Lult u vooral verderquote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef Vortix het volgende:
[..]
Omdat infanterie mijn voorkeur geniet qua manier van optreden en omdat ik eerst een laserbehandeling aan mijn ogen zou moeten ondergaan voor cavalerie verkenning. Maar zodra je eenmaal binnen bent is er wat dat betreft ineens veel meer mogelijk en de kans dat de organisatie mij liever naar ISTAR of cavalerie verkenning ziet gaan is vrij groot dus misschien word ik alsnog meteen na de KMA daarnaartoe geschopt
ik heb vaak zat het tegenovergestelde gelezen op dit forum...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Vortix het volgende:
Zoals ik al zei, als je eenmaal binnen bent is er ineens van alles mogelijk
Couldn't agree morequote:
En dan dit:quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ http://www.kma-officier.nl/huzaar.JPG&t=1]afbeelding ]
Whahaha, je moet nog binnen komen toch? Ik denk 't persoonlijk wel :x Nja, bereid je er maar op voorquote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Vortix het volgende:
Zoals ik al zei, als je eenmaal binnen bent is er ineens van alles mogelijk
Pumatje, onze officieren zijn net zo de lul in CT... echt gaar die slaapmuts bovenop enzo.quote:
Officieren hebben daar recht op... Bij die grasdiesels is iedereen de Sjaak.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Pumatje, onze officieren zijn net zo de lul in CT... echt gaar die slaapmuts bovenop enzo.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef AchJa het volgende:
Zachtjes trippelen paardevoetjes
Trippel trappel trippel trap
Het is het paard van de cavalerie
Stippe stappe stippe stap
Het is een paard van 103
Wordt genaaid door de artillerie
Het is een paard van 103
Wordt genaaid door de artillerie
Tsjaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Whahaha, je moet nog binnen komen toch? Ik denk 't persoonlijk wel :x Nja, bereid je er maar op voor
Niet voor niets dat die van jullie zwart is, kun je mooi de olie-peilstok afvegen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Pumatje het volgende:
Wij hebben alllltijd de baret op..altijd
nooit die rare hoedjes, enkel bij ceremonieel gekwats... alhoewel dat ook een mooie traditie is.
in t veld maken we de baret tactical.. blauwe pad en embleem van de heilige eraf en in de broekzak..
St. Joris...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Pumatje het volgende:
embleem van de heilige eraf en in de broekzak..
Zo 1,2,3 niet paraat... Maar wel 1 voor Puma!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Heb je meer van dat soort liedjes
Het Panzerliedquote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo 1,2,3 niet paraat... Maar wel 1 voor Puma!
Ob's stürmt oder schneit,
Ob die Sonne uns lacht,
Der Tag glühend heiß
Oder eiskalt die Nacht.
Bestaubt sind die Gesichter,
Doch froh ist unser Sinn,
Ist unser Sinn;
Es braust unser Panzer
Im Sturmwind dahin.
Panzer lied!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Maitje het volgende:
Ik kan geen duits![]()
* Maitje zoekt vertaalmachine
If there's storm or it snows,quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Maitje het volgende:
Ik kan geen duits![]()
* Maitje zoekt vertaalmachine
Zegt 1 wat... als er iets is wat jullie niet doen is iets op je dak zetten.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Baret tactisch maken ja... Klinkt inderdaad als een fail haha. Doe dan een sok om je embleem, lijkt het nog een beetje op zo'n kwastje dat eraan hangt.
Veel plezierquote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef AchJa het volgende:
Yeuh, morgen naar Noorwegen...![]()
Het bier is daar tering duur... gelukkig zit mijn auto vol![]()
quote:
Ik wel hoor. Valt harstikke mee bij de KLu. Misschien verwar je het met activiteiten op of bij de flightline, waar het verboden is om een hoofddeksel te dragen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zegt 1 wat... als er iets is wat jullie niet doen is iets op je dak zetten.
Thnx Erwin en Achja!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
If there's storm or it snows,
Or the sun smiles on us,
The day is burning hot,
Or the night icy cold.
Dusty are the faces,
But joyful is our mind,
Joyful our mind;
Our tank roars ahead
Within the storm wind.
Succes!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef AchJa het volgende:
Yeuh, morgen naar Noorwegen...![]()
Het bier is daar tering duur... gelukkig zit mijn auto vol![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef AchJa het volgende:
Wat dreunt daar op die heide
Wat blinkt daar in 't verschiet
Wat dondert tussenbeide wat men door 't stof niet ziet
Hoe flikkeren die zwaarden van forse melodie
Hoe rennen daar die paarden
't Is veldartillerie
Hoe rennen daar die paarden
't Is veldartillerie.
Maar ook in tijd van vrede, blinkt steeds de kanonnier.
En meisjes schoon van leden, zijn op hun liefde fier.
Waar moed zit heerst ook trouwe, door kracht nooit uitgeblust.
Daarom de schoonste vrouwen, heeft hij naar hartelust.
Daarom de schoonste vrouwen, heeft hij naar hartelust.
Gewoon online chatten ofzo, ik snapte het eerst ook niet totdat iemand het uitlegde. Scheelt je weer in de sms/geld dus, al moet je dan wel internet op je telefoon hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is dat pingen nou eigenlijk?
Welkom in 2002 toen de eerste blackberry werd gelanceerdquote:Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Maitje het volgende:
@Vronsky
Die dingen 6 jaar geleden al...yeah right! Nooit geleerd van je moeder om niet te liegen?
Nja, ik vind ze eerlijk gezegd veelste veel achterlopen op wat de concurrentie heeft qua dingen.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:01 schreef Lightning_NL het volgende:
Blackberry's bestaan inderdaad al lang, en zijn die dingen eigenlijk ook al niet hopeloos verouderd???
Geen idee, maar het kan nog nietquote:Op donderdag 23 september 2010 13:46 schreef Maitje het volgende:
Ow.. ik dacht serieus dat het iets van de afgelopen anderhalf jaar was...
Anywee, ken je niet pingen van bijv. een blackberry naar een iphone?! Hoezo dat dan weer niet?
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef EllaN het volgende:
[..]
Geen idee, maar het kan nog niet
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:07 schreef Rave_NL het volgende:
Een officier van de Koninklijke Marine, een officier van de Koninklijke Landmacht en een sergeant der mariniers zijn onderweg naar de hemel.
De sergeant loopt voorop en geeft het tempo aan.
De beide heren officieren volgen vol vertrouwen. Dat wil zeggen zij hebben het volste vertrouwen in de sergeant.
Aan de andere kant moeten zij nog even wennen aan de nieuwe situatie.
De officieren zijn niet gewend te reizen zonder dat zij het reisdoel kennen, terwijl de sergeant daar geen last van heeft.
Hij marcheert als vanouds met vertrouwen in zichzelf en in het tempo van de gewone pas.
Bij de poort aangekomen, laat de sergeant de beide heren voorgaan.
Ene Petrus blijkt hier de wacht te hebben.
Deze richt zich tot de marine-officier met de woorden; 'Broeder, waar komt u vandaan? En ... als ik vragen mag wat doet u vermoeden dat u zal worden toegelaten tot de hemel?'
'Waarde meneer Petrus, ik kom uit Nederland. Misschien sta ik wel aan de verkeerde poort, maar de sergeant heeft onderweg de leiding op zich genomen. Hij leek me nogal zeker van zijn zaak. Ik hoop dat ik u niet lastig val. Om uw vraag te beantwoorden: ik heb de Koninklijke Marine gediend; ik heb dus meegeholpen met het openhouden van de zeewegen voor de vrije wereld. Overal ter wereld heb ik mijn bemanning in de gelegenheid gesteld de kerkdienst te bezoeken.
En wanneer aan boord God's naam werd misbruikt, ben ik daar tegen opgetreden. Hoewel, nu ik erover nadenk, wellicht niet consequent genoeg.'
'Genoeg, mijn broeder. U lijkt mij een goed mens. Mijn personeel zal echter uw antwoorden moeten controleren, want wij gaan niet over één nacht ijs. Kom intussen de wacht binnen en neem gerust plaats in die stoel links van mij.
Daarna wendde Petrus zich tot de collega van de Landmacht.’En u broeder, waar komt u vandaan? En welk recht denkt u te hebben de hemel te mogen betreden?’ Ík om uit Nederland, maar ik heb altijd in de Duitse laagvlakte gezeten om de christelijke wereld te beschermen tegen het communisme.Tot heden met succes, zoals u wellicht zult weten.
De pater, die God in mijn onderdeel vertegenwoordigt, is een persoonlijke vriend van mij. Ik heb mijn vader en mijn moeder ..... ' 'Genoeg, genoeg, treed binnen en neem tot nader order rechts van mij plaats.'
Petrus richt zich tenslotte tot de sergeant der mariniers. 'En u broeder, die zo dapper voorop liep. Bent u wel aan de goede poort?'
'Tegen mij hoef je niet te ouwehoeren, Peter. In de eerste plaats ben ik je broer niet en dat weet je donders goed. Ten tweede, maak ik zelf wel uit door welke poort ik ga en tenslotte zou ik als ik jou was maar eens opstappen, want je zit in mijn stoel!
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Iska het volgende:
Vandaag de hele dag bezig geweest met complexe 1ste en 2de orde differentiaal vergelijking. Nu is dat nog niet zo'n probleem, was het niet dat iemand heeft bedacht dat je Fourier reeksen (wat opzich een geniale uitvinding is) kan gebruiken om de oplossingen te benaderen waardoor het antwoord moeilijker wordt dan de vraag!!!![]()
(Iska telt de dagen totdat hij eindelijk de KMA/KIM kan betreden)
Zo had ik dinsdag college over conflict mapping. Ik weet niet of je de Powerpoint slide van het Pentagon over de oorlog in Afghanistan kent, maar dat idee...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Iska het volgende:
Vandaag de hele dag bezig geweest met complexe 1ste en 2de orde differentiaal vergelijking. Nu is dat nog niet zo'n probleem, was het niet dat iemand heeft bedacht dat je Fourier reeksen (wat opzich een geniale uitvinding is) kan gebruiken om de oplossingen te benaderen waardoor het antwoord moeilijker wordt dan de vraag!!!![]()
Tell me morequote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]Wacht tot je in de collegebanken van de KMA zit....
You ain't seen nothing yet.
Web 1.0 op zijn bestquote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef gerco94 het volgende:
nog mensen die hier heen gaan?
http://www.militaryevent.nl/
ik ga wel even kijken denk ik
Ziet er kansloos uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:42 schreef gerco94 het volgende:
nog mensen die hier heen gaan?
http://www.militaryevent.nl/
ik ga wel even kijken denk ik
Je zult op de KMA genoeg oer- en OERsaaie lessen krijgen over allerlei totaal niet boeiende onzin.quote:
Saai okequote:Op donderdag 23 september 2010 21:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je zult op de KMA genoeg oer- en OERsaaie lessen krijgen over allerlei totaal niet boeiende onzin.
Op de KMA heb ik de helft van de tijd niet begrepen waarom ik nog de moeite deed om uberhaupt wakker te blijven.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Iska het volgende:
[..]
Saai oke, maar soms heb ik colleges waar het niet uitmaakt hoe lang ik blijf staren, helemaal begrijpen zal ik het toch nooit doen. En dat is toch vervelend als je het op je tentamen wel moet kunnen
Dan doe je iets niet goed.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Iska het volgende:
Onweer?quote:Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Pardon?!
Ik heb net gefietst voor mijn leven in de onweer
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 23 september 2010 23:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Onweer?
* Vronsky heeft niets gemerkt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |