Meisje van m'n dansschool heeft het met haar vakantie gedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is veel werk, kan ik je vertellen.
Het stond ooit op alfabet, wat nog een beetje te zien is, maar nieuwe boeken prop ik erbij, waar plaats is.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Komt omdat ik ooit deel 1 en 22 vand e Sint heb gekregen in het NL en dus toen de reeks maar compleet zo gespaard heb.
Ze staan naast de eerste 2 delen van Percy Jakcson. En Elfensprook.
Heb altijd wel een beetje genres bij elkaar staan. Ook bij m'n dvd's.
Leuk. Die jongen ookquote:Op woensdag 22 september 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meisje van m'n dansschool heeft het met haar vakantie gedaan
of je bent oost indisch doofquote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja daaaag, TMM mag er niet eens op liggen![]()
Which reminds me: aerobed zoeken!
En ji snapt niet dat je naar de TIJDEN van berichten moet kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of je bent oost indisch doof
of je hebt een heeeeeeeeel slecht/selectief geheugen
Leuk he?quote:
Geef toe, het zou een leuke video op kunnen leveren.quote:
spannendquote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb vanacht tot 4.45 uur met mijn nieuwe msn vriendje zitten msnen
Gaaf!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
6'2"quote:Op woensdag 22 september 2010 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
que tal?
Nou SAJ, dat scheelt weer he! Is jouw levensgevaar ook gewekenquote:hey stephanik ben ziek naar huis gegaan gisteren , ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik vrijdag niet uit ga het lijkt me namelijk niet wijs om te doen
pleasssss don,t kill me
Is dat de Bad Boy? Mag ik zeggen dat ik het raar vind dat ie nu al weet dat ie vrijdag ziek is?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou SAJ, dat scheelt weer he! Is jouw levensgevaar ook geweken
Ik kan pas morgen kijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, de eerste aflevering van Glee seizoen 2 staat te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |