Lult u vooral verderquote:Op woensdag 22 september 2010 17:36 schreef Vortix het volgende:
[..]
Omdat infanterie mijn voorkeur geniet qua manier van optreden en omdat ik eerst een laserbehandeling aan mijn ogen zou moeten ondergaan voor cavalerie verkenning. Maar zodra je eenmaal binnen bent is er wat dat betreft ineens veel meer mogelijk en de kans dat de organisatie mij liever naar ISTAR of cavalerie verkenning ziet gaan is vrij groot dus misschien word ik alsnog meteen na de KMA daarnaartoe geschopt
ik heb vaak zat het tegenovergestelde gelezen op dit forum...quote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Vortix het volgende:
Zoals ik al zei, als je eenmaal binnen bent is er ineens van alles mogelijk
Couldn't agree morequote:
En dan dit:quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ http://www.kma-officier.nl/huzaar.JPG&t=1]afbeelding ]
Whahaha, je moet nog binnen komen toch? Ik denk 't persoonlijk wel :x Nja, bereid je er maar op voorquote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Vortix het volgende:
Zoals ik al zei, als je eenmaal binnen bent is er ineens van alles mogelijk
Pumatje, onze officieren zijn net zo de lul in CT... echt gaar die slaapmuts bovenop enzo.quote:
Officieren hebben daar recht op... Bij die grasdiesels is iedereen de Sjaak.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Pumatje, onze officieren zijn net zo de lul in CT... echt gaar die slaapmuts bovenop enzo.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef AchJa het volgende:
Zachtjes trippelen paardevoetjes
Trippel trappel trippel trap
Het is het paard van de cavalerie
Stippe stappe stippe stap
Het is een paard van 103
Wordt genaaid door de artillerie
Het is een paard van 103
Wordt genaaid door de artillerie
Tsjaaaaaaaaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Whahaha, je moet nog binnen komen toch? Ik denk 't persoonlijk wel :x Nja, bereid je er maar op voor
Niet voor niets dat die van jullie zwart is, kun je mooi de olie-peilstok afvegen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Pumatje het volgende:
Wij hebben alllltijd de baret op..altijd
nooit die rare hoedjes, enkel bij ceremonieel gekwats... alhoewel dat ook een mooie traditie is.
in t veld maken we de baret tactical.. blauwe pad en embleem van de heilige eraf en in de broekzak..
St. Joris...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef Pumatje het volgende:
embleem van de heilige eraf en in de broekzak..
Zo 1,2,3 niet paraat... Maar wel 1 voor Puma!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Heb je meer van dat soort liedjes
Het Panzerliedquote:Op woensdag 22 september 2010 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo 1,2,3 niet paraat... Maar wel 1 voor Puma!
Ob's stürmt oder schneit,
Ob die Sonne uns lacht,
Der Tag glühend heiß
Oder eiskalt die Nacht.
Bestaubt sind die Gesichter,
Doch froh ist unser Sinn,
Ist unser Sinn;
Es braust unser Panzer
Im Sturmwind dahin.
Panzer lied!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Maitje het volgende:
Ik kan geen duits![]()
* Maitje zoekt vertaalmachine
If there's storm or it snows,quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef Maitje het volgende:
Ik kan geen duits![]()
* Maitje zoekt vertaalmachine
Zegt 1 wat... als er iets is wat jullie niet doen is iets op je dak zetten.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Lightning_NL het volgende:
Baret tactisch maken ja... Klinkt inderdaad als een fail haha. Doe dan een sok om je embleem, lijkt het nog een beetje op zo'n kwastje dat eraan hangt.
Veel plezierquote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef AchJa het volgende:
Yeuh, morgen naar Noorwegen...![]()
Het bier is daar tering duur... gelukkig zit mijn auto vol![]()
quote:
Ik wel hoor. Valt harstikke mee bij de KLu. Misschien verwar je het met activiteiten op of bij de flightline, waar het verboden is om een hoofddeksel te dragen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zegt 1 wat... als er iets is wat jullie niet doen is iets op je dak zetten.
Thnx Erwin en Achja!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
If there's storm or it snows,
Or the sun smiles on us,
The day is burning hot,
Or the night icy cold.
Dusty are the faces,
But joyful is our mind,
Joyful our mind;
Our tank roars ahead
Within the storm wind.
Succes!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef AchJa het volgende:
Yeuh, morgen naar Noorwegen...![]()
Het bier is daar tering duur... gelukkig zit mijn auto vol![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef AchJa het volgende:
Wat dreunt daar op die heide
Wat blinkt daar in 't verschiet
Wat dondert tussenbeide wat men door 't stof niet ziet
Hoe flikkeren die zwaarden van forse melodie
Hoe rennen daar die paarden
't Is veldartillerie
Hoe rennen daar die paarden
't Is veldartillerie.
Maar ook in tijd van vrede, blinkt steeds de kanonnier.
En meisjes schoon van leden, zijn op hun liefde fier.
Waar moed zit heerst ook trouwe, door kracht nooit uitgeblust.
Daarom de schoonste vrouwen, heeft hij naar hartelust.
Daarom de schoonste vrouwen, heeft hij naar hartelust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |