verrek jaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie trouwens nu pas de naam op die enveloppe
Dhr F.O.K. Wootism
Omdat hij.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom is het bij jou gespiegeld?
dat is gewoon epischquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef Wootism het volgende:
Zijn hoofd komt trouwens uit de 2de seconde van de commercial.
Ik heb echt tijd teveel...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou je broer vragen een fapje golden shower te plegen in die envelop.
300 fokkers sturen een envelopje met buskruitquote:
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk moeten we een keer al onze plastic gouden schatten verzamelen en die opsturen!
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ik
hé dat is toevallig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie trouwens nu pas de naam op die enveloppe
Dhr F.O.K. Wootism
Dat zou fantastisch zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef DeBassist het volgende:
straks stuur je de ketting op en krijg je opeens 450 euro teruggestuurd
Postalgold stuurde me 450 euro voor een carnavalsketting, Dat was echt fantastischquote:
Nee man.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:59 schreef DeBassist het volgende:
ik weet trouwens nog een mooie TS
doe een goudvis in de envelop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dus ook!!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Fellows het volgende:
Als ik dat stukje lees met:''Verander uw goud in geld''
Hoor ik dat stemmetje gewoon!![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee man.maar het ruikt wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heerlijk, dode vis in een envelop
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ik
I'm inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |