Ach ja, het is inderdaad van vitaal belang om de kennis wel binnen je bedrijf te houden. Documenteren is dan ook erg belangrijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Inhuren is op zich niet erg, maar de kennis is bij de bedrijven zelf helemaal weg, dus kun je je inhuurkrachten niet meer controleren. Lijkt mij onhandig.
Met Babelfish. Geen lezer die omkijkt naar die kromme verwrongen zinsconstructies...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die zullen de berichten eerst nog wel vertalen.
Nee, ik blader nooit door vacatures. Ik heb het uitstekend naar mijn zin als inhuurkracht. En ik spreek geen woord Javaquote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bij de vacatures blader jij automatisch verder zodra er technici gezocht worden?
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat kan een "inhuurkracht" niet?
Sterker nog: de Java-programmeur werd jarenlang nog gediscrimineerd door collega's die van C++ en C# houden.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is een Java-programmeur een techneut?
Dat maakt hem een techneut?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sterker nog: de Java-programmeur werd jarenlang nog gediscrimineerd door collega's die van C++ en C# houden.
Net zoals in de Internetbranche de PHP-scriptschrijvers niet serieus wordt genomen...
Ik ben van de harde, ouderwetse elektrotechniek. Dat is techniek, de rest spielerei.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sterker nog: de Java-programmeur werd jarenlang nog gediscrimineerd door collega's die van C++ en C# houden.
Net zoals in de Internetbranche de PHP-scriptschrijvers niet serieus wordt genomen...
Ja maar daarom begrijp ik niet helemaal welke gedachte achter deze proef steekt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het wordt een bloedbad dat je nog nooit gezien hebt.
Of misschien niet. De structuur van de landelijke politiek en die van ProRail zijn zo gemolesteerd dat alleen een klokkenluider ervoor kan zorgen dat de schuldigen berecht worden, mits de klokkenluider zelf niet gevat wordt...
En of het dan niet gewoon komt doordat het een kwakkelwinter wasquote:
Spreek je dan wel Flash?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik blader nooit door vacatures. Ik heb het uitstekend naar mijn zin als inhuurkracht. En ik spreek geen woord Java
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Legacy systems zijn wel grappig soms. Ik moest tijdens een stage werken op een AS/400 emulator. Verkeerde knop drukken voor het volgende regeleinde ("enter" ipv "+") betekende vastlopen en hoofdkantoor moeten bellen om te resetten. Dat gebeurde alleen vanaf mijn lokatie al een keer of 3-4 per dag.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef Fixers het volgende:
[..]
Spreek je dan wel Flash?HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Wel Pools.
Ik heb nog wel ergens een DOS-appje wat al je er op klikt een schermpje opent wat vrolijk zegt "Laatste backup is zoveel dagen geleden, wilt u een backup maken?" en dat tellertje loopt dan al sinds 1995 of zoWel millenniumproof trouwens
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Precies.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En of het dan niet gewoon komt doordat het een kwakkelwinter was
Programmeren is als baan ingewikkelder dan je denkt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt hem een techneut?![]()
Ik ken mannen die werkelijk virtuoos zijn met een waterzuiveringsinstallatie, maar die nog geen emailtje uit hun toetsenbord krijgen. DAT zijn techneuten.
ja, dat weet ik ook. Dus?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Programmeren is als baan ingewikkelder dan je denkt.
Het duurt weken voordat je een model hebt getekend, dagen voordat je je plan verder uitwerkt en uren voordat je het programma hebt geschreven.
En dan moet je je product nog bijschaven omdat jij/je opdrachtgever nooit direct tevreden is.
Sorry, ik ga geen spoorstaven ontleden met een snijbrander. Daarvoor kun je me niet inhuren...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat weet ik ook. Dus?
De boel zal toch echt een keer grondig op de schop moeten bij Prorail. En hoe eerder hoe beter. En of ze daar nou zo'n test bij gaan houden of niet dat maakt eigenlijk niet zo veel uit. Zelfs al gaat het goed. En zelfs al haal je daar dan de conclusie uit dat "je rustig nog wel een paar jaar door kunt modderen want dat het systeem bewezen winterhard is". Je kunt je ogen simpelweg niet BLIJVEN sluiten voor het feit dat de onderliggende systemen dringend aan vervanging toe zijn. Hoe moet ik dat nou eens verwoorden eer dat doordringt? Misschien moeten er eerst maar eens vet veel dooien vallen bij een vet verwijtbaar ongeluk wat iedereen had KUNNEN zien aankomen
Natuurlijk dringt het door bij mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
oke, het dringt niet door. Laat maar
Ja, ej, hoe is 't? Dan ben ik m'n mooie SharePoint-project kwijt ja?!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef Duvel het volgende:
ProRail moet gewoon al die ICT-inhuur er uit gooien.
Volgens mij ging dit niet om een sneltrein maar om de stoptrein zl-ut (5600)die net met de "led" DDAR vertrokken was uit Zwollequote:Op woensdag 22 september 2010 21:19 schreef dennistd het volgende:
Er is nader onderzoek nodig naar het treinongeluk in Zwolle vorig jaar. Dat heeft de rechtbank in Zwolle besloten.
In mei 2009 reed een goederentrein tegen een sneltrein met als gevolg dat beide treinen ontspoorden. Bij het ongeval raakte één persoon licht gewond. De aanrijding veroorzaakte veel vertraging omdat het een aantal dagen duurde voordat de sporen weer vrij waren.
Volgens het Openbaar Ministerie is de machinist door een rood sein gereden waardoor de treinen tegen elkaar botsten. De advocaat van de machinist wil onderzocht hebben of de machinist het sein wel gezien kan hebben. Ook wil hij antwoord op de vraag of het sein eigenlijk wel op rood stond en wil hij weten of er wel vaker treinen bij dat sein door rood rijden. Bij de politie verklaarde de machinist dat hij het sein misschien over het hoofd heeft gezien.
Huh?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:18 schreef Yreal het volgende:
even terug naar die winterproef he.
Den haag - groningen +42... Dat staat gelijk aan den haag - zwolle in een boemel![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat mission-critical?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, ej, hoe is 't? Dan ben ik m'n mooie SharePoint-project kwijt ja?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |