Ja! Wordt een goede opvolger van My Name Is Earl. Zijn de verwijzingen naar Earl je al opgevallen? "You'll never guess how it ended".quote:Op donderdag 23 september 2010 14:55 schreef gniffie het volgende:
Raising Hope, wat een baas serie is dat. Characters hebben nu al een redelijke achtergrond in de eerste aflevering en ben super benieuwd wat komen gaat
Ik vond er niks speciaals aan, dus je zal niks missen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Hmm Undercovers net gedownload, maar die skippen we voorlopig dus ook maar
Gelukkigquote:Op donderdag 23 september 2010 19:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik vond er niks speciaals aan, dus je zal niks missen.
Blijf het wel even volgen though.quote:Premise
Justice is about a team of lawyers from different backgrounds who work at the Los Angeles law firm of Trott, Nicholson, Tuller & Graves (TNT&G) and defend clients involved in controversial and newsworthy cases. While criminal defense is most common, other cases may strike the interest of the firm such as wrongful death and other civil cases. As the title implies, the viewer discovers whether or not "justice" has been served following the verdict, when what really transpired is revealed to the audience.
Daar maken we een aparte topicreeks straks voor, meesterlijke serie wordt datquote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Walking Dead mis ik in de OP. De enige serie naast Boardwalk Empire waar ik echt benieuwd naar ben. Voor de rest kijk ik wel welke niet meteen worden gecanceld en een beetje goed ontvangen worden.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:49 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Daar maken we een aparte topicreeks straks voor, meesterlijke serie wordt dat
Hoe staat het met de serie outlaw, ik kan daar geen kijkcijfers over vinden?
quote:NBC's Outlaw deed het voor een première niet geweldig. Ze begonnen met een 2.5 18-49 rating, maar dat daalde het tweede deel naar een 2.2 18-49 rating (2.4 rating 18-49 gemiddeld en totaal 11 miljoen kijkers). Ter vergelijking: Outlaw's première deed het maar 4% procent beter dan Mercy's première van vorig jaar en 9% beter dan Trauma. Uiteindelijk zijn beide series gecanceld. Kans is groot dat de ratings volgende week lager zullen zijn, want gisteren zond de concurrentie alleen herhalingen uit. Het zou me niet verbazen als Outlaw NBC's eerste teleurstelling wordt van dit seizoen, daarnaast zijn de recensies bjina allemaal negatief.
edit: Volgende week is Outlaw voortaan op de vrijdag te zien, de cijfers zullen aanzienlijk dalen, maar de verwachtingen zijn dan ook stukken lager.
seizoen 8 neem ik aan?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Eerste aflevering van Hells Kitchen (niet echt een serie, maar goed) viel tegen. En WAAR is aflevering 2 gebleven?
Geen tijd helaas om nieuwe series te volgen.
Na 5 minuten uitgezet.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef NotYou het volgende:
The Whole Truth, Jerry Bruckheimer probeert het gewoon weer.![]()
[..]
Blijf het wel even volgen though.
Is ook een kwestie van smaak waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Ja daar ben ik dus maar niet aan begonnen
Het lijkt of de opdracht voor dit seizoen was om de grootst mogelijke troep te produceren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:10 schreef Tim86 het volgende:
Pff Hawaii Five-O is niet best..Echt één grote aaneenrijging van cliché's..
Terriers begint bij mij inmiddels ook wel te groeien in waardering.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:11 schreef Ereinion het volgende:
Terriers is inderdaad erg goed. Beter dan de rest dat ik tot nu toe gezien heb (behalve Boardwalk Empire natuurlijk). Kans op een tweede seizen lijkt helaas niet groot nee, maar de afleveringen staan tamelijk op zichzelf, waardoor dat niet een onoverkomelijk probleem is.
Het is natuurlijk grappig als iemand die quotes van z'n vader op Twitter zet en iedereen kan meelezen. Ik kan me zo voorstellen dat het een beetje zuur van toon wordt (of gewoon heel flauw) als je het zo op het scherm ziet. Ik ga wel de 1e afl. bekijken, maar ik verwacht er maar niet teveel van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:04 schreef Mr.Silencer het volgende:
Nog geen positieve recensie van $#*! My Dad Says gezien.
Ik ben nu wel benieuwd naar dit gedrocht.
Outsourced en My Generation scoren ook niet zo goed qua recensies, maar niet zo slecht als $#*! My Dad Says.
Klopt! Bedankt, op eztv zag ik nog steeds niets.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Shasty het volgende:
[..]
seizoen 8 neem ik aan?
hells.kitchen.us.802.ws.pdtv-lol
Je geeft het ook goed de kans moet ik zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef EilandjeOnline het volgende:
the whole truth : wow!! wat een rommelige, fast forward serie .... slecht geacteerd, de stemgeluiden komen niet altijd overeen met het beeld ... en dat allemaal al in de eerste 4 minuten van de serie ..
ik ga het niet volgen.
jawel hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je geeft het ook goed de kans moet ik zeggen
zij ziet er idd niet echt uit als een keiharde assasinquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef s0k het volgende:
The Event, Outsourced, Hawaii 5-0, Nikita. Allemaal wel aardige series. Leuk om je kerstdagen mee door te komen Alleen Boardwalk Empire is echt goed.
En wat een miscast die Maggie Q in Nikita
better with you, die was ik vergeten!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik had totaal geen beeld van Better With You, maar ik moet zeggen dat me wel beviel. Of het ook wat is voor langer termijn blijft voor nu nog even de vraag.
Ik ging ervan uit dat The Defenders tegen ging vallen, maar uiteindelijk bleek het toch wel vermakelijk te zijn.
ook ik mis de originele nikita of iets wat erop lijkt .quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:16 schreef s0k het volgende:
The Event, Outsourced, Hawaii 5-0, Nikita. Allemaal wel aardige series. Leuk om je kerstdagen mee door te komen Alleen Boardwalk Empire is echt goed.
En wat een miscast die Maggie Q in Nikita
Meeste mensen pakken toch wel de series waarbij het thema ze aanspreekt..Ik ken echt niemand die ALLE pilots gaat checken hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef kahlanamnell het volgende:
ik ga dit weekeinde toch maar even seizoen 1 t/m 5 van nikita nog binnenhalen, heb die serie nooit gezien en ben wel benieuwd waar jullie nu zo enthousiast over zijn.
Ik moet nog 16 pilot afleveringen kijken, heb nu alles even binnengehaald en in mapjes gestopt en een lijstje gemaakt voor aantekingen. Is toch ook niet normaal , 16 nieuwe series (en dan had ik er al een paar gezien, dus het is nog meer). Vind je het gek dat het aantal kijkers dan afneemt, dat is gewoon teveel, ook voor een land als Amerika.
In community maakten ze shit my dad says al belachelijk was echt grappigquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Net $#*! My Dad Says gezien, wat een slechte pilot was dat zeg.![]()
Ik heb mezelf niet één keer kunnen betrappen op een glimlach.
Outsourced had zo z'n grappige momenten, maar ik denk dat de oppervlakkige humor snel is afgelopen met al die verschillende types waar niet al teveel aandacht aan wordt besteedt.
mensen die het nu pas zullen zien zullen het denk ik nix aan vinden, maar begin 2000 was het gewoon een erg gave serie ,het paste in die tijd ik vond het zelf wat magisch hebenquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:00 schreef kahlanamnell het volgende:
ik ga dit weekeinde toch maar even seizoen 1 t/m 5 van nikita nog binnenhalen, heb die serie nooit gezien en ben wel benieuwd waar jullie nu zo enthousiast over zijn.
Heroes ga ik wel missen, Ugly betty ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:22 schreef Isles het volgende:
Cougar Town, Law and Order Svu, Desperate Housewives, Bones, the Vampire Dairies, CSI, CSI: Miami, CSI: NY, Criminal Minds and Law And Order: Los Angeles, NCIS: LA, NCIS! Glee,Grey's anatomy
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:22 schreef Isles het volgende:
Cougar Town, Law and Order Svu, Desperate Housewives, Bones, the Vampire Dairies, CSI, CSI: Miami, CSI: NY, Criminal Minds and Law And Order: Los Angeles, NCIS: LA, NCIS!
En vele meer!
En, dit is het nieuwe series topic!quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Heroes ga ik wel missen, Ugly betty ook
Geniaal toch deze serie.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Eerste aflevering van Hells Kitchen (niet echt een serie, maar goed) viel tegen. En WAAR is aflevering 2 gebleven?
Geen tijd helaas om nieuwe series te volgen.
De twee die een getrouwd stel speelden waren zo tenenkrommend slecht dat ik 't heb weggeklikt en daarvoor was 't al behoorlijk matig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
My Generation, goeie serie, ook die ga ik denk ik volgen
alles, de verhaallijnen, het hele concept, ik ben wel benieuwd naar toen, nu en die tien jaar ertussen van elke personage. smaken verschillenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
De twee die een getrouwd stel speelden waren zo tenenkrommend slecht dat ik 't heb weggeklikt en daarvoor was 't al behoorlijk matig.Wat vond jij er goed aan?
Wel bij series die op de commerciële zenders en op de kabel worden uitgezonden, op uitzondering van zenders als Showtime en HBO bijv.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:47 schreef Happel het volgende:
Zit Detroit 1-8-7 te kijken. Best grappig hoor, maar wtf. Alle scheldwoorden worden weggebliept en er komt zo een censuur blokje voor de mond van degene die scheld?
Ga me niet zeggen dat dit met alle Amerikaanse series zo is?
Daar zat ik ook een beetje mee. Het idee is erg leuk bij My Generation en ik vond de pilot best sterk, maar hoe gaan ze dit ooit interessant houden..Leuk voer voor een miniserie, maar echt een normale show..hmm..quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
Als ik het zo zie is er denk ik niet veel boeiends te vertellen over de afgelopen 10 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |