quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Het voelt goed om je loon te ontvangen en je banksaldo de lucht in te zien schieten.
Samen met mijn stufi leek het net alsof ik de loterij had gewonnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg mijn loon over twee weken.
Ja maar ik heb 'm niet gekicked heurrr.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Pssst, Zeliha, je reageert in topics die al meer dan twee jaar oud zijn.
Ja dit ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:18 schreef Ayca het volgende:
Misschien had ze dat vandaag even nodig.
Mijn stufi komt tegelijk met de afschrijving van mijn schoolgeld. Ik zie nooit wat van mijn stufi dus haha.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Samen met mijn stufi leek het net alsof ik de loterij had gewonnen.
En het vervelende is dat je de dag waarop je het ontvangt niet kan veranderen, anders zou je er nog een dag van kunnen genieten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn stufi komt tegelijk met de afschrijving van mijn schoolgeld. Ik zie nooit wat van mijn stufi dus haha.
sowieso mensen die scherenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Die zijn duur, en ik krijg er allemaal rode zooi van op mijn prachtige huid. Ik heb gehoord en gelezen dat elektrische scheerapparaten minder irritaties veroorzaken.
JA DAT IS GOED VOOR DE ECONOMIE EN ZO GAAN WE ER MET ZIJN ALLEN OP VOORUIT!!!!! GROETJES DE PVDAquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:
EN GELD MOET ROLLEN! TOCH? TOCH??? TOCH???>????
WAT IS DIT NOU IK DACHT DAT DE PVDA LOUTER HET ROLLEN VAN GELD RICHTING UITKERINGSTREKKERS EN KANSENJONGEREN GOEDKEURDE IK VOLG HET EVEN NIET MEER HOORquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
JA DAT IS GOED VOOR DE ECONOMIE EN ZO GAAN WE ER MET ZIJN ALLEN OP VOORUIT!!!!! GROETJES DE PVDA
Nou...uh...ja...uh...zo zou ik het niet willen zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WAT IS DIT NOU IK DACHT DAT DE PVDA LOUTER HET ROLLEN VAN GELD RICHTING UITKERINGSTREKKERS EN KANSENJONGEREN GOEDKEURDE IK VOLG HET EVEN NIET MEER HOOR
Turken die alcohol drinken om zich anders voor te doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Martini op de stenen, denk ik. Geschud niet geroerd!
*terugleestquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
'een beker warme choco met slagroom'?
Niet alle Turken zijn moslim, wijsneus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Turken die alcohol drinken om zich anders voor te doen![]()
Hypocriete allochtonischen
Turkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet alle Turken zijn moslim, wijsneus.
Dan was het zeker geen toets begrijpend lezen, of wel dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:27 schreef IHVK het volgende:
Ik heb die taaltjes bij EUR als een van de enigen gehaald Wik. Kom niet stoer doen tegen mij.
In hun paleizen ook wel hoor. En de prinsjes-in-wording doen het op hun privéscholen in Zwitserland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |