Je heb overal minimaal 1 muur fel.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:08 schreef hollander87 het volgende:
Ziet er strak uit die banken, vooral leuk in combinatie met de kleurrijke muren. Anders wordt het zo'n klinische bedoening als het helemaal donkergrijs/wit wordt.
Ze zitten een stuk rechter dan die hele diepe hangbank (slaapbank) zonder leuningen die ik eerst had. Maar opf ze echt lekker liggen.... ja zo leek het wel net ff. En je kan de hocker (dat ding zonder leuningen, dat blok) onder je poten schuivenquote:Maar de vraag van de dag natuurlijk, liggen de banken wel lekker?
En jij dan als roze wervelwind erdoorheen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Het is bij mij binnen best een klinische bedoeling
Zwart/wit/grijs/glas
Nou klinkt het net alsof ik een of andere huppelkut benquote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En jij dan als roze wervelwind erdoorheen.
Niet dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou klinkt het net alsof ik een of andere huppelkut ben
Neequote:
Ach.... een collega van mij gaat voor m'n verjaardag een tijgerprinttas voor me maken met extra lange hengsel zodat ik ermee kan uithalenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou klinkt het net alsof ik een of andere huppelkut ben
Daar heb ik anders nog geen bewijs van gezien!quote:
Ik ga de volgende keer wel naakt voor jullie kokenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik anders nog geen bewijs van gezien!
Staat Dizer in het voorprogramma?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Steve het volgende:
Goh, Lifehouse vanavond is inclusief Dizer.!
Ja een zweerbetoon.quote:
Thanks. En de nieuwe meubels ook wel toch?quote:
Je kan je vrouw nog niet eens in toom houden! Wat nou echte man!quote:
daarvoor kom ik eerst wel een keer proefliggenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. En de nieuwe meubels ook wel toch?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan je vrouw nog niet eens in toom houden! Wat nou echte man!
Foto? Anders is het niet te beoordelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind je inrichting wel wat kil/kaal, alsof er niemand in woont, maar het meer een hotelkamer is ofzo.
(Hier liggen overal dingetjes, boeken, memento's, beestjes, gadgets, etc. Zonder dat het nou meteen rommelig of vol is.)
De tafel staat er net 2.5 uurquote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind je inrichting wel wat kil/kaal, alsof er niemand in woont, maar het meer een hotelkamer is ofzo.
(Hier liggen overal dingetjes, boeken, memento's, beestjes, gadgets, etc. Zonder dat het nou meteen rommelig of vol is.)
ja daaaag, TMM mag er niet eens op liggenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarvoor kom ik eerst wel een keer proefliggen
Niet vanuit m'n werkquote:Op woensdag 22 september 2010 15:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zat tijd om er een bende van te maken.
Oooooh, ok. Als dit niet representatief is, dan heb ik niets gezegd.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij bepalen wel of het een rommel is of niet.
En bij angel is het logisch dat het nu nog leeg en kaal is, als vandaag die meubels binnengekomen zijn toch?
Ik ga geen foto's van mijn huis online zetten.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Foto? Anders is het niet te beoordelen.
Foto's van je lichaam mag ookquote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn huis online zetten.
Jij eerst.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Foto's van je lichaam mag ook
Mijn foto's staan al ergens in KPD....quote:
Oh dan laat maar... ik had wat heftigers verwacht... expliciet materiaalquote:Op woensdag 22 september 2010 15:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb wel een foto waar ik in een rode boxer lig te zonnen in een hangmat.
Dan ga je maar naar DN.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dan laat maar... ik had wat heftigers verwacht... expliciet materiaal
Heb je die daar?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan ga je maar naar DN.
Komt er nog een achterquote:
Stiekem wist ik dat natuurlijk al hequote:
toch heb je ons ooit je opgetuigde kestboom hier laten zienquote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's van mijn huis online zetten.
Dan had je die PM of ik wist welke naam hij op DN heeft (en zijn wachtwoord) niet hoeven sturen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dat natuurlijk al he
Ik speel graag mindgames met jullie
of weer gewoon die foto van alleen zijn haren a la cahirquote:Op woensdag 22 september 2010 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik verwacht een foto van een grote teen of zo.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan had je die PM of ik wist welke naam hij op DN heeft (en zijn wachtwoord) niet hoeven sturen.
He ik zie Harry Potterboekenquote:
quote:
Omgquote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Op die foto van mij zie je nog niet eens de helft van de gevulde boekenkasten hier.
Ja, en toch ben ik nu eerder geneigd om boeken digitaal te kopen, hoeveel ik ook van papieren boeken hou. Maar ja, dat krijg je als uitgeverijen boeken zogenaamd als luxe gebonden uitgave presenteren, terwijl het dan eigenlijk gewoon gelijmd is ipv ingenaaid.quote:
Ik wil niet zonder! Het eerste waar ik bij iemand naartoe loop IS de boekenkast of dvd-kastquote:
En wat vertelt dat nu over mij dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet zonder! Het eerste waar ik bij iemand naartoe loop IS de boekenkast of dvd-kast
Dat vertelt me altijd wel iets overd e persoon en zijn smaak.
In 't andere huis kocht ik vaak pockets. Toen ik nog thuis woonde ook. Moest toen ook veel reizen dus was handiger. Plus ruimtegebrek op m'n slaapkamer toen. Nu staan ze toch een beetje kleinig te wezen in die grote kastquote:Op woensdag 22 september 2010 16:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, en toch ben ik nu eerder geneigd om boeken digitaal te kopen, hoeveel ik ook van papieren boeken hou. Maar ja, dat krijg je als uitgeverijen boeken zogenaamd als luxe gebonden uitgave presenteren, terwijl het dan eigenlijk gewoon gelijmd is ipv ingenaaid.
Ongeletterde baviaanquote:Op woensdag 22 september 2010 16:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En wat vertelt dat nu over mij dan?
Dat ie zo stop motion gevuld wordtquote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef Great.Expectations het volgende:
Zal ik een boekenkastyoutubevideo maken?
Bavianenquote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook Harry Potterboeken, maar dan de Nederlandse.
Woest wild!quote:
Dat is veel werk, kan ik je vertellenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie zo stop motion gevuld wordt
Meisje van m'n dansschool heeft het met haar vakantie gedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is veel werk, kan ik je vertellen.
Het stond ooit op alfabet, wat nog een beetje te zien is, maar nieuwe boeken prop ik erbij, waar plaats is.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Komt omdat ik ooit deel 1 en 22 vand e Sint heb gekregen in het NL en dus toen de reeks maar compleet zo gespaard heb.
Ze staan naast de eerste 2 delen van Percy Jakcson. En Elfensprook.
Heb altijd wel een beetje genres bij elkaar staan. Ook bij m'n dvd's.
Leuk. Die jongen ookquote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meisje van m'n dansschool heeft het met haar vakantie gedaan
of je bent oost indisch doofquote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja daaaag, TMM mag er niet eens op liggen![]()
Which reminds me: aerobed zoeken!
En ji snapt niet dat je naar de TIJDEN van berichten moet kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of je bent oost indisch doof
of je hebt een heeeeeeeeel slecht/selectief geheugen
Leuk he?quote:
Geef toe, het zou een leuke video op kunnen leveren.quote:
spannendquote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb vanacht tot 4.45 uur met mijn nieuwe msn vriendje zitten msnen
Gaaf!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
6'2"quote:Op woensdag 22 september 2010 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
que tal?
Nou SAJ, dat scheelt weer he! Is jouw levensgevaar ook gewekenquote:hey stephanik ben ziek naar huis gegaan gisteren , ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik vrijdag niet uit ga het lijkt me namelijk niet wijs om te doen
pleasssss don,t kill me
Is dat de Bad Boy? Mag ik zeggen dat ik het raar vind dat ie nu al weet dat ie vrijdag ziek is?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou SAJ, dat scheelt weer he! Is jouw levensgevaar ook geweken
Ik kan pas morgen kijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, de eerste aflevering van Glee seizoen 2 staat te downloaden
Oh, maar het is wel fijn dat ze er geen hele hijsa om maken!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Oh trouwens, we hadden het gisteren toch over die coming out in Glee en dat mijn ouders nou niet bepaald tof reageerden een aantal jaar geleden.... sindsdien hebben ze de pose aangenomen om het hele homogebeuren van TV straal te negeren alsof het niet bestaat
Ik heb net bij het eten bij mijn ouders opgebiecht dat ik al tijden een vriend heb en ze reageerden zowaar redelijk relaxedIk zat daar echt met een gezicht van:
"hadden jullie in die tussenliggende periode nou niet wat relaxter kunnen doen zodat ik me niet zo ongemakkelijk had hoeven voelen"
We zijn er nog niet, mijn vader liet wel weer de opmerking vallen dat ie binnenkort eens naar mijn financiele plaatje wil kijken omdat ie bang is dat ik het over de balk smijt... die man denkt dat je seksuele voorkeur blijkbaar gekoppeld is aan je uitgavenpatroonquote:Op woensdag 22 september 2010 18:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, maar het is wel fijn dat ze er geen hele hijsa om maken!
Wat heeft je vader daar nog over te zeggen? Je woont toch op jezelf enzo?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, mijn vader liet wel weer de opmerking vallen dat ie binnenkort eens naar mijn financiele plaatje wil kijken omdat ie bang is dat ik het over de balk smijt... die man denkt dat je seksuele voorkeur blijkbaar gekoppeld is aan je uitgavenpatroon
Nou ze staan borg voor een klein stukje van mijn hyp. lening maar toen ik uit de kast kwam zei ie letterlijk: "Als ik dat geweten had was ik er nooit aan begonnen"quote:Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat heeft je vader daar nog over te zeggen? Je woont toch op jezelf enzo?
O ja....quote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze staan borg voor een klein stukje van mijn hyp. lening maar toen ik uit de kast kwam zei ie letterlijk: "Als ik dat geweten had was ik er nooit aan begonnen"
Dus je snapt wel waarom de laatste jaren niet zo fijn waren![]()
![]()
Nou ze betalen er geen euro aan mee dus in die zin kan ik prima mijn eigen boontjes doppen... maar ik blijf het een rare kronkel vinden om te denken dat je zoon niet met geld om kan gaan omdat ie homo isquote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja....
Je bent dus afhankelijk van 'm... lastig.
Dan zou ik het gesprek insteken als "Pap, Mam, jullie staan nu nog een beetje borg voor de hypotheek, daar voel ik mij niet prettig bij, ik wil graag zelfstandig zijn, eigen verantwoordelijkheid nemen".quote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze staan borg voor een klein stukje van mijn hyp. lening maar toen ik uit de kast kwam zei ie letterlijk: "Als ik dat geweten had was ik er nooit aan begonnen"
Dus je snapt wel waarom de laatste jaren niet zo fijn waren![]()
![]()
Dat zal het stereotype beeld wel zijn dat homo's alleen maar shoppenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze betalen er geen euro aan mee dus in die zin kan ik prima mijn eigen boontjes doppen... maar ik blijf het een rare kronkel vinden om te denken dat je zoon niet met geld om kan gaan omdat ie homo is
Dat kunnen mijn ouders en ik wel willen maar daar heeft de bank ook nog wat over te zeggen... gezien de huidige economische situatie zullen die niet zomaar dat stukje zekerheid op willen geven... lening loopt daarvoor ook nog te kortquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan zou ik het gesprek insteken als "Pap, Mam, jullie staan nu nog een beetje borg voor de hypotheek, daar voel ik mij niet prettig bij, ik wil graag zelfstandig zijn, eigen verantwoordelijkheid nemen".
Ik denk hetquote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zal het stereotype beeld wel zijn dat homo's alleen maar shoppen
Leuke hangmatquote:
Het gaat om het beeld wat jij schetst naar jouw ouders toe, van een zoon die zijn verantwoordelijkheid wil nemen ipv geld over de balk smijten, niet of je die borgstelling van je ouders daadwerkelijk opgeeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kunnen mijn ouders en ik wel willen maar daar heeft de bank ook nog wat over te zeggen... gezien de huidige economische situatie zullen die niet zomaar dat stukje zekerheid op willen geven... lening loopt daarvoor ook nog te kort
Ik durf wel te zeggen dat ik het financieel prima voor elkaar heb en dat weten mijn ouders ook... mijn vader is echter oerconservatief in zijn denken en doen, ook op financieel gebiedquote:Op woensdag 22 september 2010 19:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het gaat om het beeld wat jij schetst naar jouw ouders toe, van een zoon die zijn verantwoordelijkheid wil nemen ipv geld over de balk smijten, niet of je die borgstelling van je ouders daadwerkelijk opgeeft.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Of overdrijf het juist.
Pa: "TV, ik wil toch eens met je naar jouw financiele plaatje kijken."
Jij: "Goed idee, want ik vraag mij af of het wel haalbaar is om een iPad, nieuwe telefoon en PS3 te kopen, o ja, en een lening voor een nieuwe auto af te sluiten. Zeker ook omdat ik nog een keer op vakantie wil dit jaar, naar New York, en kerstinkopen wil doen in London. Wat denk jij?"
Er staat toch dat ie ziek naar huis is gegaanquote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat de Bad Boy? Mag ik zeggen dat ik het raar vind dat ie nu al weet dat ie vrijdag ziek is?
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Oh trouwens, we hadden het gisteren toch over die coming out in Glee en dat mijn ouders nou niet bepaald tof reageerden een aantal jaar geleden.... sindsdien hebben ze de pose aangenomen om het hele homogebeuren van TV straal te negeren alsof het niet bestaat
Ja maar het is woensdag he... er kan veel gebeuren in 2 dagenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staat toch dat ie ziek naar huis is gegaan
Ik heb heul niet ineens een nieuw interieur gekocht of zo hoor!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zal het stereotype beeld wel zijn dat homo's alleen maar shoppen
En ben je dan beledigd als iemand zegt dat iets niet staat?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb heul niet ineens een nieuw interieur gekocht of zo hoor!![]()
maar kleding heb ik bv al tijden niet echt meer gekocht.
Komt omdat niemand met me mee wil shoppeeeeen en ik te onzeker ben om alleen te beslissen of iets staahaahaaat :"(
Hij zal zaterdag wel moeten werken dit weekend. Staat toch ook "vrijwel zeker" en "niet verstandig". Tis trouwens niet alsof ie nog nooit op friso is geweest met me hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar het is woensdag he... er kan veel gebeuren in 2 dagen
quote:*klapt slagtanden uit en gaat voor de halsslagader*
Nee wacht, too messyDat mag Inge doen!
quote:thanks voor the beterschap![]()
quote:Sorry baby!
Heel veel beterschap. Lekker uitzieken. Er komen nog wel meer feestjes. Met long Island iceteas!
Xxx
quote:daar hou ik je aan mr van mierlothe xx
quote:En als die niet touren dan zet ik de cd wel op!
quote:idee
Ja. E bij dat tweede ook jaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ben je dan beledigd als iemand zegt dat iets niet staat?
Ik heb dat namelijk wel eens meegemaakt en dan denk ik "vraag het mij dan niet"
Ze zijn een soort gay.nl?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Mijn ouders hadden overigens een tijdje om juist bij ieder homobericht in de krant te bellen of te mailen. Heel irritant.
herkenbaar + 35quote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Mijn moeder is nog steeds bang dat de gaywereld me zal verderven.
"Je laat je toch niet met jan en alleman in he? En drugs en zo? ook niet he?"
Zijn er wel kleren in jouw maat? Of moet je het eerst wassen op 90 graden, als een soort krimpfolie?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Komt omdat niemand met me mee wil shoppeeeeen en ik te onzeker ben om alleen te beslissen of iets staahaahaaat :"(
Nee want het nadeel gaat dan weer in de erg lange benen en armen zitten denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zijn er wel kleren in jouw maat? Of moet je het eerst wassen op 90 graden, als een soort krimpfolie?
Ja, dat zat er bij mijn ouders ook meer achter, geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Mijn moeder is nog steeds bang dat de gaywereld me zal verderven.
"Je laat je toch niet met jan en alleman in he? En drugs en zo? ook niet he?"
Mens ik ben al verdorven hoor!
Nou ja, nooit drugs gebruikt... maar de rest
Ik krijg nog steeds uitgeknipte krantenartikelen over homonieuws van mijn moeder in de brievenbus jaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Mijn ouders hadden overigens een tijdje de neiging om juist bij ieder homobericht in de krant te bellen of te mailen. Heel irritant.
Voordat die met de luchtpost bij jou zijn is het al oud nieuws!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds uitgeknipte krantenartikelen over homonieuws van mijn moeder in de brievenbus ja
Ik had eerst ook maat 29, maar sinds ik zwem heb ik 30 of 31.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Misschien dat DAAROM niemand met me wil shoppen!
Ze zijn jaloers op mijn jeansmaat 29-34!
Nee ze willen gewoon geen gezeur omdat wat ze ook zeggen: Het is nooit goedquote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Misschien dat DAAROM niemand met me wil shoppen!
Ze zijn jaloers op mijn jeansmaat 29-34!
Ik zag 't ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik had eerst ook maat 29, maar sinds ik zwem heb ik 30 of 31.
Vandaar ook het succes van Wilders.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Overbezorgd. Niet weten hoe het is. Verhalen horen. 1+1+1=PANIEK
Tis goed als het mooi staat en ze dat dan ook zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze willen gewoon geen gezeur omdat wat ze ook zeggen: Het is nooit goed
Maar heb jij dan nooit een goed gesprek gehad met je ouders om ze te laten weten hoe het WEL is?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Overbezorgd. Niet weten hoe het is. Verhalen horen. 1+1+1=PANIEK
Onbegonnen werk. Hooguit dat ik mam overtuig dat ik echt wel weet wat ik doe en wat ik niet moet doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar heb jij dan nooit een goed gesprek gehad met je ouders om ze te laten weten hoe het WEL is?
Ik hoop dat het buikspieren zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag 't ja.
Word je dikker van zwemmen?
Ja, af en toe suggereer ik dat ze een SCANNER hebben. 't Is trouwens altijd oud nieuws aangezien ik gk en expreszo vol op twitterquote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voordat die met de luchtpost bij jou zijn is het al oud nieuws!
Kan ze niet mailen?
Je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis goed als het mooi staat en ze dat dan ook zeggen
Maar da's de enige goede optie.
Als het niet staat en zeggen is fout natuurlijk.
Als het niet staat en ze zeggen dat het goed staat en ik loop voor lul, da's ook fout.
Ah, right. Rottig.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onbegonnen werk. Hooguit dat ik mam overtuig dat ik echt wel weet wat ik doe en wat ik niet moet doen.
If it walks like a duck etcquote:
Dan ben ik niet verbaasd dat ze overbezorgd is en bang dat haar kindje zich in rare avonturen stortquote:Op woensdag 22 september 2010 19:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien leest zijn moeder wel gewoon hier mee.
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
If it looks like a duck...
Jij lijkt wel iemand die non-serieus internet niet van IRL kan scheidenquote:
ja en daarna bestel ik een snuggie bij tellsell!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:
Je moet zo'n schoottafeltje nemen,joh!
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij lijkt wel iemand die non-serieus internet niet van IRL kan scheiden
Ik heb een snuggie met doodshoofdenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja en daarna bestel ik een snuggie bij tellsell!
I knoooooooowquote:
Wij niet, neequote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of aan de eetkamertafel... maar ja, wie eet er nou aan een eettafelraar idee!
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef Ang3l het volgende:
maar ja, wie eet er nou aan een eettafelraar idee!
Met z'n tweeen ook niet. Wij niet in ieder geval. Hij op de bank en ik achter de pcquote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Ang3l het volgende:
In je eentje doe je dat gewoon niet zo snel.
Dat eet je, denk ik, veel sneller ff voor de tv.
Sowieso staat mijn eetkamertafel dus niet in de woonkamer.
Heej Angel, zullen we binnenkort eens gaan shoppen?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 22 september 2010 19:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind hem nog steeds ERG mooi:
[ afbeelding ]
Maar ik moet wel ff verzinnen hoe ik er handig aan kan eten
[ afbeelding ]
Een glas knoeit niet!!!!!! En drank in een flesje ook niet!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
AAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH
Onderzetters!!!!!
Anderhalve meter verderop. Hij kijkt als ie thuiskomt de daily show en colbert report en ik zit vaak te RPG'en rond die tijd.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:28 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Niet eens samen?
Dat deden wij dan meestal weer we, ff series bijkijken.
nee nee, tot je eerste vlek...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een glas knoeit niet!!!!!! En drank in een flesje ook niet!!!!!!!!!!!!
Niet van vitaminwaterquote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee nee, tot je eerste vlek...
hoe denk je dat die kringen in de tafel kwamen, wijn, cola, ook van glazen hoor
Ik zeg er niets meer overquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet van vitaminwater
Van knoeien met pastasaus en rode wijn.
En...... tis mijn tafel!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaa!quote:
Nee dat zijn die stomme peperkorrels en kruiden en zoquote:Op woensdag 22 september 2010 21:27 schreef Dragonwizard het volgende:
Mijn god. Is dat stukje vlees aangebrand ofzo?
NUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoeveel jaar zijn jullie ook al weer getrouwd, Ang3l & TMM?
In het begin ging ik nog netjes aan tafel zitten.. Nu allang niet meerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Ang3l het volgende:
In je eentje doe je dat gewoon niet zo snel.
Dat eet je, denk ik, veel sneller ff voor de tv.
Sowieso staat mijn eetkamertafel dus niet in de woonkamer.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoeveel jaar zijn jullie ook al weer getrouwd, Ang3l & TMM?
Kill it with fiiiiiiirrrrrrrrrrrreeee!!!!quote:
Oh ik heb voor niks een tweepersoonskamer geboekt?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou SAJ, dat scheelt weer he! Is jouw levensgevaar ook geweken
geen fan van snuggies?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kill it with fiiiiiiirrrrrrrrrrrreeee!!!!
Uh. Nee. They're right up there with Uggs.quote:
dan hoef je zeker ook geen crocs voor je verjaardagquote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Nee. They're right up there with Uggs.
Crocs zijn hip! Vooral met die pins die je erin kunt steken. Hatske leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan hoef je zeker ook geen crocs voor je verjaardag
Keihandig juistquote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kill it with fiiiiiiirrrrrrrrrrrreeee!!!!
Dat zijn jibbitzquote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Crocs zijn hip! Vooral met die pins die je erin kunt steken. Hatske leuk!
Jibbiwattus?quote:
Ik wil sowieso niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in zo'n ding wil ik nog niet eens dood gevonden worden
Op een gegeven moment toch wel. OF wil je mysterieus verdwijnen en dat je dan ergens dood bent en langzaam vergaat en er niets overblijft, zonder dat iemand je vindtquote:Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet dood gevonden worden.
Oow Jibbitz bedoelde je...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.jibbitz.com/home/homepage,default,pg.html
Daar heeft mijn moeder een fortuin aan uitgegevenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow Jibbitz bedoelde je...
Wel hip! Met zo'n lampje en zo
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heeft mijn moeder een fortuin aan uitgegeven
Nee, ze is gewoon een beetje gek.quote:
Eh dat zijn jouw woordenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon een beetje gek.
Ja, ik ken mijn moeder dan jij haar kentquote:
Haha ja dat mag ik wel hopen tochquote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik ken mijn moeder dan jij haar kent
Ik. Übervals destijds op pinkpop.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Vlarp het volgende:
Oeh! Wat was Lifehouse tof! Weet niet wie vertelde dat ze live slecht waren, maar ik vond het een erg goed concert!
10 jaar?quote:Zanger deed ook nog een minuutje of 10 een tribute aan de Nederlandse fans omdat ze al bijna 10 jaar niet meer in Nederland waren. Wat oude liedjes alleen op gitaar begeleid. Was leuk!
Make it stooohoohooopquote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.jibbitz.com/home/homepage,default,pg.html
Ach, niet alle noten waren zuiver, maar de bassist en gitarist die af-en-toe meezongen waren pas valsquote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. Übervals destijds op pinkpop.
[..]
10 jaar?2003 stonden ze op pinkpop
Maar goed, 7 jaar. Misschien heeft ie leren live-zingen in die tijd
mooi dat het leuk was!
Dat was echt heel mooi.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Vlarp het volgende:
Zanger deed ook nog een minuutje of 10 een tribute aan de Nederlandse fans omdat ze al bijna 10 jaar niet meer in Nederland waren. Wat oude liedjes alleen op gitaar begeleid. Was leuk!
Daar hebben ze al 10 jaar last van.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, niet alle noten waren zuiver, maar de bassist en gitarist die af-en-toe meezongen waren pas vals.
Ze hadden wel veel problemen met de apparatuur enzo. Zenders die kapot gingen, drumstel wat niet goed was ofzo
Wacht... de zanger was dus niet altijd zuiver, de bassist en gitarist waren beide vals, zenders die stuk gingen, drumstel niet goed..... maar toch was het mooi?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, niet alle noten waren zuiver, maar de bassist en gitarist die af-en-toe meezongen waren pas vals.
Ze hadden wel veel problemen met de apparatuur enzo. Zenders die kapot gingen, drumstel wat niet goed was ofzo
Daar is Facebook niet voor!quote:Hee, misschien komt dit heel raar over en doe zelf normaal nooit zoiets, maar na het bekijken van je profiel wil ik vragen of je een keer iets wil drinken; uit of thuis; met mij. Je lijkt me een leuke, normale jongen:) Als je het niet ziet zitten mag je dat ook eerlijk zeggen natuurlijk, maar het lijkt mij leuk namelijk. Sorry voor het onverwachte, maar het is goed bedoeld:)! Ik hoor het van je, gr
Hmmz. Neh. Te jong en niet mijn type denk ik. Meer zo'n Gaga-fan.quote:
Je kan hem altijd je inrichting laten bewonderen.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Neh. Te jong en niet mijn type denk ik. Meer zo'n Gaga-fan.
Dit is de linkerhoek, hier staat een tafeltje. Dit is de rechterhoek, met de deur naar de studeerkamer.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zegt gewoon dat je hem alle hoeken van de kamer laat zien.
Weet hij veel.
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is de linkerhoek, hier staat een tafeltje. Dit is de rechterhoek, met de deur naar de studeerkamer.
Dat werk?
quote:
Die stuurt precies hetzelfde berichtje waarschijnlijk naar honderd anderen, in de hoop dat iemand er in trapt.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die stuurt precies hetzelfde berichtje waarschijnlijk naar honderd anderen, in de hoop dat iemand er in trapt.
Ik heb ook vaak dat ik het tijdens concerten in de zaal niet zo hoor maar als je dan wat terughoort denk je:quote:Op donderdag 23 september 2010 07:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht... de zanger was dus niet altijd zuiver, de bassist en gitarist waren beide vals, zenders die stuk gingen, drumstel niet goed..... maar toch was het mooi?
Nou scheelt live erbij zijn natuurlijk altijd wel. Maakt het toch mooier vaak. Maar ik weet dat m'n vriendin en ik, als we het over onze slechtste concerten ooit hebben, altijd Lifehouse noemen. En The White Stripes. Maar goed, die eerste was dus wel al 7 jaar geleden, ten tijde van No Name Face.
Hij ziet er zelf uit als een cumguzzler. Met dat sjaaltje.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef Great.Expectations het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)aliteit_onnatuurlijk
Fossielen in de politiek zijn ook onnatuurlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef Great.Expectations het volgende:
wellicht moeten we het volgende frisofeest bij deze meneer in de straat organiserenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Whehehe. ik had dat plaatje in mijn hoofd, maar kon hem zo niet even 123 vinden.quote:
Florence heeft dat ook heel sterk ja. Die luister ik ook maar niet meer live terug, tenzij een live studio opname of zo. Maar niet live ergens op een festival. Geen idee wat die met ej doet als je er zelf bijbent.... want dan is't magisch en mooi.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak dat ik het tijdens concerten in de zaal niet zo hoor maar als je dan wat terughoort denk je:![]()
Ik had dat met Florence & The Machine dus ook de laatste keer op Pinkpop... ik luister dus maar gewoon niet meer terug en blijf in the moment hangen... wat op zich weer een leuke brug naar Lifehouse is
Sowieso zijn festivalweides altijd wel funest voor goed geluid bij de meeste bands...
Er komt nog zoveel leuks de komende maanden in zowel de Effenaar als de 013quote:
Gogol Bordello is wel 10 keer vetter dan Papa Americanoquote:Op donderdag 23 september 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Ow*wrinkles little nose* Da's echt niks voor mij
Ik word altijd zenuwachtig van dat getetter en die balkanbeats.
Dat papa americano gedoe kan ik ook niet uitstaan. Net een nest wespen.
Ik had wel gedacht dat jij Gogol al kende hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken Gogol wel hoor, heeft een aantal x op LL gestaan.
Maar ook dat vind ik niks, heel die balkanbeats hoek niet.
Americano was gewoon een recent voorbeeld van die wespenzenuwpezerij.
Bij Schrijvers in de Dommelstraat, zit je al net om de hoek voor de Effenaarquote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l? Waar kun je een beetje fatsoenlijk bikken in 040?
Cooksquote:Op donderdag 23 september 2010 11:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l? Waar kun je een beetje fatsoenlijk bikken in 040?
en jullie sushi toko dan op kleine berg ?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cooks
Javaans Eetcafe
Schrijvers
Sopranos
New York
Mangiare
Si Senor
Karseboom
Vooruitgang
Ligt er waan wat je wil
Wat voor tent (stijl), wat voor eten, wat voor prijs
Denk aan mij en adviseer me.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cooks
Javaans Eetcafe
Schrijvers
Sopranos
New York
Mangiare
Si Senor
Karseboom
Vooruitgang
Ligt er waan wat je wil
Wat voor tent (stijl), wat voor eten, wat voor prijs
Hebben wij en sushi toko op de kleine berg?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jullie sushi toko dan op kleine berg ?
KFC op de markt?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Denk aan mij en adviseer me.
Ga je mond spoelenquote:
Ik heb daar ooit nog eens lekker gegetenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen
En die zit niet meer in de stad geloof ik.
Tenminste, niet centrum.
Listers op de Kleine Berg is al een tijd weg.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit nog eens lekker gegeten
En Connaisseur is ook leuk
Kan SAJ mooi wat jonge studenten oppikken
Thanksquote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Voor SAJ denk ik trouwens de New York, of de Schrijvers inderdaad.
Zit net zo ver af van de Effenaar als Schrijvers (nl tegenover elkaar zowat).
Schrijvers is leuk knus gezellig, New York is strak modern hip.
http://www.boekencafe.nl/
http://www.restaurant.nl/nl/r/t/new-york-17765
En bij de Effenaar zelf kun je ook gewoon gezellig en leuk etenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Listers op de Kleine Berg is al een tijd weg.
Zit nu BoboBeer restaurant
Connaisseur is ..... leuk ja.
Wel leuk, en lekker voor die prijs.
Maar that's it.
Wat moet ik met jonge studenten?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit nog eens lekker gegeten
En Connaisseur is ook leuk
Kan SAJ mooi wat jonge studenten oppikken
Die hebben vaak een uitwonende beurs en jij woont graag mensen uit toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat moet ik met jonge studenten?
O ja!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En bij de Effenaar zelf kun je ook gewoon gezellig en leuk eten
Succesquote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ga nu optreden voor de commissaris van de Koningin en 31 burgemeesters van Brabant. Wish me luck! :S
Die neem je zelf al eentje meequote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat moet ik met jonge studenten?
Uitwonen en beurs in één zin.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben vaak een uitwonende beurs en jij woont graag mensen uit toch?
Maar met 26 jaar is het niet enorm jong of zo.quote:
eesch, heb daar ooit gemeet met het L topic samen met sitethief en Wondererquote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja!Qua aankleding wat minder, maar eten is erg lekker!
Oh duh!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Listers op de Kleine Berg is al een tijd weg.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Uitwonen en beurs in één zin.
Ik vond het wel een geslaagd grapjequote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uitwonen en beurs in één zin.
suc6!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ga nu optreden voor de commissaris van de Koningin en 31 burgemeesters van Brabant. Wish me luck! :S
Xou maar oppassen anders heb je strax Dynasty-taferelen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net een teamleider met wie ik een wederzijdse haatverhouding heb nog even verder tegen me in het harnas gejaagd door te stellen dat ie inhoudelijk niet van de zaken op de hoogte is
Wat houdt zo'n roze zaterdag in? Kermis o.i.d?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:33 schreef Stroekie het volgende:
wat een rel weer in eindhoven met het CDA
http://www.cda.nl/Eindhov(...)ag_in_Eindhoven.aspx
CDA kan zich maar beter totaal opheffen voodat ze door hun handelien zich compleet belachelijk en overtollig hebben gemaakt
het gaat boven verwachting goed en ik vind het steeds leukerquote:Op donderdag 23 september 2010 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
auw... spierpijn
Stroek, hoe vordert je sporten?
ja gaat in 2011 maar mooi met ons mee, zien is gelovenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n roze zaterdag in? Kermis o.i.d?
gewicht merk ik nog niets vanquote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij mij maar traag
de eerste kilo's vlogen er af natuurlijk, maar nu...
Ik zet best een geloofwaardige Alexis neerquote:Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xou maar oppassen anders heb je strax Dynasty-taferelen.
en ik maar denken dat jij niet het type voor hoeden en hoedjes bentquote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet best een geloofwaardige Alexis neer
Ik heb dan ook geen hoeden nodigquote:Op donderdag 23 september 2010 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij niet het type voor hoeden en hoedjes bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |