quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sil, ik hoop dat je naar huis mag!
Ik dacht vannacht heel even de baby te voelen en vanochtend lagen de voetjes ook precies daar volgens de echo. Maar de placenta ligt helemaal aan de voorkant dus weinig voelen is heel realistisch.
In ieder geval was alles goed en moest mijn meneer een traantje weg pinken![]()
Morgen! Vroeg in de middag.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wanneer mag jij Huupje?
En het is nog steeds een jongetje![]()
Ik heb ook geen tranen bij een echo gehad hoor maar de meneer was een beetje nerveus voor dit gebeuren.
Wat huup zegt, je zit in een enorme stress situatie, weet niet wat er gaat gebeuren, en dat kan zich ontladen op zo'n manier. Je lijf moet op de een of andere manier die spanning kwijt ..quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:15 schreef Silmarwen het volgende:
Meer een vraag aan de al bevallen vrouwen.
Ik voel me raar. Erg ongesteld, koud, huilerig, emotioneel. Hadden jullie dat vlak voor de bevalling. Verder houden de krampen hier aan. Ik heb zelf het gevoel dat het snel begint, maar dat zegt niets.
Narr kleine beetjes eten? En eet vooral waar je trek in hebt he! Ook al zijn het chips ofzo.
Dus er is gehecht de vorige bevalling.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef Silmarwen het volgende:
Toevoeging, je zou moete weten dat het de eerste vaginale bevalling is en dat de vorige met 34 weken (En niet 35 wat ze dacht) weken meteen keizersnee gehaald is.
Ik lees wel altijd mee maar het gaat mij gewoon te snel om op iedereen te reageren en ik wil niemand vergetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
Komt Rixtje hier trouwens wel eens?
1 |
mijn zoonquote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuke foto's Huup. Wat lief dat ze lag te slapen in precies dezelfde houding als Amélie.
Mijn zoon was wederom hartstikke wakker gisteren. Ze had echt moeite het beeld te bevriezen voor sommige metingen. En toch voel ik 'm nog steeds niet.
Terwijl ik het tegen de meneer vaak over kindje heb. Hier op fok neem ik wat meer de tijd om er wat bewust bij stil te staan geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn zoonhoor dat dan
![]()
mijn zoon! je krijgt een zoon! een echte, met vast een mini-hanekammetje en zn stoere shirtjes aan enzo
eentje die straks op zoek gaat naar kevers in de tuin en ze dan in zn broekzakken stopt. Net als steentjes en takjes en blaadjes. En en en
![]()
/wegdroomt
Dat is hier precies zo. Het is tijdens de vorige zwangerschap niet ineens 'gaan leven' toen de baby van buiten voelbaar was. Op het einde nam de spanning wel toe, maar het bleef allemaal erg abstract. Deze zwangerschap gaat het eigenlijk precies zo.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Overigens brengt de meneer het onderwerp kind weinig zelf naar voren. Hij vindt het een ver van zijn bed show en het helpt niet echt in hoe ik mij over het geheel voel.
Is dat mannen eigen of ligt het aan die van mij?
Ik had ongeveer hetzelfde gedoe met het UWV, en ze zeiden ook dat het 4 weken zou duren. Maar als je nog een paar keer belt en flink doorzeurt kunnen ze er een spoedprocedure van maken en gaat het allemaal veeeeel sneller! Gewoon gebruik maken van je zwangerschapshormonen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:19 schreef Troeta het volgende:
Salarisdag vandaag en het was maar liefst 200 euro,pfff
Na heel veel bellen van mij heeft de salarisadministratie nou wel de dagloonberekening aan het UWV doorgegeven en het is daar ook terecht gekomen, heb ik ook weer even voor gebeld.
maar nu duurt het weer tot 4 weken voor dat behandeld is.
Wat een stress met 39 weken zwangerschap, ik voel heel m'n buik samentrekken.
En ik mag niet naar prenatal van m'n vriend, wat logisch is, maar ja, er is korting en wilde nog een paar spulletjes hebben en moest die blije doos nog ophalen...
En niemand van werk die maar even belt om een excuus te maken ofzo, dat mens nam de hele maand niet op voor me en vandaag was dat maar goed ook denk ik....
Ik, misschien wel een beetje de mappa en hij de pamma ofzo, maar de man is verder wel de man natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Jij bent gewoon de man in de relatie, Basboussa.
Ik ben toch zo nieuwsgierig naar die echtgenoot van jou! Wat een geweldige verhalen heb je altijd over hem.
zo zei mijn zusje dat ook altijd vroeger voor ze 5 was... mama was mappa en papa was pammaquote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik, misschien wel een beetje de mappa en hij de pamma ofzo, maar de man is verder wel de man natuurlijk...
Prikjes is ook zo geweldig, de man staat dan om het hoekje te wachten, die kan dat niet aanzien hoe Beisan prikjes krijgt... Met tranen in de ogen komt hij dan na de prikjes opeens te voorschijn en rent ie heel hard met haar weg. Terwijl hij moppert tegen haar: Wat een stomme dokter he, waarom moet ze jou nou pijn doen en blablabla. Inmiddels zijn ze dat bij de dokter wel gewend van hem, ze waarschuwt hem vantevoren: Papa, het is nu tijd om even achter de deur te wachten...
Goede tip, dan ga ik vrijdag even zielig bellen! Ik liet het wel een beetje merken aan de telefoon, maar ze zei alleen dat ze snapte dat het vervelend was,quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef tessie het volgende:
[..]
Ik had ongeveer hetzelfde gedoe met het UWV, en ze zeiden ook dat het 4 weken zou duren. Maar als je nog een paar keer belt en flink doorzeurt kunnen ze er een spoedprocedure van maken en gaat het allemaal veeeeel sneller! Gewoon gebruik maken van je zwangerschapshormonen.
(ik heb gezegd dat ik geen luiers meer kon betalen terwijl ik eigenlijk gewoon DPAM kleertjes wil bestellen, maar dat klonk natuurlijk niet erg genoeg)
Wel fijn dat je die bevestiging nu hebt!quote:Op woensdag 22 september 2010 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Hier werd vanmiddag door de echoscopiste bevestigd wat ik allang voelde, de placenta is een stuk voor de uitgang vandaan.wat een stom gevoel is dat toch.
Ja goed he, gewoon voor 11 uur..quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Silmarwen, fijn dat je naar huis mag! Hopelijk blijft je uk nog ff binnen! En ik kreeg tranen in je ogen van je post over je man met je kleine meiske..
KJ, je bent mooi op tijd met melden vandaagnog steeds geen gerommel?
Hier weer een paar uur rommel gehad, verlies nu ook best veel slijm. Gelukkig dadelijk een afspraak bij de gyn!
en daar plannen ze dan een dubbele afspraak voor in??quote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef Troeta het volgende:
Fijn dat je weer naar huis kan Silmarwen!!
Mijn vriend gaat elke keer mee kaatjejannie, maar elke keer zit hij er maar voor spek en bonen bij. Bevalling bespreken gaat alleen maar over waar je wil bevallen, verder vertellen ze weinig..
Het onderwerp ookquote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef BarbaBientje01 het volgende:
En ik kreeg tranen in je ogen van je post over je man met je kleine meiske..
Hier ook een dubbele afspraak maar wel heel wat meer besproken dan alleen datquote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
en daar plannen ze dan een dubbele afspraak voor in??
Ik vind het best suf om elke keer naar het ziekenhuis te gaan. Er wordt naar mijn bloedddruk gekeken - die is oké. Er wordt aan mijn buik gevoeld - alles prima. Er wordt bloed geprikt - ziet er allemaal goed uit. Er wordt geïnformeerd naar het spuiten - het is klote maar het moet maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:02 schreef Troeta het volgende:
@Claudia, de eerste 5 afspraken vond ik mezelf er ook voor spek en bonen bij zitten, maar nu voelen ze elke keer aan mijn buik en mag ik een plasje inleveren, lijkt het toch wat nuttig:D
Ik hoef nog niet zo vaak en de mijne gaat elke keer mee. Denk dat dat ook wel zo gaat blijven, het is redelijk makkelijk te regelen met haar werk. Totnogtoe zie ik ook nog niet veel nut van die VKafspraken. Ja het is leuk om het hartje te horen, maar het is vooral: "Heb je nog vragen?" "Nee eigenlijk niet" "Nou tot volgende keer dan maar weer".quote:Op donderdag 23 september 2010 09:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Moet om 11.30 naar de vk, daarvoor mijn man nog ophalen van t werk. Hij mag tussendoor een paar uurtjes weg. Hoe doen jullie partners dat? Gaan die elke keer mee?
Luuf baby opsmeren, zoutoplossing en verder ehm, uitzittenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hallo iedereen,
Weer een vraagje van mij! Ik ben nu 7 weken zwanger en ben snipverkouden. Zelfs mn nisyleen druppels van VSM mag ik niet
Heeft er iemand tips voor mij qua eventuele (alternatieve) medicijnen?
Of moet ik toch maar gaan voor een zout oplossing?
Een ui bij je bed zetten, helpt echt! Succes ermeequote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hallo iedereen,
Weer een vraagje van mij! Ik ben nu 7 weken zwanger en ben snipverkouden. Zelfs mn nisyleen druppels van VSM mag ik niet
Heeft er iemand tips voor mij qua eventuele (alternatieve) medicijnen?
Of moet ik toch maar gaan voor een zout oplossing?
ik kreeg het drie weken geleden wel voorgeschreven, maar ik zit al in het tweede trimester. Ik had overigens echt een flinke voorhoofdsholteontsteking/bijholteontstekingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 01:22 schreef Suzanna het volgende:
Mag je ook geen neusspray met xylometazoline als je zwanger en verkouden bent?
Ik schijn het modegevoel van een aardbei te hebben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:54 schreef DJMO het volgende:
Sil: Knut kan toch ook wel schoentjes uitzoeken mutsie ? Of vertrouw je m daar niet in?Wel goed dat je de 34 weken iig gehaald hebt!
Weet je, ik zie dus helemaal niet tegen het klussen in de woning op!quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:34 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, Knut kan geen schoenen uitzoeken. Die heeft het modegevoel van een baksteen en ik zie dr al thuiskomen met de meest afschuwelijke schoenen. Geen LelliKelly's ofzo hoor, maar echte jongensschoenen ofzo.![]()
En ook het kleine huis kan ik me voorstellen. Knut en ik hebben op 40 vierkante meter gewoond, zonder kinderen, godzijdank, maar erg klein. Ben ook opgegroeid in een super klein huis, en verhuizen is dan echt een verademing. Gewoon lekker een beetje je eigen ruimte. En met zwangerschap komt niet meer geduld, is mijn ervaring. Dan wil je je huisje gewoon kant en klaar en goed en perfect hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |