Die neem je zelf al eentje meequote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat moet ik met jonge studenten?
Uitwonen en beurs in één zin.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben vaak een uitwonende beurs en jij woont graag mensen uit toch?
Maar met 26 jaar is het niet enorm jong of zo.quote:
eesch, heb daar ooit gemeet met het L topic samen met sitethief en Wondererquote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja!Qua aankleding wat minder, maar eten is erg lekker!
Oh duh!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Listers op de Kleine Berg is al een tijd weg.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Uitwonen en beurs in één zin.
Ik vond het wel een geslaagd grapjequote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uitwonen en beurs in één zin.
suc6!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ga nu optreden voor de commissaris van de Koningin en 31 burgemeesters van Brabant. Wish me luck! :S
Xou maar oppassen anders heb je strax Dynasty-taferelen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net een teamleider met wie ik een wederzijdse haatverhouding heb nog even verder tegen me in het harnas gejaagd door te stellen dat ie inhoudelijk niet van de zaken op de hoogte is
Wat houdt zo'n roze zaterdag in? Kermis o.i.d?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:33 schreef Stroekie het volgende:
wat een rel weer in eindhoven met het CDA
http://www.cda.nl/Eindhov(...)ag_in_Eindhoven.aspx
CDA kan zich maar beter totaal opheffen voodat ze door hun handelien zich compleet belachelijk en overtollig hebben gemaakt
het gaat boven verwachting goed en ik vind het steeds leukerquote:Op donderdag 23 september 2010 15:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
auw... spierpijn
Stroek, hoe vordert je sporten?
ja gaat in 2011 maar mooi met ons mee, zien is gelovenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n roze zaterdag in? Kermis o.i.d?
gewicht merk ik nog niets vanquote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij mij maar traag
de eerste kilo's vlogen er af natuurlijk, maar nu...
Ik zet best een geloofwaardige Alexis neerquote:Op donderdag 23 september 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xou maar oppassen anders heb je strax Dynasty-taferelen.
en ik maar denken dat jij niet het type voor hoeden en hoedjes bentquote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet best een geloofwaardige Alexis neer
Ik heb dan ook geen hoeden nodigquote:Op donderdag 23 september 2010 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij niet het type voor hoeden en hoedjes bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |