Dan kijk je toch niet goed als je de overduidelijke overeenkomsten niet zietquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef Mirjam30 het volgende:
Ben ik de enige die nu even klaar is met de honderdduizendste herhaling??
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:41 schreef lily het volgende:
En de herhalingen heb ik nu ook wel gezien ja
quote:lieve mensen,
Zoals jullie weten zou op 22 Oktober de laatste 3 afleveringen van seizoen 10 uitgezonden en aansluitend seizoen 11.
RTL heeft de Pfaffs altijd op de late vrijdagavond gehad i.v.m. sponsors,maar is nu niet helemaal blij meer met die tijd omdat de LIVE shows van THE VOICE OF HOLLAND er voor zitten en de ervaring leert dat dat soort shows altijd uitlopen.
Verder vinden ze de Pfaffs een gezin serie en willen de jongere kijkers tegemoet komen en het op een zondag avond rond de klok van 8 uur gaan plaatsen.
Ze zijn druk bezig om een plekje te zoeken en verwachten in November te gaan uitzenden.
Zodra daar meer over bekend is laat ik het direct weten.
Idd tof voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, vond het altijd wat hebben op de Vrijdag.
Idd, leuk begin van het weekend altijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, vond het altijd wat hebben op de Vrijdag.
quote:
Ja precies beidequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, leuk begin van het weekend altijd
Dat zal het wel worden, alles voor de kijkcijfersquote:
dat is toch waar t uiteindelijk om gaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden, alles voor de kijkcijfers
Ik ookquote:
JM kennende kan hij vast wel een paar sponsors versierenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is toch waar t uiteindelijk om gaat
geen kijkcijfers = geen sponsors = geen pfaffs
jaa, dat vond ik ook altijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:14 schreef Starlie het volgende:
Dave had in het begin wel iets weg van Brad Pitt,
Ja echt!?quote:
ja, echtquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja echt!?Gelukkig nog iemand die het zag hahaha mijn vriend keek me aan alsof ik niet helemaal lekker was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |