heb je al geneukt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Rookert het volgende:
Turks-Bulgaarse uit Twente ontmoet bij vereniging vanavond
חבר, gewoon neuken, is shalom jeweetzquote:
Ben Kelev Stom ta'peh, Leh Timzoz La'Apiphiorquote:
quote:
Turks-Bulgaarse? Wtf is dat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Rookert het volgende:
Turks-Bulgaarse uit Twente ontmoet bij vereniging vanavond
Rookert is waarschijnlijk gerolled door een zigeunerinquote:
heb je zusjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, want er is nog een ander meisje en heb soort van principes
ille de roman olsunquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef turnazz het volgende:
[..]
Rookert is waarschijnlijk gerolled door een zigeunerin
Oh, ik dacht dat je een Turk uit Bulgarije bedoelde. Maar het gaat om een halfbloed dus.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
1 van ouders Turks, andere Bulgaars lijkt me?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:48 schreef turnazz het volgende:
[..]
Rookert is waarschijnlijk gerolled door een zigeunerin
Ja zal wel, goede bruine ogenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je een Turk uit Bulgarije bedoelde. Maar het gaat om een halfbloed dus.
ken ze wel luister ze niet echt...quote:
Spiderpig?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:55 schreef turnazz het volgende:
hebben jullie het gehoord van Burakius hij ligt in het ziekenhuis, hij is geraakt door een rondvliegende varken..
Tarkanquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
ken ze wel luister ze niet echt...
Idan Raichel, Ivri Lider... zijn de bekendste zoals Tarkan en seyzain aksu.
msnk = bergturkquote:
Turken op Fok! #527 - Het is weer maandagquote:
quote:
Nee was tegen turnazzquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
heb je het tegen mij ?
me is no kloon
הומוquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Turken op Fok! #527 - Het is weer maandag
[..]
[..]
Nee was tegen turnazz
Den zoeten inval met Burakius ende vriendenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Turken op Fok! #527 - Het is weer maandag
wat? Doe normaal jongequote:Op woensdag 22 september 2010 10:23 schreef Rookert het volgende:
PSSST HEBBEN JULLIE HET AL GEHOORD VAN EMEL EN DIE DINGES?!@11![]()
!1
![]()
111
!1
!1
![]()
!
de laatste tijd?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef IHVK het volgende:
Niveau hier is echt om te huilen de laatste tijd.
Meeste mensen hebben betere dingen te doen in het begin van het jaar qua studie/werk, komen alleen maar om even iets niet-zinnigs te vertellenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef IHVK het volgende:
Niveau hier is echt om te huilen de laatste tijd.
niet te vergeten: in electronica zaak vagen hoeveel iets kost om vervolgens de verkoper totaal af te zeiken en dat het in europa veel beter is en veel goedkoper kanquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef Rookert het volgende:
Succes is een keuze![]()
![]()
Ik bedoelde dus interessant. Mensen die hun iPhone van 800 dollar in TR pakken om even tijd te checken, vragen wat je ouders doen als je in hotel zit (in NL goedkoop geboekt via reisbureau), altijd even laten weten dat je echt niet bij het plebs hoort etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |