heb je al geneukt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Rookert het volgende:
Turks-Bulgaarse uit Twente ontmoet bij vereniging vanavond
חבר, gewoon neuken, is shalom jeweetzquote:
Ben Kelev Stom ta'peh, Leh Timzoz La'Apiphiorquote:
quote:
Turks-Bulgaarse? Wtf is dat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Rookert het volgende:
Turks-Bulgaarse uit Twente ontmoet bij vereniging vanavond
Rookert is waarschijnlijk gerolled door een zigeunerinquote:
heb je zusjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, want er is nog een ander meisje en heb soort van principes
ille de roman olsunquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef turnazz het volgende:
[..]
Rookert is waarschijnlijk gerolled door een zigeunerin
Oh, ik dacht dat je een Turk uit Bulgarije bedoelde. Maar het gaat om een halfbloed dus.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
1 van ouders Turks, andere Bulgaars lijkt me?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef turnazz het volgende:
[..]
Rookert is waarschijnlijk gerolled door een zigeunerin
Ja zal wel, goede bruine ogenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een Turk uit Bulgarije bedoelde. Maar het gaat om een halfbloed dus.
ken ze wel luister ze niet echt...quote:
Spiderpig?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:55 schreef turnazz het volgende:
hebben jullie het gehoord van Burakius hij ligt in het ziekenhuis, hij is geraakt door een rondvliegende varken..
Tarkanquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
ken ze wel luister ze niet echt...
Idan Raichel, Ivri Lider... zijn de bekendste zoals Tarkan en seyzain aksu.
msnk = bergturkquote:
Turken op Fok! #527 - Het is weer maandagquote:
quote:
Nee was tegen turnazzquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
heb je het tegen mij ?
me is no kloon
הומוquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Turken op Fok! #527 - Het is weer maandag
[..]
[..]
Nee was tegen turnazz
Den zoeten inval met Burakius ende vriendenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Turken op Fok! #527 - Het is weer maandag
wat? Doe normaal jongequote:Op woensdag 22 september 2010 10:23 schreef Rookert het volgende:
PSSST HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD VAN EMEL EN DIE DINGES?!@11![]()
!1
![]()
111
!1
!1
![]()
!
de laatste tijd?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef IHVK het volgende:
Niveau hier is echt om te huilen de laatste tijd.
Meeste mensen hebben betere dingen te doen in het begin van het jaar qua studie/werk, komen alleen maar om even iets niet-zinnigs te vertellenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef IHVK het volgende:
Niveau hier is echt om te huilen de laatste tijd.
niet te vergeten: in electronica zaak vagen hoeveel iets kost om vervolgens de verkoper totaal af te zeiken en dat het in europa veel beter is en veel goedkoper kanquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef Rookert het volgende:
Succes is een keuze![]()
![]()
Ik bedoelde dus interessant. Mensen die hun iPhone van 800 dollar in TR pakken om even tijd te checken, vragen wat je ouders doen als je in hotel zit (in NL goedkoop geboekt via reisbureau), altijd even laten weten dat je echt niet bij het plebs hoort etc.
Hahhaahquote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
Rookert bedankt voor niveau
Overigens is er altijd tijd, zo zit ik nu op de wc in Leiden terwijl ik fok.
What the fuckquote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
Doe ik mijn best, kom jij met wc-humorquote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
Ze zijn wel van alle markten thuisquote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Postalgold stuurde mij 540 turkentopics, dat was echt fantastisch.
ik zou bijna gaan denken dat je een kaaskop bentquote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Rookert het volgende:
Echt heerlijk weer om te roeien vandaag, snapte alleen niet wij de enige waren, afgezien van de Leidse sjonnies (arren) die hun schijtboot weer in de plomp gooien en hekgolven van hier tot Tokyo geven![]()
En blaren
Ja, ik heb wel alle schijn tegen he?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik zou bijna gaan denken dat je een kaaskop bent
kawedquote:
how is it going IHVKquote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Cultuur...
De Romeinen hielden een praatje terwijl ze op de pot zaten.
klinkt een beetje als Möööhquote:
In Oekeleboekestan eten mensen elkaar levend op, betekent dat dat wij dat ook maar moeten doen?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Cultuur...
De Romeinen hielden een praatje terwijl ze op de pot zaten.
Nee. Maar de Romeinen zijn tof met hun amfitheathers en kunstenaars en dichters en rechtssysteem.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Oekeleboekestan eten mensen elkaar levend op, betekent dat dat wij dat ook maar moeten doen?
Dat is waar, maar van manieren hadden ze in het oude Rome nog nooit gehoord!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Maar de Romeinen zijn tof met hun amfitheathers en kunstenaars en dichters en rechtssysteem.
Vrijwel allemaal gejat van de Griekenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Maar de Romeinen zijn tof met hun amfitheathers en kunstenaars en dichters en rechtssysteem.
Beschaving is paar honderd jaar later in de Middeleeuwen letterlijk de modder in getrapt. Vond dat vroeger altijd zo apart op de basisschool, dat je dan eerst een mooie stad had met infrastructuur en alles en dat het in de Middeleeuwen grotendeels was weggegooid.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar van manieren hadden ze in het oude Rome nog nooit gehoord!
Historici trekken het overdreven negatieve gedoe wat betreft de Middeleeuwen wel in twijfel nu.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beschaving is paar honderd jaar later in de Middeleeuwen letterlijk de modder in getrapt. Vond dat vroeger altijd zo apart op de basisschool, dat je dan eerst een mooie stad had met infrastructuur en alles en dat het in de Middeleeuwen grotendeels was weggegooid.
Overigens vergeleek ik toen Rome direct met Nederland, wat sowieso niet zo handig is
Ja kloptquote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Rookert het volgende:
Bij Latijn gingen ze in de 5e grafteksten vertalen, allemaal vet droge opmerkingen in de trant van "hier rust blabla, die nooit anders heeft gedaan"![]()
Ja die mythes !quote:Griekse heldenverhalen zijn ongeëvenaard. Kinderen leerden de Ilias en kregen zo direct aardrijkskunde, taal, biologie,wiskunde etc
Man Bijt Hondquote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja klopt
[..]
Ja die mythes !
Keken jullie ook die serie met de hond?
Ja , maar het was meestal een relatie tussen een volwassen man en een jongen net voor of in de puberteit..quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Grieken hadden toch allemaal hun eigen loverboys? Geen wonder dat ze verwijfd waren.
Bibliotheek van Alexandrië inderdaad, schatten aan informatie lagen daar. Vuurtoren van Pharos in Alexandrië, staat ie nog? Was ook een wereldwonder.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Historici trekken het overdreven negatieve gedoe wat betreft de Middeleeuwen wel in twijfel nu.
Maar Rome is in ieder geval bijna helemaal
Leeggeroofd ja.
Trouwens weet je wat ook zonde is, de biobliotheek van Alexandrië. Allemaal oude boeken gebruikt als brandstof voor badhuizen. Als we konden zien wat daar allemaal in stond.
Veel derken Van de Romeinen en Grieken die we nu hebben hebben we aam de Arabieren te danken die ze hebben geconserveerd.
Nog erger, pedo's.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja , maar het was meestal een relatie tussen een volwassen man en een jongen net voor of in de puberteit..
Hoewel Achilles volgens mij naast zijn vrouw ook een relatie had met een man. Maar dat is een verhaal..
Veel wel ja. Achilles had in de Ilias dus zijn liefje Patroklos. In de film Troy werd dat zijn neef, omdat Amerikanen het anders niet trekkenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Grieken hadden toch allemaal hun eigen loverboys? Geen wonder dat ze verwijfd waren.
Ik ken het nietquote:Op woensdag 22 september 2010 20:58 schreef IHVK het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0092383/?mode=desktop
yeah cut the crap wiseguyquote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
Maar genoeg hierover hebben jullie nog wat te vertellen ?
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
Maar genoeg hierover hebben jullie nog wat te vertellen ?
klopt, ik heb het ook met hem gedaan..quote:Op woensdag 22 september 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wel. Je bent homo ihvk, zeggen sommige mensen.
Extreem nuttig deze post pop.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wel. Je bent homo ihvk, zeggen sommige mensen.
Truequote:Op woensdag 22 september 2010 22:11 schreef turnazz het volgende:
[..]
klopt, ik heb het ook met hem gedaan..
Ayca heeft anorexiaquote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Ayca het volgende:
Soms is net dat beetje extra geven tijdens het sporten niet zo'n goed idee...
* Ayca viel bijna flauw, alles werd wazig etc..![]()
Ayca is dik maar kan niet afvallenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:16 schreef Ayca het volgende:
Dat niet.Maar misschien had ik wel wat beter moeten ontbijten ja.
Haha dat mag ookquote:Op donderdag 23 september 2010 14:18 schreef Ayca het volgende:
Ayca heeft een slechte conditie en wil daaraan werken.
Ayca is een Turk die 6 weken op vakantie gaat en aan de ramadan doetquote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef Ayca het volgende:
Dat is waar.
Ayca had 2 maanden niet gesport.
Hehehequote:Op donderdag 23 september 2010 14:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ayca is een Turk die 6 weken op vakantie gaat en aan de ramadan doet
Sowieso ramadanquote:Op donderdag 23 september 2010 14:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehehe
Bijna!
Ayca is een Turk die 2 weken op vakantie gaat, lui is, en aan de ramadan doet.![]()
Ok geen creatief. yeterki gir msne....quote:Op donderdag 23 september 2010 17:57 schreef Ayca het volgende:
Ik kan niet op commando creatief zijn.
Ik ben al online (al een tijdje btwquote:Op donderdag 23 september 2010 18:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok geen creatief. yeterki gir msne....
snids 1735 o yeahquote:Op donderdag 23 september 2010 18:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben al online (al een tijdje btw)
Ja hoor douchen omdat jij dat zo graag wil. Tis goed met je.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef 0013379 het volgende:
turken zijn wel ok, zolang ze maar douchen
Mensen die douchenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef 0013379 het volgende:
turken zijn wel ok, zolang ze maar douchen
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:04 schreef Landysh het volgende:
Het is donker en het regent en dondert buiten. Het enige wat nog mist is een beker warme choco met slagroom.
me2quote:Op donderdag 23 september 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
Ik heb deze week niet normaal veel geslapen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:11 schreef Landysh het volgende:
Ah jullie, ik stond deze week elke dag om 7 uur al op het veld.
Nope. Sowieso is dit werk bijna afgelopen en begint mijn stage binnenkort.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:22 schreef Ayca het volgende:
Is er dan niet iets studiegerelateerds wat je kunt doen?
Alles kan.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:59 schreef Ayca het volgende:
En ik heb gewoon zin om weg te gaan maar dat kan niet.
Mensen die slapenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:42 schreef Rookert het volgende:
MoeFeestje tot 3 uur 's nachts, 4 uur slapen, 9 uur werkgroep en zo om 13 uur weer college.
![]()
Maar 's nachts een vent, 's ochtends een vent
Androgyne uitkeringseisersquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die slapen
College
Mannelijk proberen over te komen
Loonslavenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Het voelt goed om je loon te ontvangen en je banksaldo de lucht in te zien schieten.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Het voelt goed om je loon te ontvangen en je banksaldo de lucht in te zien schieten.
Samen met mijn stufi leek het net alsof ik de loterij had gewonnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg mijn loon over twee weken.
Ja maar ik heb 'm niet gekicked heurrr.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Pssst, Zeliha, je reageert in topics die al meer dan twee jaar oud zijn.
Ja dit ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:18 schreef Ayca het volgende:
Misschien had ze dat vandaag even nodig.
Mijn stufi komt tegelijk met de afschrijving van mijn schoolgeld. Ik zie nooit wat van mijn stufi dus haha.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Samen met mijn stufi leek het net alsof ik de loterij had gewonnen.
En het vervelende is dat je de dag waarop je het ontvangt niet kan veranderen, anders zou je er nog een dag van kunnen genieten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn stufi komt tegelijk met de afschrijving van mijn schoolgeld. Ik zie nooit wat van mijn stufi dus haha.
sowieso mensen die scherenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Die zijn duur, en ik krijg er allemaal rode zooi van op mijn prachtige huid. Ik heb gehoord en gelezen dat elektrische scheerapparaten minder irritaties veroorzaken.
JA DAT IS GOED VOOR DE ECONOMIE EN ZO GAAN WE ER MET ZIJN ALLEN OP VOORUIT!!!!! GROETJES DE PVDAquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:
EN GELD MOET ROLLEN! TOCH? TOCH??? TOCH???>????
WAT IS DIT NOU IK DACHT DAT DE PVDA LOUTER HET ROLLEN VAN GELD RICHTING UITKERINGSTREKKERS EN KANSENJONGEREN GOEDKEURDE IK VOLG HET EVEN NIET MEER HOORquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
JA DAT IS GOED VOOR DE ECONOMIE EN ZO GAAN WE ER MET ZIJN ALLEN OP VOORUIT!!!!! GROETJES DE PVDA
Nou...uh...ja...uh...zo zou ik het niet willen zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WAT IS DIT NOU IK DACHT DAT DE PVDA LOUTER HET ROLLEN VAN GELD RICHTING UITKERINGSTREKKERS EN KANSENJONGEREN GOEDKEURDE IK VOLG HET EVEN NIET MEER HOOR
Turken die alcohol drinken om zich anders voor te doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Martini op de stenen, denk ik. Geschud niet geroerd!
*terugleestquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
'een beker warme choco met slagroom'?
Niet alle Turken zijn moslim, wijsneus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Turken die alcohol drinken om zich anders voor te doen![]()
Hypocriete allochtonischen
Turkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet alle Turken zijn moslim, wijsneus.
Dan was het zeker geen toets begrijpend lezen, of wel dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef IHVK het volgende:
Ik heb die taaltjes bij EUR als een van de enigen gehaald Wik. Kom niet stoer doen tegen mij.
In hun paleizen ook wel hoor. En de prinsjes-in-wording doen het op hun privéscholen in Zwitserland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat was je onderwijl aan het doen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Ayca het volgende:
Mensen die binnen komen zonder te kloppen.En ik had ook niks door omdat ik oordopjes in had.
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
en wat was je onderwijl aan het doen?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha![]()
beetje fokken/muziek luisteren gelukkig
(was mn vader
)
Die heb ik goed opgeborgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Rookert het volgende:
Stel je voor dat je je flippoverzameling aan het uitstallen was
We gaan niet allemaal tot in de late uurtjes cola´s drinken zoals jij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:53 schreef IHVK het volgende:
jullie zijn wel suf als jullie nu al slapen
Spa Roodjes dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ihvk drinkt helemaal geen colaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen dat wij denken, wat voor mensen zijn we anders als we niet zouden denken?quote:
Meelopers of mensen met de groepsmentaliteit van een kudde bedoel je ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Genoeg kuddelopers die amper voor zichzelf kunnen denken.
Zoals ik al zei, ben ik lekker uniek, lekker gek. Daar horen ook de nodige zelfverzonnen woorden dan wel contaminaties bij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meelopers of mensen met de groepsmentaliteit van een kudde bedoel je ?
Ja, joh. Lekker apart, even weg, niet dat standaard gedoe.Ow ja en ik ben niet gek, ik ben prettig gestoordquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
Doe eens lekker gek! Neem een vlot en pittig kapsel! Lekker gek doen!
Ik heb al een kort, vlot kapsel. Nu alleen nog een paar pittige kleurtjes erin en ik ben weer helemaal het heertje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
Doe eens lekker gek! Neem een vlot en pittig kapsel! Lekker gek doen!
Volquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:40 schreef IHVK het volgende:
Wik ken je een goedkope kapper in de buurt van Blaak? KA is vol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |