Is dat mission-critical?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, ej, hoe is 't? Dan ben ik m'n mooie SharePoint-project kwijt ja?!
De nieuwe Samenwerkingsomgeving is mede door mij opgebouwd. Wel redelijk essentieel voor een bedrijf... maar niet mission-critical.quote:
OK, ik had er een ander idee bij. Centraal opslaan van documenten is een mooi idee, mooi voor versiebeheer, maar kan best problemen opleveren. Maar dat valt buiten het bereik van dit topic.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:48 schreef James1988 het volgende:
Ik weet niet of je SharePoint kent? De samenwerkingsomgeving die wij hebben gebouwd is een aantal aanpassingen op SharePoint-functionaliteit... o.a. voor het centraal opslaan van documenten e.d.
Dat project laat ik ongemoeid, ik concentreer me alleen op de programma's waarmee je dienstregelingen kunt creëren.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, ej, hoe is 't? Dan ben ik m'n mooie SharePoint-project kwijt ja?!
Als je mijn hulp nodig hebt, gewoon een sein geven. Ik zorg ervoor...quote:Op donderdag 23 september 2010 00:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, ik had er een ander idee bij. Centraal opslaan van documenten is een mooi idee, mooi voor versiebeheer, maar kan best problemen opleveren. Maar dat valt buiten het bereik van dit topic.
Sharepoint is kut en die DE-automaat hebben we wel, maar we gebruiken een ouderwets koffiezetapparaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
De nieuwe Samenwerkingsomgeving is mede door mij opgebouwd. Wel redelijk essentieel voor een bedrijf... maar niet mission-critical.
ProRail heeft wel goede koffie-automaten ja. DE
Wat is er nou weer kut aan SharePoint?quote:Op donderdag 23 september 2010 05:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Sharepoint is kut en die DE-automaat hebben we wel, maar we gebruiken een ouderwets koffiezetapparaat.
Vast minder kut dan al die middeleeuwse telraampjes van jullie bij elkaarquote:
Ik ga zo ook even in Dv kijken, en met de pimpel terugquote:Op donderdag 23 september 2010 12:24 schreef James1988 het volgende:
Ontopic: zit nu in de trein richting Deventer, ga daar straks overstappen op de Pimpel.
nee hoor, het is al minstens een paar weken.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:33 schreef James1988 het volgende:
Of een technische storing, dat kan ook nog?
Misschien dat het iets met de tariefsaanpassing van de via-kaartjes te maken heeftquote:Op donderdag 23 september 2010 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, het is al minstens een paar weken.
Die tariefaanpassing is echt achterlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien dat het iets met de tariefsaanpassing van de via-kaartjes te maken heeft
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Socios, je hebt een treinentopic gemist.
Blokjes op het spoor...
Het is inmiddels de standaard dat een hoop beginnende FOK!kers in een poging grappig te zijn, jou naam vermelden in ieder treinentopic.quote:
Het begon met een blocnootje.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is inmiddels de standaard dat een hoop beginnende FOK!kers in een poging grappig te zijn, jou naam vermelden in ieder treinentopic.
Je doet toch echt iets fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |