abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86707809
Straks een half uurtje hardlopen, wat een heerlijk zonnetje! :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86707842
Eerst mijn haartjes even laten fatsoeneren door B. en dan lekker even Haarlem in voor een winkelwandeling. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86708069
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Of een autist die niet op je vragen ingaat zodat je tevreden kan zijn met een antwoord :') Of je maar 1/3 vertelt van wat je hebt }:|
Laatst weer zo'n pipo tegen gekomen. Zelf invullen dat er geen verdere klachten zijn zonder het te vragen (die er dus wel waren).
pi_86708548
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Gek genoeg vragen ze mensen nooit waarom ze wel kinderen willen ;)
meestal zeggen ze dat uit zichzelf :) maar ik vraag dat ook wel eens hoor :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86708672
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is waar, gek genoeg maak ik ook niet graag ruzie
(vroeger online dus wel)
eerder hier zoiets gelezen... hoe was je vroeger dan en waarom maakte je ruzie?
pi_86708677
Goedemiddag :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 september 2010 @ 13:33:07 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86708739
Pff Gallo aangenomen door het EP. Internetvrijheid wordt nog meer beperkt :r.
Kort gezegd wordt het delen van muziek en films via internet op één hoop met grootschalige namaak van merkproducten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86708744
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Oh ja, het korte antwoord: geen intrinsieke behoefte om kinderen toe te voegen aan deze wereld.

Kan er ook een a4-tje over vol typen, maar dat laat ik maar even ;)
mijn ouders hebben met mij ook geen extra kind toegevoegd aan de wereld
pi_86708825
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:30 schreef Windigo het volgende:
Hi Windigo! :W alles ok?

tijdje geleden dat ik een baguette bij de hema heb gehaald maar wat blijft het toch lekker. vers bijna hele baguette met ham, rucola en mosterdmayo (vooral dat laatste is :9 ) en dat voor EUR 2,- :9
pi_86708829
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:30 schreef Windigo het volgende:
Hallo!
Hoe ging het poseren en zijn daar resultaten van te zien? *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86708879
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef borisz het volgende:
Kort gezegd wordt het delen van muziek en films via internet op één hoop met grootschalige namaak van merkproducten.
wat had je anders verwacht?
pi_86708882
Mijn haartjes zijn weer lekker kort en gefatsoeneerd door mijn privé-kapster. O+
Poef.....gone! ©golfer
pi_86708897
handig een kapster aan huis.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 22 september 2010 @ 13:40:43 #14
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86709008
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

meestal zeggen ze dat uit zichzelf :) maar ik vraag dat ook wel eens hoor :Y
Dat ze het willen wel ja, maar ik hoor er meestal toch echt geen uitleg bij. Hoeft ook niet overigens, maar andersom moet je het bijna altijd wel uitleggen, om dan meestal zo'n glimlachende "wacht maar tot je ouder bent" reactie te krijgen :% o|O
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 22 september 2010 @ 13:41:17 #15
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86709031
Overhemden bestand weer op orde trouwens, ik kan weer netjes in werken ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 september 2010 @ 13:41:26 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86709038
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

wat had je anders verwacht?
Met de Christendemocraten weet je genoeg. :r. Die willen het liefst nog bepalen waar je je kookboeken bewaard.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:42:54 #17
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86709094
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef borisz het volgende:
Vind je het zo gek dan? Films en muziek zijn ook een (intellectueel) eigendom, waarom zou je die wel gratis mogen inpikken en andere producten niet?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:43:37 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86709120

Vandaag Caron - Yatagan opgedaan en nu ruik ik naar hoestsiroop -O-
Confidence through competence
pi_86709150
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Hallo!
Hoe ging het poseren en zijn daar resultaten van te zien? *)
De resultaten zijn schetsen en derhalve in het bezit van de kunstenaars in kwestie ;) Copyright en zulks.. Helaas.

