Nee doordeweeks op RTL7 om 19.50 zijn nog steeds herhalingenquote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef Stokstaart het volgende:
zijn er alweer nieuwe afleveringen ?
Gewoon even de OP van het vorige topic quoten en dan copy paste. (maar wel de quote tags eruit halen)quote:Op maandag 20 september 2010 21:43 schreef Pannenkoeken het volgende:
En weer een nieuwe!
Geen idee hoe ik de OP fix.
Niet zo goed in nieuwe topics openen is![]()
Tnxquote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon even de OP van het vorige topic quoten en dan copy paste. (maar wel de quote tags eruit halen)
de vorige OP was ook al zo geniaalquote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon even de OP van het vorige topic quoten en dan copy paste. (maar wel de quote tags eruit halen)
quote:
ditquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:01 schreef oh-oh het volgende:Ik kijk ff niet meer tot de nieuwe afleveringen maar ik wil wel het topic volgen natuurlijk
Vrijdag 22 oktober op RTL4quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
wanneer komen de nieuwe afleveringen?
Waar vandaan dan ?quote:
Dat ligt gewoon aan de leeftijd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Starlie het volgende:
Gisteravond de nieuwste aflevering van VTM zitten kijken... maar mén wat is Shania een verwend ontevreden kind zeg... of nou ja laat ik het zo zeggen zo komt ze over! Fay is echt TE schattig... maar dat zal naarmate ze ouder wordt ook wel veranderen vrees ik...
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de leeftijd.
Ik denk dat je dit fragment bedoelt? Ze is zeker schattig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:45 schreef Starlie het volgende:
Gisteravond de nieuwste aflevering van VTM zitten kijken... maar mén wat is Shania een verwend ontevreden kind zeg... of nou ja laat ik het zo zeggen zo komt ze over! Fay is echt TE schattig... maar dat zal naarmate ze ouder wordt ook wel veranderen vrees ik...
Aanpassing programmatie RTL 4quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
wanneer komen de nieuwe afleveringen?![]()
aah wat liefquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:27 schreef Mirjam30 het volgende:
En dit is toch ook wel erg lief van Keano!![]()
http://vtm.be/de-pfaffs/debby-wordt-verrast
Of gratis als je weet hoe je met nieuwsgroepen moet werkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.iwatch.be/de-pfaffs-0
1.99 euri per stuk
Dat moet een idee van Lyndsey zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:39 schreef flowerbox het volgende:Ik kom er nu pas achter dat die officiële sit van de Pfaffs een speciaal hoekje heeft om alle roddels te ontkracht. Ik moest toch wel glimlachen toen ik deze las en vooral het antwoord:
Kelly Pfaff heeft een verhouding met Nicolas
Roddel: Kelly Pfaff heeft een verhouding met Nicolas.
Waarheid: Deze roddels is totale nonsens en absurd, Kelly Pfaff is na 11 jaar nog altijd gelukkig samen met haar Sam en Nicolas is verloofd met Debby.
Dat bericht is van eind september. Bovenaan die pagina staat dat het op RTL 4 op 22 oktober wordt uitgezonden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Aanpassing programmatie RTL 4
De afleveringen van seizoen 10 op RTL 4 worden tijdelijk uitgesteld .
Wij houden jullie op de hoogte wanneer de uitzendingen van seizoen 10 opnieuw starten .
Familie Pfaff
http://www.jmpfaff.be/nie(...)g-programmatie-rtl-4
![]()
Ja ik weet ook vrijwel zeker dat het een idee van Lyndsey is. Vooral na die aflevering dat ze zich zo druk maakte over alles wat er over hun werd geschreven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:00 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat moet een idee van Lyndsey zijn.
Als je niet tegen die roddels kan, probeer ze dan te negeren.
Al is het vast niet leuk als dit soort dingen over je geschreven worden, maar ga er niet op in denk ik dan.
Nee, was een oude afl. want ze gingen in het nieuwe huis kijken waar JM en C inmiddels alweer een tijdje wonen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
Die aflevering van gisteren was toch een nieuwe, of niet? Ik kan me niet herinneren dat ik het al had gezien, en de kleintjes (vooral Fay!) waren zo groot!
Dat idee krijg ik ook alltijd sterk bij Davequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:58 schreef sophieschoice het volgende:
Vreselijk gisteren: Bruce die zijn zusje bijt. Vader Dave straft niet en troost niet. Als Bruce op commando van zijn moeder excuus aanbiedt aan zijn zusje en haar een knuffel geeft reageert Dave: "dikke duim Bruce!" Het lijkt wel of Dave meer om die jongen geeft dan om zijn dochter.
Bij Lyndsey heb ik altijd het idee dat ze meer geeft om fay dan om brucequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:58 schreef sophieschoice het volgende:
Vreselijk gisteren: Bruce die zijn zusje bijt. Vader Dave straft niet en troost niet. Als Bruce op commando van zijn moeder excuus aanbiedt aan zijn zusje en haar een knuffel geeft reageert Dave: "dikke duim Bruce!" Het lijkt wel of Dave meer om die jongen geeft dan om zijn dochter.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:27 schreef Mirjam30 het volgende:
En dit is toch ook wel erg lief van Keano!![]()
http://vtm.be/de-pfaffs/debby-wordt-verrast
Mocht Sam willenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef DarkElf het volgende:
Sam heeft hetzelfde publiek als Fransje Bauer is Nederland heeft
Heus wel, alle Belgische klapjosties staan op de eerste rijquote:
Is dat wel seizoen 10 ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.iwatch.be/de-pfaffs-0
1.99 euri per stuk
Dan kijk je toch niet goed als je de overduidelijke overeenkomsten niet zietquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:27 schreef Mirjam30 het volgende:
Ben ik de enige die nu even klaar is met de honderdduizendste herhaling??
quote:Op dinsdag 7 september 2010 11:41 schreef lily het volgende:
En de herhalingen heb ik nu ook wel gezien ja
quote:lieve mensen,
Zoals jullie weten zou op 22 Oktober de laatste 3 afleveringen van seizoen 10 uitgezonden en aansluitend seizoen 11.
RTL heeft de Pfaffs altijd op de late vrijdagavond gehad i.v.m. sponsors,maar is nu niet helemaal blij meer met die tijd omdat de LIVE shows van THE VOICE OF HOLLAND er voor zitten en de ervaring leert dat dat soort shows altijd uitlopen.
Verder vinden ze de Pfaffs een gezin serie en willen de jongere kijkers tegemoet komen en het op een zondag avond rond de klok van 8 uur gaan plaatsen.
Ze zijn druk bezig om een plekje te zoeken en verwachten in November te gaan uitzenden.
Zodra daar meer over bekend is laat ik het direct weten.
Idd tof voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, vond het altijd wat hebben op de Vrijdag.
Idd, leuk begin van het weekend altijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, vond het altijd wat hebben op de Vrijdag.
quote:
Ja precies beidequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, leuk begin van het weekend altijd
Dat zal het wel worden, alles voor de kijkcijfersquote:
dat is toch waar t uiteindelijk om gaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden, alles voor de kijkcijfers
Ik ookquote:
JM kennende kan hij vast wel een paar sponsors versierenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is toch waar t uiteindelijk om gaat
geen kijkcijfers = geen sponsors = geen pfaffs
jaa, dat vond ik ook altijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:14 schreef Starlie het volgende:
Dave had in het begin wel iets weg van Brad Pitt,
Ja echt!?quote:
ja, echtquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja echt!?Gelukkig nog iemand die het zag hahaha mijn vriend keek me aan alsof ik niet helemaal lekker was!
ruikt?hahaha.Wat moet ik me daarbij voorstellen dan?quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:46 schreef mevrouwdebok het volgende:
als ik sam zie heb ik altijd het idee dat ie ,zeg maar,ruikt .....
volgens hyves:quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:27 schreef Refurb het volgende:
Dus wanneer beginnen de laatste afleveringen van het seizoen nog?
quote:Beste leden,
Hierbij stuur iki meer informatie over de aankomende uitzendingen van De Pfaffs:
Na enige verwarring i.v.m. programmatie van de nieuwe afleveringen van de Pfaffs in Nederland, kunnen wij jullie vandaag meedelen dat de nieuwe afleveringen starten op zondag 14 november.
RTL4 zal dan 2 afleveringen achter elkaar uitzenden, de eerste start om 20.00h en de 2de om 20.45h.De nieuwe afleveringen zijn van seizoen 10 en op 14 november starten jullie met aflevering 11 en 12.
Op RTL7 worden de herhalingen iedere werkdag uitgezonden om 19.50h.
Wij wensen jullie alvast veel kijkplezier!
Familie Pfaff
Uiteraard is dit onder voorbehoud, want we kennen onderhand RTL
verschrikkelijk hequote:Op maandag 1 november 2010 20:33 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat huwelijksaanzoek blijft tenenkrommend
Annekequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Starlie het volgende:
Ik denk trouwens dat Nicolas zijn broer wel homo is!!
En ik vraag me trouwens ook weleens af wat er met Franky en Lyndsey haar beste vriendin Anneke is gebeurd, je zag hun regelmatig maar nu niet meer.
Ah oke, ik vond het al opmerkelijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef kvd het volgende:
die opmerking kwam niet van de familie, maar van diegene die het berichtje via de pfaffshyves verstuurde
Misschien willen bepaalde vrienden ook niet meer in beeld komen, dat zou ook nog maar eens kunnen hè?quote:Op zondag 7 november 2010 16:40 schreef benstampy het volgende:
starlle jij vroeg je zelf af waar de vriendin van lyndsey is gebleven ik denk net als de rest van de vrienden en vriendinen van de Pfaffs gedumpt zodra ze niet meer te gebruiken zijn of ze de pfaffs door hebben en zich niet meer laten gebruiken
Dan dus nog maar 1 aflevering per week?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Mirjam30 het volgende:
Net gezien op RTL: zondag beginnen de nieuwe afleveringen van de Pfaffs!!![]()
![]()
Om 20.00 uur, prima tijd!! (alhoewel, tijdens So you think you can dance???).
(of wisten jullie dit al???)
Neeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 november 2010 17:30 schreef JaneDoe het volgende:
daarnaast mag je nog penalties nemen en zal jm zal trachten die te stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |