ruikt?hahaha.Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
als ik sam zie heb ik altijd het idee dat ie ,zeg maar,ruikt .....
volgens hyves:quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef Refurb het volgende:
Dus wanneer beginnen de laatste afleveringen van het seizoen nog?
quote:Beste leden,
Hierbij stuur iki meer informatie over de aankomende uitzendingen van De Pfaffs:
Na enige verwarring i.v.m. programmatie van de nieuwe afleveringen van de Pfaffs in Nederland, kunnen wij jullie vandaag meedelen dat de nieuwe afleveringen starten op zondag 14 november.
RTL4 zal dan 2 afleveringen achter elkaar uitzenden, de eerste start om 20.00h en de 2de om 20.45h.De nieuwe afleveringen zijn van seizoen 10 en op 14 november starten jullie met aflevering 11 en 12.
Op RTL7 worden de herhalingen iedere werkdag uitgezonden om 19.50h.
Wij wensen jullie alvast veel kijkplezier!
Familie Pfaff
Uiteraard is dit onder voorbehoud, want we kennen onderhand RTL
verschrikkelijk hequote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat huwelijksaanzoek blijft tenenkrommend
Annekequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Starlie het volgende:
Ik denk trouwens dat Nicolas zijn broer wel homo is!!
En ik vraag me trouwens ook weleens af wat er met Franky en Lyndsey haar beste vriendin Anneke is gebeurd, je zag hun regelmatig maar nu niet meer.
Ah oke, ik vond het al opmerkelijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef kvd het volgende:
die opmerking kwam niet van de familie, maar van diegene die het berichtje via de pfaffshyves verstuurde
Misschien willen bepaalde vrienden ook niet meer in beeld komen, dat zou ook nog maar eens kunnen hè?quote:Op zondag 7 november 2010 16:40 schreef benstampy het volgende:
starlle jij vroeg je zelf af waar de vriendin van lyndsey is gebleven ik denk net als de rest van de vrienden en vriendinen van de Pfaffs gedumpt zodra ze niet meer te gebruiken zijn of ze de pfaffs door hebben en zich niet meer laten gebruiken
Dan dus nog maar 1 aflevering per week?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Mirjam30 het volgende:
Net gezien op RTL: zondag beginnen de nieuwe afleveringen van de Pfaffs!!![]()
![]()
Om 20.00 uur, prima tijd!! (alhoewel, tijdens So you think you can dance???).
(of wisten jullie dit al???)
Neeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:30 schreef JaneDoe het volgende:
daarnaast mag je nog penalties nemen en zal jm zal trachten die te stoppen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |