De manier waarop dat internetproviders politieagent moet gaan spelen is een beetje zumquote:Op woensdag 22 september 2010 13:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind je het zo gek dan? Films en muziek zijn ook een (intellectueel) eigendom, waarom zou je die wel gratis mogen inpikken en andere producten niet?
jezus wat erg dat hij verwachtingen van je heeft en daar boos om wordt ipv je te steunen. Is hij al n keer meegeweest op gesprek bij je psychiater?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja hoor, prima met mijRuzie met mn vader, heb al 10 jaar dezelfde ruzie met hem en dat is dat ik volgens hem alles fout doe in mijn leven en eens een voorbeeld aan de Gooische intelligente succesvolle creatieve kinderen van zijn nieuwe vriendin moet nemen. Ik heb jarenlang geprobeerd water bij de wijn te doen en mijn vader tevreden te stellen, maar ik heb nu maar besloten er geen moeite meer voor te doen. Het is toch nooit goed, hij gaat maar lekker met zn nieuwe perfecte gezin verder.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De gangbare opvatting is dat het normaal is dat je kinderen wilt en niet normaal als je ze wel wilt. Dus je moet uitleggen waarom je niet normaal doet. Ik generaliseer uiteraard, er zijn mensen genoeg die het wel snappen, maar ik kom toch echt nog heel veel mensen tegen die je nauwelijsk serieus nemen als je zegt dat je het toch echt zeker weet.
Eén keer jaquote:Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jezus wat erg dat hij verwachtingen van je heeft en daar boos om wordt ipv je te steunen. Is hij al n keer meegeweest op gesprek bij je psychiater?
kipfiletje erbij grillen met lekkere kruiden? , pijnboompitjes erbij roosteren en erin mikken en bijv wat paprika voor de vitamientjes?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef LieLie het volgende:
Hai!![]()
Druk bezig
Iemand nog suggesties om de veldsla/komkommer/jongekaas/yoghurtsalade te pimpen tot avondeten?
Heb dat nog liggen en moet alleen eten
Gerookte kip en appel toevoegen?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef LieLie het volgende:
Hai!![]()
Druk bezig
Iemand nog suggesties om de veldsla/komkommer/jongekaas/yoghurtsalade te pimpen tot avondeten?
Heb dat nog liggen en moet alleen eten
Precies, die behandelen we gewoon als ons kindquote:
jammer van je vader. was hij vroeger ook al zo toen je ouders nog bij elkaar waren of toen je nog thuiswoonde? of is het echt pas sinds zn nwe vriendin?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Eén keer ja''Maar dat is niet aan mij besteed, ik ga niets veranderen omdat zo'n man dat zegt, hij praat jou alleen maar naar de mond''
Ik ben iemand die graag risico's neemt.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ruik je niet eerst aan t flesje Steer?
Daar heb je dan wel weer een punt waar ik het mee eens ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef borisz het volgende:
[..]
De manier waarop dat internetproviders politieagent moet gaan spelen is een beetje zum.
ik vind het gek dat mensen honden hetzelfde kunnen zien als kinderen. heb nooit een huisdier gehad maar tis toch heeeel anders? het voelt toch niet aan alsof je bevallen bent van je vierpoter?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, die behandelen we gewoon als ons kind![]()
Mja, ik ben enig kind, en het is één van de redenen dat mn ouders uit elkaar gingen. Hun totaal verschillende opvatting over hoe ik moest worden opgevoed. Het is dus de afgelopen 10 jaar al zo, maar door zn nieuwe vriendin is het wel erger geworden. Hij zit nu echt een Gooisch-ballen kringetje (natuurlijk is niet iedereen uit het Gooi zo, maar zij wel) en ik pas niet in het plaatje. Hij moet steeds aan zn succesvolle vrienden uitleggen waarom zn dochter een ''uitkeringstrekker'' is, en dat is heel genânt, en ook het feit dat hij me te dik vind is genânt, en dat ik aparte kleren draag is genânt etc. Stel je voor dat iemand er wat van zegtquote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer van je vader. was hij vroeger ook al zo toen je ouders nog bij elkaar waren of toen je nog thuiswoonde? of is het echt pas sinds zn nwe vriendin?
Dat klinkt als een goede suggestie! Minus de pijnboompitjesquote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kipfiletje erbij grillen met lekkere kruiden? , pijnboompitjes erbij roosteren en erin mikken en bijv wat paprika voor de vitamientjes?
Ook lekker, maar de gegrilde kip suggestie maakt het voor mij wat meer avondeten (iets warms, zal psychisch zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gerookte kip en appel toevoegen?
Anders ga je er even serieus op inquote:Op woensdag 22 september 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het gek dat mensen honden hetzelfde kunnen zien als kinderen. heb nooit een huisdier gehad maar tis toch heeeel anders? het voelt toch niet aan alsof je bevallen bent van je vierpoter?
Oh ik dacht dat je bedoelde voor lunch, om het vol te houden tot het avondetenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook lekker, maar de gegrilde kip suggestie maakt het voor mij wat meer avondeten (iets warms, zal psychisch zijn)
*grinquote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anders ga je er even serieus op in![]()
We zijn hartsitkke gek met ons hondje en je gaat je eigen hond wel zien als meer dan "maar een huisdier", maar geloof me maar rustig dat we hem niet als ons kind beschouwen
lijkt me de beste oplossing. hij hoort zich als een vader te gedragen en dat is hij niet voor je.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:01 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, ik ben enig kind, en het is één van de redenen dat mn ouders uit elkaar gingen. Hun totaal verschillende opvatting over hoe ik moest worden opgevoed. Het is dus de afgelopen 10 jaar al zo, maar door zn nieuwe vriendin is het wel erger geworden. Hij zit nu echt een Gooisch-ballen kringetje (natuurlijk is niet iedereen uit het Gooi zo, maar zij wel) en ik pas niet in het plaatje. Hij moet steeds aan zn succesvolle vrienden uitleggen waarom zn dochter een ''uitkeringstrekker'' is, en dat is heel genânt, en ook het feit dat hij me te dik vind is genânt, en dat ik aparte kleren draag is genânt etc. Stel je voor dat iemand er wat van zegt![]()
Ik heb geen zin meer om me te moeten verdedigen tegen zijn ideeën, dus ik geef t op. Mij spreekt hij voorlopig niet.
Nou.. Dat taartje, dat badjasjequote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We zijn hartsitkke gek met ons hondje en je gaat je eigen hond wel zien als meer dan "maar een huisdier", maar geloof me maar rustig dat we hem niet als ons kind beschouwen
gelukkig maarquote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mja ach, het lastigste er aan is dat hij het oprecht goed bedoeld, maar met die goede bedoelingen kan ik niks en de manier waarop hij deze dingen aankaart vind ik een enorm kwetsend. Ik heb t allemaal al 10 jaar lang herhaald, dus nu geef ik het maar op. Erg jammer, heb mn best gedaan om het leuk te houden, maar eens is mn energie op.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lijkt me de beste oplossing. hij hoort zich als een vader te gedragen en dat is hij niet voor je.
jaja hij bedoelt het goed.... als je doet wat hij wil dat je doet dan durft hij pas weer trots te zijn op jequote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja ach, het lastigste er aan is dat hij het oprecht goed bedoeld, maar met die goede bedoelingen kan ik niks en de manier waarop hij deze dingen aankaart vind ik een enorm kwetsend. Ik heb t allemaal al 10 jaar lang herhaald, dus nu geef ik het maar op. Erg jammer, heb mn best gedaan om het leuk te houden, maar eens is mn energie op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |