Weetniet, je aangeven ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan? De Postalgold Knokploeg sturen?
Ik denk dat achter dit bedrijf geen normale mensen zitten, ik denk eerder de onderwereldquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat willen ze doen dan? De Postalgold Knokploeg sturen?
Wow! Is dat bij jou goud?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef larzzzman het volgende:
ik zou de envelope volplaggen met liefdessap
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:22 schreef Qwea het volgende:
Als ze je antwoord geven dat dit geen goud is, eisen dat ze de ketting terug sturen. Daarna op de ketting "Goud" schrijven en weer naar hun sturen
"Ja HET IS GEEN GOUD"
-Hoezo, het staat er toch op?
De mosterd is ook 'goudkleurig'quote:Op woensdag 22 september 2010 21:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, gaaf topicIk heb op de ketting gestemd.
Heeft er iemand nog een oude fietsketting? Zou er ook nog in kunnen.
Die mosterd snap ik niet...?
Ga ik doenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stop gewoon een goudvis in die envelop
[ afbeelding ]
Die goudreinet.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
whehehehe![]()
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje... heb hier nog een oude Gouden Gids liggen, wat goudkleurige verf, bladgoud, zo'n 'gouden' DubbelFrissss ketting en een goudreinet die ik op wil sturen.
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
whehehehe![]()
Ik wacht nog steeds op mijn pakketje... heb hier nog een oude Gouden Gids liggen, wat goudkleurige verf, bladgoud, zo'n 'gouden' DubbelFrissss ketting en een goudreinet die ik op wil sturen.
Ook wel bladgoud genoemd.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Tinos85 het volgende:
Die gouden dingen uit een fles Goldstrike filteren en opsturen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het leven is een pijpkaneel, ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel."
Golden Deliciousquote:Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe het zo'n gouden appel ?
Een golden Granny Smit ofzo?
Dusquote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik blijf bij m'n vorige keuze, een gouden gids, een goudgeverfde baksteen en een gouden stoeptegel. Ik had alles al klaarstaan toen het begon te regenen
Kan niet, kwaliteit is al op toppunt.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uiteraard wel pics om de kwaliteit van dit topic te verhogen!
EN die gasten daar maar in hun handen wrijven als ze het gewicht voelenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik blijf bij m'n vorige keuze, een gouden gids, een goudgeverfde baksteen en een gouden stoeptegel. Ik had alles al klaarstaan toen het begon te regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |