Mja, hij heeft me ook wel onder veel protest geholpen hoor de afgelopen jaren, maar de kosten zijn me nu de baten niet meer waard. Ik hoop dat ik hem niet meer nodig hebquote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaja hij bedoelt het goed.... als je doet wat hij wil dat je doet dan durft hij pas weer trots te zijn op jewat een zak aardappels is hij
(sorry, tis wel je vader maar ik word boos om zulke mensen die zo doen tegen de personen die het dichtst bij hen staan)
Heerlijk over the top is dat héquote:
Als jij dan eerst een hond neemt om te ervaren hoe dat voeltquote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig maar![]()
maar er zijn serieus een heleboel mensen die hun honden echt als hun kinderen zien. dan denk ik; neem eerst een kind en dan vergelijken
Lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef Vork het volgende:
Goed, tijd voor mijn vers en zelfgemaakte groentesoep. Als ik nu niet beter wordt voor morgen, dan weet ik het ook nietmeer
Ja, fantastischquote:
hij heeft je financieel geholpen toch... als hij maar niet denkt dat hij daardoor zo mag doen tegen je want dat is ongezond. doe waar je je t beste bij voelt en wat je kunt, maar dat doe je gelukkig. er zijn zat mensen die je wel begrijpenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, hij heeft me ook wel onder veel protest geholpen hoor de afgelopen jaren, maar de kosten zijn me nu de baten niet meer waard. Ik hoop dat ik hem niet meer nodig hebHij went er nu maar aan dat ik niet doe wat hij wil.
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben iemand die graag risico's neemt.
Ja, zeker.quote:
Hij is gewoon onderdeel van ons huishouden en we zij harstikke gek met hem. Daarbij: wij hebben hem genomen en zijn dus ook verantwoordelijk voor hem en houden ook zoveel mogelijk rekening met hem.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die is echt onderdeel van het gezin, maar als het er op aan komt blijft het een hond. Denk dat je dat ook wel bedoelt?
Mja hij denkt dat hij zo tegen me mag doen omdat ik zijn dochter ben en hij weet wat goed voor me is. Vóór hij me financieel hielp was hij ook al zo. Maar ik ga inderdaad maar mn eigen weg gaan, want van hem proberen een plezier te doen word ik ook niet gelukkiger.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij heeft je financieel geholpen toch... als hij maar niet denkt dat hij daardoor zo mag doen tegen je want dat is ongezond. doe waar je je t beste bij voelt en wat je kunt, maar dat doe je gelukkig. er zijn zat mensen die je wel begrijpen
hij heeft je verwekt maar dat maakt je niet direct een vader. heb je al eens geprobeerd met zn nieuwe vriendin te praten? of praat zij gezellig mee?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja hij denkt dat hij zo tegen me mag doen omdat ik zijn dochter ben en hij weet wat goed voor me is. Vóór hij me financieel hielp was hij ook al zo. Maar ik ga inderdaad maar mn eigen weg gaan, want van hem proberen een plezier te doen word ik ook niet gelukkiger.
En inderdaad, ik moet de juiste mensen vinden die me wel begrijpen.
dat klinkt gezondquote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij is gewoon onderdeel van ons huishouden en we zij harstikke gek met hem. Daarbij: wij hebben hem genomen en zijn dus ook verantwoordelijk voor hem en houden ook zoveel mogelijk rekening met hem.
En die verjaardagdingen zijn gewoon lollig![]()
Maar een kind is simpelweg een heel andere band en een andere verantwoordelijkheid.
Misschien zei ik dit om een punt te maken? Van jou mag een hondebezitter een hond niet met een kind vergelijken als hij niet weet hoe het is een kind te hebben. Vraag me dan af waar jij als kinderloos niet-hondebezitter die wijsheid dan wel vandaan haaltquote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en ik een hond? weet je zeker dat je dat zei? ik mag geen huisdier van mijn omgeving want die overlijdt binnen de kortste keren
ik zei niet dat dat mag. ik zei dat dat me gek lijkt dat mensen dat doen. want andersom hoor ik het niet; mensen die kinderen met honden vergelijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien zei ik dit om een punt te maken? Van jou mag een hondebezitter een hond niet met een kind vergelijken als hij niet weet hoe het is een kind te hebben. Vraag me dan af waar jij als kinderloos niet-hondebezitter die wijsheid dan wel vandaan haalt
Nee ze zijn het er allebei erg over eensquote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij heeft je verwekt maar dat maakt je niet direct een vader. heb je al eens geprobeerd met zn nieuwe vriendin te praten? of praat zij gezellig mee?
Mooi, van genieten en goed afsluiten met iets leuks vanavondquote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef LieLie het volgende:
productieve dag gehad! Nu weer in de bus naar het station
Ah, daar ken ik het van !quote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel blijven opletten, dit is al een tijdje Isa's onderschrift.
Die lees ik nooitquote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel blijven opletten, dit is al een tijdje Isa's onderschrift.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Is de oven liggen nu tomaatjes van eigen balkon te drogen. Lekker met kruiden en olie enzo.
Goh, ik lijk Darkelf wel
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef DarkElf het volgende:
Warrum!!! Pffffffffffff
dat was even zwaarder dan ik gedacht had met die plotse warmte, maar toch 4.6 km in 30 min dus zo'n 9.2 km p/u. vind ik prima!
Heel goed ideequote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef DarkElf het volgende:
tis heerlijk weer, misschien even lekker in het zonnetje zitten een idee?
heerlijk hoor! ik wed alleen dat als ik thuiskom om 18u de zon ineens weg isquote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef DarkElf het volgende:
tis heerlijk weer, misschien even lekker in het zonnetje zitten een idee?
Mm ja, kopje thee dan buiten en je telefoon doorschakelen naar een losse?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heerlijk hoor! ik wed alleen dat als ik thuiskom om 18u de zon ineens weg is
is wel een goeie jaquote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mm ja, kopje thee dan buiten en je telefoon doorschakelen naar een losse?
zodat de herrie naar buiten verdwijnt? anders zit ze er zelf zo meequote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Vork het volgende:
Waarom moet mijn buurvrouw (nouja, ze woont niet eens direct naast me) altijd de ramen en deuren open gooien als ze weer eens op d'r blokfluit staat te blazen?
hahaha ze wil commentaar horen denk, of applausquote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Vork het volgende:
Waarom moet mijn buurvrouw (nouja, ze woont niet eens direct naast me) altijd de ramen en deuren open gooien als ze weer eens op d'r blokfluit staat te blazen?
Vast welquote:Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, heb iemand in een coachingtraject en die blijkt dus deze week getest te zijn volgens de ons wel bekekende typeringen van Jung. Een ENFJ is hij, zal eens opzoeken of dat net zo problematisch is als mijn INFJ
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |