Maar hij had wel even z'n muren kunnen witten. De fotolijstjes hingen nog aan de muurquote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Hij mag niet filmen in zn eigen huis

Maar zo'n programma zie ik er dan wel weer voor op staat om die van tevoren te vragen dat te doen voor 20 Euro of zo.quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef eriksd het volgende:
Die middelvingers van die Marokkanen op de achtergrond.

Nog minder dan mét Rutger?quote:Op maandag 27 september 2010 23:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Zonder Rutger is het toch een stuk minder

En terecht, ze hadden ook veel meer beloofd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:44 schreef kahlanamnell het volgende:
Ik had er meer van verwacht.

Een typischer voorbeeld van 'veel geblaat, weinig wol' bestaat niet...quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:52 schreef Fireblast het volgende:
[..]
En terecht, ze hadden ook veel meer beloofd.
En dan kun je zeggen dat de rest nog komt, maar als dat zo is dan vind ik 't jammer dat ze met het slechtste (of 'minst goede' voor de aanhangers onder ons) format beginnen.

Je kunt toch alles terugkijken?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef Noorseviking het volgende:
Waarom kan ik buiten de 27ste nog niks terugkijken?

quote:
Had ik ook gezien vanmiddagquote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef j95 het volgende:
Die vragen van Rutger net bij de persconferentie,
Voetbalquote:Op donderdag 30 september 2010 17:03 schreef Noorseviking het volgende:
Waarom kan ik buiten de 27ste nog niks terugkijken?

www.geenstijl.tv lieverdquote:Op donderdag 30 september 2010 23:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
die man die het programma presenteert kijkt altijd zo chagrijnig,
En die reporter was hij ook niet bij de goudenkooi finale ?

Ik wil al die gasten van de JOVD heel hard slaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Louis22 het volgende:
Meisje met joint had zelf jovd'er kunnen zijn. Dikkerdje met ronde zonnebril is hilarisch. In principe.

quote:

je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Louis22 het volgende:
Maar wtf, waarom word je aangehouden als je in boerka rondloopt op het binnenhof?

Iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat slecht is dit, die webcam.
Met die jongens die eerder de filmpjes van Jensen! deden.

is het verboden om iemand zijn id te controleren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken. Het is toch niet verboden?

Weesie geeft nu ook meningen, dat scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:55 schreef yvonne het volgende:
Zit duidelijk een stijgende lijn in, presentatie gaat stukken beter, filmpjes ook.

Yup, gaat elke keer beter inderdaad. Je kunt veel zeggen van Powned, maar ze doen dúidelijk iets anders dan de rest van de Publieken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:55 schreef yvonne het volgende:
Zit duidelijk een stijgende lijn in, presentatie gaat stukken beter, filmpjes ook.

Ik vind hem los komen, ze werken er iig hard aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Weesie geeft nu ook meningen, dat scheelt een hoop.
Zijn rants worden geheid een hit als hij nog effe wat meer durft.
Rutger erbij, beng.
Maar goed, ze zijn nog geen maand bezig.

Ik ben benieuwd wat de criticasters nu zeggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind hem los komen, ze werken er iig hard aan.

Hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken. Het is toch niet verboden?

Misschien is hij zojuist op straat gezet met de ingang van het kraakverbod vandaag en zit hij nu via wifi op fokquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:43 schreef bascross het volgende:
Het valt mij nog mee dat Louis uberhaupt post hier. Moet je niet in Amsterdam zijn? Lekker rellen met de andere hippies?

Maar toch weer voor de helft die kutCOMINGUPS.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Meddo het volgende:
zal wel een volle uitzending worden, gezien de gebeurtenissen afgelopen dagen
Origineel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ik verwacht een uitzending over het CDA congres en Wilders

Succesquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Ik ga m'n best doen om in de twitterbalk te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |