Oow Jibbitz bedoelde je...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.jibbitz.com/home/homepage,default,pg.html
Daar heeft mijn moeder een fortuin aan uitgegevenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow Jibbitz bedoelde je...
Wel hip! Met zo'n lampje en zo
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heeft mijn moeder een fortuin aan uitgegeven
Nee, ze is gewoon een beetje gek.quote:
Eh dat zijn jouw woordenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon een beetje gek.
Ja, ik ken mijn moeder dan jij haar kentquote:
Haha ja dat mag ik wel hopen tochquote:Op woensdag 22 september 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik ken mijn moeder dan jij haar kent
Ik. Übervals destijds op pinkpop.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Vlarp het volgende:
Oeh! Wat was Lifehouse tof! Weet niet wie vertelde dat ze live slecht waren, maar ik vond het een erg goed concert!
10 jaar?quote:Zanger deed ook nog een minuutje of 10 een tribute aan de Nederlandse fans omdat ze al bijna 10 jaar niet meer in Nederland waren. Wat oude liedjes alleen op gitaar begeleid. Was leuk!
Make it stooohoohooopquote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.jibbitz.com/home/homepage,default,pg.html
Ach, niet alle noten waren zuiver, maar de bassist en gitarist die af-en-toe meezongen waren pas valsquote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik. Übervals destijds op pinkpop.
[..]
10 jaar?2003 stonden ze op pinkpop
Maar goed, 7 jaar. Misschien heeft ie leren live-zingen in die tijd
mooi dat het leuk was!
Dat was echt heel mooi.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Vlarp het volgende:
Zanger deed ook nog een minuutje of 10 een tribute aan de Nederlandse fans omdat ze al bijna 10 jaar niet meer in Nederland waren. Wat oude liedjes alleen op gitaar begeleid. Was leuk!
Daar hebben ze al 10 jaar last van.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, niet alle noten waren zuiver, maar de bassist en gitarist die af-en-toe meezongen waren pas vals.
Ze hadden wel veel problemen met de apparatuur enzo. Zenders die kapot gingen, drumstel wat niet goed was ofzo
Wacht... de zanger was dus niet altijd zuiver, de bassist en gitarist waren beide vals, zenders die stuk gingen, drumstel niet goed..... maar toch was het mooi?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, niet alle noten waren zuiver, maar de bassist en gitarist die af-en-toe meezongen waren pas vals.
Ze hadden wel veel problemen met de apparatuur enzo. Zenders die kapot gingen, drumstel wat niet goed was ofzo
Daar is Facebook niet voor!quote:Hee, misschien komt dit heel raar over en doe zelf normaal nooit zoiets, maar na het bekijken van je profiel wil ik vragen of je een keer iets wil drinken; uit of thuis; met mij. Je lijkt me een leuke, normale jongen:) Als je het niet ziet zitten mag je dat ook eerlijk zeggen natuurlijk, maar het lijkt mij leuk namelijk. Sorry voor het onverwachte, maar het is goed bedoeld:)! Ik hoor het van je, gr
Hmmz. Neh. Te jong en niet mijn type denk ik. Meer zo'n Gaga-fan.quote:
Je kan hem altijd je inrichting laten bewonderen.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Neh. Te jong en niet mijn type denk ik. Meer zo'n Gaga-fan.
Dit is de linkerhoek, hier staat een tafeltje. Dit is de rechterhoek, met de deur naar de studeerkamer.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zegt gewoon dat je hem alle hoeken van de kamer laat zien.
Weet hij veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |