Laatst weer zo'n pipo tegen gekomen. Zelf invullen dat er geen verdere klachten zijn zonder het te vragen (die er dus wel waren).quote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of een autist die niet op je vragen ingaat zodat je tevreden kan zijn met een antwoordOf je maar 1/3 vertelt van wat je hebt
meestal zeggen ze dat uit zichzelfquote:Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gek genoeg vragen ze mensen nooit waarom ze wel kinderen willen
eerder hier zoiets gelezen... hoe was je vroeger dan en waarom maakte je ruzie?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is waar, gek genoeg maak ik ook niet graag ruzie
(vroeger online dus wel)
mijn ouders hebben met mij ook geen extra kind toegevoegd aan de wereldquote:Op woensdag 22 september 2010 12:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, het korte antwoord: geen intrinsieke behoefte om kinderen toe te voegen aan deze wereld.
Kan er ook een a4-tje over vol typen, maar dat laat ik maar even
Hi Windigo!quote:
Hallo!quote:
wat had je anders verwacht?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef borisz het volgende:
Pff Gallo aangenomen door het EP. Internetvrijheid wordt nog meer beperkt.
Kort gezegd wordt het delen van muziek en films via internet op één hoop met grootschalige namaak van merkproducten.
Dat ze het willen wel ja, maar ik hoor er meestal toch echt geen uitleg bij. Hoeft ook niet overigens, maar andersom moet je het bijna altijd wel uitleggen, om dan meestal zo'n glimlachende "wacht maar tot je ouder bent" reactie te krijgenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meestal zeggen ze dat uit zichzelfmaar ik vraag dat ook wel eens hoor
Met de Christendemocraten weet je genoeg.quote:
Vind je het zo gek dan? Films en muziek zijn ook een (intellectueel) eigendom, waarom zou je die wel gratis mogen inpikken en andere producten niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef borisz het volgende:
Pff Gallo aangenomen door het EP. Internetvrijheid wordt nog meer beperkt.
Kort gezegd wordt het delen van muziek en films via internet op één hoop met grootschalige namaak van merkproducten.
De resultaten zijn schetsen en derhalve in het bezit van de kunstenaars in kwestiequote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Hallo!
Hoe ging het poseren en zijn daar resultaten van te zien?
ieuwquote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag Caron - Yatagan opgedaan en nu ruik ik naar hoestsiroop
nu nog? Of zeggen ze nu dat je er spijt van gaat krijgen (nog irritanter). Mensen vragen denk waarom je niet wilt omdat iedereen op n gegeven moment gaat denken of ze kinderen willen of nietquote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat ze het willen wel ja, maar ik hoor er meestal toch echt geen uitleg bij. Hoeft ook niet overigens, maar andersom moet je het bijna altijd wel uitleggen, om dan meestal zo'n glimlachende "wacht maar tot je ouder bent" reactie te krijgen![]()
*gezondheid!*quote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag Caron - Yatagan opgedaan en nu ruik ik naar hoestsiroop
Ja hoor, prima met mijquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hi Windigo!alles ok?
tijdje geleden dat ik een baguette bij de hema heb gehaald maar wat blijft het toch lekker. vers bijna hele baguette met ham, rucola en mosterdmayo (vooral dat laatste is) en dat voor EUR 2,-
De gangbare opvatting is dat het normaal is dat je kinderen wilt en niet normaal als je ze wel wilt. Dus je moet uitleggen waarom je niet normaal doet. Ik generaliseer uiteraard, er zijn mensen genoeg die het wel snappen, maar ik kom toch echt nog heel veel mensen tegen die je nauwelijsk serieus nemen als je zegt dat je het toch echt zeker weet.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu nog? Of zeggen ze nu dat je er spijt van gaat krijgen (nog irritanter). Mensen vragen denk waarom je niet wilt omdat iedereen op n gegeven moment gaat denken of ze kinderen willen of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |