Wat een baas.quote:
Masker jongen... masker...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij opvalt he, waarom is de bovenkant van zijn gezicht wit en de onderkant bruin? Lijkt net duopenotti man.
Als ze 'm dan open maken/eruit pakken.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
en dan wat ''goudspray'' er overheen
En toen werd je wakker?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Misschien gaan ze nog wel op die ketting bijten of het echt isKomt ie met zo'n afdruk en 5 eurocent terug met de post
!
Doe een levende, die zijn meer waardquote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Exentric90 het volgende:
Ik heb ook een pakketje besteld, ik ga een dode goudvis opsturen in een zakje
Nee dat kan worden gezien als dieren mishandelingquote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Dewardo het volgende:
[..]
Doe een levende, die zijn meer waard
Doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb nog een gouden dildo van mijn ex liggenDie kan ik ook opsturen
Vond het er zelf ook wel stoer uitzien!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie trouwens nu pas de naam op die enveloppe
Dhr F.O.K. Wootism
www.powsthalgolt.nl ?quote:
= Goudquote:
klwopt, duidelijk skills aanwezig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]!! Obvious shop is obvious.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
verrek jaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Dhr F.O.K. Wootism
Omdat hij.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom is het bij jou gespiegeld?
dat is gewoon epischquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef Wootism het volgende:
Zijn hoofd komt trouwens uit de 2de seconde van de commercial.
Ik heb echt tijd teveel...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou je broer vragen een fapje golden shower te plegen in die envelop.
300 fokkers sturen een envelopje met buskruitquote:
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk moeten we een keer al onze plastic gouden schatten verzamelen en die opsturen!
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ik
hé dat is toevallig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Dhr F.O.K. Wootism
Dat zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef DeBassist het volgende:
straks stuur je de ketting op en krijg je opeens 450 euro teruggestuurd
Postalgold stuurde me 450 euro voor een carnavalsketting, Dat was echt fantastischquote:
Nee man.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:59 schreef DeBassist het volgende:
ik weet trouwens nog een mooie TS
doe een goudvis in de envelop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dus ook!!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Fellows het volgende:
Als ik dat stukje lees met:''Verander uw goud in geld''
Hoor ik dat stemmetje gewoon!![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee man.maar het ruikt wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heerlijk, dode vis in een envelop
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ik
I'm inquote:
Top! Dan voer ik alvast de eerste test uit met die ketting.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:05 schreef sciter het volgende:
Als dit een goed georganiseerde fok! actie word (net als brief naar Anita) dan doe ik mee
postalgoatse was het toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef 08gnoT. het volgende:
Goatse! En dan zeggen dat je het verkeerd verstond
quote:Op donderdag 23 september 2010 07:02 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)r_goud.avi_plain.xml
Oh dus daar kende ik de goede man dus van
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:Als ze je antwoord geven dat dit geen goud is, eisen dat ze de ketting terug sturen. Daarna op de ketting "Goud" schrijven en weer naar hun sturen
"Ja HET IS GEEN GOUD"
-Hoezo, het staat er toch op?
Haha ja of je krijgt je ketting platgestampt terug met 50cent erbijquote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:
Als ze je antwoord geven dat dit geen goud is, eisen dat ze de ketting terug sturen. Daarna op de ketting "Goud" schrijven en weer naar hun sturen
"Ja HET IS GEEN GOUD"
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb ook een setje besteld. Ik zag gister een goudvis in de vijver met een schimmelinfectie, dus die is al stervende, kijken of ik em krijg gevangen
Leeg blikje GoldenPower bij voegen denk ik
Ik heb ook een setje besteld. Ik zag gister een goudvis in de vijver met een schimmelinfectie, dus die is al stervende, kijken of ik em krijg gevangen
Doen.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:00 schreef Jimbo het volgende:
ook een aangevraagd. Morgen maar eens kijken wat goud gespoten wordt en erheen gaat.
is stront goud te spuiten ?
Haha!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Wat willen ze doen dan? De Postalgold Knokploeg sturen?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:19 schreef Zwappel het volgende:
Ik doe mee, maar hebben ze je adresgegevens dan niet?
En kunnen ze er iets mee?
Dan komt die vent uit de reclame elke dag om 4:50 trolololololo zingenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan? De Postalgold Knokploeg sturen?
Weetniet, je aangeven ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik denk dat achter dit bedrijf geen normale mensen zitten, ik denk eerder de onderwereldquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wow! Is dat bij jou goud?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef larzzzman het volgende:
ik zou de envelope volplaggen met liefdessap
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:
Als ze je antwoord geven dat dit geen goud is, eisen dat ze de ketting terug sturen. Daarna op de ketting "Goud" schrijven en weer naar hun sturen
"Ja HET IS GEEN GOUD"
De mosterd is ook 'goudkleurig'quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, gaaf topicIk heb op de ketting gestemd.
Heeft er iemand nog een oude fietsketting? Zou er ook nog in kunnen.
Die mosterd snap ik niet...?
Ga ik doenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stop gewoon een goudvis in die envelop
[ afbeelding ]
Die goudreinet.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
whehehehe![]()
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje... heb hier nog een oude Gouden Gids liggen, wat goudkleurige verf, bladgoud, zo'n 'gouden' DubbelFrissss ketting en een goudreinet die ik op wil sturen.
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
whehehehe![]()
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje... heb hier nog een oude Gouden Gids liggen, wat goudkleurige verf, bladgoud, zo'n 'gouden' DubbelFrissss ketting en een goudreinet die ik op wil sturen.
Ook wel bladgoud genoemd.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Tinos85 het volgende:
Die gouden dingen uit een fles Goldstrike filteren en opsturen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
Golden Deliciousquote:Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe het zo'n gouden appel ?
Een golden Granny Smit ofzo?
Dusquote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik blijf bij m'n vorige keuze, een gouden gids, een goudgeverfde baksteen en een gouden stoeptegel. Ik had alles al klaarstaan toen het begon te regenen
Kan niet, kwaliteit is al op toppunt.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uiteraard wel pics om de kwaliteit van dit topic te verhogen!
EN die gasten daar maar in hun handen wrijven als ze het gewicht voelenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik blijf bij m'n vorige keuze, een gouden gids, een goudgeverfde baksteen en een gouden stoeptegel. Ik had alles al klaarstaan toen het begon te regenen
Ik wil hun gezichten wel eens zien als ze allerlei troep uitpakkenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
EN die gasten daar maar in hun handen wrijven als ze het gewicht voelen
Goed idee!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef fespo het volgende:
kunnen we niet een bepaalde dag allemaal tegelijk rotzooi sturen?
dan hebben ze echt een dag geen omzet in plaats van af en toe op een dag.
zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef fespo het volgende:
Als je daarvan over je nek gaat zie je het goud er nog inzitten.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat bijna vervliegt als het niet in die drank zit zó dun
El Dorado... die naam.. zo heerlijk fout.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur deze op...
[ afbeelding ]
Of deze..
Kotsen omdat je gedronken hebtquote:Op donderdag 23 september 2010 17:44 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Als je daarvan over je nek gaat zie je het goud er nog inzitten.
Postalgold enveloppe volkotsen?
Zit er wel echt goud in.
Neup. Zal ik morgen eens doen!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:44 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Is de fantastische ketting al verzonden Wootism?
daarnaast nog zonde van de drank ookquote:Op donderdag 23 september 2010 17:51 schreef sciter het volgende:
[..]
Kotsen omdat je gedronken hebtEchte mannen houden het binnen
Nee eerst bellen, misschien verhogen ze hun bod nog. Deden ze ook bij RTL nieuws. Van 90 naar 190 euro.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Neup. Zal ik morgen eens doen!
Mocht de ketting niks waard zijn, dan wil ik hem natuurlijk wel graag terug!
Wil je nou geld verdienen of niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:53 schreef DeBassist het volgende:
[..]
daarnaast nog zonde van de drank ook
't Is geen kermisketting. Dat ding is door m'n ouders ontworpen voor Prins Carnaval 1992quote:
+1quote:Op donderdag 23 september 2010 17:36 schreef fespo het volgende:
Ik heb volgens mij nog ergens een aluminium variant liggen, ook goud. ff zoekenquote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom staat er trouwens cancer aids op hun site?
Oh en:
Test 1. Is het magnetisch?
Goud, zilver en metalen uit de platina-groep zijn niet magnetisch. Zelfs als de sieraden niet helemaal zuiver goud zijn, maar een combinatie van verschillende metalen, dan zal de samenstelling zodanig zijn dat deze niet wordt vastgehouden door een magneet.
Houd een (koelkast)magneet bij uw sieraad en kijk wat er gebeurt. Plakt uw sieraad vast aan de magneet, dan is het zeer waarschijnlijk geen goud en moet u deze niet insturen.
Een metalen ketting is wel magnetisch, maar een banaan of mosterd mag wel![]()
De mosterd is geel/goudkleurig. Snap je hem nu?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, gaaf topicIk heb op de ketting gestemd.
Heeft er iemand nog een oude fietsketting? Zou er ook nog in kunnen.
Die mosterd snap ik niet...?
Oftewel, plastic nemen ze ook aan?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Waarom staat er trouwens cancer aids op hun site?
Oh en:
Test 1. Is het magnetisch?
Goud, zilver en metalen uit de platina-groep zijn niet magnetisch. Zelfs als de sieraden niet helemaal zuiver goud zijn, maar een combinatie van verschillende metalen, dan zal de samenstelling zodanig zijn dat deze niet wordt vastgehouden door een magneet.
Houd een (koelkast)magneet bij uw sieraad en kijk wat er gebeurt. Plakt uw sieraad vast aan de magneet, dan is het zeer waarschijnlijk geen goud en moet u deze niet insturen.
Een metalen ketting is wel magnetisch, maar een banaan of mosterd mag wel![]()
Leuk dat je je even voorsteltquote:
plastic, steen, poep, poedersuiker, goudvissen, zolang het maar niet magnetisch is. Als je het helemaal perfect wil maken, moet je er ook nog een keurmerk op tekenen:quote:Op donderdag 23 september 2010 21:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oftewel, plastic nemen ze ook aan?
Haha ik denk het ook niet. Ik heb ook een enorm dubbel gevoel bij deze organisatie. Het zou me niks verbazen als de top van hun hiërarchie zo maffia is als de pest. En om ze dan te gaan fokken (haha Fok-ken) met poedersuiker lijkt me niet slim. Of heb ik nu teveel films gekeken?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef Jac0bus het volgende:
Poedersuiker zou ik mee oppassen. Fok! ziet dat wel als een grap maar anderen denk ik niet helaas.
Ik denk dat je eerder de politie op de stoep hebt staanquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha ik denk het ook niet. Ik heb ook een enorm dubbel gevoel bij deze organisatie. Het zou me niks verbazen als de top van hun hiërarchie zo maffia is als de pest. En om ze dan te gaan fokken (haha Fok-ken) met poedersuiker lijkt me niet slim. Of heb ik nu teveel films gekeken?
Ik denk eerder aan dit soort mannetjes die dan de volgende dag plots op het journaal zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha ik denk het ook niet. Ik heb ook een enorm dubbel gevoel bij deze organisatie. Het zou me niks verbazen als de top van hun hiërarchie zo maffia is als de pest. En om ze dan te gaan fokken (haha Fok-ken) met poedersuiker lijkt me niet slim. Of heb ik nu teveel films gekeken?
Wen er maar aan, alles wat op Tinypic.com is geupload de afgelopen jaren is weg. Dit wordt rellen in onze hoofdstad.quote:
Idd zie het ook! Had ze gehost op Tinypic die ineens besloten hebben geen internationale uploads meer te verzorgen....quote:
Ze zijn misschien wel zo dom dat als je het goed doet, je noggeld krijgt ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef toetsenbordridder het volgende:
als ik die envelop binnen heb koop ik een busje goudverf, en random dingen goud spuitenpaar pennen, wat nietjes, bieropener, leeg zakje borrelnootjes.
of 450 euroquote:
dat zou echt fantastisch zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef ToT het volgende:
Offe:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24 karaats plastic is ook 24 karaats hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
volgens ons deskundige was het nep goud
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef Dhaha het volgende:
Geachte Mr. L.a.p.o.o.k.i.g.r. Der Dénskànwinopelaos Verndet Podalsgos Manaiekaj Vroemandsoa Kfajslap Lapsosori Iejajahoko Akmensenderensprol Bartendrokrnamn Moknejsbebkejn Ruckengorgkem Korkindotle Bradeiroap Apskleokjen Laksendkejarsjek,
Bij deze bevestigen wij dat uw persoonlijk Postal Gold Retour Pakket is verzonden en u ontvangt het binnen 1-2 dagen.
Geachte Mr. L.a.p.o.o.k.i.g.r. Der Dénskànwinopelaos Verndet Podalsgos Manaiekaj Vroemandsoa Kfajslap Lapsosori Iejajahoko Akmensenderensprol Bartendrokrnamn Moknejsbebkejn Ruckengorgkem Korkindotle Bradeiroap Apskleokjen Laksendkejarsjek,
Bij deze bevestigen wij dat uw persoonlijk Postal Gold Retour Pakket is verzonden en u ontvangt het binnen 1-2 dagen.
is het niet humaner te wachten tot ie echt dood is?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn zieke goudvis nog niet kunnen vangen
A. Nushaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:28 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn pakket is binnen, op naam van A. NushaarGignen we het nu op 1 dag verzenden?
Afzenderadres wijzigen, geen rekeningnummer invullen en een aluhoedje opzetten. Dan zit je wel goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef DeTolk het volgende:
Maar maar maar, dan weten ze toch van iedereen het adres. Wat nu als er wraakacties komen en het Gouden leger komt ons opzoeken /???!?!?!?!?!
Pakketje aanvragen gaat.
Ik denk het wel, alleen krijg je dan waarschijnlijk geen ontvangstbewijs (en je geld terug, mocht je echt waardevolle spullen hebben verstuurd)quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PostalGold ontvangt 4 gouden stenen van mij, dat was echt fantastischIk heb m'n adres gewoon eraf gewreven, dus tenzij ze m'n naam traceren..
![]()
Vraagje, het postkantoor is gesloten, kan ik een aangetekend pakket gewoon in de brievenbus gooien?
A nushaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PostalGold ontvangt 4 gouden stenen van mij, dat was echt fantastischIk heb m'n adres gewoon eraf gewreven, dus tenzij ze m'n naam traceren..
![]()
Vraagje, het postkantoor is gesloten, kan ik een aangetekend pakket gewoon in de brievenbus gooien?
Mag ik er dan zelf een prinsessenstempel inzetten of gewoon leeglaten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, alleen krijg je dan waarschijnlijk geen ontvangstbewijs (en je geld terug, mocht je echt waardevolle spullen hebben verstuurd).
Natuurlijk taxeren ze niet goed, hoe denk je dat ze winst maken? Volgens een of ander TV-programma boden ze 1/10e van de werkelijke waardequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Yoewie het volgende:
en......wie zegt dat ze wel goed taxeren
(mocht je er serieus gebruik van maken he)
Bedoelde meer of het wel aankwam als er geen officiele tnt-stempel instaat, en of ik er dan beter zelf iets in kan tekenen of gewoon leeglaten. (Ik heb al eens post verzonden met een zelfgepainte postzegel en die kwam gewoon aan maar was niet gestempeld) Ik heb toch geen echt rekeningnummer ingevoerd, dus al zouden ze wat geven, komt het toch niet aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef Yoewie het volgende:
en......wie zegt dat ze wel goed taxeren
(mocht je er serieus gebruik van maken he)
Die handtekeningquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:37 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |