Die lees ik nooitquote:Op woensdag 22 september 2010 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel blijven opletten, dit is al een tijdje Isa's onderschrift.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Is de oven liggen nu tomaatjes van eigen balkon te drogen. Lekker met kruiden en olie enzo.
Goh, ik lijk Darkelf wel
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:23 schreef DarkElf het volgende:
Warrum!!! Pffffffffffff
dat was even zwaarder dan ik gedacht had met die plotse warmte, maar toch 4.6 km in 30 min dus zo'n 9.2 km p/u. vind ik prima!
Heel goed ideequote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef DarkElf het volgende:
tis heerlijk weer, misschien even lekker in het zonnetje zitten een idee?
heerlijk hoor! ik wed alleen dat als ik thuiskom om 18u de zon ineens weg isquote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef DarkElf het volgende:
tis heerlijk weer, misschien even lekker in het zonnetje zitten een idee?
Mm ja, kopje thee dan buiten en je telefoon doorschakelen naar een losse?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heerlijk hoor! ik wed alleen dat als ik thuiskom om 18u de zon ineens weg is
is wel een goeie jaquote:Op woensdag 22 september 2010 15:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Mm ja, kopje thee dan buiten en je telefoon doorschakelen naar een losse?
zodat de herrie naar buiten verdwijnt? anders zit ze er zelf zo meequote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Vork het volgende:
Waarom moet mijn buurvrouw (nouja, ze woont niet eens direct naast me) altijd de ramen en deuren open gooien als ze weer eens op d'r blokfluit staat te blazen?
hahaha ze wil commentaar horen denk, of applausquote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef Vork het volgende:
Waarom moet mijn buurvrouw (nouja, ze woont niet eens direct naast me) altijd de ramen en deuren open gooien als ze weer eens op d'r blokfluit staat te blazen?
Vast welquote:Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, heb iemand in een coachingtraject en die blijkt dus deze week getest te zijn volgens de ons wel bekekende typeringen van Jung. Een ENFJ is hij, zal eens opzoeken of dat net zo problematisch is als mijn INFJ
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |