar wat...
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij heeft niet veel contact met meisjes van 17 die van paarden houden.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Flash moet je even aan wennen,. hij's de kwaadste niet....soms
en die zijn nu allemaal EXitquote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, moderators mogen ook gewoon een mening hebben op dit forum. Er zijn zat moderators geweest die hebben zitten zeiken op, ik noem maar een voorbeeld, AdvancedPower.
hij is niet de enigequote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef Chai het volgende:
Ik zie dat Lamon. een nieuwe SC heeft gevonden.
Dat is Socios.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben behalve moderator ook gewoon een user.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat...
Nee fles ook.quote:
Precies, ik val best mee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Flash moet je even aan wennen,. hij's de kwaadste niet....soms
zijn ze ook, das ook best een probleemquote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit vooral die Schoggiweggli
somsquote:
Inderdaad. Alleen is het wel een vreemd autistisch trekje als je 17 jarige meisjes gaat vertellen dat je in hun mond wilt schijten.quote:
Kun je er 1 opsturen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
zijn ze ook, das ook best een probleem
Aha.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Fles was er eerder, Socios aapt hem na
wel, ik heb het gewoon druk en had de laatste paar dagen niet veel zin... in niks... en mijn vrouw is ter dus sowieso..quote:
You tell 'm Symphquote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Even voor de duidelijkheid: we gaan hier niet lopen kutten en flamen...
geef je adres maar in pMquote:
Jajaj dat weet ik allemaalquote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
wel, ik heb het gewoon druk en had de laatste paar dagen niet veel zin... in niks... en mijn vrouw is ter dus sowieso..
en c_a is op Vakantie, crazy schijnt te studieen, net als wat anderen en zo en huppel en Benny ... dat weet je
dus het is een beetje rare tijd
Pff maakt toch niet uit.quote:
Je mag hier wel vaker langskomen hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer terug naar mijn stoere homies in KLB.
Maar die neiging om users openlijk te bespreken is toch wel aparwwwt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben behalve moderator ook gewoon een user.
waarom mag dat ineens niet meerquote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Even voor de duidelijkheid: we gaan hier niet lopen kutten en flamen...
Hihi jij bent grappigquote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen is het wel een vreemd autistisch trekje als je 17 jarige meisjes gaat vertellen dat je in hun mond wilt schijten.
Is dat een fetisj of iets wat met medicijnen te behandelen is?
Dat doen al die gaymo's toch.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar die neiging om users openlijk te bespreken is toch wel aparwwwt.
Nee hoor, hoeft echt niet, maar wel onder de voorwaarden die ik net even neergezet hebquote:
waarom vraag je dat danquote:
Alleen Benny mag emmerenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen mag hier langs komen, maar geen geëmmer
nou even, 6 maanden heb je wel nodigquote:
Ik ben geïntegreerd.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
Chai enzo doen wel normaal, maar ik was te laat en zag niet wat Skylark zei, achja zal wel niet veel zinnigs uitgekomen zijn.
ja wat danquote:
Zei mijn moeder ook toen ik gister een welterusten zoentje kreeg.quote:
Dat is schijnbaar onvermijdelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je mag hier wel vaker langskomen hoor
Iedereen mag hier langs komen, maar geen geëmmer
Soms gebeurt dat op een forum helaas.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 22 september 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft echt niet, maar wel onder de voorwaarden die ik net even neergezet heb
Nee, jij bent apart. Dat je dan besproken wordt is niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
hoeft niet hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer terug naar mijn stoere homies in KLB.
Best hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zei mijn moeder ook toen ik gister een welterusten zoentje kreeg.
Jij doet normaal, ik doe normaal. Even goede vrienden.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 22 september 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
Dus ik mag ook een foto's van kutjes plaatsen hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
over het algemeen valt het wel mee hier gelukkig.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar onvermijdelijk..
Not in the real world, enkel op FOK!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij bent apart. Dat je dan besproken wordt is niet meer dan normaal.
Chowi heeft nooit gekut in deze SC.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over het algemeen valt het wel mee hier gelukkig.
Het hoort er wel bij, maar nu Benny er even niet is neem ik het even waar.
En je weet inmiddels wel hoe ik er over denk
En met jou is het ook goed gekomen
Ik hoop het. Ik hoop het echt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Not in the real world, enkel op FOK!
alleen per PMquote:Op woensdag 22 september 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
Dus ik mag ook geen foto's van kutjes plaatsen hier?
je wordt dan toch ook alleen besproken op FOK!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Not in the real world, enkel op FOK!
Zwaffbbelaarquote:Op woensdag 22 september 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, wat dan
ik ga wel lullen
Zou het met mij ooit goed komen denk je?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over het algemeen valt het wel mee hier gelukkig.
Het hoort er wel bij, maar nu Benny er even niet is neem ik het even waar.
En je weet inmiddels wel hoe ik er over denk
En met jou is het ook goed gekomen
Met jou nooitquote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zou het met mij ooit goed komen denk je?
Zegt wel wat over dit Forum.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je wordt dan toch ook alleen besproken op FOK!
en dozen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
alleen per PM
Fuck, ik krijg spontaan trek in mosselen
nee klopt, alleen was het welkom niet zo warm in eerste instantiequote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
C
[..]
Chowi heeft nooit gekut in deze SC.
quote:
Nee, maar dat waren een paar zeikhoeren, dat ging toen nergens over.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee klopt, alleen was het welkom niet zo warm in eerste instantie
Ik heb me de blaren getypt die avond
Tuurlijk kan iemand wel eerder zijn. Als niemand hem/haar ergens in voor gaat noem je die persoon de eerstequote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik aap niemand na. En sowieso, niemand kan ´eerder zijn´ ofzo.
ik kijk geen enkele van die shitquote:
wil je een eerlijk antwoordquote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zou het met mij ooit goed komen denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
klopt ookquote:Op woensdag 22 september 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar dat waren een paar zeikhoeren, dat ging toen nergens over.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
wil je een eerlijk antwoord![]()
HoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., nee ik ben best lief vraag maar aan Myr of Symph
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
je bent xenofoob of je bent het nietquote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
Sowieso ´niet welkom´ zijn in een SlowChat![]()
Sowieso kliekjesvorming![]()
Sowieso ´nieuwe´ bezoekers aanvallen
quote:
Lol, thanks.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Socios, ze moeten jou hebben
NS vraagje
Ik ook niet. Ik vind het wel jammer dat er helemaal nergens KNVB Bekervoetbal op de buis is vanavond. Volgens Teletekst zijn er toch wel wat leuke potjes te zienquote:
hier gaat dat over het algemeen erg goed hoor, en als het ff n iet goed gaat dan spring ik erin. Er zijn in de loop van de tijd toch een hoop mensen bijgekomen, en dat is alleen maar leuk.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
quote:
Neuh, vroeger deden we dat gewoon recht tegenover elkanders "gezicht".quote:Op woensdag 22 september 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar dat is al zo oud als FOK!
Ja idd, belachelijk als iemand niet welkom is in een SC.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind het wel jammer dat er helemaal nergens KNVB Bekervoetbal op de buis is vanavond. Volgens Teletekst zijn er toch wel wat leuke potjes te zien
Ha okey, ik doelde ook op alle ´populaire´ ShowChats op FOK!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
hier gaat dat over het algemeen erg goed hoor, en als het ff n iet goed gaat dan spring ik erin. Er zijn in de loop van de tijd toch een hoop mensen bijgekomen, en dat is alleen maar leuk.
Ik heb 7 vrouwen in huis, wat wil je weten?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Chowi het volgende:
Laten we het hebben over de mooie dingen van het leven;
menstruatie.
Lekker met sliertjes en stolseltjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Chowi het volgende:
menstruatie.
integrerenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja idd, belachelijk als iemand niet welkom is in een SC.
Ik vind wel dat in iedere sc een bepaalde sfeer hangt en dat je je als 'nieuwkomer' best een beetje aan mag passen.
Volgens mij sta ik nog op block?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hee, het is de Lamon-repeller
Benny, tochquote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier gaat dat over het algemeen erg goed hoor, en als het ff n iet goed gaat dan spring ik erin. Er zijn in de loop van de tijd toch een hoop mensen bijgekomen, en dat is alleen maar leuk.
Dat vind ik eigenlijk niet. Ook een SlowChat is niets anders dan een topic waar iedereen mag posten. En juist in een SlowChat is dat nooit ´offtopic´ zoals in ´normale´ topics het geval kan zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind wel dat in iedere sc een bepaalde sfeer hangt en dat je je als 'nieuwkomer' best een beetje aan mag passen.
Aids verspreidt zich snelquote:
heel mooi dat ik daar geen last van hebquote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Chowi het volgende:
menstruatie.
Okee, dat kan hequote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
dan kijk ik nog liever die TAL-zooi
*ignore*quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef crv het volgende:
[..]
integreren![]()
gaan we hier een inburgeringscursus invoeren ?
Daar trap ik niet weer in, Symp. Die vrouwen waar jij het over hebt lopen nog in hun luiers rond te banjeren.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb 7 vrouwen in huis, wat wil je weten?
Bij de meeste SC's zeker.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja idd, belachelijk als iemand niet welkom is in een SC.
Vrijgezel?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heel mooi dat ik daar geen last van heb
omg, dat moet er 1x in de maand bij jou thuis uitzien als die cola+mentos filmpjesquote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb 7 vrouwen in huis, wat wil je weten?
Slierken en bonken, Mirne. Ken je klassiekers.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker met sliertjes en stolseltjes.
er zijn er al 4 van de 7 aan de OB hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar trap ik niet weer in, Symp. Die vrouwen waar jij het over hebt lopen nog in hun luiers rond te banjeren.
als ik maar hard genoeg DENK dat dit over noodle soep gaat, dan valt het misschien meequote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker met sliertjes en stolseltjes.
Ja, daar hebben we dan idd heel andere gedachten overquote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk niet. Ook een SlowChat is niets anders dan een topic waar iedereen mag posten. En juist in een SlowChat is dat nooit ´offtopic´ zoals in ´normale´ topics het geval kan zijn.
quote:
Sliertjes en bonkjesquote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Slierken en bonken, Mirne. Ken je klassiekers.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn er al 4 van de 7 aan de OB hoor
Ik kwam niet op het woord. Godverdomme.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Slierken en bonken, Mirne. Ken je klassiekers.
Deze SC is gelukkig nooit overgenomen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
Moohhh niet weer dit geouwehoer![]()
Ik ga slapen. En mensen die niet begrijpen dat er een verschil is in ergens leuk meeposten en moedwillig een SC 'overnemen' of verzieken;
Slapen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Loveless85 het volgende:
Moohhh niet weer dit geouwehoer![]()
Ik ga slapen. En mensen die niet begrijpen dat er een verschil is in ergens leuk meeposten en moedwillig een SC 'overnemen' of verzieken;
Oh, wat een hel.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn er al 4 van de 7 aan de OB hoor
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat, en ik heb geen doos
basically the same though
Nouja, officieel is deze SC wel van mij. Maar daar worden verder ook geen problemen van gemaakt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
Een SC kan sowieso niet ´overgenomen´ worden want een SC is van niemand!
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
Echt wel, HCRM was van HCRM.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
Goed, dankjewel voor het vragen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik nog op block?
Lamon, hoest met de modellencarriere?
Je kent mequote:Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goed, dankjewel voor het vragen.
Erg aardig en zo gemeend ook.
Ik ben een kutuser en heb 2x op rij de lapo. Takin' overquote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Deze SC is gelukkig nooit overgenomen.
Je hoort bij de incrowd, dushi.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben een kutuser en heb 2x op rij de lapo. Takin' over
En Zeroku maar die was niet baas genoeg voor in de TT ofzo.quote:
Zolang wij gedoogd worden kunnen we daar mee levenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, officieel is deze SC wel van mij. Maar daar worden verder ook geen problemen van gemaakt.
Koe hoorde er wel bij ja. Maar HCMRZ is toch te lang.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
En Zeroku maar die was niet baas genoeg voor in de TT ofzo.
Dat zijn je eigen woorden hèquote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang wij gedoogd worden kunnen we daar mee leven
Hè bahquote:Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hoort bij de incrowd, dushi.
Iets waar geen B in zit. Ik zou me ernstig zorgen maken als ik jou was.quote:
Ooooooooooooo.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets waar geen B in zit. Ik zou me ernstig zorgen maken als ik jou was.
Ik vrees het niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Chowi het volgende:
Myraela, nu je mod bent, kun je er niet voor zorgen dat er daadwerkelijk een HCRM komt?.
Er zit ook geen D in trouwensquote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets waar geen B in zit. Ik zou me ernstig zorgen maken als ik jou was.
Wat is ditquote:
Maar wel een C.quote:
Kusje trusten.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
Nou de mazzel weerslaap lekker voor straks
Ik weet het ook niet. Een incrowd-ietsje met wat users waarvan de beginletters genomen zijnquote:
Ik zou ze alle 4 wel nemen denk ik. Weet niet we de H is tho.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Een incrowd-ietsje met wat users waarvan de beginletters genomen zijn
Ik ga een kliko in de WC zettenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, wat een hel.
Sla je dan gewoon een buslading aan chocola in om ze rustig te houden?
Ja, dat weet ik. Ik was daar zelf bij.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Een incrowd-ietsje met wat users waarvan de beginletters genomen zijn
Oké nerd. Kusje.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:52 schreef Chowi het volgende:
Ik ga mijn NGC weer aansluiten en Harvest Moon spelen..
oeh, gamecube ftwquote:Op woensdag 22 september 2010 22:52 schreef Chowi het volgende:
Ik ga mijn NGC weer aansluiten en Harvest Moon spelen..
Slaap lekker.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
Huppelmuts lijkt me. WIe zijn die andere drie dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou ze alle 4 wel nemen denk ik. Weet niet we de H is tho.
Heatseeker, Chowi, RitseB, Myraelaquote:Op woensdag 22 september 2010 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huppelmuts lijkt me. WIe zijn die andere drie dan?
Ow. Daar KEN ik er überhaupt maar 2 van. Vette naab die ik ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heatseeker, Chowi, RitseB, Myraela
Beterschap en slaap lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 23:05 schreef Chowi het volgende:
Ik voel me ziek, zwak en misselijk ineens.. Misschien ook maar eens gaan slapen...
Ik ookquote:Op woensdag 22 september 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik doe ff een schietgebedje voor Roda
shitquote:Op woensdag 22 september 2010 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
2-2, beiden een penalty gemist.
Roda mist nu weer.
En Feyenoord ook.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Roda op 4-3.
En Feyenoord mist, Schaken schoot niet raak.
Roda door.
Zit ik hier in voetbal?quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
we schrijven 22 september, en het seizoen van Feyenoord is NU al finaal naar de kloten
Waar kom jij dan weer vandaan?quote:
Ik kom onder de steen vandaan die ze irl noemenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar kom jij dan weer vandaan?
For the moment: JA
Het gaat hier over alles, dus ook over voetbalquote:Op woensdag 22 september 2010 23:34 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik kom onder de steen vandaan die ze irl noemen![]()
Maar geen TAL op tv vanavond, dus het is jullie vergeven
Daarom zei ik al, het is jullie vergeven, mannen en voetbal, het blijft leukquote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat hier over alles, dus ook over voetbal
En vrijdag weer genieten van VoH
Ik ook. Ik moet straks mensen van Schiphol halen, maar die vlucht heeft ondertussen 1,5 uur vertraging, dus het heeft nog helemaal geen zin om die kant op te gaan.quote:
Jep, voordeel is wel dat de mensen dan sneller door de bagage heen zijn. Ik ga zo om 1 uur of kwart over één wel die kant op, we hebben daar ook een wachtruimte, en stel dat ze toch iets eerder zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Irritant zeker, dat wachten tot je eindelijk kunt gaan.
Hoe heb je dit dan getyptquote:Op woensdag 22 september 2010 23:29 schreef Symphonic het volgende:
Nu moet ik op mijn handen gaan zitten om niet in het Feijenoord topic te gaan posten
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef tombolafan het volgende:
even een snotneus afvegen en dan een luier verschonen
ik dacht dat je daar toch al wel uit gegroeid zou zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 08:58 schreef tombolafan het volgende:
even een snotneus afvegen en dan een luier verschonen
Maar dan nog handig zelfservicequote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar toch al wel uit gegroeid zou zijn
Het is synoniem voor wat anders denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar toch al wel uit gegroeid zou zijn
Er kan ook weleens iets druppen zonder dat het meteen een druiper is you knowquote:Op donderdag 23 september 2010 09:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk niet dat tombola een druiper heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |