bu ne bicim isimler Göreme deki Peri bacalari gibiquote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Brandaris is nep. Noordwachter isbuitenbeentje. Perim is de shit. Pharus is de shizzles. Je vergeet Eidoorn: de zelfmoord flat.
Alkmaar : wat een gare koninginnedag hebben jullie. Wel mijn n64 verkocht aan mocros.quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Ayca het volgende:
Hmm misschien moet ik maar wat Alkmaarse Turken optrommelen om hier over Alkmaar te praten.
Hahahquote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
Annie M. G. Schmidt
Annie M. G. Schmidt werd geboren op 20 mei 1911 in Kapelle (op Zuid-Beveland.) Op haar 4e schreef ze haar eerste gedicht:
Er was eens een hond,
Die zat op zijn kond.
Er was eens een kat,
Die zat op zijn gat.
Wat een meesterwerk.![]()
ja mann ha haquote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
Annie M. G. Schmidt
Annie M. G. Schmidt werd geboren op 20 mei 1911 in Kapelle (op Zuid-Beveland.) Op haar 4e schreef ze haar eerste gedicht:
Er was eens een hond,
Die zat op zijn kond.
Er was eens een kat,
Die zat op zijn gat.
Wat een meesterwerk.![]()
Jaaa. Perim gekke mensen. Leuke plek om op te groeien, vind het nu wel leuk om hier te wonen, maar zou zeker niet hier opgegroeid willen zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Brandaris is nep. Noordwachter isbuitenbeentje. Perim is de shit. Pharus is de shizzles. Je vergeet Eidoorn: de zelfmoord flat.
mocros op koninginnedagquote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Alkmaar : wat een gare koninginnedag hebben jullie. Wel mijn n64 verkocht aan mocros.
Totaal eens met je. Het is hier echt dood in onze buurt voor kinderen. Gelukkig steeds meer Turken hier hahahaquote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaaa. Perim gekke mensen. Leuke plek om op te groeien, vind het nu wel leuk om hier te wonen, maar zou zeker niet hier opgegroeid willen zijn.
Ik had je de tering in geschopt (mits je niet sterk bent).quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
Als Burakius mijn buurjongen was zou ik wel af en toe een praatje met hem maken denk ik.
ja mann ha haquote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Totaal eens met je. Het is hier echt dood in onze buurt voor kinderen. Gelukkig steeds meer Turken hier hahaha. Ik vind dat Tataarse jongetje de BOM. Ken je em? Hij heet Nurullah Gazi. Wat een GRUWELIJKE naam. Jealous.
h aha ha of niet dan! High five!quote:
ik had een varken op zijn hoofd gegooid als ik hem tegenkwamquote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
Als Burakius mijn buurjongen was zou ik wel af en toe een praatje met hem maken denk ik.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik had je de tering in geschopt (mits je niet sterk bent).
ff serieus: ik zou je proberen uit te nodigen voor sohbet, doch afstand houdende omdat ik twijfel of je nou homoseksueel bent of niet.
Omdat ik aan de buitenkant woon, ken ik helemaal niemand van het midden daar bij jullie.. woont hij in de straat die gelijk loopt aan mijn straat?quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Totaal eens met je. Het is hier echt dood in onze buurt voor kinderen. Gelukkig steeds meer Turken hier hahaha. Ik vind dat Tataarse jongetje de BOM. Ken je em? Hij heet Nurullah Gazi. Wat een GRUWELIJKE naam. Jealous.
Ik zou die varken in je kont douwen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:37 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik had een varken op zijn hoofd gegooid als ik hem tegenkwam
whehehquote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik had je de tering in geschopt (mits je niet sterk bent).
ff serieus: ik zou je proberen uit te nodigen voor sohbet, doch afstand houdende omdat ik twijfel of je nou homoseksueel bent of niet.
Hij woont zeg maar bij ons grasveldje voor ons en dan links (Vanuit mijn kant gezien).quote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat ik aan de buitenkant woon, ken ik helemaal niemand van het midden daar bij jullie.. woont hij in de straat die gelijk loopt aan mijn straat?
Er woont volgens mij trouwens een DuitsTurks gezin hier.
jaa haha of niet!quote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef IHVK het volgende:
Kijk hierom dus, je kan altijd lachen met (en om) Burakius.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zou die varken in je kont douwen.
Ik zou wel lachen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:37 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik had een varken op zijn hoofd gegooid als ik hem tegenkwam
Oohh.. dan ken ik hem zeker niet. Ik loop daar alleen langs, ken er geen Turken.quote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij woont zeg maar bij ons grasveldje voor ons en dan links (Vanuit mijn kant gezien).
Ik zou van jou in een paar maanden tijd een ultra -Moslim maken met secade , kort kapsel en snor inclusief. Je zou lekker ruiken, nagels kort , bil afvegen met water en je linker hand , bes vakit namaz, sohbet verirdin. tweeboeken per maand zou je lezen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef turnazz het volgende:
[..]
![]()
onze rolemodel moslim iste.. ga ga, abdestin bozuldu, ga nieuwe abdest halen..
Ja die met spleetogen is dus een Tatar. haha.quote:Op maandag 13 september 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oohh.. dan ken ik hem zeker niet. Ik loop daar alleen langs, ken er geen Turken.
De enige Turken die ik ken zijn naast die straat van mij. En die ene Kirsehirli jongen van ong 15/16. En die Turkse spleetogen... of bedoel je die ook?
Hij heeft toch ook een broer?quote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja die met spleetogen is dus een Tatar. haha.
Hoe gaat ie trouwens een heel varken op me gooien wtf.quote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn als burakius een varken naar zijn hoofd kreeg.
haha of niet
3 broers zelfs. Super aardige mensen!quote:Op maandag 13 september 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook een broer?
ha ha jaa tochh!quote:
hahaha of nietquote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn als burakius een varken naar zijn hoofd kreeg.
haha of niet
Omdat ze tatar zijn zeker he..!quote:Op maandag 13 september 2010 21:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
3 broers zelfs. Super aardige mensen!
Omdat turnazz een heel getraind rechterarm heeft.quote:Op maandag 13 september 2010 21:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoe gaat ie trouwens een heel varken op me gooien wtf.. Die ontwijk ik denk ik wel haha. En daarna moet ie ook nog hard wegrennen omdat ik de shit uit hem ga slaan.
Dat en omdat ze praktiserende Moslims zijn. En omdat Nurallah bij de cemaat hoortquote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat ze tatar zijn zeker he..!
Echt he ha ha aquote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
Ayça je bent echt scherp bezig vandaag.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat en omdat ze praktiserende Moslims zijn. En omdat Nurallah bij de cemaat hoort
Of niet dan!quote:
quote:
Nee man de Westboro Baptist Church.quote:
Oke dan moeten we elkaar wel snel spreken hoor. Kroesebolquote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik mag jou ook hoor kroesebol. Don't get jealous.
hahah ik vind het wel leuk op zich. Je bent een mix (dat zou ik denken).quote:Op maandag 13 september 2010 21:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oke dan moeten we elkaar wel snel spreken hoor. Kroeseboldrm denkt iedereen dat ik marokkaan ben ofzo, kroesgehalte valt wel mee.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee man de Westboro Baptist Church.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |