Ik wil al die gasten van de JOVD heel hard slaan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:23 schreef Louis22 het volgende:
Meisje met joint had zelf jovd'er kunnen zijn. Dikkerdje met ronde zonnebril is hilarisch. In principe.
quote:
je maakt een grapje?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:34 schreef Louis22 het volgende:
Maar wtf, waarom word je aangehouden als je in boerka rondloopt op het binnenhof?
Iddquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat slecht is dit, die webcam.
Met die jongens die eerder de filmpjes van Jensen! deden.
is het verboden om iemand zijn id te controleren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken. Het is toch niet verboden?
Weesie geeft nu ook meningen, dat scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:55 schreef yvonne het volgende:
Zit duidelijk een stijgende lijn in, presentatie gaat stukken beter, filmpjes ook.
Yup, gaat elke keer beter inderdaad. Je kunt veel zeggen van Powned, maar ze doen dúidelijk iets anders dan de rest van de Publieken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:55 schreef yvonne het volgende:
Zit duidelijk een stijgende lijn in, presentatie gaat stukken beter, filmpjes ook.
Ik vind hem los komen, ze werken er iig hard aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:00 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Weesie geeft nu ook meningen, dat scheelt een hoop.
Zijn rants worden geheid een hit als hij nog effe wat meer durft.
Rutger erbij, beng.
Maar goed, ze zijn nog geen maand bezig.
Ik ben benieuwd wat de criticasters nu zeggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind hem los komen, ze werken er iig hard aan.
Hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:41 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat ermee te maken. Het is toch niet verboden?
Misschien is hij zojuist op straat gezet met de ingang van het kraakverbod vandaag en zit hij nu via wifi op fokquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:43 schreef bascross het volgende:
Het valt mij nog mee dat Louis uberhaupt post hier. Moet je niet in Amsterdam zijn? Lekker rellen met de andere hippies?
Maar toch weer voor de helft die kutCOMINGUPS.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Meddo het volgende:
zal wel een volle uitzending worden, gezien de gebeurtenissen afgelopen dagen
Origineel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ik verwacht een uitzending over het CDA congres en Wilders
Succesquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:51 schreef Paul het volgende:
Ik ga m'n best doen om in de twitterbalk te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |