Jaaaa!quote:
Nee dat zijn die stomme peperkorrels en kruiden en zoquote:Op woensdag 22 september 2010 21:27 schreef Dragonwizard het volgende:
Mijn god. Is dat stukje vlees aangebrand ofzo?
NUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoeveel jaar zijn jullie ook al weer getrouwd, Ang3l & TMM?
In het begin ging ik nog netjes aan tafel zitten.. Nu allang niet meerquote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Ang3l het volgende:
In je eentje doe je dat gewoon niet zo snel.
Dat eet je, denk ik, veel sneller ff voor de tv.
Sowieso staat mijn eetkamertafel dus niet in de woonkamer.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoeveel jaar zijn jullie ook al weer getrouwd, Ang3l & TMM?
Kill it with fiiiiiiirrrrrrrrrrrreeee!!!!quote:
Oh ik heb voor niks een tweepersoonskamer geboekt?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou SAJ, dat scheelt weer he! Is jouw levensgevaar ook geweken
geen fan van snuggies?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kill it with fiiiiiiirrrrrrrrrrrreeee!!!!
Uh. Nee. They're right up there with Uggs.quote:
dan hoef je zeker ook geen crocs voor je verjaardagquote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Nee. They're right up there with Uggs.
Crocs zijn hip! Vooral met die pins die je erin kunt steken. Hatske leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan hoef je zeker ook geen crocs voor je verjaardag
Keihandig juistquote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kill it with fiiiiiiirrrrrrrrrrrreeee!!!!
Dat zijn jibbitzquote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Crocs zijn hip! Vooral met die pins die je erin kunt steken. Hatske leuk!
Jibbiwattus?quote:
Ik wil sowieso niet dood gevonden worden.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
in zo'n ding wil ik nog niet eens dood gevonden worden
Op een gegeven moment toch wel. OF wil je mysterieus verdwijnen en dat je dan ergens dood bent en langzaam vergaat en er niets overblijft, zonder dat iemand je vindtquote:Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet dood gevonden worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |