abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 september 2010 @ 09:23:19 #1
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86451382
Zwangerschap en geboorte deel 694

2010

September:
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)

Oktober:
06 oktober 2010: Hik
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
15 november 2010: shellyjanssen
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongen)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011
Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan

Maart:
10 maart 2011: stengeltje
12 maart 2011: DJMO
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally
19 april 2011: Take_A_Picture

Mei:
02 mei 2011: Danic
05 mei 2011: Loffie

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 19-09-2010 19:37:03 ]
  woensdag 15 september 2010 @ 09:24:07 #2
54772 Silmarwen
pi_86451401
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Had ik ook heel veel last van, vooral hartkloppingen. Wel even melden bij de verloskundige, kan ook iets met je schildklier zijn namelijk. Ik vind hartkloppingen altijd dood eng om eerlijk te zijn, zo'n rotgevoel.
pi_86451471
Noa, dat klinkt veelbelovend, succes!

quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:03 schreef Leandra het volgende:
Nu valt het wel weer mee, maar we hebben wel eens op vrijdagavond de koelkast staan schoonmaken omdat ik "zeker wist" dat er iets lag te rotten en ik telkens kokhalzend voor de geopende koelkast stond :')
:D! Zo lopen wij regelmatig het huis door omdat ik er zeker van ben dat de kat ergens heeft geplast.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 september 2010 @ 09:28:53 #4
54772 Silmarwen
pi_86451487
Ik geloof dat alle nieuwe zwangeren nu in de OP staan. Kan zijn dat ik er wat over het hoofd heb gezien.
pi_86451669
Oh ja, ruiken heb ik ook al vanaf het begin. Op zich niet zo erg, behalve tijdens de misselijkheid (toch nog 11 weken dus..). Bij ons staat de deo nu op een kamer waarvan de deur dicht kan, omdat ik er nog steeds onpasselijk van word. Kortademigheid herken ik ook.
Inmiddels heb ik ook last van mijn banden (bekken en elders), maar dat was geen klacht van het begin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86451670
Twentemeisje ik had (en heb) ook erg last van kortademigheid, heel irritant ja en als ik dan zei dat ik het zo benauwd had dan ging iedereen heel lief aanbieden om een raam open te zetten of zeggen dat het inderdaad warm is buiten maar dat het vast snel weer beter wordt, of men zegt dat het juist slechter wordt en dat het komt door de groeiende baarmoeder. Ik krijg de boodschap gewoon níet over dat het daar echt niet aan ligt, dat het voor mij niets uitmaakt, warm of niet, en van die bm ben ik ook niet overtuigd aangezien het bij Amélie al vanaf 16 weken ongeveer heel erg was en bij deze baby vanaf het begin.

Oh en Leandra, herkenbaar :')
ik kan de afwas tegenwoordig écht niet doen zonder letterlijk over mn nek te gaan. En dan gaat het maar over de ontbijtbordjes van die ochtend ofzo, niet over een afwas die er al twee weken staat. Heel storend.
En ik heb me ook wel eens drie keer achter elkaar gedoucht en gewassen/tanden gepoetst omdat ik er van overtuigd was dat ik naar kots rook. :') B. rook niets maar ik vond hém wel naar kots ruiken _O- arme jongen hahahaha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86451885
Benauwdheid hoort erbij en heeft in het begin inderdaad weinig met de baarmoeder te maken. Tijdens de zwangerschap van Ivan werd ik vanaf een bepaald moment wel veel erger benauwd doordat mijn longen in de verdrukking kwamen. Dat heeft tot het einde van de zwangerschap geduurd. Ik zou het trouwens inderdaad altijd even bij de verloskundige melden omdat het ook iets anders kán zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86451946
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Noa, dat klinkt veelbelovend, succes!
[..]
:D! Zo lopen wij regelmatig het huis door omdat ik er zeker van ben dat de kat ergens heeft geplast.
Ja, ik kan me voorstellen dat dat hier ook zo zou zijn als er een kat zou zijn....
Ik ben daarom alleen al heel blij dat we geen huisdieren hebben :')

Overigens is het kokhalzen nu wel over maar m'n reukvermogen is nog meer dan prima, als N. een glas wijn gedronken heeft (en dat is dan echt maar één glas) dan ruikt het naar mijn idee hetzelfde als iemand die een hele avond heeft lopen pimpelen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 september 2010 @ 09:52:30 #9
54772 Silmarwen
pi_86452017
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik kan me voorstellen dat dat hier ook zo zou zijn als er een kat zou zijn....
Ik ben daarom alleen al heel blij dat we geen huisdieren hebben :')

Overigens is het kokhalzen nu wel over maar m'n reukvermogen is nog meer dan prima, als N. een glas wijn gedronken heeft (en dat is dan echt maar één glas) dan ruikt het naar mijn idee hetzelfde als iemand die een hele avond heeft lopen pimpelen....
Zelfde hier ja. Drank, maar ook dingen als salami en weet ik wat. Vooral voedingsgeuren en Knut is gek op van die Japanse zoutjes. Ik vind ze walgelijk en hij ruikt er meteen zo enorm naar, alsof hij kilo's van die dingen heeft lopen eten. Bah!

Hier ook trouwens, ik ruik de kattenbak, maar niemand anders ruikt het. Heel veel dingen vind ik echt nog enorm stinken. Koelkast die brandschoon is, heel veel deo's en aftershaves, kruidige geuren, de katten, luiers, luieremmer :r
pi_86452027
De meeste geuren kan ik wel 'van me afzetten', maar waar ik héél naar van word is parfumlucht. Laat het openbaar vervoer vol zitten met vrouwen die zich graag volsproeien. :{
pi_86452074
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef Silmarwen het volgende:

Hier ook trouwens, ik ruik de kattenbak, maar niemand anders ruikt het.
Litter pearls! *O*

Ik vind de geparfumeerde luierzakjes van de Etos walgelijk ruiken. Inmiddels gebruik ik voor de luiers diepvrieszakjes.
pi_86452092
oh ja fijn is dat haha, die treinen in de spits was ik alweer bijna vergeten :D Bah.

Is dat 's nachts overgeven echt overgeven? :o wat eng!
Ik heb het wel met maagzuur, dat ik wakker wordt met mn mond vol zeg maar. Buh. Ik slaap tegenwoordig al standaard in een soort knik en met rennies en water binnen handbereik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86452103
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
De meeste geuren kan ik wel 'van me afzetten', maar waar ik héél naar van word is parfumlucht. Laat het openbaar vervoer vol zitten met vrouwen die zich graag volsproeien. :{
Vooral 's morgens natuurlijk.... dan zijn ze vers gesprayed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86452126
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vooral 's morgens natuurlijk.... dan zijn ze vers gesprayed.
Of zo'n roemeen die met zn &%@#-trekzak en zn stinkzweetlucht even extra lang bij je blijft staan O+ :r
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86452171
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:56 schreef huuphuup het volgende:
oh ja fijn is dat haha, die treinen in de spits was ik alweer bijna vergeten :D Bah.

Is dat 's nachts overgeven echt overgeven? :o wat eng!
Ik heb het wel met maagzuur, dat ik wakker wordt met mn mond vol zeg maar. Buh. Ik slaap tegenwoordig al standaard in een soort knik en met rennies en water binnen handbereik.
Maagzuur heb ik ook. Dat is vervelend, maar daar kan ik wel mee leven met de maatregelen die jij noemt. Ik ga nergens meer heen zonder Rennies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86452219
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Of zo'n roemeen die met zn &%@#-trekzak en zn stinkzweetlucht even extra lang bij je blijft staan O+ :r
Ja... ik heb in november (toen was ik gelijk misselijk, en van vanalles) N. een keer naar de overkant van de straat getrokken omdat we in de stad achter iemand liepen die zware shag rookte....
En dat zei ik ook: "ik word kotsmisselijk van die stinkende peuk" :')

Ik geloof dat die man het gehoord heeft, maar dat boeide me op dat moment echt niet.
En dan te bedenken dat ikzelf vlak daarvoor nog rookte. N. rookt ook nog (buiten, en beduidend minder dan voorheen) en dat vind ik ook wel vies ruiken, maar die lucht van zware shag vond ik zo verschrikkelijk goor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86452239
Dat klinkt eng Claudia.... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 september 2010 @ 10:04:28 #18
54772 Silmarwen
pi_86452241
Wat eng Claudia, daar zou ik ook echt paniekerig van worden.

Wat ik wel vaker heb, is dat ik per ongeluk op mijn rug slaap, wakker schrik, naar adem snak en helemaal duizelig ben. Goed dat ik er wakker van word, vervelend dat ik steeds op mn rug rol. -.-
pi_86452399
Noa, wat spannend...hopelijk zet het door!

Wat betreft kwaaltjes...zere borsten, maagzuur en vooral misselijk de hele dag door, inclusief kokhalsen en dagelijks wel een keer overgeven. Vieze geurtjes heb ik dan weer niet zo veel last van, behalve als mijn vriend staat te koken. Ik vind het ook niet vies ruiken, maar mijn maag draait zich wel meteen om.

Vandaag ook nog thuis gebleven...morgen maar weer proberen denk ik.
pi_86452604
Oh, Noa, succes!!! Straks lekker bevallen met je gladgeschoren benen!! hihi

Jee, dat is zeker eng Claudia! Hoop dat je dat deze zwangerschap niet gaat hebben!

Mijn rare dingetje is bananen, ik hou van bananen, eet er zo 2 per dag normaal, maar nu ik zwanger een hapje neem ga ik kokhalzen en ik was er van overtuigd dat de bananen niet goed meer waren (maandenlang)
Zo vies dat prutje in mijn mond en als er dan maar 1 hard stukje inzit...bweeeehhh
pi_86452626
's Nachts overgeven lijkt mij ook heel eng.

Mijn lief is koningin meeveren. Zo zijn we wel eens 3x van plaats veranderd in de trein omdat er iemand stonk of zijn muziek te hard had staan (ik hoor volgens mij ook beter, muziek van mensen 6 rijen verder). Uiteindelijk op het balkon beland omdat dat de enige plaats was zonder stoorzenders.
Helaas kwamen we toen langs de Arena en stroomde de trein vol met zingende Toppersbezoekers... Beetje zonde van de moeite geweest.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86452686
Ik herken dat zintuiglijk gauw overprikkeld zijn wel, Vanyel. In de bus waar ik vaak in zit druppelt regelmatig wat water naar beneden. Meestal zit me dat niet zo dwars, maar recentelijk word ik er gek van en moét ik ergens anders zitten. Ook kan ik andere mensen in mijn nabijheid maar moeilijk verdragen, niet omdat ze gek ruiken of lawaai maken maar gewoon omdat ze uit m'n buurt moeten blijven. :+
pi_86452706
Noa :% hup hup!

Tja, hier enkel af en toe misselijk verder nog niks. Terwijl ik de vorige keer alles had ongeveer, behalve de misselijkheid :') Ik maak de zwangerschap nu ook wel anders mee, bij de eerste was ik meer onbevangen, nu ben ik veel bezorgder overal over...

claudia_x jeetje, dat 's nachts overgeven kende ik helemaal niet.
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86452733
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herken dat zintuiglijk gauw overprikkeld zijn wel, Vanyel. In de bus waar ik vaak in zit druppelt regelmatig wat water naar beneden. Meestal zit me dat niet zo dwars, maar recentelijk word ik er gek van en moét ik ergens anders zitten. Ook kan ik andere mensen in mijn nabijheid maar moeilijk verdragen, niet omdat ze gek ruiken of lawaai maken maar gewoon omdat ze uit m'n buurt moeten blijven. :+
Dat laatste wordt bij mij gelukkig steeds minder. Je kunt het er ook zo moeilijk iets van zeggen he: "Hee ga eens weg, ik heb last van je aura".
pi_86452773
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat laatste wordt bij mij gelukkig steeds minder. Je kunt het er ook zo moeilijk iets van zeggen he: "Hee ga eens weg, ik heb last van je aura".
Je kunt wel héél nors gaan kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')