Wat een baas.quote:
Masker jongen... masker...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat mij opvalt he, waarom is de bovenkant van zijn gezicht wit en de onderkant bruin? Lijkt net duopenotti man.
Als ze 'm dan open maken/eruit pakken.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
en dan wat ''goudspray'' er overheen
En toen werd je wakker?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Misschien gaan ze nog wel op die ketting bijten of het echt isKomt ie met zo'n afdruk en 5 eurocent terug met de post
!
Doe een levende, die zijn meer waardquote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef Exentric90 het volgende:
Ik heb ook een pakketje besteld, ik ga een dode goudvis opsturen in een zakje
Nee dat kan worden gezien als dieren mishandelingquote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef Dewardo het volgende:
[..]
Doe een levende, die zijn meer waard
Doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb nog een gouden dildo van mijn ex liggenDie kan ik ook opsturen
Vond het er zelf ook wel stoer uitzien!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie trouwens nu pas de naam op die enveloppe
Dhr F.O.K. Wootism
www.powsthalgolt.nl ?quote:
= Goudquote:
klwopt, duidelijk skills aanwezig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]!! Obvious shop is obvious.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
verrek jaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Dhr F.O.K. Wootism
Omdat hij.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom is het bij jou gespiegeld?
dat is gewoon epischquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef Wootism het volgende:
Zijn hoofd komt trouwens uit de 2de seconde van de commercial.
Ik heb echt tijd teveel...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou je broer vragen een fapje golden shower te plegen in die envelop.
300 fokkers sturen een envelopje met buskruitquote:
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk moeten we een keer al onze plastic gouden schatten verzamelen en die opsturen!
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ik
hé dat is toevallig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Dhr F.O.K. Wootism
Dat zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef DeBassist het volgende:
straks stuur je de ketting op en krijg je opeens 450 euro teruggestuurd
Postalgold stuurde me 450 euro voor een carnavalsketting, Dat was echt fantastischquote:
Nee man.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:59 schreef DeBassist het volgende:
ik weet trouwens nog een mooie TS
doe een goudvis in de envelop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dus ook!!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Fellows het volgende:
Als ik dat stukje lees met:''Verander uw goud in geld''
Hoor ik dat stemmetje gewoon!![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee man.maar het ruikt wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heerlijk, dode vis in een envelop
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ik
I'm inquote:
Top! Dan voer ik alvast de eerste test uit met die ketting.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:05 schreef sciter het volgende:
Als dit een goed georganiseerde fok! actie word (net als brief naar Anita) dan doe ik mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |