Diesz jij bent diabeet toch? Vervelend dat door de hormonen je suikers zo overhoop gaan. Ik dacht altijd dat diabetes een niet zo'n lastige ziekte was, er is zo weinig voorlichting over eigenlijk, maar jeetje het is best heftig! En dan heb ik pas zwangerschapsdiabetes. Kan er nog wat aan gedaan worden om het wat meer te stabiliseren?
Ik begon trouwens met 2 keer spuiten, 4 en 2 eenheden. Zit ondertussen op 3 keer spuiten, 1 keer 12 en 2 keer 4. Langzaam moet ik steeds wat meer spuiten, maar echt hele erge pieken heb ik niet meer. Behalve toen ik stamppot hete bliksem kreeg in het ziekenhuis. ik wist niet wat het was, bleek het aardappel, ui, appel en abrikoos te zijn... Het proefde al wel erg zoet. 
Nieuwe zwangeren, welkom!
Barbabientje, bijna 37 weken al! en je beebje op mooi gewicht. Blijft toch spannend he.
En fijn alle stickertjes, iedereen goedgekeurd 

DJMO, ik kan me je ongeduld wel voorstellen hoor. Als ik iets voor ogen heb, wil ik het ook meteen doen en in actie komen. Ik heb echt geen geduld, ik haat wachten.
Zo de eerste dag thuis doorgebracht. Yade MOEST echt warme schoenen hebben, dus even de "stad" in. Woerden is niet zo groot. 

Ik had dat nooit moeten doen. Het werd me zwart voor mn ogen, ik zag sterretjes, zat te hijgen als een paard, mijn buik was een harde bal en ik was dood en dood op erna. Hele buik ook erg onrustig. Nu is het weer wat rustiger.
Het ziekenhuis verwacht me snel terug. Baarmoederhals bijna verstreken, ruime cm ontsluiting, slijmprop eruit, niet echt de tekenen van nog weken zwanger zijn. Zelf hoop ik er nu zelfs een beetje op, wat gek is, want je wil je kindje toch zo ver mogelijk brengen. Misschien komt het door de ervaring met Yade, die met 34 en 2 dagen al kwam. Dat zou zaterdag zijn voor mij.
Ik blijf veel pijnlijke harde buiken houden, gemiddeld toch wel zo'n 4 a 5, en soms echt elke 5 minuten. Ook trekt het veel door naar mijn rug. Ach ik heb nu iig weeen ervaren en weet waar ik op moet letten. Woensdag terug naar de gyn, voor een CTG, groeiecho etc. Als we de woensdag nog halen. 

34 weken zijn iig binnen!