Het poseren viel me heel erg mee, het kostte me eigenlijk totaal geen moeite. Ik stond daar net zo lekker als wanneer ik kleren aan had gehad :) En ik mag maandag terugkomen, want ik ben een goed model :)
pi_86709159
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

ieuw :o
pi_86709181
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat ze het willen wel ja, maar ik hoor er meestal toch echt geen uitleg bij. Hoeft ook niet overigens, maar andersom moet je het bijna altijd wel uitleggen, om dan meestal zo'n glimlachende "wacht maar tot je ouder bent" reactie te krijgen :% o|O
nu nog? Of zeggen ze nu dat je er spijt van gaat krijgen (nog irritanter). Mensen vragen denk waarom je niet wilt omdat iedereen op n gegeven moment gaat denken of ze kinderen willen of niet
pi_86709193
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

*gezondheid!*
Poef.....gone! ©golfer
pi_86709223
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hi Windigo! :W alles ok?

tijdje geleden dat ik een baguette bij de hema heb gehaald maar wat blijft het toch lekker. vers bijna hele baguette met ham, rucola en mosterdmayo (vooral dat laatste is :9 ) en dat voor EUR 2,- :9
Ja hoor, prima met mij :) Ruzie met mn vader, heb al 10 jaar dezelfde ruzie met hem en dat is dat ik volgens hem alles fout doe in mijn leven en eens een voorbeeld aan de Gooische intelligente succesvolle creatieve kinderen van zijn nieuwe vriendin moet nemen. Ik heb jarenlang geprobeerd water bij de wijn te doen en mijn vader tevreden te stellen, maar ik heb nu maar besloten er geen moeite meer voor te doen. Het is toch nooit goed, hij gaat maar lekker met zn nieuwe perfecte gezin verder.
pi_86709226
ruik je niet eerst aan t flesje Steer?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:48:06 #25
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86709251
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nu nog? Of zeggen ze nu dat je er spijt van gaat krijgen (nog irritanter). Mensen vragen denk waarom je niet wilt omdat iedereen op n gegeven moment gaat denken of ze kinderen willen of niet
De gangbare opvatting is dat het normaal is dat je kinderen wilt en niet normaal als je ze wel wilt. Dus je moet uitleggen waarom je niet normaal doet. Ik generaliseer uiteraard, er zijn mensen genoeg die het wel snappen, maar ik kom toch echt nog heel veel mensen tegen die je nauwelijsk serieus nemen als je zegt dat je het toch echt zeker weet.
pi_86709282
Je kunt altijd nog een hond nemen. >:)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 september 2010 @ 13:49:21 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86709294
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Vind je het zo gek dan? Films en muziek zijn ook een (intellectueel) eigendom, waarom zou je die wel gratis mogen inpikken en andere producten niet?
De manier waarop dat internetproviders politieagent moet gaan spelen is een beetje zum :r.
pi_86709308
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja hoor, prima met mij :) Ruzie met mn vader, heb al 10 jaar dezelfde ruzie met hem en dat is dat ik volgens hem alles fout doe in mijn leven en eens een voorbeeld aan de Gooische intelligente succesvolle creatieve kinderen van zijn nieuwe vriendin moet nemen. Ik heb jarenlang geprobeerd water bij de wijn te doen en mijn vader tevreden te stellen, maar ik heb nu maar besloten er geen moeite meer voor te doen. Het is toch nooit goed, hij gaat maar lekker met zn nieuwe perfecte gezin verder.
jezus wat erg dat hij verwachtingen van je heeft en daar boos om wordt ipv je te steunen. Is hij al n keer meegeweest op gesprek bij je psychiater?
pi_86709314
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]

De gangbare opvatting is dat het normaal is dat je kinderen wilt en niet normaal als je ze wel wilt. Dus je moet uitleggen waarom je niet normaal doet. Ik generaliseer uiteraard, er zijn mensen genoeg die het wel snappen, maar ik kom toch echt nog heel veel mensen tegen die je nauwelijsk serieus nemen als je zegt dat je het toch echt zeker weet.
Heel herkenbaar :) Ik zeg al van kinds af aan dat ik geen kinderen wil, en ben er nu nog steeds van overtuigd. Maar als vrouw krijg je dan al snel de opmerking inclusief vage glimlach ''ach de eierstokjes gaan nog wel rammelen hoor''.
pi_86709337
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jezus wat erg dat hij verwachtingen van je heeft en daar boos om wordt ipv je te steunen. Is hij al n keer meegeweest op gesprek bij je psychiater?
Eén keer ja ;) ''Maar dat is niet aan mij besteed, ik ga niets veranderen omdat zo'n man dat zegt, hij praat jou alleen maar naar de mond'' :')
pi_86709429
Hai! :W

Druk bezig ;)

Iemand nog suggesties om de veldsla/komkommer/jongekaas/yoghurtsalade te pimpen tot avondeten?
Heb dat nog liggen en moet alleen eten ;)
pi_86709458
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef LieLie het volgende:

Druk bezig ;)

Iemand nog suggesties om de veldsla/komkommer/jongekaas/yoghurtsalade te pimpen tot avondeten?
kipfiletje erbij grillen met lekkere kruiden? , pijnboompitjes erbij roosteren en erin mikken en bijv wat paprika voor de vitamientjes?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86709474
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef LieLie het volgende:

Druk bezig ;)

Gerookte kip en appel toevoegen?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:57:20 #34
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86709554
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef golfer het volgende:
Je kunt altijd nog een hond nemen. >:)
Precies, die behandelen we gewoon als ons kind :P :7
pi_86709556
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:50 schreef Windigo het volgende:

[..]

Eén keer ja ;) ''Maar dat is niet aan mij besteed, ik ga niets veranderen omdat zo'n man dat zegt, hij praat jou alleen maar naar de mond'' :')
jammer van je vader. was hij vroeger ook al zo toen je ouders nog bij elkaar waren of toen je nog thuiswoonde? of is het echt pas sinds zn nwe vriendin?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:58:58 #36
55709 Stereotomy
pi_86709605
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ruik je niet eerst aan t flesje Steer?
Ik ben iemand die graag risico's neemt. 8-)
  woensdag 22 september 2010 @ 13:59:03 #37
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86709612
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef borisz het volgende:

[..]

De manier waarop dat internetproviders politieagent moet gaan spelen is een beetje zum :r.
Daar heb je dan wel weer een punt waar ik het mee eens ben.
pi_86709662
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Precies, die behandelen we gewoon als ons kind :P :7
ik vind het gek dat mensen honden hetzelfde kunnen zien als kinderen. heb nooit een huisdier gehad maar tis toch heeeel anders? het voelt toch niet aan alsof je bevallen bent van je vierpoter? :o
pi_86709697
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jammer van je vader. was hij vroeger ook al zo toen je ouders nog bij elkaar waren of toen je nog thuiswoonde? of is het echt pas sinds zn nwe vriendin?
Mja, ik ben enig kind, en het is één van de redenen dat mn ouders uit elkaar gingen. Hun totaal verschillende opvatting over hoe ik moest worden opgevoed. Het is dus de afgelopen 10 jaar al zo, maar door zn nieuwe vriendin is het wel erger geworden. Hij zit nu echt een Gooisch-ballen kringetje (natuurlijk is niet iedereen uit het Gooi zo, maar zij wel) en ik pas niet in het plaatje. Hij moet steeds aan zn succesvolle vrienden uitleggen waarom zn dochter een ''uitkeringstrekker'' is, en dat is heel genânt, en ook het feit dat hij me te dik vind is genânt, en dat ik aparte kleren draag is genânt etc. Stel je voor dat iemand er wat van zegt :{

Ik heb geen zin meer om me te moeten verdedigen tegen zijn ideeën, dus ik geef t op. Mij spreekt hij voorlopig niet.
pi_86709729
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

kipfiletje erbij grillen met lekkere kruiden? , pijnboompitjes erbij roosteren en erin mikken en bijv wat paprika voor de vitamientjes?
Dat klinkt als een goede suggestie! Minus de pijnboompitjes :Y ^O^
pi_86709751
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Windigo het volgende:

[..]

Gerookte kip en appel toevoegen?
Ook lekker, maar de gegrilde kip suggestie maakt het voor mij wat meer avondeten (iets warms, zal psychisch zijn ;))
  woensdag 22 september 2010 @ 14:03:11 #42
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86709762
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik vind het gek dat mensen honden hetzelfde kunnen zien als kinderen. heb nooit een huisdier gehad maar tis toch heeeel anders? het voelt toch niet aan alsof je bevallen bent van je vierpoter? :o
Anders ga je er even serieus op in :P

We zijn hartsitkke gek met ons hondje en je gaat je eigen hond wel zien als meer dan "maar een huisdier", maar geloof me maar rustig dat we hem niet als ons kind beschouwen _O-
pi_86709779
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ook lekker, maar de gegrilde kip suggestie maakt het voor mij wat meer avondeten (iets warms, zal psychisch zijn ;))
Oh ik dacht dat je bedoelde voor lunch, om het vol te houden tot het avondeten ;) Dan had ik het niet goed gelezen :)
pi_86709800
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef TAV74 het volgende:

[..]

We zijn hartsitkke gek met ons hondje en je gaat je eigen hond wel zien als meer dan "maar een huisdier", maar geloof me maar rustig dat we hem niet als ons kind beschouwen _O-
*grin
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86709827
zo eens de hardloopkleertjes aan en dan lekker een rondje maken van een half uur. zin in.

:W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86709910
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mja, ik ben enig kind, en het is één van de redenen dat mn ouders uit elkaar gingen. Hun totaal verschillende opvatting over hoe ik moest worden opgevoed. Het is dus de afgelopen 10 jaar al zo, maar door zn nieuwe vriendin is het wel erger geworden. Hij zit nu echt een Gooisch-ballen kringetje (natuurlijk is niet iedereen uit het Gooi zo, maar zij wel) en ik pas niet in het plaatje. Hij moet steeds aan zn succesvolle vrienden uitleggen waarom zn dochter een ''uitkeringstrekker'' is, en dat is heel genânt, en ook het feit dat hij me te dik vind is genânt, en dat ik aparte kleren draag is genânt etc. Stel je voor dat iemand er wat van zegt :{

Ik heb geen zin meer om me te moeten verdedigen tegen zijn ideeën, dus ik geef t op. Mij spreekt hij voorlopig niet.
lijkt me de beste oplossing. hij hoort zich als een vader te gedragen en dat is hij niet voor je.
pi_86709925
quote:

[..]

Nou.. Dat taartje, dat badjasje :P

Ik ga Sam ook ontmoeten geloof ik! Ben benieuwd ;)
pi_86709946
quote:

[..]

gelukkig maar :D
maar er zijn serieus een heleboel mensen die hun honden echt als hun kinderen zien. dan denk ik; neem eerst een kind en dan vergelijken w/
pi_86709969
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

lijkt me de beste oplossing. hij hoort zich als een vader te gedragen en dat is hij niet voor je.
Mja ach, het lastigste er aan is dat hij het oprecht goed bedoeld, maar met die goede bedoelingen kan ik niks en de manier waarop hij deze dingen aankaart vind ik een enorm kwetsend. Ik heb t allemaal al 10 jaar lang herhaald, dus nu geef ik het maar op. Erg jammer, heb mn best gedaan om het leuk te houden, maar eens is mn energie op.
pi_86710089
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mja ach, het lastigste er aan is dat hij het oprecht goed bedoeld, maar met die goede bedoelingen kan ik niks en de manier waarop hij deze dingen aankaart vind ik een enorm kwetsend. Ik heb t allemaal al 10 jaar lang herhaald, dus nu geef ik het maar op. Erg jammer, heb mn best gedaan om het leuk te houden, maar eens is mn energie op.
jaja hij bedoelt het goed.... als je doet wat hij wil dat je doet dan durft hij pas weer trots te zijn op je :( wat een zak aardappels is hij :( (sorry, tis wel je vader maar ik word boos om zulke mensen die zo doen tegen de personen die het dichtst bij hen staan)
pi_86710205
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jaja hij bedoelt het goed.... als je doet wat hij wil dat je doet dan durft hij pas weer trots te zijn op je :( wat een zak aardappels is hij :( (sorry, tis wel je vader maar ik word boos om zulke mensen die zo doen tegen de personen die het dichtst bij hen staan)
Mja, hij heeft me ook wel onder veel protest geholpen hoor de afgelopen jaren, maar de kosten zijn me nu de baten niet meer waard. Ik hoop dat ik hem niet meer nodig heb ;) Hij went er nu maar aan dat ik niet doe wat hij wil.
  woensdag 22 september 2010 @ 14:15:21 #52
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86710241
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:07 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou.. Dat taartje, dat badjasje :P

Heerlijk over the top is dat hé O+
  woensdag 22 september 2010 @ 14:16:25 #53
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86710286
Goed, tijd voor mijn vers en zelfgemaakte groentesoep. Als ik nu niet beter wordt voor morgen, dan weet ik het ook nietmeer :P
  woensdag 22 september 2010 @ 14:16:36 #54
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86710293
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gelukkig maar :D
maar er zijn serieus een heleboel mensen die hun honden echt als hun kinderen zien. dan denk ik; neem eerst een kind en dan vergelijken w/
Als jij dan eerst een hond neemt om te ervaren hoe dat voelt :+ Dat geoordeel en gekader, sommige mensen zorgen beter voor hun dieren dan anderen voor kinderen, en ook dat is oprechte liefde.
pi_86710297
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef Vork het volgende:
Goed, tijd voor mijn vers en zelfgemaakte groentesoep. Als ik nu niet beter wordt voor morgen, dan weet ik het ook nietmeer :P
Lekker :9
pi_86710345
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:Y
vind ik wel :D
pi_86710438
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja, fantastisch :D

De hond van mijn schoonouders wordt ook 'het derde kind op eerste plaats' genoemd ;)
Die krijgt ook een leuk sjaaltje om als er iemand jarig is (of hijzelf) :P

Die is echt onderdeel van het gezin, maar als het er op aan komt blijft het een hond. Denk dat je dat ook wel bedoelt?
pi_86710451
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mja, hij heeft me ook wel onder veel protest geholpen hoor de afgelopen jaren, maar de kosten zijn me nu de baten niet meer waard. Ik hoop dat ik hem niet meer nodig heb ;) Hij went er nu maar aan dat ik niet doe wat hij wil.
hij heeft je financieel geholpen toch... als hij maar niet denkt dat hij daardoor zo mag doen tegen je want dat is ongezond. doe waar je je t beste bij voelt en wat je kunt, maar dat doe je gelukkig. er zijn zat mensen die je wel begrijpen
pi_86710469
hoi!!! :W

:*

doei!! :W
Ja doei.
pi_86710519
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben iemand die graag risico's neemt. 8-)
_O- _O- _O- _O- _O-
  woensdag 22 september 2010 @ 14:24:10 #61
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86710598
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef Windigo het volgende:
Lekker :9
Ja, zeker.
Is de oven liggen nu tomaatjes van eigen balkon te drogen. Lekker met kruiden en olie enzo.

Goh, ik lijk Darkelf wel :+
  woensdag 22 september 2010 @ 14:24:47 #62
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86710623
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!!! :W

:*

doei!! :W
Bedankt voor je constructieve bijdrage van vandaag.
  woensdag 22 september 2010 @ 14:25:22 #63
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86710648
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef LieLie het volgende:

[..]

Die is echt onderdeel van het gezin, maar als het er op aan komt blijft het een hond. Denk dat je dat ook wel bedoelt?
Hij is gewoon onderdeel van ons huishouden en we zij harstikke gek met hem. Daarbij: wij hebben hem genomen en zijn dus ook verantwoordelijk voor hem en houden ook zoveel mogelijk rekening met hem.

En die verjaardagdingen zijn gewoon lollig w/

Maar een kind is simpelweg een heel andere band en een andere verantwoordelijkheid.
pi_86710735
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij heeft je financieel geholpen toch... als hij maar niet denkt dat hij daardoor zo mag doen tegen je want dat is ongezond. doe waar je je t beste bij voelt en wat je kunt, maar dat doe je gelukkig. er zijn zat mensen die je wel begrijpen
Mja hij denkt dat hij zo tegen me mag doen omdat ik zijn dochter ben en hij weet wat goed voor me is. Vóór hij me financieel hielp was hij ook al zo. Maar ik ga inderdaad maar mn eigen weg gaan, want van hem proberen een plezier te doen word ik ook niet gelukkiger.

En inderdaad, ik moet de juiste mensen vinden die me wel begrijpen.
pi_86711020
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mja hij denkt dat hij zo tegen me mag doen omdat ik zijn dochter ben en hij weet wat goed voor me is. Vóór hij me financieel hielp was hij ook al zo. Maar ik ga inderdaad maar mn eigen weg gaan, want van hem proberen een plezier te doen word ik ook niet gelukkiger.

En inderdaad, ik moet de juiste mensen vinden die me wel begrijpen.
hij heeft je verwekt maar dat maakt je niet direct een vader. heb je al eens geprobeerd met zn nieuwe vriendin te praten? of praat zij gezellig mee?
pi_86711060
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hij is gewoon onderdeel van ons huishouden en we zij harstikke gek met hem. Daarbij: wij hebben hem genomen en zijn dus ook verantwoordelijk voor hem en houden ook zoveel mogelijk rekening met hem.

En die verjaardagdingen zijn gewoon lollig w/

Maar een kind is simpelweg een heel andere band en een andere verantwoordelijkheid.
dat klinkt gezond ;)

en ik een hond? weet je zeker dat je dat zei? ik mag geen huisdier van mijn omgeving want die overlijdt binnen de kortste keren :{
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 september 2010 @ 14:42:56 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86711230

:D
  woensdag 22 september 2010 @ 14:44:43 #68
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86711284
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

en ik een hond? weet je zeker dat je dat zei? ik mag geen huisdier van mijn omgeving want die overlijdt binnen de kortste keren :{
Misschien zei ik dit om een punt te maken? Van jou mag een hondebezitter een hond niet met een kind vergelijken als hij niet weet hoe het is een kind te hebben. Vraag me dan af waar jij als kinderloos niet-hondebezitter die wijsheid dan wel vandaan haalt :s)
pi_86711363
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Misschien zei ik dit om een punt te maken? Van jou mag een hondebezitter een hond niet met een kind vergelijken als hij niet weet hoe het is een kind te hebben. Vraag me dan af waar jij als kinderloos niet-hondebezitter die wijsheid dan wel vandaan haalt :s)
ik zei niet dat dat mag. ik zei dat dat me gek lijkt dat mensen dat doen. want andersom hoor ik het niet; mensen die kinderen met honden vergelijken :D
pi_86711448
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hij heeft je verwekt maar dat maakt je niet direct een vader. heb je al eens geprobeerd met zn nieuwe vriendin te praten? of praat zij gezellig mee?
Nee ze zijn het er allebei erg over eens ;) Helaas. Daarom laat ik het ook maar even.
pi_86711540
productieve dag gehad! Nu weer in de bus naar het station :)
pi_86711560
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
pi_86711624
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef LieLie het volgende:
productieve dag gehad! Nu weer in de bus naar het station :)
Mooi, van genieten en goed afsluiten met iets leuks vanavond :*
  woensdag 22 september 2010 @ 14:54:28 #74
55709 Stereotomy
pi_86711653
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:42 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wel blijven opletten, dit is al een tijdje Isa's onderschrift. :P
  woensdag 22 september 2010 @ 14:55:15 #75
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86711684
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ah, daar ken ik het van ! ^O^
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 september 2010 @ 15:00:04 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86711836
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Die lees ik nooit :+.
  woensdag 22 september 2010 @ 15:04:35 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86711981
Pffff, collega's met gekrenkte egootjes als ze eens ergens niet hun plasje over mogen doen :') :X
pi_86712382
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja, zeker.
Is de oven liggen nu tomaatjes van eigen balkon te drogen. Lekker met kruiden en olie enzo.

Goh, ik lijk Darkelf wel :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86712566
Warrum!!! Pffffffffffff

dat was even zwaarder dan ik gedacht had met die plotse warmte, maar toch 4.6 km in 30 min dus zo'n 9.2 km p/u. vind ik prima! :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86712882
gezien in ander topic: http://www.ov-stripkaart.nl/

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86712992
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef DarkElf het volgende:
Warrum!!! Pffffffffffff

dat was even zwaarder dan ik gedacht had met die plotse warmte, maar toch 4.6 km in 30 min dus zo'n 9.2 km p/u. vind ik prima! :)
^O^
Jij bent nog steeds erg goed bezig dus :D

Ik ben net weer wakker (toch nog maar een beetje proberen uit te rusten/zieken) maar wat een mooi weertje inderdaad
pi_86713072
tis heerlijk weer, misschien even lekker in het zonnetje zitten een idee? :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86713122
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef DarkElf het volgende:
Heel goed idee :Y
pi_86713495
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk hoor! ik wed alleen dat als ik thuiskom om 18u de zon ineens weg is :')
pi_86713580
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heerlijk hoor! ik wed alleen dat als ik thuiskom om 18u de zon ineens weg is :')
Mm ja, kopje thee dan buiten en je telefoon doorschakelen naar een losse?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86713650
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Mm ja, kopje thee dan buiten en je telefoon doorschakelen naar een losse?
is wel een goeie ja :D kan ik zo wel even doen, thanks :)
  woensdag 22 september 2010 @ 15:54:19 #87
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86713711
Waarom moet mijn buurvrouw (nouja, ze woont niet eens direct naast me) altijd de ramen en deuren open gooien als ze weer eens op d'r blokfluit staat te blazen?
pi_86713755
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Vork het volgende:
Waarom moet mijn buurvrouw (nouja, ze woont niet eens direct naast me) altijd de ramen en deuren open gooien als ze weer eens op d'r blokfluit staat te blazen?
zodat de herrie naar buiten verdwijnt? anders zit ze er zelf zo mee :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 22 september 2010 @ 15:56:51 #89
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86713826
Het gaat door merg, been en momenteel ook mijn muziek.
pi_86713844
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Vork het volgende:
hahaha ze wil commentaar horen denk, of applaus :D

bij mij sluit Fok zich vaak vanzelf af, iedere keer foutmelding. niet alleen op deze pc maar ook op mn mobiel. ben ik de enige die hier last van heeft? heb ik een bijna ban te pakken? :D
  woensdag 22 september 2010 @ 15:59:08 #91
3878 Vork
Manisch creatief
pi_86713928
Een rookbom kan ze krijgen.

Maar nee, komt me niet bekend voor deze foutmelding. Staat er niets over in het DEV forum ergens?
pi_86713967
zegt mij niets FF :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86714195
het zegt iedere keer;

De website kan niet worden geopend. de bewerking is afgebroken.

en dat 6x (afsluiten) voordat ik een reactie kan typen.... snap er niks van :(
pi_86714732
Maat 44 :o Beetje strak nog, ik heb hem gewoon gekocht, donkere spijkerbroek met O+ wijde pijpen O+ /soul

Enneh een kat is heul wat anders dan een (klein-)kind kan ik je vertellen *)

Gegrilde aubergine nu, trek :9

Op het terras in Haarlem/botermarkt lekker een wit jopenbiertje gedaan O+
  woensdag 22 september 2010 @ 16:22:50 #95
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86715051
Grappig, heb iemand in een coachingtraject en die blijkt dus deze week getest te zijn volgens de ons wel bekekende typeringen van Jung. Een ENFJ is hij, zal eens opzoeken of dat net zo problematisch is als mijn INFJ :P
pi_86715153
Fijn zo Bluezz! *O*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86715399
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, heb iemand in een coachingtraject en die blijkt dus deze week getest te zijn volgens de ons wel bekekende typeringen van Jung. Een ENFJ is hij, zal eens opzoeken of dat net zo problematisch is als mijn INFJ :P
Vast wel 8-)

quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
Fijn zo Bluezz! *O*
Ja :D 1 broek is wel nog 46 die zit wat anders, maar zo'n wijde pijpen broek met van boven gewoon goed strak zitten anders ziet het er niet uit vind ik... mooi stimulans om nog wat af te vallen ;)

Tis warm he met hardlopen, met gewoon lopen al vond ik, lekker nog even buiten boekje lezen.
pi_86715400
Ojee! De letters :D

Bluezz! *O*

Laatste etappe van de reis!
pi_86715476
Idd een mooie stimulans, zo fijn dat het zo goed gaat! :)

en t was idd heel warm, maar goed, beetje t luie zweet eruit kan geen kwaad 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86715525
Lekker Bluezz!
En wijde pijpen O+

Ik moet trouwens vanavond na het werk wel echt zin gaan maken om hard te lopen
pi_86715632
ik ga zo eens aan de zalige lasgne beginnen :9

krijg al trek als ik er aan denk :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: