Dat is waar, gek genoeg maak ik ook niet graag ruziequote:Op woensdag 22 september 2010 12:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is top!ruzie is zo zonde, sowieso
dat kan je toch wel raden... namelijk de dierlijke drang om voort te plantenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gek genoeg vragen ze mensen nooit waarom ze wel kinderen willen
dus vroeger was je een echte relsaraquote:Op woensdag 22 september 2010 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is waar, gek genoeg maak ik ook niet graag ruzie
(vroeger online dus wel)
Oh ja, het korte antwoord: geen intrinsieke behoefte om kinderen toe te voegen aan deze wereld.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is nu eigenlijk de reden dat jullie ze niet willen? geen zin/tijd/geld?
Zo zou je het zeker kunnen noemenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dus vroeger was je een echte relsara
Mijn dierlijke drang beperkt zich tot de daad zelfquote:Op woensdag 22 september 2010 12:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat kan je toch wel raden... namelijk de dierlijke drang om voort te planten
vind ik zowaar een foto van je uit je tomboy periodequote:Op woensdag 22 september 2010 12:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo zou je het zeker kunnen noemen
Beroemde foto inmiddels. Je vraagt je af waarom het toch mis gaat met de normen en waarden van een deel van onze jeugdquote:Op woensdag 22 september 2010 12:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
vind ik zowaar een foto van je uit je tomboy periode
[ afbeelding ]
Wij hebben zelfs een heel college over die foto gehadquote:Op woensdag 22 september 2010 12:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beroemde foto inmiddels. Je vraagt je af waarom het toch mis gaat met de normen en waarden van een deel van onze jeugd
Hoor ik morgen, dan zijn alle uitslagen erquote:
010 hequote:Op woensdag 22 september 2010 12:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beroemde foto inmiddels. Je vraagt je af waarom het toch mis gaat met de normen en waarden van een deel van onze jeugd
iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga golfer naar haar sturen, ik gun hem zo een léuke artsquote:Op woensdag 22 september 2010 12:23 schreef DarkElf het volgende:
Hoor ik morgen, dan zijn alle uitslagen er
iig even gezellig bijgebabbeld (ik heb een leuke arts) en ze was helemaal enthousiast over mijn gewicht en hoe het gaat verder
... had ook wat interessante dingen gelezen op onderzoeksgebied omtrent mijn aandoening, ook even over gehad. Zij staat enorm open voor eigen input en ideeën , leuk is dat
iig eind december terugkomen (als de uitslagen morgen goed zijn dan).
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:33 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
iddAlleen zijn die moeilijk te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Hoor ik morgen, dan zijn alle uitslagen er
iig even gezellig bijgebabbeld (ik heb een leuke arts) en ze was helemaal enthousiast over mijn gewicht en hoe het gaat verder
... had ook wat interessante dingen gelezen op onderzoeksgebied omtrent mijn aandoening, ook even over gehad. Zij staat enorm open voor eigen input en ideeën , leuk is dat
iig eind december terugkomen (als de uitslagen morgen goed zijn dan).
Vorige arts was ook niet leukquote:Op woensdag 22 september 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga golfer naar haar sturen, ik gun hem zo een léuke arts
Even afwachten dus qua uitslagen.
Of een autist die niet op je vragen ingaat zodat je tevreden kan zijn met een antwoordquote:Op woensdag 22 september 2010 12:38 schreef Den_Haag het volgende:
En leuke arts is wel belangrijk. Niet zo'n eigenwijze azijnzeiker
mijn chirurg is een rare snuiter maar wel heel kundig dus ik blijf maar bij hem heb ik bedacht... hij is communicatief echt een kluns en wat raar maar goed, daar moet ik dan maar zelf meer energie in stoppen om eruit te krijgen waar ik wat aan heb... een kundige arts is ook handig.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of een autist die niet op je vragen ingaat zodat je tevreden kan zijn met een antwoordOf je maar 1/3 vertelt van wat je hebt
Ja, er zijn grenzen hoor.... alleen hadden we onze hoop gevestigd op een menselijke arts bij deze 2nd opinion en het valt ook weer wat tegenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
mijn chirurg is een rare snuiter maar wel heel kundig dus ik blijf maar bij hem heb ik bedacht... hij is communicatief echt een kluns en wat raar maar goed, daar moet ik dan maar zelf meer energie in stoppen om eruit te krijgen waar ik wat aan heb... een kundige arts is ook handig.
als een arts en communicatief onhandig is en t gevoel geeft een kluns te zijn dan zoek ik een ander...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |