quote:Op woensdag 22 september 2010 22:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was jij nou geinterreseerd over hoe ik het boek 102 minuten vond?
Ja jou heb ik gezien hčquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Du Pain, Du Vin et Du Boursin
Lelijk wijf die halina zegquote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef JJH het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)en_kutje_botsen.html
quote:
Heerlijke wijven.quote:
Insgelijks.quote:
Bella ga je voor me koken zaterdag?quote:
2 in het weekendquote:
Ik gooi wel een lekker lapje vlees, gemarineerd of niet, op de plaat.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bella ga je voor me koken zaterdag?
wat voor dinges?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef crv het volgende:
[..]
2 in het weekend
doordeweeks gipfeli's en schoggiwegli's
Niet zelf op de plaat gaan zitten hč?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gooi wel een lekker lapje vlees, gemarineerd of niet, op de plaat.
Je wordt kinds geboren en gaat kinds dood. Waarom tussendoor zoveel moeite doen volwassen te lijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar begin je bij je geboorte al mee
Toffen gedachtegang van u, tevens wordt er gezorgd voor Lidl stokbrood, een gift van de goden zelf!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gooi wel een lekker lapje vlees, gemarineerd of niet, op de plaat.
Neem nou een voorbeeld aan crvquote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
Je wordt kinds geboren en gaat kinds dood. Waarom tussendoor zoveel moeite doen volwassen te lijken
Goedquote:Op woensdag 22 september 2010 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
Symp
hoest met Hugo ?
[ afbeelding ]
Moet ik nog iets meenemen? Lekkeren Aldi kartoffelsalad?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toffen gedachtegang van u, tevens wordt er gezorgd voor Lidl stokbrood, een gift van de goden zelf!
Mooi. Ik schijt in je bek, vervelend poepkind.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie nu je naam pas.Hoi, ik ben Chai, ik ben een meisje van 17 die van paarden houdt.
Gipfeliquote:
ik ben een man van 41 die ook van paarden houdtquote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie nu je naam pas.Hoi, ik ben Chai, ik ben een meisje van 17 die van paarden houdt.
Hoi ik ben Flash en ik hou van treinen <3quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Das ontzettend zielig.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik schijt in je bek, vervelend poepkind.
Ik bedoelde het niet lullig.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Ik schijt in je bek, vervelend poepkind.
We kunnen ook daar boodschappen doen, je mag natuurlijk altijd iets meenemenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet ik nog iets meenemen? Lekkeren Aldi kartoffelsalad?
Zou het als moderator niet beter zijn als je niet over andere users gaat zeiken?quote:
Kleinequote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We kunnen ook daar boodschappen doen, je mag natuurlijk altijd iets meenemen
Koop daar wel wat, ook Prosecco.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We kunnen ook daar boodschappen doen, je mag natuurlijk altijd iets meenemen
Flash moet je even aan wennen,. hij's de kwaadste niet....somsquote:
Je hebt een identiteitscrisisquote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi ik ben Flash en ik hou van treinen <3
Hey Lamon jij hier, ben je verdwaald?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou het als moderator niet beter zijn als je niet over andere users gaat zeiken?
Ik zeg maar wat...
Ziet er lekker uit vooral die Schoggiweggliquote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef crv het volgende:
[..]
Gipfeli
[ afbeelding ]
Schoggiweggli
[ afbeelding ]
Neuh, moderators mogen ook gewoon een mening hebben op dit forum. Er zijn zat moderators geweest die hebben zitten zeiken op, ik noem maar een voorbeeld, AdvancedPower.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zou het als moderator niet beter zijn als je niet over andere users gaat zeiken?
Ik zeg maar wat...
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij heeft niet veel contact met meisjes van 17 die van paarden houden.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Flash moet je even aan wennen,. hij's de kwaadste niet....soms
en die zijn nu allemaal EXitquote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, moderators mogen ook gewoon een mening hebben op dit forum. Er zijn zat moderators geweest die hebben zitten zeiken op, ik noem maar een voorbeeld, AdvancedPower.
hij is niet de enigequote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef Chai het volgende:
Ik zie dat Lamon. een nieuwe SC heeft gevonden.
Dat is Socios.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben behalve moderator ook gewoon een user.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat...
Nee fles ook.quote:
Precies, ik val best mee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Flash moet je even aan wennen,. hij's de kwaadste niet....soms
zijn ze ook, das ook best een probleemquote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit vooral die Schoggiweggli
somsquote:
Inderdaad. Alleen is het wel een vreemd autistisch trekje als je 17 jarige meisjes gaat vertellen dat je in hun mond wilt schijten.quote:
Kun je er 1 opsturen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
zijn ze ook, das ook best een probleem
Aha.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Fles was er eerder, Socios aapt hem na
wel, ik heb het gewoon druk en had de laatste paar dagen niet veel zin... in niks... en mijn vrouw is ter dus sowieso..quote:
You tell 'm Symphquote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Even voor de duidelijkheid: we gaan hier niet lopen kutten en flamen...
geef je adres maar in pMquote:
Jajaj dat weet ik allemaalquote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
wel, ik heb het gewoon druk en had de laatste paar dagen niet veel zin... in niks... en mijn vrouw is ter dus sowieso..
en c_a is op Vakantie, crazy schijnt te studieen, net als wat anderen en zo en huppel en Benny ... dat weet je
dus het is een beetje rare tijd
Pff maakt toch niet uit.quote:
Je mag hier wel vaker langskomen hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer terug naar mijn stoere homies in KLB.
Maar die neiging om users openlijk te bespreken is toch wel aparwwwt.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben behalve moderator ook gewoon een user.
waarom mag dat ineens niet meerquote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Even voor de duidelijkheid: we gaan hier niet lopen kutten en flamen...
Hihi jij bent grappigquote:Op woensdag 22 september 2010 22:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen is het wel een vreemd autistisch trekje als je 17 jarige meisjes gaat vertellen dat je in hun mond wilt schijten.
Is dat een fetisj of iets wat met medicijnen te behandelen is?
Dat doen al die gaymo's toch.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar die neiging om users openlijk te bespreken is toch wel aparwwwt.
Nee hoor, hoeft echt niet, maar wel onder de voorwaarden die ik net even neergezet hebquote:
waarom vraag je dat danquote:
Alleen Benny mag emmerenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Iedereen mag hier langs komen, maar geen geëmmer
nou even, 6 maanden heb je wel nodigquote:
Ik ben geīntegreerd.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef Patje1987 het volgende:
Chai enzo doen wel normaal, maar ik was te laat en zag niet wat Skylark zei, achja zal wel niet veel zinnigs uitgekomen zijn.
ja wat danquote:
Zei mijn moeder ook toen ik gister een welterusten zoentje kreeg.quote:
Dat is schijnbaar onvermijdelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je mag hier wel vaker langskomen hoor
Iedereen mag hier langs komen, maar geen geëmmer
Soms gebeurt dat op een forum helaas.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar die neiging om users openlijk te bespreken is toch wel aparwwwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |