Oh, maar het is wel fijn dat ze er geen hele hijsa om maken!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Oh trouwens, we hadden het gisteren toch over die coming out in Glee en dat mijn ouders nou niet bepaald tof reageerden een aantal jaar geleden.... sindsdien hebben ze de pose aangenomen om het hele homogebeuren van TV straal te negeren alsof het niet bestaat
Ik heb net bij het eten bij mijn ouders opgebiecht dat ik al tijden een vriend heb en ze reageerden zowaar redelijk relaxedIk zat daar echt met een gezicht van:
"hadden jullie in die tussenliggende periode nou niet wat relaxter kunnen doen zodat ik me niet zo ongemakkelijk had hoeven voelen"
We zijn er nog niet, mijn vader liet wel weer de opmerking vallen dat ie binnenkort eens naar mijn financiele plaatje wil kijken omdat ie bang is dat ik het over de balk smijt... die man denkt dat je seksuele voorkeur blijkbaar gekoppeld is aan je uitgavenpatroonquote:Op woensdag 22 september 2010 18:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, maar het is wel fijn dat ze er geen hele hijsa om maken!
Wat heeft je vader daar nog over te zeggen? Je woont toch op jezelf enzo?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zijn er nog niet, mijn vader liet wel weer de opmerking vallen dat ie binnenkort eens naar mijn financiele plaatje wil kijken omdat ie bang is dat ik het over de balk smijt... die man denkt dat je seksuele voorkeur blijkbaar gekoppeld is aan je uitgavenpatroon
Nou ze staan borg voor een klein stukje van mijn hyp. lening maar toen ik uit de kast kwam zei ie letterlijk: "Als ik dat geweten had was ik er nooit aan begonnen"quote:Op woensdag 22 september 2010 19:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat heeft je vader daar nog over te zeggen? Je woont toch op jezelf enzo?
O ja....quote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze staan borg voor een klein stukje van mijn hyp. lening maar toen ik uit de kast kwam zei ie letterlijk: "Als ik dat geweten had was ik er nooit aan begonnen"
Dus je snapt wel waarom de laatste jaren niet zo fijn waren![]()
![]()
Nou ze betalen er geen euro aan mee dus in die zin kan ik prima mijn eigen boontjes doppen... maar ik blijf het een rare kronkel vinden om te denken dat je zoon niet met geld om kan gaan omdat ie homo isquote:Op woensdag 22 september 2010 19:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja....
Je bent dus afhankelijk van 'm... lastig.
Dan zou ik het gesprek insteken als "Pap, Mam, jullie staan nu nog een beetje borg voor de hypotheek, daar voel ik mij niet prettig bij, ik wil graag zelfstandig zijn, eigen verantwoordelijkheid nemen".quote:Op woensdag 22 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze staan borg voor een klein stukje van mijn hyp. lening maar toen ik uit de kast kwam zei ie letterlijk: "Als ik dat geweten had was ik er nooit aan begonnen"
Dus je snapt wel waarom de laatste jaren niet zo fijn waren![]()
![]()
Dat zal het stereotype beeld wel zijn dat homo's alleen maar shoppenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze betalen er geen euro aan mee dus in die zin kan ik prima mijn eigen boontjes doppen... maar ik blijf het een rare kronkel vinden om te denken dat je zoon niet met geld om kan gaan omdat ie homo is
Dat kunnen mijn ouders en ik wel willen maar daar heeft de bank ook nog wat over te zeggen... gezien de huidige economische situatie zullen die niet zomaar dat stukje zekerheid op willen geven... lening loopt daarvoor ook nog te kortquote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan zou ik het gesprek insteken als "Pap, Mam, jullie staan nu nog een beetje borg voor de hypotheek, daar voel ik mij niet prettig bij, ik wil graag zelfstandig zijn, eigen verantwoordelijkheid nemen".
Ik denk hetquote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zal het stereotype beeld wel zijn dat homo's alleen maar shoppen
Leuke hangmatquote:
Het gaat om het beeld wat jij schetst naar jouw ouders toe, van een zoon die zijn verantwoordelijkheid wil nemen ipv geld over de balk smijten, niet of je die borgstelling van je ouders daadwerkelijk opgeeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kunnen mijn ouders en ik wel willen maar daar heeft de bank ook nog wat over te zeggen... gezien de huidige economische situatie zullen die niet zomaar dat stukje zekerheid op willen geven... lening loopt daarvoor ook nog te kort
Ik durf wel te zeggen dat ik het financieel prima voor elkaar heb en dat weten mijn ouders ook... mijn vader is echter oerconservatief in zijn denken en doen, ook op financieel gebiedquote:Op woensdag 22 september 2010 19:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het gaat om het beeld wat jij schetst naar jouw ouders toe, van een zoon die zijn verantwoordelijkheid wil nemen ipv geld over de balk smijten, niet of je die borgstelling van je ouders daadwerkelijk opgeeft.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Great.Expectations het volgende:
Of overdrijf het juist.
Pa: "TV, ik wil toch eens met je naar jouw financiele plaatje kijken."
Jij: "Goed idee, want ik vraag mij af of het wel haalbaar is om een iPad, nieuwe telefoon en PS3 te kopen, o ja, en een lening voor een nieuwe auto af te sluiten. Zeker ook omdat ik nog een keer op vakantie wil dit jaar, naar New York, en kerstinkopen wil doen in London. Wat denk jij?"
Er staat toch dat ie ziek naar huis is gegaanquote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat de Bad Boy? Mag ik zeggen dat ik het raar vind dat ie nu al weet dat ie vrijdag ziek is?
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Oh trouwens, we hadden het gisteren toch over die coming out in Glee en dat mijn ouders nou niet bepaald tof reageerden een aantal jaar geleden.... sindsdien hebben ze de pose aangenomen om het hele homogebeuren van TV straal te negeren alsof het niet bestaat
Ja maar het is woensdag he... er kan veel gebeuren in 2 dagenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staat toch dat ie ziek naar huis is gegaan
Ik heb heul niet ineens een nieuw interieur gekocht of zo hoor!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zal het stereotype beeld wel zijn dat homo's alleen maar shoppen
En ben je dan beledigd als iemand zegt dat iets niet staat?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb heul niet ineens een nieuw interieur gekocht of zo hoor!![]()
maar kleding heb ik bv al tijden niet echt meer gekocht.
Komt omdat niemand met me mee wil shoppeeeeen en ik te onzeker ben om alleen te beslissen of iets staahaahaaat :"(
Hij zal zaterdag wel moeten werken dit weekend. Staat toch ook "vrijwel zeker" en "niet verstandig". Tis trouwens niet alsof ie nog nooit op friso is geweest met me hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar het is woensdag he... er kan veel gebeuren in 2 dagen
quote:*klapt slagtanden uit en gaat voor de halsslagader*
Nee wacht, too messyDat mag Inge doen!
quote:thanks voor the beterschap![]()
quote:Sorry baby!
Heel veel beterschap. Lekker uitzieken. Er komen nog wel meer feestjes. Met long Island iceteas!
Xxx
quote:daar hou ik je aan mr van mierlothe xx
quote:En als die niet touren dan zet ik de cd wel op!
quote:idee
Ja. E bij dat tweede ook jaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ben je dan beledigd als iemand zegt dat iets niet staat?
Ik heb dat namelijk wel eens meegemaakt en dan denk ik "vraag het mij dan niet"
Ze zijn een soort gay.nl?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Mijn ouders hadden overigens een tijdje om juist bij ieder homobericht in de krant te bellen of te mailen. Heel irritant.
herkenbaar + 35quote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Mijn moeder is nog steeds bang dat de gaywereld me zal verderven.
"Je laat je toch niet met jan en alleman in he? En drugs en zo? ook niet he?"
Zijn er wel kleren in jouw maat? Of moet je het eerst wassen op 90 graden, als een soort krimpfolie?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb heul niet ineens een nieuw interieur gekocht of zo hoor!![]()
maar kleding heb ik bv al tijden niet echt meer gekocht.
Komt omdat niemand met me mee wil shoppeeeeen en ik te onzeker ben om alleen te beslissen of iets staahaahaaat :"(
Nee want het nadeel gaat dan weer in de erg lange benen en armen zitten denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 19:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zijn er wel kleren in jouw maat? Of moet je het eerst wassen op 90 graden, als een soort krimpfolie?
Ja, dat zat er bij mijn ouders ook meer achter, geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Mijn moeder is nog steeds bang dat de gaywereld me zal verderven.
"Je laat je toch niet met jan en alleman in he? En drugs en zo? ook niet he?"
Mens ik ben al verdorven hoor!
Nou ja, nooit drugs gebruikt... maar de rest
Ik krijg nog steeds uitgeknipte krantenartikelen over homonieuws van mijn moeder in de brievenbus jaquote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Mijn ouders hadden overigens een tijdje de neiging om juist bij ieder homobericht in de krant te bellen of te mailen. Heel irritant.
Voordat die met de luchtpost bij jou zijn is het al oud nieuws!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds uitgeknipte krantenartikelen over homonieuws van mijn moeder in de brievenbus ja
Ik had eerst ook maat 29, maar sinds ik zwem heb ik 30 of 31.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Misschien dat DAAROM niemand met me wil shoppen!
Ze zijn jaloers op mijn jeansmaat 29-34!
Nee ze willen gewoon geen gezeur omdat wat ze ook zeggen: Het is nooit goedquote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Misschien dat DAAROM niemand met me wil shoppen!
Ze zijn jaloers op mijn jeansmaat 29-34!
Ik zag 't ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik had eerst ook maat 29, maar sinds ik zwem heb ik 30 of 31.
Vandaar ook het succes van Wilders.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Overbezorgd. Niet weten hoe het is. Verhalen horen. 1+1+1=PANIEK
Tis goed als het mooi staat en ze dat dan ook zeggenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze willen gewoon geen gezeur omdat wat ze ook zeggen: Het is nooit goed
Maar heb jij dan nooit een goed gesprek gehad met je ouders om ze te laten weten hoe het WEL is?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Overbezorgd. Niet weten hoe het is. Verhalen horen. 1+1+1=PANIEK
Onbegonnen werk. Hooguit dat ik mam overtuig dat ik echt wel weet wat ik doe en wat ik niet moet doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar heb jij dan nooit een goed gesprek gehad met je ouders om ze te laten weten hoe het WEL is?
Ik hoop dat het buikspieren zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag 't ja.
Word je dikker van zwemmen?
Ja, af en toe suggereer ik dat ze een SCANNER hebben. 't Is trouwens altijd oud nieuws aangezien ik gk en expreszo vol op twitterquote:Op woensdag 22 september 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voordat die met de luchtpost bij jou zijn is het al oud nieuws!
Kan ze niet mailen?
Je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis goed als het mooi staat en ze dat dan ook zeggen
Maar da's de enige goede optie.
Als het niet staat en zeggen is fout natuurlijk.
Als het niet staat en ze zeggen dat het goed staat en ik loop voor lul, da's ook fout.
Ah, right. Rottig.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onbegonnen werk. Hooguit dat ik mam overtuig dat ik echt wel weet wat ik doe en wat ik niet moet doen.
If it walks like a duck etcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |