en wat was je onderwijl aan het doen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Ayca het volgende:
Mensen die binnen komen zonder te kloppen.En ik had ook niks door omdat ik oordopjes in had.
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
en wat was je onderwijl aan het doen?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha![]()
beetje fokken/muziek luisteren gelukkig
(was mn vader
)
Die heb ik goed opgeborgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:48 schreef Rookert het volgende:
Stel je voor dat je je flippoverzameling aan het uitstallen was
We gaan niet allemaal tot in de late uurtjes cola´s drinken zoals jij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:53 schreef IHVK het volgende:
jullie zijn wel suf als jullie nu al slapen
Spa Roodjes dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ihvk drinkt helemaal geen colaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen dat wij denken, wat voor mensen zijn we anders als we niet zouden denken?quote:
Meelopers of mensen met de groepsmentaliteit van een kudde bedoel je ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Genoeg kuddelopers die amper voor zichzelf kunnen denken.
Zoals ik al zei, ben ik lekker uniek, lekker gek. Daar horen ook de nodige zelfverzonnen woorden dan wel contaminaties bij.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Meelopers of mensen met de groepsmentaliteit van een kudde bedoel je ?
Ja, joh. Lekker apart, even weg, niet dat standaard gedoe.Ow ja en ik ben niet gek, ik ben prettig gestoordquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
Doe eens lekker gek! Neem een vlot en pittig kapsel! Lekker gek doen!
Ik heb al een kort, vlot kapsel. Nu alleen nog een paar pittige kleurtjes erin en ik ben weer helemaal het heertje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef IHVK het volgende:
Doe eens lekker gek! Neem een vlot en pittig kapsel! Lekker gek doen!
Volquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:40 schreef IHVK het volgende:
Wik ken je een goedkope kapper in de buurt van Blaak? KA is vol..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |