En nou in gewoon NLquote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha, mja kijk, ik ben meer van de post-expressionistische stroming, die gelijk inkwam na Fiona Apple overleed. Ik hou niet zo van de obscure, abstracte naaktheid, ik ben meer van de evangelistische eenheid.
Ik heb inmiddels geen opa's om oma's meer.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Please, nodig me uit voor een familiefeest bella
Ik vind het mooier als er iets te wensen overblijft.quote:
Ik turf altijd op Vrijdag en Zaterdag voor Benny maisjuhs, tijdens Popstars enzo.quote:
Ik las "Waarom krijg ik 1 penis van Juicyhill"quote:Op woensdag 22 september 2010 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom krijg ik trouwens 10+ pms van juicyhil?
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het mooier als er iets te wensen overblijft.
Vaduzquote:
Nee hij stuurt 10x dezelfde pm of dat ik een gele zwembroek wil verkopen. Doe ik wel zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
Patjen, Juicy wil je, ik dacht dat dat algemeen bekend was?
Valt genoeg te wensen overquote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het mooier als er iets te wensen overblijft.
Interessant.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hij stuurt 10x dezelfde pm of dat ik een gele zwembroek wil verkopen. Doe ik wel zo ben ik dan ook wel weer.
Ja, als je het feit meerekent dat je nooit zo'n chica in je bed zal krijgen, dan wel.quote:
Literair verantwoord?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was te laat met het roepen om een literair verantwoorde TT. En dan toch krijg je er een.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, als je het feit meerekent dat je nooit zo'n chica in je bed zal krijgen, dan wel.
Dat ben ik wel, alleen heb ik een eigen literair kader.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Literair verantwoord?
Dan ben je niet zo veeleisend
Tell me!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, alleen heb ik een eigen literair kader.
Sophia Kinsella literair of toch meer Stephenie Meyer?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat ben ik wel, alleen heb ik een eigen literair kader.
Oeh leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Pisces,
Ik heb mijn eerste adres! Yay!
Shopaholicquote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sophia Kinsella literair of toch meer Stephenie Meyer?
Meer Anita Meyer eigenlijk. Het valt zo moeilijk onder woorden te brengen, het is een flow waarin ik me bevind.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sophia Kinsella literair of toch meer Stephenie Meyer?
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meer Anita Meyer eigenlijk. Het valt zo moeilijk onder woorden te brengen, het is een flow waarin ik me bevind.
Probeer het eens! Desnoods met steekwoorden:quote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meer Anita Meyer eigenlijk. Het valt zo moeilijk onder woorden te brengen, het is een flow waarin ik me bevind.
Nou ja leuk om mee te beginnenquote:
Binnenkort. Ik moet even verder met het soppen van mijn kamer.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Probeer het eens! Desnoods met steekwoorden:
Aarde-fluweel-goud-zaagsel-ochtend-schaar
Zoiets
fris-lente-schuim-helder-vers-regenboogquote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Binnenkort. Ik moet even verder met het soppen van mijn kamer.
Het uitzicht van de wallen bedoel je?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja leuk om mee te beginnen
Ze wil graag kaartjes van het uitzicht. Nou Amsterdam zal ze krijgen
Ja, het uitzicht op de Wallen jaquote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het uitzicht van de wallen bedoel je?
Wieso?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus wat zijn al die sites en diverse systemen van woningcorporaties toch een faal
Leuke voor je UIquote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het uitzicht van de wallen bedoel je?
Ja sms, hij had geen zin in FOK, gisteren was zijn gurl bij hem dus dat is fijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:03 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand Benny nog gezien of gesproken/gesmst/gefaxt/getwittert/gehyved/gebeld/een kaartje verzonden/een postduif gestuurt of iets dergelijks?
Gewoon, het faalt aan alle kanten. Je hebt dan dat 'Woonnet' wat een verzameling is van diverse corporaties en waar het aanbod op staat. Dus ik wilde daar m'n gegevens aanpassen want die waren outdated. Kan je gewoon niet zelf doen... Wil ik dat Woonnet mailen; kan ook niet want 'het is slechts een platform van de diverse corporaties en geen entiteit op zich'. Nou, zo'n corporatie gemaild, is het eindelijk aangepast.quote:
Vandaagquote:Op woensdag 22 september 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja sms, hij had geen zin in FOK, gisteren was zijn gurl bij hem dus dat is fijn.De crematie is ook rond deze dagen ergens?
Ja precies. Sterkte Benny.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat vanochtend al aan Benny te denken, hoop dat het ondanks een zware dag een "mooi" afscheid wordt.
En dat z'n meisje hem iig kan steunen.
Ja idd, fijn dat z'n vriendin er is, en hopelijk is gewoon toch 'mooi' zeg maar. Dat het toch een heel klein beetje closure geeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat vanochtend al aan Benny te denken, hoop dat het ondanks een zware dag een "mooi" afscheid wordt.
En dat z'n meisje hem iig kan steunen.
Pfff, ja dat gaat nog wel een tijdje duren dan. Kopen is ook meteen weer zo rigoreus...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
-stomme woningbouwverenigingen-
En als het er wel staat is de woning ws al vergeven, die sites zijn altijd zo heerlijk bijgewerkt.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
En Woonbron maakt het nog mooier, dan kan je zoeken op de kaart. Klik je een huisje aan op het Weena ofzo (iig centrum R'dam), krijg je de details van een woning in R'dam Hoogvliet (een buitenwijk)
Vandaag bij de Emté lagen alweer de kilozakken pepernotenquote:
Hallo kutje.quote:
quote:
Hallo beflapje.quote:
Hallonballon.quote:
Ja idd, en dat gaat ook niet echt (waarschijnlijk) met het contract van m'n vriendin. Dus het word dan maar particulier huren ofzo. Of ff geluk hebben, volgens mij heeft woonbron wel wat woningen per loting.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pfff, ja dat gaat nog wel een tijdje duren dan. Kopen is ook meteen weer zo rigoreus...
Ja dat hele systeem is gewoon zo lek als een mandje. En ik zit net te lezen, die slagingskans berekenen ze niet met dat specifieke huis, maar een vergelijkbare woning in ongeveer dezelfde buurt, en als daar dus ooit iemand met ongeveer mijn inschrijfduur de eerste plek op had dan heb ik nu slagingskans 'goed' bij een vergelijkbaar iets, terwijl er al minstens 5 mensen met jáááááren langere inschrijfduur op hebben gereageerd.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als het er wel staat is de woning ws al vergeven, die sites zijn altijd zo heerlijk bijgewerkt.![]()
Die miepjes op kantoor weten vaak niet eens hoe ze de site met info moeten updaten, die zijn meer van de telefonie en administraasssiee
Click Clackquote:
Omdat een hele grote groep het niet boeit, want ze zijn toch nog jaren niet aan de beurt.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
En dat nog naast gewoon de gebruiksvriendelijkheid van die site keihard zuigt. Als je zoekt op de kaart en je zoomt in en bekijkt dan even een woning en keert weer terug naar die site staat hij weer op de standaardzoom en niet je eigen zoomniveau. En als je dan denkt 'dan op je de details van zo'n woning toch even in een nieuwe tabje?'... dat gaat dus niet
Ja de pijn is weg.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens Rebellatron voel je je alweer wat beter?
Tjah, ik vind het altijd wel knap dit soort dingen. Tig van dat soort (semi-)overheids systemen zuigt onwijs, terwijl er wel miljoenen voor worden uitgetrokken.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat een hele grote groep het niet boeit, want ze zijn toch nog jaren niet aan de beurt.![]()
De site hoeft in feite dus niet geweldig te zijn, want alleen dat handjevol die aan de beurt is per 2 weken boeit het, en die rijdt wel langs het huisje in kwestie.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Click Clack
Die van vorig jaar vond ik leuk
Ralph.quote:
Top, jullie kunnen wel met mij meerijden indien gewenst.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja de pijn is weg.Nu alleen nog een beetje hoesten. Dus als Stefan niet ongesteld doet wil ik wel naar de bbq komen.
Vaak ligt zo'n site nog 2 weken plat omdat het nieuwe systeem de boel gaat veranderen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, ik vind het altijd wel knap dit soort dingen. Tig van dat soort (semi-)overheids systemen zuigt onwijs, terwijl er wel miljoenen voor worden uitgetrokken.
Dit is de halve finale.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Is het al bekend wie ons dit jaar verschut gaat zetten?
Ik dacht baguette crv, maar kan er ook naast zittenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wie wilde mijn ervaring met het boek 102 minuten ook alweer weten?
Was Vaduz dat of Benny?
Ah.quote:
Ralf won vorig jaar gewoon hoor...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
Is het al bekend wie ons dit jaar verschut gaat zetten?
Moet je blij mee zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ralf won vorig jaar gewoon hoor...
Weet ik, maar dat liedje.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ralf won vorig jaar gewoon hoor...
Ik d8 eigenlijk Benny.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht baguette crv, maar kan er ook naast zitten
Dat is toch die infantiele tapdansende zwijnenzoon?quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom sturen we Jordy van Loon gewoon niet.
En pakken we z'n paspoortje af zodat hij niet terug kanquote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
Dan is er wel een kans dat we uit de EU worden gegooid.quote:
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is toch die infantiele tapdansende zwijnenzoon?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
Tja maar je kunt niet zeggen dat het een aanfluiting wasquote:
Iedereen in toverballen pakken, dan winnen we zekerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Bellatrix het volgende:
We doen het alvast beter dan bij de oudere versie, dus er is hoop.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja maar je kunt niet zeggen dat het een aanfluiting was
Pak ook zijn O2 af, of is dat ongepast?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En pakken we z'n paspoortje af zodat hij niet terug kan
Vind ik niet. Goede aanvulling welquote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Pak ook zijn O2 af, of is dat ongepast?
Wel een leuke achtergrond.quote:
Ja en ze raakt plotseling weer de grond met haar voeten, ook leuk.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Zeroku het volgende:
DIT IS EEN HERHALING, U KUNT NIET MEER STEMMEN.
quote:
MYN BELTEGOET WAT DOE JU xDquote:Op woensdag 22 september 2010 15:41 schreef Zeroku het volgende:
DIT IS EEN HERHALING, U KUNT NIET MEER STEMMEN.
Adiosquote:
Niet verbruiken, want je kunt niet meer stemmen.quote:
Ik heb abo jonge kan sowieso niet hahaha 1einzquote:Op woensdag 22 september 2010 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet verbruiken, want je kunt niet meer stemmen.
Wat is xD?quote:
Oknquote:Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb abo jonge kan sowieso niet hahaha 1einz
Ah okequote:
Zaansquote:
Achterhoekquote:
MAAAIKE JE KOMT TOCH UIT ESCHEDEE??? LULZLZLZLZLquote:
In je broek.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:47 schreef Zeroku het volgende:
Waar is mijn knop die Gordon ook altijd heeft.
Hihi, ik moest blozen.quote:
"Jáh, maar ik dácht dat ik vraaii accentlôos sprak"quote:Op woensdag 22 september 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MAAAIKE JE KOMT TOCH UIT ESCHEDEE??? LULZLZLZLZL
Ik niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:35 schreef pgrferrari het volgende:
Wie wilde mijn ervaring met het boek 102 minuten ook alweer weten?
Was Vaduz dat of Benny?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Jáh, maar ik dácht dat ik vraaii accentlôos sprak"
Roze wangetjes als die van Kirby?quote:
Zuigen als kirbyquote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Roze wangetjes als die van Kirby?
Roze wangetjes als Zelda in haar ongesteldheidsperiode.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Roze wangetjes als die van Kirby?
Dat snap ik dan nooit, kijk dat je in je eigen durp niks anders hoort, maar als je de tv aanzet en je hoort de RRRRrrrrrrrrr van Nicolette van Dam, dan hoor je toch dat je als Tukker iets anders produceert?quote:
Ja, ik hoor dat van mezelf ook echt wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan nooit, kijk dat je in je eigen durp niks anders hoort, maar als je de tv aanzet en je hoort het de RRRRrrrrrrrrr van Nicolette van Dam, dan hoor je toch dat je als Tukker iets anders produceert?
Ik denk van mezelf dat het wel meevalt, tot anderen me er op wijzen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan nooit, kijk dat je in je eigen durp niks anders hoort, maar als je de tv aanzet en je hoort de RRRRrrrrrrrrr van Nicolette van Dam, dan hoor je toch dat je als Tukker iets anders produceert?
Hij is toch niet zo corpulent. Maar mang wat vals.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:52 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben Donny en ben een saaie vetkwab.
Nicolette lult hetzelfde als Leontine RuiterRs, die ramt die R er ook zo door.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik hoor dat van mezelf ook echt wel.Maar die r van Nico weerlegt ook echt alle taalbarrières hoor.
Jullie (jouw en zeroku, vooral zeroku) accent ligt weer iets tegen Limburgs aan, terwijl ik een echt Brabants accent heb (of nouja als ik hem gebruik)quote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik hoor dat van mezelf ook echt wel.Maar die r van Nico weerlegt ook echt alle taalbarrières hoor.
OHOWHWOHOWHOW SHOHOWBIZZquote:Op woensdag 22 september 2010 15:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo corpulent. Maar mang wat vals.
Origineel Den Boshj, en Skendel.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nicolette lult hetzelfde als Leontine RuiterRs, die ramt die R er ook zo door.
Maar jij komt toch uit het gezellige Helliemondje? Bellabipsje?
Is dat omdat je het niet wilt weten of omdat je in je omgeving niemand hebt die wel ABN spreekt?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk van mezelf dat het wel meevalt, tot anderen me er op wijzen.
Boschebollen, bedanktquote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Origineel Den Boshj, en Skendel.
Nicolettequote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan nooit, kijk dat je in je eigen durp niks anders hoort, maar als je de tv aanzet en je hoort de RRRRrrrrrrrrr van Nicolette van Dam, dan hoor je toch dat je als Tukker iets anders produceert?
Ik kan zonder enig probleem met een Limburger communiceren. Sterker nog, net in de trein nog lekker in het Limburgs zitten beppen met een deerne uit mijn klas.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jullie (jouw en zeroku, vooral zeroku) accent ligt weer iets tegen Limburgs aan, terwijl ik een echt Brabants accent heb (of nouja als ik hem gebruik)
KuBo represent.quote:
Den Bosch dan ben je een eckte, Den Boschquote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Origineel Den Boshj, en Skendel.
Ja ik vind Nicolette wel leukquote:
Oh, da's die vetklep van Meat Loaf.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Myraela het volgende:
Do you love me? Will you love me forever? Do you need me? Will you never leave me? Will you make me so happy for the rest of my life? Will you take me away and will you make me your wife?
Nee, de lichtjes op mijn dashboard geven alleen aan dat ik moet tanken.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Myraela het volgende:
Do you love me? Will you love me forever? Do you need me? Will you never leave me? Will you make me so happy for the rest of my life? Will you take me away and will you make me your wife?
Nee sorryquote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Myraela het volgende:
U bee 40.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Loving would be easy if your colors were like my dream
Red gold and green, red gold and green.
Ik heb altijd de neiging om mee te gaan doen in het Brôabants, keileuk en keigezellig en mupske enzoquote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jullie (jouw en zeroku, vooral zeroku) accent ligt weer iets tegen Limburgs aan, terwijl ik een echt Brabants accent heb (of nouja als ik hem gebruik)
Laatst vroeg zo'n bakker uit mestreech of ik uit de buurt kwamquote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om mee te gaan doen in het Brôabants, keileuk en keigezellig en mupske enzo![]()
Limburgs versta ik niet als het écht plat is.
Serieus.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan geen plat Twents en doe m'n ABN best, maar er zitten nog randjes aan die ik dus blijkbaar onbewust overneem van de mensen om me heen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat omdat je het niet wilt weten of omdat je in je omgeving niemand hebt die wel ABN spreekt?
Ik en zero praten zo regelmatig tot grote ergernis van sommige mensenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om mee te gaan doen in het Brôabants, keileuk en keigezellig en mupske enzo![]()
Limburgs versta ik niet als het écht plat is.
Okeetjesquote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan geen plat Twents en doe m'n ABN best, maar er zitten nog randjes aan die ik dus blijkbaar onbewust overneem van de mensen om me heen.
Mama van zero is wel aan bazin volgens mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik en zero praten zo regelmatig tot grote ergernis van sommige mensen, zo communiceer ik ook met de mama van zeroku die mij wel een puike gozer vindt.
goeiste volk koekwauzen 4dver.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef pgrferrari het volgende:
In woon in Brabant, maar ik praot nooit en te nimmur Braobants.
In Limburg zeggen ze altijd hoi als ze gaanquote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Serieus.Grappig, woon er nog maar 4 maanden en ik zeg geen haje, zal ik ook nooit doen.
Op Skype was dat echt fucking goed te horenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik en zero praten zo regelmatig tot grote ergernis van sommige mensen, zo communiceer ik ook met de mama van zeroku die mij wel een puike gozer vindt.
Uhuhquote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mama van zero is wel aan bazin volgens mij.
Toffe deerne ben je.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OkeetjesOok met randjes hou ik van de bunny
Ik had voor haar gezongen veur dr verjaardag.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mama van zero is wel aan bazin volgens mij.
Ja maar jij zit op zo'n grensgevalletje Muppetje.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:57 schreef pgrferrari het volgende:
In woon in Brabant, maar ik praot nooit en te nimmur Braobants.
Hier zeggen ze overal haje op.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Limburg zeggen ze altijd hoi als ze gaan.
[..]
Op Skype was dat echt fucking goed te horen.
[..]
Uhuh.
Nog een Brabander.quote:
Daar heb ik geen last van. Zelfs in Grunn hoor je mij nog houdoe zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier zeggen ze overal haje op.Gewoon houdoe kut.
Nee, ik woon in Breda, dao is heul geen grensgevoal.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij zit op zo'n grensgevalletje Muppetje.
Dacht ik
HAJEEquote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Serieus.Grappig, woon er nog maar 4 maanden en ik zeg geen haje, zal ik ook nooit doen.
Voor mij is dat net de fase "je kan nog terug", Bréda joahwelquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Breda, dao is heul geen grensgevoal.
En ze zeggen het ook op zoeen zeikerige manier.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HAJEEDie moek onthouden
![]()
Verdomme, nu weet ik waar m'n buurman vandaan komt, die zegt al jaren HAJEE volgens mij
Hallotjes Bosquote:
Dat is toch meer een Haaije. Een verbastering van houdoe. toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Limburg zeggen ze altijd hoi als ze gaan.
[..]
Hahaha ik ook, vorige keer bij bakker bart in Arnhem, ik kocht een worstebroodje (fucking gaar want die zijn enkel in Brabant te nassen) toen zei ik houdoe en ze snapte me niet. Totaal wereldvreemd maar was ook in de presikhaaf, de welbekende vogelaar wijkquote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Zelfs in Grunn hoor je mij nog houdoe zeggen.
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor mij is dat net de fase "je kan nog terug", Bréda joahwel
Ligt eraan waar je zit in Limburgquote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch meer een Haaije. Een verbastering van houdoe. toch?
We moet is een keer met z'n alle uit Brabant in de schilderswijk gaan eten.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hahaha ik ook, vorige keer bij bakker bart in Arnhem, ik kocht een worstebroodje (fucking gaar want die zijn enkel in Brabant te nassen) toen zei ik houdoe en ze snapte me niet. Totaal wereldvreemd maar was ook in de presikhaaf, de welbekende vogelaar wijk
Dat hele dialect is zeikerigquote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ze zeggen het ook op zoeen zeikerige manier.Hajeeeee
Goed ideequote:Op woensdag 22 september 2010 16:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
We moet is een keer met z'n alle uit Brabant in de schilderswijk gaan eten.
Puick plan. En pisces mag mee want die kan het ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
We moet is een keer met z'n alle uit Brabant in de schilderswijk gaan eten.
We motten met z'en allu gaan caranavalluhquote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Puick plan. En pisces mag mee want die kan het ook.
Hallon.quote:
Ik ben van alle markte thùis aan dialecten, met een bakkie pleuâh egbè.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Puick plan. En pisces mag mee want die kan het ook.
woarquote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
We gaan als het goed is eerst ergens anders eten van het weekend
Oh, da is ook een vet ideequote:Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
We motten met z'en allu gaan caranavalluh
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben van alle markte thùis aan dialecten, met een bakkie pleuâh egbè.
Oh wacht, bedoelde je Hajee mupske?
Ja keigoaf, die kan ik ook
Hallotjesquote:
In de probleemwijk in Deventer bij ons aller fokuser Goratjquote:
O die ken ik nie. Komt Annnet niet uit Deventer.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In de probleemwijk in Deventer bij ons aller fokuser Goratj
Nergens, ben al een keer of 15 verhuisd, maar gek op dialectjesquote:
Hahaquote:Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nergens, ben al een keer of 15 verhuisd, maar gek op dialectjes
Die woont daar ook ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O die ken ik nie. Komt Annnet niet uit Deventer.
Schoenlappersland hierquote:
Ik zeg nog steeds Schorsbos.quote:
Mierloquote:Op woensdag 22 september 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga naar school bij de kruikenzeikers en woon bij de spruwwejagers.
Ohja patjon ik zag dat annetjenj tante waqs geworden o.i.d.
Schijndelquote:Op woensdag 22 september 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds Schorsbos.
HAJEEEEEEEEquote:
Kruikenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga naar school bij de kruikenzeikers en woon bij de spruwwejagers.
Ohja patjon ik zag dat annetjenj tante waqs geworden o.i.d.
Wij zeggen Wollukquote:
Het is een scandal.quote:
roze wollukquote:
Wie?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:14 schreef Zeroku het volgende:
So we back in the club
Get that bodies rockin from side to side (side to side)
Usher Fallin in Lovequote:Op woensdag 22 september 2010 16:14 schreef Zeroku het volgende:
So we back in the club
Get that bodies rockin from side to side (side to side)
Een hutje, een hutje, een hutje op de hei.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg PGR, weet jij nog een zonnige vakantiebestemming voor laatste week november ofzo?
Griekenland ofzo?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg PGR, weet jij nog een zonnige vakantiebestemming voor laatste week november ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg LL heb jij nog een bijdrage in de categorie spraakgebrek?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, het is officieel gekaapt.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Maar dit topic gaat nu over Brabant?
Tnxquote:
C_A belde net Tenerife doorquote:Op woensdag 22 september 2010 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
Brabantquote:Op woensdag 22 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het is officieel gekaapt.
[ afbeelding ]
quote:
Bella hoe kan ik DAT nou vergeten!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bella hoe kan ik DAT nou vergeten!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!! Het eindje.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Wat heb ik nou weer gemist?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg LL heb jij nog een bijdrage in de categorie spraakgebrek?![]()
Hajee
Vanochtend werden er gratis penislolly's uitgedeeld.quote:
Gekwooteerd voor waarheidquote:
Spammenquote:
Joah, ff teruglezen, dialecten ging het overquote:Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gemist?Spraakgebrek?
Ohja. Sowieso moeten er meer homo's of extreme liefhebbers daarvan in dit topic aanwezig zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanochtend werden er gratis penislolly's uitgedeeld.
En dan sta ik vooraanquote:Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanochtend werden er gratis penislolly's uitgedeeld.
Dat kan niet, Tombo is de nummer 1quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Griekenland ofzo?
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je leert al
Ouwe vakantiehuisjes souteneur
Maar Griekenland is wel lekker, Canarische Eilanden ook, of misschien Egypte
En Rotterdam dialect;
En overigens maakt dat meteen ff duidelijk wat Brabanders zijn
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2010 16:22:03 ]
quote:
Dat het wel even duidelijk isquote:Op woensdag 22 september 2010 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan niet, Tombo is de nummer 1
Ik durf niet te klikken, is dat die heule erge?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
En Rotterdam dialect;
Ik heb paar seconden geluisterd en alles wat ik hoor : ''Kankerlul, kankerbreda, kankerbrabant''quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jammerje leert al
En Rotterdam dialect;
Die gast is zo stoer.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jammerje leert al
En Rotterdam dialect;
ALS JE UIT OSS KOMT, BEN JE VOOR TOP KANKERLUL.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken, is dat die heule erge?
Oja hij, wat een baas. Een echte voetbalsupporter in hart en nieren hoor. Voorbeeld voor de clubquote:Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT, BEN JE VOOR TOP KANKERLUL.
Die is dat.
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk filmpje voor Huppel en JJH ook
Of gewoon voetbal niet serieus nemen zoals ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:24 schreef Zeroku het volgende:
Alhoewel hij wel een punt heeft, een Rotterdammer hoort voor Feyenoord te zijn, zoals een Eindhovenaar voor PSV hoort te zijn.
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk filmpje voor Huppel en JJH ook
Of voor SParta/Excelsior/FC Eindhovenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:24 schreef Zeroku het volgende:
Alhoewel hij wel een punt heeft, een Rotterdammer hoort voor Feyenoord te zijn, zoals een Eindhovenaar voor PSV hoort te zijn.
Ja, het boeit me allemaal niet zo, maar dan toch wel PSV ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:24 schreef Zeroku het volgende:
Of Helmond Sport.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of voor SParta/Excelsior/FC Eindhoven
Dat heb ik gezien aan die aidsopener.quote:
Achilles is een leukere held. Ajax was zo'n heethoofd.quote:
Nemesisquote:Op woensdag 22 september 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Achilles is een leukere held. Ajax was zo'n heethoofd.
Mijn RKC sjaal heb ik toch ook wel eens laten zien?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of Helmond Sport.
[..]
Dat heb ik gezien aan die aidsopener.
Neequote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn RKC sjaal heb ik toch ook wel eens laten zien?
Medusa.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet die Godin ook alweer met die slangenhaar?
Medusa?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet die Godin ook alweer met die slangenhaar?
quote:
Kutwijfquote:
Ja echt leuk was ze niet.quote:
Nee idd, ik kan niet met haar om gaan, telkens mannen en zulks in steen veranderen. Ik hou daar niet van.quote:
Daarom ook Helena, lekker sletterig.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee idd, ik kan niet met haar om gaan, telkens mannen en zulks in steen veranderen. Ik hou daar niet van.
En dat was geen godin.quote:
Heetquote:Op woensdag 22 september 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Achilles is een leukere held. Ajax was zo'n heethoofd.
Wel een epische character in DoTa.quote:
Klopt maar ik zag slangen in de haren ik denk dat kunnen er maar 2 zijn.quote:
quote:
IK DUS JA.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk eind oktober al op vakantie dus wie dan een kaartje wil moet tegen die tijd zijn of haar adres pmen
Herfstferkansssie?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk eind oktober al op vakantie dus wie dan een kaartje wil moet tegen die tijd zijn of haar adres pmen
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |