abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 september 2010 @ 01:28:24 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_86775989
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 01:10 schreef Tim86 het volgende:

Pff Hawaii Five-O is niet best..Echt één grote aaneenrijging van cliché's..
Het lijkt of de opdracht voor dit seizoen was om de grootst mogelijke troep te produceren. -O-
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_86777409
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef Ereinion het volgende:
Terriers is inderdaad erg goed. Beter dan de rest dat ik tot nu toe gezien heb (behalve Boardwalk Empire natuurlijk). Kans op een tweede seizen lijkt helaas niet groot nee, maar de afleveringen staan tamelijk op zichzelf, waardoor dat niet een onoverkomelijk probleem is.
Terriers begint bij mij inmiddels ook wel te groeien in waardering.
pi_86777448
Nog geen positieve recensie van $#*! My Dad Says gezien.
Ik ben nu wel benieuwd naar dit gedrocht.

Outsourced en My Generation scoren ook niet zo goed qua recensies, maar niet zo slecht als $#*! My Dad Says.
pi_86777499
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 07:04 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nog geen positieve recensie van $#*! My Dad Says gezien.
Ik ben nu wel benieuwd naar dit gedrocht.

Outsourced en My Generation scoren ook niet zo goed qua recensies, maar niet zo slecht als $#*! My Dad Says.
Het is natuurlijk grappig als iemand die quotes van z'n vader op Twitter zet en iedereen kan meelezen. Ik kan me zo voorstellen dat het een beetje zuur van toon wordt (of gewoon heel flauw) als je het zo op het scherm ziet. Ik ga wel de 1e afl. bekijken, maar ik verwacht er maar niet teveel van.
  Moderator vrijdag 24 september 2010 @ 07:19:49 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_86777520
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Shasty het volgende:

[..]

seizoen 8 neem ik aan?

hells.kitchen.us.802.ws.pdtv-lol
Klopt! Bedankt, op eztv zag ik nog steeds niets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86780355
the whole truth : wow!! wat een rommelige, fast forward serie .... slecht geacteerd, de stemgeluiden komen niet altijd overeen met het beeld ... en dat allemaal al in de eerste 4 minuten van de serie ..
ik ga het niet volgen.
pi_86781257
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef EilandjeOnline het volgende:
the whole truth : wow!! wat een rommelige, fast forward serie .... slecht geacteerd, de stemgeluiden komen niet altijd overeen met het beeld ... en dat allemaal al in de eerste 4 minuten van de serie ..
ik ga het niet volgen.
Je geeft het ook goed de kans moet ik zeggen :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2010 10:47:57 ]
pi_86781897
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je geeft het ook goed de kans moet ik zeggen :Y
jawel hoor :D ik geef elke serie een kans , op dit moment ben ik het nu zelfs aan het afkijken maar ik blijf bij mn besluit ;) het is gewoon niet mijn soort serie
pi_86786451
Tot nu toe vond ik The Defenders en Boardwalk Empire erg goed! Outsourced ook wel vermakelijk, Outlaw wat minder. Voorderest nog niks gezien.
pi_86790124
chase, leuke serie en ik denk een blijvertje maar kijk ik op tv
wat een griezel trouwens die mason

[ Bericht 13% gewijzigd door EilandjeOnline op 24-09-2010 15:01:26 ]
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:04:51 #111
192683 AMDB
Visionair.
pi_86790701
Outsourced vond ik een zeer leuke 1e aflevering :) Ga ik zeker even volgen!
pi_86791741
The event en Outsourced! rijst is vrij matig, straks ff boardwalk empire checken
-géén blogabet, bvd-
pi_86791862
$#*! My Dad Says is hilarisch :D
Erger dan Raising Hope
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:16:53 #114
32402 s0k
..............................
pi_86795955
The Event, Outsourced, Hawaii 5-0, Nikita. Allemaal wel aardige series. Leuk om je kerstdagen mee door te komen Alleen Boardwalk Empire is echt goed.

En wat een miscast die Maggie Q in Nikita :')
..................................................................................................................................................
pi_86796087
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef s0k het volgende:
The Event, Outsourced, Hawaii 5-0, Nikita. Allemaal wel aardige series. Leuk om je kerstdagen mee door te komen Alleen Boardwalk Empire is echt goed.

En wat een miscast die Maggie Q in Nikita :)
zij ziet er idd niet echt uit als een keiharde assasin :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:22:20 #116
32402 s0k
..............................
pi_86796203
Ook zo sneu dat het weer een geforceerd niet-witte lead moet zijn. Niks er tegen hoor, maar bij een remake als dit voelt het fout aan.
..................................................................................................................................................
  vrijdag 24 september 2010 @ 17:28:16 #117
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86796461
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik had totaal geen beeld van Better With You, maar ik moet zeggen dat me wel beviel. Of het ook wat is voor langer termijn blijft voor nu nog even de vraag.

Ik ging ervan uit dat The Defenders tegen ging vallen, maar uiteindelijk bleek het toch wel vermakelijk te zijn.
better with you, die was ik vergeten!

ik ga even wat bijkijken, loop nu bijna een week achter en dat zijn 12 afleveringen ofzo, als ik dat nu niet bijkijk loop ik volgende week 30 afleveringen ofzo achter :')

Ben moe van een dag vergaderen, even wat matige series kijken lukt nu wel :P
I intend to be formidably armed
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:05:42 #118
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_86797949
Tot nu toe alleen The Eveny en Undercovers gekeken, No Ordinary Family staat op de planning volgende week.

Ik vond the event beetje tegenvallen, maar undercovers was beter dan verwacht

Zal beide nog wel even volgen. Andere series mischien later in het seizoen oppakken...
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_86799036
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef s0k het volgende:

En wat een miscast die Maggie Q in Nikita :')
ook ik mis de originele nikita of iets wat erop lijkt .
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:00:50 #120
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86805481
ik ga dit weekeinde toch maar even seizoen 1 t/m 5 van nikita nog binnenhalen, heb die serie nooit gezien en ben wel benieuwd waar jullie nu zo enthousiast over zijn.

Ik moet nog 16 pilot afleveringen kijken, heb nu alles even binnengehaald en in mapjes gestopt en een lijstje gemaakt voor aantekingen. Is toch ook niet normaal , 16 nieuwe series (en dan had ik er al een paar gezien, dus het is nog meer). Vind je het gek dat het aantal kijkers dan afneemt, dat is gewoon teveel, ook voor een land als Amerika.
I intend to be formidably armed
pi_86805576
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef kahlanamnell het volgende:
ik ga dit weekeinde toch maar even seizoen 1 t/m 5 van nikita nog binnenhalen, heb die serie nooit gezien en ben wel benieuwd waar jullie nu zo enthousiast over zijn.

Ik moet nog 16 pilot afleveringen kijken, heb nu alles even binnengehaald en in mapjes gestopt en een lijstje gemaakt voor aantekingen. Is toch ook niet normaal , 16 nieuwe series (en dan had ik er al een paar gezien, dus het is nog meer). Vind je het gek dat het aantal kijkers dan afneemt, dat is gewoon teveel, ook voor een land als Amerika.
Meeste mensen pakken toch wel de series waarbij het thema ze aanspreekt..Ik ken echt niemand die ALLE pilots gaat checken hoor :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86806342
Net $#*! My Dad Says gezien, wat een slechte pilot was dat zeg. :|W
Ik heb mezelf niet één keer kunnen betrappen op een glimlach.

Outsourced had zo z'n grappige momenten, maar ik denk dat de oppervlakkige humor snel is afgelopen met al die verschillende types waar niet al teveel aandacht aan wordt besteedt.
pi_86818380
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Net $#*! My Dad Says gezien, wat een slechte pilot was dat zeg. :|W
Ik heb mezelf niet één keer kunnen betrappen op een glimlach.

Outsourced had zo z'n grappige momenten, maar ik denk dat de oppervlakkige humor snel is afgelopen met al die verschillende types waar niet al teveel aandacht aan wordt besteedt.
In community maakten ze shit my dad says al belachelijk was echt grappig :)
Outsourced ook gezien dat mag gelijk van de buis slecht progamma.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_86819397
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef kahlanamnell het volgende:
mensen die het nu pas zullen zien zullen het denk ik nix aan vinden, maar begin 2000 was het gewoon een erg gave serie ,het paste in die tijd ik vond het zelf wat magisch heben :D maar nu zijn we 10 jaar aan techniek etc. verder
pi_86819419
grappig, ik vind shit, my dad says juist hardstikke grappig.
ik zal wel een apart soort humor hebben :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')