Zal wel een pitch-up geweest zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:33 schreef m.k het volgende:
[..]
toch geloof ik mijn broer, mijn broer is een autist met bijzonder goeie ogen. en als je een beetje bekent bent met het begrip "autist" weet je ook dat autisten niet liegen/overdrijven
Ik ben na 2 pagina's al afgehaaktquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:18 schreef Vronsky het volgende:
Oh god, die twee threads hier op DEF over rusland.
Ik zit echt met tranen in mijn ogen te lachen.
Ben blij dat je wat wou toevoegen aan de discussie, Zou je het wat meer hebben gedaan, dan hadden er nog wat van kunnen maken. Ik vond mijn discussie met Von_Preussen erg interessant.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:20 schreef m.k het volgende:
fok [def] heeft zijn alltime low behaald vandaag
compleet het punt missen is ook een kunstquote:Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Ben blij dat je wat wou toevoegen aan de discussie, Zou je het wat meer hebben gedaan, dan hadden er nog wat van kunnen maken. Ik vond mijn discussie met Von_Preusen erg interessant.
Ik heb het ook over de andere topics, als jij (maar ook anderen) ook wat meer inhoudelijk had toegevoegd, dan hadden we hier niet zitten zeiveren toch?quote:Op zondag 26 september 2010 00:39 schreef m.k het volgende:
[..]
compleet het punt missen is ook een kunst
quote:Op zondag 26 september 2010 11:59 schreef Rave_NL het volgende:
‘Gib mir noch eine kleine Weile Zeit, ich will die Dinge so wie keiner lieben.’
Ik ben ook voor de bijl gegaan hoor.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Vronsky het volgende:
Het begint steeds meer op R&P te lijken.
Het is zondag!quote:Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Vronsky het volgende:
Def, wat is er mis met jullie.
Het begint steeds meer op R&P te lijken.
Totdat je weer aan het werk mag?quote:Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het is zondag!
Ik zit al anderhalve dag naar mn horloge te staren tot ik weer mag..
Omdat je doordeweeks minder uitgeput wordt dan in het weekend...?quote:Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het is zondag!
same here. Op vrijdag middag sta je te springen om naar huis te gaan en op zondagochtend wil je het liefst zo snel mogelijk weer terugquote:Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het is zondag!
Wacht maar, straks krijg jij dat ook.quote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Totdat je weer aan het werk mag?
Ben je gek ofzo?
Ja misschien wel hoor...quote:Op zondag 26 september 2010 13:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wacht maar, straks krijg jij dat ook.
Defensie loopt je te naaien?quote:Op zondag 26 september 2010 14:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja misschien wel hoor...![]()
Op het moment spreekt dat alles geheel tegen
Hier nog eentjequote:Op zondag 26 september 2010 12:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben ook voor de bijl gegaan hoor.
En niet zo'n beetje ook!
quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef von_Preussen het volgende:
Het viel me op prinsjesdag trouwens op dat er op die paarden (goed, dat was politie) toch een paar verdomd mooie dames zaten. Ik moest echt mijn best doen m'n wapen niet uit mijn handen te laten kletteren.
Ja, maar niet van de dame(s) in kwestie, want op dat moment had ik beide handen nodig om m'n geweer te presenteren.quote:
Nou dat ookquote:
Welke blackberry?quote:Op zondag 26 september 2010 16:53 schreef Maitje het volgende:
Wat een gedoe om alles altijd opnieuw te ondekken op de telefoon. Heb overigens nu een Blackberry. Wel machtig mooi ding zeg!
Bold 9700 whitequote:Op zondag 26 september 2010 17:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Welke blackberry?
Er zijn namelijk meerdere.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:19 schreef Maitje het volgende:
Mooi filmpje met paratroop
http://www.dumpert.nl/med(...)50_paratroopers.html
Omdat ik bij mezelf absoluut geen reden kan vinden waarom ze met tactisch licht via de minuscule zijdeur springen als ze daarvoor als een of andere lichtfabriek met de achterklep de humvees eruit laten...quote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef Maitje het volgende:
[..]
Enig uitleg waarom jezo reageert?
Oke..quote:Op zondag 26 september 2010 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Omdat ik bij mezelf absoluut geen reden kan vinden waarom ze met tactisch licht via de minuscule zijdeur springen als ze daarvoor als een of andere lichtfabriek met de achterklep de humvees eruit laten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Om heel eerlijk te zijn, de HTC Desire is toch een stuk mooier van lay-outquote:Op zondag 26 september 2010 18:01 schreef Vronsky het volgende:
Ah, ik heb nu zelf een HTC HD2 met google android erop gezet:
[ afbeelding ]
(Even foto opgezocht om te laten zien hoe bizar groot dat ding is)
De HTC desire draait niet op windows mobile maar op google android met HTC Sense eropquote:Op zondag 26 september 2010 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, de HTC Desire is toch een stuk mooier van lay-out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |