abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 september 2010 @ 10:11:59 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86628297
Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.


Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.

Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.

De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.

Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).

Maak je sieraden regelmatig schoon.

De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
bmeworld.com
encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
alloverpiercings.nl
alpha art jewelry
coldsteel.co.uk
crazy-factory.com
jewelsoffantasy.nl
mariebelle.nl
mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
piercingworld.nl
roxy-shop.be
wildcat.de (favoriet: professioneel)
bodyartforms

Voorgaande delen:
Piercings #1
Piercings #2
Piercings #3
Piercings #4
Piercings #5
Piercings #6
Piercings #7
Piercings #8
Piercings #9
Piercings #10
Piercings #11
Piercings #12
Piercings #13
Piercings #14
Piercings #15
Piercings #16
Piercings #17
Piercings #18
Piercings #19
Piercings #20
Piercings #21
Piercings #22
Piercings #23
Piercings #24 Bijna Jubileum
Piercings #25 *O* Jubileum *O*
Piercings #26
Piercings #27
Piercings #28
Piercings #29
Piercings #30
Piercings #31
Piercingtopic # 32
Piercingtopic #33
Piercingtopic #34
Piercings #35
Piercings ende zo #36
Piercings & Zo #37
Piercings enzo #38
Piercings enzo! deeltje 39
Piercings enzo # 40
Piercings enzo #41
Piercings enzo #42
♥ || Baby catcher in training || ♥
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 10:23:31 #2
187254 Giertje
lets all make believe
pi_86628546
mijn tepelpiercing geneest goed :)
binnenkort maar es kijken voor 2de tragus
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_86628602
Wat is een twister Yuki?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 20 september 2010 @ 10:28:34 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86628652
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:26 schreef Murmeli het volgende:
Wat is een twister Yuki?
Zo een die jij al hebt meegenomen ;) Zo'n spiraal ding :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86628797
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:28 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zo een die jij al hebt meegenomen ;) Zo'n spiraal ding :)
Ah Kee! Waar ga jij die indoen? In 1 gaatje of ook in 2
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 20 september 2010 @ 10:36:28 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86628824
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ah Kee! Waar ga jij die indoen? In 1 gaatje of ook in 2
Eerst in 1. Misschien later ook nog in 2. Maar wil eerst dat mijn helix goed genezen is, dus die tweede laat ik op z'n vroegst over een paar maanden zetten.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86628893
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:36 schreef Yuki het volgende:

[..]

Eerst in 1. Misschien later ook nog in 2. Maar wil eerst dat mijn helix goed genezen is, dus die tweede laat ik op z'n vroegst over een paar maanden zetten.
Verstandig. Lijkt me ook niet fijn voor je lichaam als ie er 3 tegelijk moet genezen. Incl je navel dus
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 20 september 2010 @ 10:40:50 #8
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86628947
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Verstandig. Lijkt me ook niet fijn voor je lichaam als ie er 3 tegelijk moet genezen. Incl je navel dus
Ja precies. En m'n oor is nog steeds gevoelig, dus ik wil er nu niet nog een naald in laten rossen :X
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86629112
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja precies. En m'n oor is nog steeds gevoelig, dus ik wil er nu niet nog een naald in laten rossen :X
Haha. Mja ik ben er ook weer ff klaar mee. Au.
* Murmeli is een watje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86629296
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja precies. En m'n oor is nog steeds gevoelig, dus ik wil er nu niet nog een naald in laten rossen :X
Hoelang heb je nou je helix?
Mijne is ook nog erg gevoelig :X
  maandag 20 september 2010 @ 11:00:35 #11
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86629397
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hoelang heb je nou je helix?
Mijne is ook nog erg gevoelig :X
Hoe lang heb jij hem.dan? Ik Ehm 5 weken ofzo? Kan er nu wel gewoon op liggen. De vorige keer duurde dat 2 maanden. Vind het deze keer best meevallen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86629464
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:00 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hoe lang heb jij hem.dan? Ik Ehm 5 weken ofzo? Kan er nu wel gewoon op liggen. De vorige keer duurde dat 2 maanden. Vind het deze keer best meevallen.
Ik heb mijn conch net ruim 2 weken, ik kan er gelukkig wel op liggen. Punt is wel van dat schoonmaken met die zeep gaat het enorm jeuken, dus maak ik mijn piercing 1 keer per dag schoon ipv 2 keer :@ scheelt enorm veel in jeuk
  maandag 20 september 2010 @ 11:08:23 #13
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86629564
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:03 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik heb mijn conch net ruim 2 weken, ik kan er gelukkig wel op liggen. Punt is wel van dat schoonmaken met die zeep gaat het enorm jeuken, dus maak ik mijn piercing 1 keer per dag schoon ipv 2 keer :@ scheelt enorm veel in jeuk
Jeuk is toch van het genezen dacht ik?
Maar ik maak vaak ook maar 1x pd schoon. Heb het idee dat ie dan beter geneest. Schoonmaken is toch weer eraan frutsen en dat stoort toch weer. Denk ik. En ik ben ook te lui om 2x te poetsen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 20 september 2010 @ 11:09:09 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86629587
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hoelang heb je nou je helix?
Mijne is ook nog erg gevoelig :X
5 weken denk ik :) ook alleen gevoelig als ik er te veel aanzit enzo. Valt mee, maar hoef er geen naald doorheen ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86629698
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:08 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Jeuk is toch van het genezen dacht ik?
Maar ik maak vaak ook maar 1x pd schoon. Heb het idee dat ie dan beter geneest. Schoonmaken is toch weer eraan frutsen en dat stoort toch weer. Denk ik. En ik ben ook te lui om 2x te poetsen
Ja dat dacht ik eerst ook, maar teveel zeep is blijkbaar niet zo prettig voor achter je oor. Het is ook niet het gaatje of bij de piercing maar daar naast wat jeukt.
  maandag 20 september 2010 @ 11:50:17 #16
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86630897
Misschien dat je huid dan gewoon niet zo n fan is van de zeep.
Dat heb ik ook met mijn neuspiercing.
Als ik die met zeep schoonmaak gaat de huid ontzettend jeuken, maar met zeezout heb ik nergens last van, dus doe ik nu af en toe zeep, en verder zeezoutoplossing
pi_86633438
Is zeezoutoplossing ook geschikt voor net gezette piercings? (in mijn geval 2 weken oud)

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2010 13:11:53 ]
  maandag 20 september 2010 @ 14:50:22 #18
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86636781
Ja hoor, je moet alleen opletten dat je "echt" zeezout hebt en geen zeezout met allerlei toevoegingen.
Mijn (nu niet zo heel erg) vaste piercer zegt zelfs dat het met zuiver keukenzout ook kan, zolang hier ook maar geen toevoegingen bij zitten (wat volgens mij best klopt, want t zusje van mn vriend maakt in de apotheek ook zoutoplossing met gewoon tafelzout en niet met zeezout)
pi_86651971
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:28 schreef Sulley02 het volgende:
Ik heb een soort bultje bij mijn rook! :'( Het lijkt op een stuk huid (het is wittig) en het geeft ontzettend veel wondvocht af (zeker na het schoonmaken met een wattenstaafje omdat dan alles net droog en schoon is). Het zit op een vervelende plek, niet bij het bovenste bolletje, maar bij de onderste, onder de kraakbeenrand zeg maar.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? (piercing is een jaar oud en verder zo goed als genezen) Ik vind die korstjes zo ontzettend vies en veel tijd om even naar de shop te gaan heb ik niet. Verder nooit rare dingen gehad, behalve het lekken van wondvocht dan.
Iemand enig idee? Nog steeds geen tijd om naar de shop te gaan ;(
pi_86652166
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:50 schreef GimmeGore het volgende:
Ja hoor, je moet alleen opletten dat je "echt" zeezout hebt en geen zeezout met allerlei toevoegingen.
Mijn (nu niet zo heel erg) vaste piercer zegt zelfs dat het met zuiver keukenzout ook kan, zolang hier ook maar geen toevoegingen bij zitten (wat volgens mij best klopt, want t zusje van mn vriend maakt in de apotheek ook zoutoplossing met gewoon tafelzout en niet met zeezout)
Ik heb deze:
Daar zit verder geen toevoegingen in (aldus de verpakking) Ik mag er vanuit gaan dat dat ook zo is
  maandag 20 september 2010 @ 21:06:44 #21
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86652491
Dat lijkt me wel.

Ow ja, iemand had in het vorige topic commentaar op true jelly en gebruikte liever uierzalf.
Maar eehm uierzalf kan zowel je poriën als poreuze materialen (acryl bijvoorbeeld) van je stretcher verstoppen. Beter van niet ;)
Hou het dan bij die jojoba olie
pi_86653602
Met een beetje mazzel kan ik morgen die true jelly gebruiken, mijn rechteroor is echt een probleemgeval met stretchen :X Waar ik mijn linkeroor, zonder probleem van 2 naar 2,5mm heb gekregen wil het bij mijn rechteroor niet lukken. Raakt geirriteerd en dan duurt het weer een eeuwigheid voordat ik weer wat kan doen.
Hopelijk kan ik die morgen of vd week naar 2.5 stretchen.
Ik wil zo graag mijn 3mm plugjes in O+
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:47:05 #23
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86676471
Ik heb eigenlijk besteld onder het mom van: je kan het maar in huis hebben en het is goedkoper :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 16:07:10 #24
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86677279
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:47 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb eigenlijk besteld onder het mom van: je kan het maar in huis hebben en het is goedkoper :')
Ik ook :P Kan m'n piercings nog helemaal niet wisselen :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86678157
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 15:47 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb eigenlijk besteld onder het mom van: je kan het maar in huis hebben en het is goedkoper :')
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:07 schreef Yuki het volgende:
[..]

Ik ook :P Kan m'n piercings nog helemaal niet wisselen :')
Geldt voor mij ook. Heb de bestelling al wel vandaag gekregen! :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:22:07 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86680375
Vind t ook een beetje eng, piercings wisselen :@
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86680731
Het is helemaal niet eng! Kwestie van wennen. En zeker als het niet meer gevoelig is, is vervangen ook makkelijker natuurlijk.
Ik heb mijn bestelling niet gehad trouwens -O- Maar ik las dat de actie een succes was en dat sommige ook vertraging hebben opgelopen
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:33:25 #28
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86680865
Ik ben ook nogal een kluns met die balletjes :')
Heb er wel eens een half uur over gedaan om m op m'n tragus te draaien :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:58:36 #29
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86681832
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:33 schreef Yuki het volgende:
Ik ben ook nogal een kluns met die balletjes :')
Heb er wel eens een half uur over gedaan om m op m'n tragus te draaien :')
Ff iemand vragen je te helpen. Anders wil ik dat ook wel doen hoor :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86682103
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
Het is helemaal niet eng! Kwestie van wennen. En zeker als het niet meer gevoelig is, is vervangen ook makkelijker natuurlijk.
Ik heb mijn bestelling niet gehad trouwens -O- Maar ik las dat de actie een succes was en dat sommige ook vertraging hebben opgelopen
Oh, ja daarom zei ik het ook, eik. Ik denk dat de eerste helft er gister al uitgegaan is, en de rest vandaag. Dit stond op Facebook rond middernacht:

quote:
Rond middernacht schreef All Over Piercings op Facebook het volgende:
Well begad me hearties, ye be plundrin' the shop! De Talk Like A Pirate Day is een gigantisch succes te noemen, waarvoor veel dank, aye!

Helaas is de downside van dit geweldige gebeuren dat we zo overspoeld zijn met orders dat we deze niet in 1 dag weggewerkt krijgen, waarvoor onze excuses. We willen jullie daarom vragen er rekening mee te houden dat je bestelling 1 a 2 dagen later kan arriveren... Onze excuses!
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:33:43 #31
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86682861
Mijn bestelling is vandaag verzonden.

Maar ja, ik heb 14mm er nog niet zo heel lang in zitten.
Dus ik moet toch wachten om verder te stretchen (en dan maar hopen dat ze rond kerst nog een leuke actie voor om de tree of life plugs met korting te scoren :') )
pi_86690937
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
Het is helemaal niet eng! Kwestie van wennen. En zeker als het niet meer gevoelig is, is vervangen ook makkelijker natuurlijk.
Nou, ik was anders als de dood voor het vervangen van mijn tepelpiercing :') Was altijd bang dat mijn tepel ineens als een pudding in elkaar zou zakken en ik het gaatje niet meer goed kon vinden enzo. Ik heb dan ook altijd mijn nieuwe staafje tegen de oude gezet en er zo doorheen geduwd, toen ik mijn piercing eruit haalde gebeurde dus ook echt waar ik bang voor was :{ Gelukkig hoefde er toen niets meer in..
  woensdag 22 september 2010 @ 09:56:24 #33
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86702192
Ik zie het wisselen van mn neuspiercing ook echt nog niet zitten. Tis zo'n klein ringetje!
  woensdag 22 september 2010 @ 10:38:18 #34
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86703347
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:06 schreef GimmeGore het volgende:
Dat lijkt me wel.

Ow ja, iemand had in het vorige topic commentaar op true jelly en gebruikte liever uierzalf.
Maar eehm uierzalf kan zowel je poriën als poreuze materialen (acryl bijvoorbeeld) van je stretcher verstoppen. Beter van niet ;)
Hou het dan bij die jojoba olie
Ja ik doe dat regelmatig, onder de douche goed warm en soepel maken en dan het sieraad [van metaal] insmeren met wat uierzalf en dan zit het er zo in. Gebruik jojoba olie vooral bij hout e.d.

Huidige situatie linkeroor:

nieuw tunneltje [00g] en moet nog een ring kopen in de goeie maat voor mn conch
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 22 september 2010 @ 10:42:28 #35
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86703465
Ik heb mijn bestelling binnen *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86711005
Mijn bestelling is ook binnen *O*
Die true jelly is erg fijn :Y Mijn rechteroor blijft alleen wel problemen geven -O- de 2,5mm zit er in. Maar ik merk dat het wel gevoelig is, iig voorlopig weer even rust gunnen en goed smeren/masseren met olie.
pi_86723810
Ik ga straks ook eens kijken of 12mm. al past. :)
pi_86729801
hallo allemaal!

ik twijfel al een tijdje om een clithood piercing te nemen.
hebben hier mensen ervaring?

geneest het snel?
en doet het zetten pijn?
en is het niet vervelend met fietsen en zo?

ik heb vaak ontstekingen gehad aan mijn navelpiercing dus is dit wel zo handig?


alvast bedankt voor jullie reacties
pi_86733114
Ik ben dus mijn oorlellen aan het oprekken, net begonnen. Ik heb nu 1.6mm erin, dat gaat moeiteloos. MAAR als ik ze er weer uithaal (sporten, slapen) dan bloedt het ineens! Terwijl bij het indoen alles goed gaat. Hoe kan dat? :o
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86739729
GimmeGore ik stuur je ff pm met de foto's :P

@ x_Cheryl; Gewoon doen. Mijne was met 2 weken genezen. Zetten was ff oeh en toen was het over en fietsen ging meteen perfect. Je muts ontsteekt gelukkig niet snel dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :P
pi_86744950
quote:
Op woensdag 22 september 2010 23:05 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ben dus mijn oorlellen aan het oprekken, net begonnen. Ik heb nu 1.6mm erin, dat gaat moeiteloos. MAAR als ik ze er weer uithaal (sporten, slapen) dan bloedt het ineens! Terwijl bij het indoen alles goed gaat. Hoe kan dat? :o
Van "net begonnen" naar 1.6 gaat misschien veel te snel lijkt mij. (maar keb geen tunnels, dus puur eigen invulling)
pi_86745953
Ik zou ze er niet uithalen?
Weet niet wat je er van 1,6 in hebt zitten, maar waarom laat je dat niet zitten? Je moet het elke keer weer er in forceren, is niet goed voor je lel.
pi_86746213
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:28 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Van "net begonnen" naar 1.6 gaat misschien veel te snel lijkt mij. (maar keb geen tunnels, dus puur eigen invulling)
Ik kon altijd zonder moeite iets van 1.6 erin krijgen, zonder te forceren. verschilt ook per persoon denk ik.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 23 september 2010 @ 13:54:30 #44
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86747928
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:38 schreef Empathologica het volgende:
GimmeGore ik stuur je ff pm met de foto's :P

Dank je :)
pi_86750314
Bij AOP stretchers gekocht zodat ik tot 10 mm kan rekken. Zit nu al 2 maanden op 3 mm. :')
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_86750435
Je gaat 7mm in een keer doen?
pi_86750466
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef Empathologica het volgende:
Je gaat 7mm in een keer doen?
Goed lezen ;)
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_86751152
Oh sorry! :D
Schrok al haha.
pi_86767496
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:28 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Van "net begonnen" naar 1.6 gaat misschien veel te snel lijkt mij. (maar keb geen tunnels, dus puur eigen invulling)
Ik heb bijna vijf maanden geleden gaatjes laten zetten, en nu net een dikke week geleden begonnen met rekken, naar 1,6mm.
:)

quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:58 schreef Empathologica het volgende:
Ik zou ze er niet uithalen?
Weet niet wat je er van 1,6 in hebt zitten, maar waarom laat je dat niet zitten? Je moet het elke keer weer er in forceren, is niet goed voor je lel.
Oooh... ok. Dat wist ik niet. Maar met sporten dan? Ik heb van die crescents.
Afplakken dan maar? :D
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86767564
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:40 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Ik heb bijna vijf maanden geleden gaatjes laten zetten, en nu net een dikke week geleden begonnen met rekken, naar 1,6mm.
:)
[..]

Oooh... ok. Dat wist ik niet. Maar met sporten dan? Ik heb van die crescents.
Afplakken dan maar? :D
Je kan ook labrets kopen om erin te doen, of kleine staafjes. Zit een stuk beter, vinden je oren ook wat fijner.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86767953
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Je kan ook labrets kopen om erin te doen, of kleine staafjes. Zit een stuk beter, vinden je oren ook wat fijner.
Goed punt. Ik ga even kijken op AOP :D
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86782402
Korte vraag

Traguspiercing, doet dat erg veel pijn? is dit de meest pijnlijke plek oid?
En hoe moet je het verzorgen?
(Ik heb zelf wel tong dus ik weet ongv. 'de pijn' )

misschien dat iemand mij even iets kan uitleggen over hoe en wat..
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:26:55 #53
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86784626
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Assiej het volgende:
Korte vraag

Traguspiercing, doet dat erg veel pijn? is dit de meest pijnlijke plek oid?
En hoe moet je het verzorgen?
(Ik heb zelf wel tong dus ik weet ongv. 'de pijn' )

misschien dat iemand mij even iets kan uitleggen over hoe en wat..
Tragus viel mij heel erg mee. Even *prik, auw* maar een uur later had ik er al geen last meer van. Natuurlijk is het tijdens de genezing wel gevoelig, maar dat is eigenlijk alleen als je eraan gaat zitten. Dus bij het schoonmaken enzo.
Meest pijnlijke plek vind ik niet. Vond helix persoonlijk iets (maar dan ook maar IETS) pijnlijker. Hoewel die ook heel erg meevalt. Andere piercings schijnen wel minder pijn te doen, zoals ik ook merkte bij mijn navel. Wat het pijnlijk maakt is dat er door je kraakbeen geprikt moet worden, en dat vereist wat kracht. Duurt ook wat langer om te genezen.

Schoonmaken is simpel. Wassen met Unicura, 2 keer per dag. Voor het achter het gaatje wat zeep doen, zo mogelijk heen en weer bewegen en goed afspoelen.

Verder nog iets? :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86793481
Wat langer? Je mag sowieso wel 9 maanden uittrekken voordat dat genezen is. Het is net een baby.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86793585
quote:
Er zijn verschillende soorten piercings
Iedereen is wel bekend met het "gewone" oorgaatje.
Bijna elke leeftijd leent zich hiervoor, het is alom geaccepteerd.

Bij deze piercing wordt tegelijkertijd zowel het gaatje als het sierraad aangebracht met een klein "schiettuigje"

De rand van de oorschelp (vanaf de lel tot aan boven aan-toe) leent zich voor deze piercing. Zo ook de tragus. (zie foto)

Andere oorspiercings worden handmatig aangebracht met de speciale holle snijnaalden.
Voor deze piercings zijn speciale sieraden ontwikkeld.

De gemiddelde helingstijd bedraagt ongeveer 4 maanden.
Bron

OMG OMG OMG :X een piercer die zegt dat je helix en tragus gewoon kan schieten?!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86793666
Die hele site trouwens. Genezingstijd van een tongpiercing 4 tot 6 maanden? WTF? Dat is nieuw.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86796021
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Assiej het volgende:
Korte vraag

Traguspiercing, doet dat erg veel pijn? is dit de meest pijnlijke plek oid?
En hoe moet je het verzorgen?
(Ik heb zelf wel tong dus ik weet ongv. 'de pijn' )

misschien dat iemand mij even iets kan uitleggen over hoe en wat..
Ik vind onverwachts op mijn tong bijten (ipv in mijn kauwgom) veeeeeel zeerder doen dan dat mijn tragus deed. Het enige was dat de piercer zei: It doesn't hurt, but it makes a horrable sound. Ik stoer: I can stand the sound. En op dat moment: KKKKKKkkkrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaakkkKKKKKK

En dat was het.

:P
pi_86796165
hoe noem je zo'n kettinkje tussen een oorbel onder en boven in je oor(helix)? _O-
pi_86797596
@Yuki; Bedankt voor het antwoorden! Ik ben zelf erg nieuwsgierig en ik vind tragus wel mooi, verder ben ik niet zo'n piercing fantaat dus het is geen verslaving of wat. Ik ben alleen 'bang' dat het veel pijn gaat doen en extreem veel nazorg nodig heeft als met piercing van de tong..
Jodium wat je kunt kopen bij juwelier voor het steril houden van je oorgaatjes is dat ook niet wat om de traguspiercing mee te 'reinigen' ? ipv unicura? want ik zie mijzelf moeilijk mijn tragus wassen :+

@Luna3; Klinkt indd niet erg fijn, bij mijn nichtje moesten ze ook echt vet hard doordrukken..

Nog verder een vraag, als je traguspiercing hebt is het dan moeilijk om oordopjes in te doen voor muziek luisteren?...
pi_86797640
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Bron

OMG OMG OMG :X een piercer die zegt dat je helix en tragus gewoon kan schieten?!
:X
:'(
Echt van die mensen met hart voor hun vak, super.
Hahaha zie dit bij navelpiercings:
"Zeer geschikt voor jong en oud, en kan geplaatst worden vanaf de vroege puberteit.
De gemiddelde helingstijd kan varieren van 1 tot 3 jaar. "
Ohh en wtf is dat
"NIEUW - Venus parel: Door mij geintroduceerd.
Wordt geplaatst door de venusheuvel.
Deze piercing vereist een specifieke sieraad.
Helingstijd ongeveer 6 maanden"
pi_86799410
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef Assiej het volgende:
@Yuki; Bedankt voor het antwoorden! Ik ben zelf erg nieuwsgierig en ik vind tragus wel mooi, verder ben ik niet zo'n piercing fantaat dus het is geen verslaving of wat. Ik ben alleen 'bang' dat het veel pijn gaat doen en extreem veel nazorg nodig heeft als met piercing van de tong..
Jodium wat je kunt kopen bij juwelier voor het steril houden van je oorgaatjes is dat ook niet wat om de traguspiercing mee te 'reinigen' ? ipv unicura? want ik zie mijzelf moeilijk mijn tragus wassen :+

@Luna3; Klinkt indd niet erg fijn, bij mijn nichtje moesten ze ook echt vet hard doordrukken..

Nog verder een vraag, als je traguspiercing hebt is het dan moeilijk om oordopjes in te doen voor muziek luisteren?...
Doordrukken viel wel mee, het kraakte gewoon heel erg bij het drukken en je tragus zit natuurlijk tegen je gehoorgang aan, dus ja, dat hoor je goed kraken, dat ...been.
Oordopjes passen gewoon. Sterker nog; Ik heb hele kleine oren+opening, en normaal vallen oordopjes bij mij altijd uit. Alleen aan de traguspiercing-kant blijft ie altijd wel goed zitten!!

Schoonmaken: unicura puur op de piercing smeren, piercing aan het bolletje heen en weer rond draaien en met water afspoelen en nog eens ronddraaien. Voila!

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef ParanoidEv het volgende:
:X
:'(
Echt van die mensen met hart voor hun vak, super.
Hahaha zie dit bij navelpiercings:
"Zeer geschikt voor jong en oud, en kan geplaatst worden vanaf de vroege puberteit.
De gemiddelde helingstijd kan varieren van 1 tot 3 jaar. "
Ohh en wtf is dat
"NIEUW - Venus parel: Door mij geintroduceerd.
Wordt geplaatst door de venusheuvel.
Deze piercing vereist een specifieke sieraad.
Helingstijd ongeveer 6 maanden"
Verrek, da's die uit Breda weer, toch?
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:49:13 #62
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86799654
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:18 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik vind onverwachts op mijn tong bijten (ipv in mijn kauwgom) veeeeeel zeerder doen dan dat mijn tragus deed. Het enige was dat de piercer zei: It doesn't hurt, but it makes a horrable sound. Ik stoer: I can stand the sound. En op dat moment: KKKKKKkkkrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaakkkKKKKKK

En dat was het.

:P
Dat geluid herken ik helemaal niet :o
Het was echt gewoon *prik* auw, verder niet.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86799796
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:49 schreef Yuki het volgende:

Dat geluid herken ik helemaal niet :o
Het was echt gewoon *prik* auw, verder niet.
Echt? Misschien gilde je erzelf hard doorheen, haha. Nee hoor, misschien heb ik dan dikker kraakbeen? Donno. Bij mij was het geluid echt heel vreselijk, maar ook wel weer grappig.
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:52:44 #64
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86799806
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 17:55 schreef Assiej het volgende:
@Yuki; Bedankt voor het antwoorden! Ik ben zelf erg nieuwsgierig en ik vind tragus wel mooi, verder ben ik niet zo'n piercing fantaat dus het is geen verslaving of wat. Ik ben alleen 'bang' dat het veel pijn gaat doen en extreem veel nazorg nodig heeft als met piercing van de tong..
Jodium wat je kunt kopen bij juwelier voor het steril houden van je oorgaatjes is dat ook niet wat om de traguspiercing mee te 'reinigen' ? ipv unicura? want ik zie mijzelf moeilijk mijn tragus wassen :+
<knip>
Nog verder een vraag, als je traguspiercing hebt is het dan moeilijk om oordopjes in te doen voor muziek luisteren?...
Tragus wassen is niet moeilijk hoor. Kan gewoon met je hoofd even onder de kraan. Wel een hoge kraan, zodat je gericht water langs je oor kan laten gaan. Maar gewoon even nat maken, je piercing inzepen en heen en weer bewegen en dan afspoelen.
Een goede shop raadt je geen jodium/sterilon aan in het begin. Jodium mag niet, want er zijn mensen die er allergisch voor zijn dus mogen ze het niet aanraden van de GGD (heb ik me laten vertellen) en sterilon is alcohol en dat droogt nog vééél meer uit dan zeep.
En nogmaals, met zeep is echt makkelijk :Y

Oordopjes zijn in t begin een beetje lastig omdat je dan een groot sieraad erin hebt. Lang staafje enzo, ivm eventueel zwellen. Maar ik heb nu een hele kleine barbell erin en ik heb nergens last van :) Ook met ringetje schijnt het prima te kunnen :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:53:18 #65
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86799832
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:52 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Echt? Misschien gilde je erzelf hard doorheen, haha. Nee hoor, misschien heb ik dan dikker kraakbeen? Donno. Bij mij was het geluid echt heel vreselijk, maar ook wel weer grappig.
Lol _O-
Nee, ik zat heel zielig stil, was best bang :') Maar toen viel het dus enorm mee :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86799927
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:53 schreef Yuki het volgende:

[..]

Lol _O-
Nee, ik zat heel zielig stil, was best bang :') Maar toen viel het dus enorm mee :)
hehe. Vond het ook meevallen ja. Ben er nog steeds erg blij mee! En mijn bovenburen maken veel irritantere herrie dan die tragus eventjes deed.
pi_86800526
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:43 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Doordrukken viel wel mee, het kraakte gewoon heel erg bij het drukken en je tragus zit natuurlijk tegen je gehoorgang aan, dus ja, dat hoor je goed kraken, dat ...been.
Oordopjes passen gewoon. Sterker nog; Ik heb hele kleine oren+opening, en normaal vallen oordopjes bij mij altijd uit. Alleen aan de traguspiercing-kant blijft ie altijd wel goed zitten!!

Schoonmaken: unicura puur op de piercing smeren, piercing aan het bolletje heen en weer rond draaien en met water afspoelen en nog eens ronddraaien. Voila!
[..]

Verrek, da's die uit Breda weer, toch?
Hij zit in Burgum volgens de site.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86801003
Bij mijn conch hoorde ik ook een 'kraaaak' Toen wist ik gelijk waar het woord 'kraakbeen' vandaan kwam :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2010 19:20:20 ]
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:04:47 #69
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_86802971
die kody :') !
quote:
Ampallang
Hierbij wordt een staafje horizontaal door het midden van de eikel geplaatst.
Helingstijd ongeveer 8 weken
Ik had mijn Ampallang beter daar kunnen laten zetten, ik liep hier zeker 4 maand moeilijk!
pi_86803747
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:04 schreef luciferist het volgende:
die kody :') !
[..]

Ik had mijn Ampallang beter daar kunnen laten zetten, ik liep hier zeker 4 maand moeilijk!
En mijn tongpiercing was pas na 6 tot 8 maanden genezen :Y
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 24 september 2010 @ 20:23:37 #71
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86803775
Dat is toch ook die kerel die eerst op zijn site had staan dat hij pijnloos kon piercen?

quote:
Alle piercingen in de genitaliën worden handmatig gezet.
Wou je die anders ook gaan schieten :')
pi_86803826
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:23 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is toch ook die kerel die eerst op zijn site had staan dat hij pijnloos kon piercen?
[..]

Wou je die anders ook gaan schieten :')
Staat er ook op jou.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_86806318
Pijnloos piercen? Kan dat? Met verdoving zeker :')

:D wat een mafkees
  zaterdag 25 september 2010 @ 09:00:59 #74
50430 Yuki
Student Midwife
pi_86819456
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
Pijnloos piercen? Kan dat? Met verdoving zeker :')

:D wat een mafkees
Pijnloos? Dan doe ik daar m'n 2e helix :D en m'n tong! :D

Not :')

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:55 schreef Luna3 het volgende:

[..]

hehe. Vond het ook meevallen ja. Ben er nog steeds erg blij mee! En mijn bovenburen maken veel irritantere herrie dan die tragus eventjes deed.
_O-

quote:
Op vrijdag 24 september 2010 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
Bij mijn conch hoorde ik ook een 'kraaaak' Toen wist ik gelijk waar het woord 'kraakbeen' vandaan kwam :D
Lol :D klinkt wel heel pijnlijk though :X
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_86819598
Ik vind dat gekraak wel grappig klinken eigenlijk. En het voelt alleen even vervelend, maar ik vind niet dat je het echt pijn kunt noemen.
pi_86819668
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:00 schreef Yuki het volgende:

Lol :D klinkt wel heel pijnlijk though :X
Ja en dat viel dus echt wel mee, het was wel even.. 'oef' 'aah' en 'zucht' En dat branderige gevoel vond ik eigenlijk veel irritanter.
pi_86819825
Grinzzz ik bij mn 2e helix: au! Kut, oja dat deed toch pijn bij het prikken... Watje!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 25 september 2010 @ 10:13:38 #78
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86820502
Ik mag volgende maand voor een conch en een industrial op dezelfde dag :P
pi_86829880
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:13 schreef GimmeGore het volgende:
Ik mag volgende maand voor een conch en een industrial op dezelfde dag :P
In hetzelfde oor? :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 22:43:00 #80
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86844440
Daar twijfel ik nog over, conch kan er links ook wel bij, maar dan ben ik zo uit evenwicht.
Maar allebei in 1 oor lijkt me een hel qua verzorging, 1 links en 1 rechts gaat me uit mijn slaap houden

[ Bericht 18% gewijzigd door GimmeGore op 26-09-2010 10:15:27 ]
pi_86846683
Ik twijfel nog over mn tragus maar thanks voor het reageren allemaal :D
pi_86872715
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Pijnloos? Dan doe ik daar m'n 2e helix :D en m'n tong! :D

Not :')
[..]

_O-
[..]

Lol :D klinkt wel heel pijnlijk though :X
Ik vond mijn tongpiercing sowieso pijnloos. :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 20:25:54 #83
187254 Giertje
lets all make believe
pi_86872901
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik vond mijn tongpiercing sowieso pijnloos. :@
ik niet dat vond ik de ergste van allemaal
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_86873595
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Giertje het volgende:

[..]

ik niet dat vond ik de ergste van allemaal
Serieus? Zelfs industrial en daarna gelijk je helm opzetten? :+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  † In Memoriam † zondag 26 september 2010 @ 20:46:40 #85
187254 Giertje
lets all make believe
pi_86873999
quote:
Op zondag 26 september 2010 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Serieus? Zelfs industrial en daarna gelijk je helm opzetten? :+
dat was niks vergeleken met mijn tongpiercing
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_86874155
Ik voelde alleen dat de naald er doorheen ging bij het zetten, deed helemaal geen pijn. Alleen daarna was het kut. :+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 27 september 2010 @ 08:48:52 #87
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86889819
Ik geloof dat ie ontstoken is. Zit een bultje naast en als ik daarop duw komt er bloed en zooi uit. Iemand tips wat te doen, naast gewoon wat beter/vaker schoonmaken? Doet verder geen pijn ofzo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86890138
quote:
Op maandag 27 september 2010 08:48 schreef Murmeli het volgende:
Ik geloof dat ie ontstoken is. Zit een bultje naast en als ik daarop duw komt er bloed en zooi uit. Iemand tips wat te doen, naast gewoon wat beter/vaker schoonmaken? Doet verder geen pijn ofzo
Zeezouten
  maandag 27 september 2010 @ 10:52:55 #89
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86892762
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:06 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zeezouten
Oplossen in water en daarmee wassen?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 27 september 2010 @ 11:20:21 #90
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_86893526
Oplossen in kokend water en een beetje af laten koelen ^O^ 9 gram zout per liter water dus dat kan je wel omrekenen naar een meer handelbare hoeveelheid.
Ik doe het altijd in een bakje en dan je hele oor er in hangen maar dat krijg je wel kramp van in je nek :')
Maar eeen beetje er in laten weken is wel het beste volgens mij.
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 27 september 2010 @ 11:24:12 #91
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86893640
Kee, thanks
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86907455
ik bleef net onder de douche hangen aan m'n microdermal, zo hard dat hij er nu half uit ligt :{
na een rondje bellen moet ik zo op de spoedpost zijn, dat wordt ws. snijden -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86908259
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:24 schreef Murmeli het volgende:
Kee, thanks
Succes ^O^ hopelijk gaat het snel wat beter
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef Mirjam het volgende:
ik bleef net onder de douche hangen aan m'n microdermal, zo hard dat hij er nu half uit ligt :{
na een rondje bellen moet ik zo op de spoedpost zijn, dat wordt ws. snijden -O-
He jakkes -O- sterkte.
pi_86914628
hij is er idd uitgesneden.
auw.
zonde ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86914752
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef Mirjam het volgende:
hij is er idd uitgesneden.
auw.
zonde ;(
;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 27 september 2010 @ 22:26:35 #96
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86922955
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:08 schreef Mirjam het volgende:
hij is er idd uitgesneden.
auw.
zonde ;(
:( zonde!

Mijn piercing is geloof ik niet ontstoken, heb het idee dat er een puistje naast zit. Stomme plek voor een puist
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86924410
Een vriend van me had een cyste direct naast het gaatje in zijn oor dat we samen hebben laten zetten. Helemaal opgezwollen enzo. Hij heeft nu nog maar één gaatje, alleen links :+

[ Bericht 0% gewijzigd door skunkasaur op 28-09-2010 11:12:37 ]
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  dinsdag 28 september 2010 @ 06:39:10 #98
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86930232
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef skunkasaur het volgende:
Een vriend van me had een cyste direct naast het gaatje in mijn oor dat we samen hebben laten zetten. Helemaal opgezwollen enzo. Hij heeft nu nog maar één gaatje, alleen links :+
-O-

Trouwens, HIJ had een cyste in JOUW oor :?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86934750
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 06:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

-O-

Trouwens, HIJ had een cyste in JOUW oor :?
Zijn. ;(
Typo!
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_86941270
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:12 schreef skunkasaur het volgende:

[..]

Zijn. ;(
Typo!
Ooow, 'k dacht een siamese tweeling...
pi_86961597
Het bovenste gaatje van mijn industrial blijft gewoon ontsteken :( Met de onderste gaat het nu goed, maar mijn haar blijft steeds om het bovenste bolletje zitten en gekloot en blaaargh
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 22:30:30 #102
187254 Giertje
lets all make believe
pi_86961735
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Het bovenste gaatje van mijn industrial blijft gewoon ontsteken :( Met de onderste gaat het nu goed, maar mijn haar blijft steeds om het bovenste bolletje zitten en gekloot en blaaargh
heb ik geen last van gehad terwijl ik toendertijd ook wel lang haar had wat erom heen zat
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  dinsdag 28 september 2010 @ 23:33:39 #103
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_86964784
Ik heb zelf een lippiercing en wil misschien een tepelpiercing, iemand ervaring met die laatste?
  woensdag 29 september 2010 @ 07:10:45 #104
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86968999
bleh, ik moest gisteren naar de tandarts, daar moest ik mijn neuspiercing uitdoen voor röntgenfoto's.
Dat wou dus niet lukken omdat ik het bolletje niet los kreeg, maar nu is mijn neuspiercing absoluut niet blij.
pi_86969340
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Het bovenste gaatje van mijn industrial blijft gewoon ontsteken :( Met de onderste gaat het nu goed, maar mijn haar blijft steeds om het bovenste bolletje zitten en gekloot en blaaargh
schaf een haarband/diadeem aan ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2010 08:12:49 ]
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 10:29:12 #106
187254 Giertje
lets all make believe
pi_86972108
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef MYV het volgende:
Ik heb zelf een lippiercing en wil misschien een tepelpiercing, iemand ervaring met die laatste?
mja ik vond het mee vallen maar ik weet niet of et bij jou anders is omdat je een vrouw bent en jou tepels zijn denk wat gevoeliger
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  woensdag 29 september 2010 @ 10:30:27 #107
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_86972133
Hou er rekening mee dat tepelpiercings bitches zijn om te genezen.
Je moet er zeker 9 maanden voor rekenen.
pi_86975829
F0kkers,

Ik heb nu ongeveer 3 jaar een tepelpiercing en heb er verder nooit problemen mee gehad...
Totdat ik sinds enkele weken af en toe jeuk heb aan desbetreffende tepel... het was soms irritant maar heb er verder eigenlijk nooit echt naar gekeken... Totdat ik vanmorgen weer opeens jeuk kreeg, dus ik dacht toch maar eens ff kijken of ik iets raars zie...

Nu valt me op dat de tepel er zeg maar uitgedroogd (witte lijntjes/scheurtjes) uit ziet en er hangen wat "schilfertjes" aan op de zijkanten, alsof hij aan 't vervellen is zeg maar... Dit leest zich erger als hoe het in feite is, maar ik weet het niet anders te beschrijven. Verder doet 't geen pijn of iets dergelijks... Heeft iemand van jullie dit ook al eens gehad of heeft iemand enig idee wat er "mis" kan zijn?
pi_86981253
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:30 schreef Giertje het volgende:

[..]

heb ik geen last van gehad terwijl ik toendertijd ook wel lang haar had wat erom heen zat
Ik denk eigenlijk dat mijn haar het in stand houd. Toen met mijn intro was het erg gaan ontsteken. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  † In Memoriam † woensdag 29 september 2010 @ 14:53:36 #110
187254 Giertje
lets all make believe
pi_86981310
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat mijn haar het in stand houd. Toen met mijn intro was het erg gaan ontsteken. ;(
scheer je kop kaal problem solved :P
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_86981740
Hell no. Misschien maar steeds mn haar vast doen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 29 september 2010 @ 17:06:33 #112
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_86986886
Het bolletje van mijn helix zit ook boven op mijn oor (helix zit op de plek waar een industrial ook ongeveer komt) en ik heb tot nu toe geen last gehad van ontstekingen. Is goed schoonhouden en een tijdje je haren in een staart houden niet een idee?
  woensdag 29 september 2010 @ 18:24:13 #113
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86989677
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Hell no. Misschien maar steeds mn haar vast doen.
Ja, je haar opsteken.
hoe lang zit die piercing er al?

of anders even langs de shop gaan, misschien hebben die tips.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86991618
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:06 schreef Sulley02 het volgende:
Het bolletje van mijn helix zit ook boven op mijn oor (helix zit op de plek waar een industrial ook ongeveer komt) en ik heb tot nu toe geen last gehad van ontstekingen. Is goed schoonhouden en een tijdje je haren in een staart houden niet een idee?
4 dagen introductie hebben waar je nauwelijks stromend water tot je beschikking hebt is funest voor een piercing van een week oud. ;)
quote:
Op woensdag 29 september 2010 18:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, je haar opsteken.
hoe lang zit die piercing er al?

of anders even langs de shop gaan, misschien hebben die tips.
Anderhalve maand ongeveer? Ik denk dat ik gewoon ga kloten met klemmetjes om mijn oor haarvrij te houden, want ik haat het als mijn haar vast zit. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 29 september 2010 @ 19:39:43 #115
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_86992798
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

4 dagen introductie hebben waar je nauwelijks stromend water tot je beschikking hebt is funest voor een piercing van een week oud. ;)
[..]

Anderhalve maand ongeveer? Ik denk dat ik gewoon ga kloten met klemmetjes om mijn oor haarvrij te houden, want ik haat het als mijn haar vast zit. :')
ehm, ja, dat is niet zo goed voor een piercing nee.
nu goed schoonhouden dan en je haar weghouden. je kan het zo een beetje nonchalant met zo'n mini klemmetje naar achter doen, aan die ene kant. kan heel leuk staan. althans, heel schattig. als je daarvan houdt ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_86992977
DW misschien is dit wat voor je: (als je nog eens langer van huis bent en geen zeep+water voorziening hebt)

Handig voor onderweg

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2010 19:44:53 ]
pi_86993966
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ehm, ja, dat is niet zo goed voor een piercing nee.
nu goed schoonhouden dan en je haar weghouden. je kan het zo een beetje nonchalant met zo'n mini klemmetje naar achter doen, aan die ene kant. kan heel leuk staan. althans, heel schattig. als je daarvan houdt ;)
Ik zie er sowieso wel schattig uit, schijnt. ;)
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
DW misschien is dit wat voor je: (als je nog eens langer van huis bent en geen zeep+water voorziening hebt)
[ afbeelding ]
Handig voor onderweg
Ik heb een zoutoplossingspray bij me, altijd. :) Maar die had ik toen nog niet. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87009648
Waarom laat je dan sowieso een piercing zo vlak voor een intro zetten terwijl je weet dat het vies kan worden? Hopelijk gaat de ontsteking snel weg :)

Ik moet niets zeggen hoor, mijn rook was ook nog geen week oud met mijn intro O-)

En ik moet even klagen: met klimmen is het touw gisteren een paar keer goed hard tegen mn piercings aangeslagen, vonden ze niet leuk. En tot overmaat van ramp blijf ik (nu het net in dit topic naar voren komt) met mijn haar flink achter mijn helix hangen :') |:( Dat zal wel niet slapen worden op mijn geliefde oor vannacht :(
pi_87013107
quote:
Op donderdag 30 september 2010 07:51 schreef Sulley02 het volgende:
Waarom laat je dan sowieso een piercing zo vlak voor een intro zetten terwijl je weet dat het vies kan worden? Hopelijk gaat de ontsteking snel weg :)

Ik moet niets zeggen hoor, mijn rook was ook nog geen week oud met mijn intro O-)

En ik moet even klagen: met klimmen is het touw gisteren een paar keer goed hard tegen mn piercings aangeslagen, vonden ze niet leuk. En tot overmaat van ramp blijf ik (nu het net in dit topic naar voren komt) met mijn haar flink achter mijn helix hangen :') |:( Dat zal wel niet slapen worden op mijn geliefde oor vannacht :(
In het introboekje stond nog dat we in blokhutten zouden bivakkeren, inclusief sanitair, en niet in tenten. ;) Dus moest ik het maar een beetje in de Mc doen die ernaast zat. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87014902
:o dat is wel iets heel anders dan een blokhut, haha.
  donderdag 30 september 2010 @ 12:54:27 #121
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87017352
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
DW misschien is dit wat voor je: (als je nog eens langer van huis bent en geen zeep+water voorziening hebt)
[ afbeelding ]
Handig voor onderweg
wat is het verschil tussen deze wattenstaafjes en die met de groene verpakking?
pi_87017890
Weer eskimoloos. Weer normaal grote, groene appels kunnen eten O+.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87018393
quote:
Op donderdag 30 september 2010 12:54 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

wat is het verschil tussen deze wattenstaafjes en die met de groene verpakking?
Ik geloof dat deze voor net gezette piercings is en die andere voor
De gele bevat: Benzalkonium Chloride (0,11%).

De groene:
ingredienten: Water, Natrium Chloride (zout), Aloe Vera, Pro Vitamine B5 & Allantoïne.


quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer eskimoloos. Weer normaal grote, groene appels kunnen eten O+.
Jammer -O- waarom heb je em eruit gehaald?

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 13:30:38 ]
pi_87018503
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jammer -O- waarom heb je em eruit gehaald?
Ik was 'm spuugzat. Sowieso vervelen piercings in m'n gezicht me heel snel. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87021248
Ik heb al twee piercings in mijn tong en wil graag meer. Ding is, ze mogen niet te aanstootgevend zijn gezien ik de komende 9 maanden voor de klas sta. Dus geen lip, wenkbrouw, neus etc.
Wat me aanstaat: een rijtje surface piercings in een van mijn armen. Kun je er een aantal tegelijkertijd laten zetten, of levert dat erg veel ongemak op?
Iets aparts in mijn oor. Bijv een piercing door mijn oorlel van links naar rechts (ipv voor naar achter)..
Het licht stretchen van mijn oren. Kun je dat zelf, doet 't pijn, hoelang duurt 't voor er resultaat is etc?

Iemand nog leuke ideetjes?
pi_87021798
Een orbital?
pi_87022334
Da's ook mogelijk. Ik dacht eigenlijk aan iets dat 'transverbal lobe' piercing heet. Weet alleen niet of mijn oor daar groot genoeg voor is ;)

Andere leuke suggesties? Zijn er mogelijkheden met mijn mond die mijn tandvlees niet verneuken en toch niet 100% zichtbaar zijn?
pi_87023681
Hah, ik keek bij de Steel Expander taper op AOP, en vond deze review...



Ik dacht dat dat eik nooit meer gebeurde... :')
Hoop dat zijn lel er straks nog netjes bijhangt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_87025352
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef susannetilburg het volgende:
Zijn er mogelijkheden met mijn mond die mijn tandvlees niet verneuken en toch niet 100% zichtbaar zijn?
Geen piercing! Werkt heel goed. Als je een labret in hebt die kort genoeg is verneukt hij niks trouwens.
  donderdag 30 september 2010 @ 16:21:49 #130
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87025449
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:43 schreef skunkasaur het volgende:
Hah, ik keek bij de Steel Expander taper op AOP, en vond deze review...

[ afbeelding ]

Ik dacht dat dat eik nooit meer gebeurde... :')
Hoop dat zijn lel er straks nog netjes bijhangt.
ik vind het vooral knap dat hij eerst niets had en nu 4mm.

Gisteren had hij geen gaatje, nu eentje van 4mm zonder op die maat te laten piercen :P
pi_87025523
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

ik vind het vooral knap dat hij eerst niets had en nu 4mm.

Gisteren had hij geen gaatje, nu eentje van 4mm zonder op die maat te laten piercen :P
Mega perforator :D
pi_87025613
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:21 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

ik vind het vooral knap dat hij eerst niets had en nu 4mm.

Gisteren had hij geen gaatje, nu eentje van 4mm zonder op die maat te laten piercen :P
Oh ja :P
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  donderdag 30 september 2010 @ 16:58:14 #133
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87027233
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef susannetilburg het volgende:
Da's ook mogelijk. Ik dacht eigenlijk aan iets dat 'transverbal lobe' piercing heet. Weet alleen niet of mijn oor daar groot genoeg voor is ;)

Andere leuke suggesties? Zijn er mogelijkheden met mijn mond die mijn tandvlees niet verneuken en toch niet 100% zichtbaar zijn?
Transversal lobe is idd niet hetzelfde als een oribital, maar een orbital is ook wel gaaf.

In je mond kan je verder een smiley nemen, maar ik weet eigenlijk niet of die slecht is voor je tandvlees. Ik kan me best aardig voorstellen dat dat niet echt bevorderlijk is.
  donderdag 30 september 2010 @ 16:58:51 #134
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87027262
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:23 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mega perforator :D
Nou ja, het kán wel, maar dat doe je dan niet met een taper :')
pi_87031584
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:58 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Transversal lobe is idd niet hetzelfde als een oribital, maar een orbital is ook wel gaaf.

In je mond kan je verder een smiley nemen, maar ik weet eigenlijk niet of die slecht is voor je tandvlees. Ik kan me best aardig voorstellen dat dat niet echt bevorderlijk is.
Als je er een staafje in hebt valt het wel mee geloof ik, hoor er niks dan goeds over van een vriendinnetje.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87101984
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef susannetilburg het volgende:
Da's ook mogelijk. Ik dacht eigenlijk aan iets dat 'transverbal lobe' piercing heet. Weet alleen niet of mijn oor daar groot genoeg voor is ;)

Andere leuke suggesties? Zijn er mogelijkheden met mijn mond die mijn tandvlees niet verneuken en toch niet 100% zichtbaar zijn?
Tong web?

http://www.3gz.com/nb3/uploads/i6gqhv.jpg
of
http://images.snapfish.co(...)3238%3C2466532ot1lsi

Al zou ik van die eerste zelf steeds braakneigingen krijgen...
pi_87105871
Die eerste is ook geen tongweb.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87106054
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Die eerste is ook geen tongweb.
amandelweb? huigweb? heheh.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:39:35 #139
314540 Seraphina85
Voorheen Seraphina...
pi_87106554
Buhuhuhu...ik ga altijd al half over mijn nek als ik "huigweg" lees...
Voorheen Seraphina... Mysterie: welk emailadres heb ik de vorige keer bij mijn Fok!registratie gebruikt...?
pi_87106606
Huigweb is ook nasty. Hoe wil je dat bij iemand piercen trouwens, zonder dat die gaat kotsen.

En hoe houd je het schoon? :{
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87106641
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 17:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Huigweb is ook nasty. Hoe wil je dat bij iemand piercen trouwens, zonder dat die gaat kotsen.

En hoe houd je het schoon? :{
donno, gorgelen?. Ik moet al (bijna) kotsen als ik het zie, dus...
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:36:01 #142
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87114438
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
1 dermal bij mijn sleutelbeen is d'r uit. ik vind dit echt NIET leuk, daar was ik echt het meest trots op, op die twee. :'(

rip
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:37:27 #143
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87114483
Wat klote Pumpkin!!! Hoe is het gebeurd? :(
pi_87114714
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
1 dermal bij mijn sleutelbeen is d'r uit. ik vind dit echt NIET leuk, daar was ik echt het meest trots op, op die twee. :'(

rip
[ afbeelding ]
Oooow nee, die vond ik zo mooi staan bij jou dat ik het zelfs even ook heb overwogen!! Gecondoleerd ermee.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:49:23 #145
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87114826
:'( :'(
Nou, ik weet niet, echt in een keer begon die er een beetje uit te groeien, niets ontstoken ofzo, denk dat er gewoon teveel beweging was telkens... op een gegeven moment hing die er maar voor de helft uit.. dus heb hem er maar net uitgetrokken, want teruggroeien zou toch niet meer gebeuren :(
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 21:55:57 #146
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87115056
Wat jammer! Kan me voorstellen dat je er heel erg van baalt. Dikke knuffel!!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:18:49 #147
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_87115825
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
1 dermal bij mijn sleutelbeen is d'r uit. ik vind dit echt NIET leuk, daar was ik echt het meest trots op, op die twee. :'(

rip
[ afbeelding ]
Ik had precies hetzelfde ): ik had er 3 ):
pi_87116352
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 21:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
:'( :'(
Nou, ik weet niet, echt in een keer begon die er een beetje uit te groeien, niets ontstoken ofzo, denk dat er gewoon teveel beweging was telkens... op een gegeven moment hing die er maar voor de helft uit.. dus heb hem er maar net uitgetrokken, want teruggroeien zou toch niet meer gebeuren :(
Teveel beweging? Maar je moet je ook niet tegen je dermals aan laten swaffelen hoor! :N ;) :@
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:48:10 #149
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87116652
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:38 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Teveel beweging? Maar je moet je ook niet tegen je dermals aan laten swaffelen hoor! :N ;) :@
:'D :'D ja als je arm beweegt gaat dat mee enzo hihihi, of ben ik gewoon een beetje gehandicapt dat ik dat gewoon veel doe :')
pi_87116720
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
:'D :'D ja als je arm beweegt gaat dat mee enzo hihihi, of ben ik gewoon een beetje gehandicapt dat ik dat gewoon veel doe :')
Nee hoor, was grapje. :* Vond het op die foto van jou met dat hemdje aan zo gaaf staan...echt zonde.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:57:58 #151
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87117000
ja ik zat te twijfelen, om hem er weer te laten zetten, maar doet dat niet gruwelijk pijn over een litteken? of zou ik hem nu kunnen zetten, er zit nog een klein gaatje geloof ik, dat ze die zeg maar weer opensnijden?
pi_87117986
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 22:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
ja ik zat te twijfelen, om hem er weer te laten zetten, maar doet dat niet gruwelijk pijn over een litteken? of zou ik hem nu kunnen zetten, er zit nog een klein gaatje geloof ik, dat ze die zeg maar weer opensnijden?
Ik denk dat als het nu niet ontstoken is, dat het wel kan, maar dan zou ik zo snel mogelijk terug gaan... Zal voor je duimen...
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 23:32:52 #153
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87118184
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik denk dat als het nu niet ontstoken is, dat het wel kan, maar dan zou ik zo snel mogelijk terug gaan... Zal voor je duimen...
Hmm, misschien had ik hem er beter nog even in kunnen laten zitten tot maandag, dat ik dan gelijk naar de piercer ging -_- maar ik zal maandag gewoon even langs de piercer zelf gaan en vragen wat volgens hun het verstandigst is om te doen
pi_87119547
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 23:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hmm, misschien had ik hem er beter nog even in kunnen laten zitten tot maandag, dat ik dan gelijk naar de piercer ging -_- maar ik zal maandag gewoon even langs de piercer zelf gaan en vragen wat volgens hun het verstandigst is om te doen
Mwah, week nie. Als je hem had laten zitten terwijl je lichaam hem eruit probeert te werken was het misschien wel gaan ontsteken. Dat kun je toch nooit helemaal goed inschatten. Lekker uitlaten en maandag uithuilen bij de piercer... Succes!
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:06:32 #155
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87149945
bleh, vochtbultje naast mijn neuspiercing
pi_87338693
Is het dragen van oordopjes om muziek te luisteren een probleem met een tragus piercing?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:59:02 #157
50430 Yuki
Student Midwife
pi_87342355
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Etto het volgende:
Is het dragen van oordopjes om muziek te luisteren een probleem met een tragus piercing?
Nope, bij mij niet :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_87355575
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Etto het volgende:
Is het dragen van oordopjes om muziek te luisteren een probleem met een tragus piercing?
Is hier al wat vaker gevraagd: Inderdaad geen probleem!!
pi_87356350
Zooo een oorlelpiercing erbij :D
DIY, alhoewel, niet Do It Yourself maar Do It Illow -nickname_
pi_87356546
pumpkin'
Hoe is het met de verloren dermal?
  zondag 10 oktober 2010 @ 10:37:38 #161
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87378242
Ik ben er nog niet mee naar de piercer geweest, want ik zit nu heel erg te twijfelen, omdat die ander nu ook probeert uit te groeien :( dus ik zit dan te twijfelen of ik hem opnieuw laat zetten daar, of 2 dermals onder m'n oor, beetje schuin in m'n nek zeg maar en een monroe. (Ik wil teveel :') ) maar even kijken hoe het ook met geld zit, en ik denk maar even afwachten of die andere er uit gaat of niet..
  zondag 10 oktober 2010 @ 10:44:04 #162
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87378349
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:39 schreef Empathologica het volgende:
Zooo een oorlelpiercing erbij :D
DIY, alhoewel, niet Do It Yourself maar Do It Illow -nickname_
Waarom laat je die niet gewoon voor een paar euro schieten?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_87378703
Omdat schieten veel slechter is omdat mijn nieuwste gaatjes op de rand van kraakbeen zitten en ik mijn vriendin de kans wil geven te oefenen. En mijn geschoten oorbellen zitten scheef ten opzichte van elkaar, de gepiercete oorbellen (staafjes) zitten wél recht ten opzichte van elkaar en de rest.
  zondag 10 oktober 2010 @ 11:08:21 #164
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87378790
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:04 schreef Empathologica het volgende:
Omdat schieten veel slechter is omdat mijn nieuwste gaatjes op de rand van kraakbeen zitten en ik mijn vriendin de kans wil geven te oefenen. En mijn geschoten oorbellen zitten scheef ten opzichte van elkaar, de gepiercete oorbellen (staafjes) zitten wél recht ten opzichte van elkaar en de rest.
Ah, ok, dat is een ander verhaal ja
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:05:59 #165
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87383303
Monroe of niet? :@ die in mijn nek ga ik ook nog even photoshoppen ..

Even nieuwe foto's.



[ Bericht 7% gewijzigd door pumpkinsoup op 10-10-2010 18:09:58 ]
pi_87384143
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Monroe of niet? :@ die in mijn nek ga ik ook nog even photoshoppen ..

[ afbeelding ]
Hm, monroe is misschien in contrast met die onder je lip, maar je kijkt er zo onschuldig bij dat je het vast kan hebben. Dermals in nek lijkt me mooi!!!
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:12:05 #167
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87390180
Nu ik ze zo bekijk, vind ik die in m'n nek een stuk mooier, ik twijfel echt om die monroe omdat dat er gewoon al snel een beetje goedkoop uitziet :@
pi_87390554
Pumpkin, dermals zijn mooier :Y
Ja en dus?
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:11:45 #169
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_87394256
Ja he, ok ik denk dat ik daarvoor ga. Hoewel ik nu ook denk aan dermals bij m'n ribben daarzo (:')), zo schuin onder m'n borst dat het zo meeloopt, maar ik denk dat de uitgroeikans daar echt 10 keer groter is dan in m'n nek.
pi_87406284
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja he, ok ik denk dat ik daarvoor ga. Hoewel ik nu ook denk aan dermals bij m'n ribben daarzo (:')), zo schuin onder m'n borst dat het zo meeloopt, maar ik denk dat de uitgroeikans daar echt 10 keer groter is dan in m'n nek.
Heheh, da's natuurlijk omdat je je borsten normaliter vaker laat swaffelen dan je nek en sleutelbeenderen. :P

Grapje, ik zou die monroe ook niet doen. Niet omdat het soms een beetje cheap kan staan, want dat ligt meer aan de persoon die 'm heeft, dan aan de piercing, maar meer omdat je gezicht al sprekend genoeg is van zichzelf, en je hebt al verschillende gezichtspiercings. (lip, tong, oor? als ik me goed herinner) Met nog eentje erbij leid je de aandacht meer naar je piercings toe, en niet naar je zwoele blik. ;)

Nek dermals = prachtige plek.
pi_87436497
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:01 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Is hier al wat vaker gevraagd: Inderdaad geen probleem!!
Voor het laten zetten van m'n tongpiercing had ik destijds wel alle topics doorgelezen -echt te veel leeswerk is dat trouwens-, maar toen had ik niet op de tragus piercing gelet. Maar evengoed bedankt voor het antwoord! :) Nu nog even informeren wat m'n werkgever er van gaat vinden..
pi_87494875
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Etto het volgende:

Voor het laten zetten van m'n tongpiercing had ik destijds wel alle topics doorgelezen -echt te veel leeswerk is dat trouwens-, maar toen had ik niet op de tragus piercing gelet. Maar evengoed bedankt voor het antwoord! :) Nu nog even informeren wat m'n werkgever er van gaat vinden..
Je bent gek joh (of gewoon te beleefd) Een baas die misschien een tragus niet kan accepteren? Als je achteraf op je donder krijgt dan zeg je toch gewoon dat je het een oorbel vond en dat je niet wist dat je daaaar zelfs toestemming voor moest vragen!!

Ik zou het niet doen. Gewoon nemen die bel!
pi_87508662
Verdorie.
Een van mijn zwarte glazen plugjes had een splinter eraf, gemaild met AOP en een vervanging aangeboden gekregen. Maar ze hadden geen zwarte meer, dus heb ik bedankt, je zag het plekje toch niet en ik had er geen last van. Maar nu viel 'ie gister stuk! Was er toch iets mis mee denk ik. :(
Maaaar nu heb ik nog maar één plugje, AOP heeft de zwarte nog steeds niet op voorraad en ik kan nog niet een maat omhoog... heb ze ook niet echt op andere sites gevonden, except bodyart maar dat duurt een week...

Heeft iemand in de buurt van Groningen toevallig toffe (beetje "netjes") 2mm plugjes over? :D
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_87510336
Als glas valt gaat het vaak kapot... Heb het zelf ook wel eens gehad in de douche met schoonmaken. Alles glad van de zeep, kijk ik omlaag (DOM)... :'(
pi_87511006
Nadat ik mijn duurste glazen plugjes bijna door het putje spoelde heb ik geleerd ze uit te doen als ik m'n haren ga wassen :') Kon toen nog net m'n voet in het putje rammen en die plugjes weggrissen hehe.
pi_87511007
Tja... glas natuurlijk. Was ook stom van me, en dan heeft het misschien inderdaad niets te maken met het schilfertje dat er al af was. :'(
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  donderdag 14 oktober 2010 @ 02:36:14 #177
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_87521612
Ik vind die monroe juist heel schattig staan, maarja ik hoe ook wel van meisjes met piercings....

Niet dat ik de dermalls niet leuk vind, ik vind ook die tof, maar mijn ervaring met dermalls heeft er toe gedreven nooit meer van die dingen te nemen...
  donderdag 14 oktober 2010 @ 02:57:51 #178
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_87521751
Ik word trouwens gek van die onacceptatie van piercings, iedereen denkt serieus dat ik in een hoek, van een wc in een rockcafe gepierced word met een even aangevlamde naald die de piercer heeft gekregen van de lokale heroine junk ofzo...

Nu ik er zo overna denk word bijna in mijn gehele branche piercings niet echt getolereerd, een neuspiercing bij een meisje kan nog net. Het voordeel van de piercings die ik al heb ik dat ik ze onder mijn kleren zitten, op mijn septum na dan, maar die vouw ik zo naar binnen...

Ik zit ook al een tijdje te denken om een lage labret te nemen, maar dat mag niet op stage omdat ik dierproeven doe... net alsof posttraumatische stress via piercings overdraagbaar is...
pi_87522304
Heeft het misschien niet iets met hygiëne te maken ofzo? Of dat zo'n dier dat ding er uit kan krabben of iets? :')
Verzin ook maar wat maar werk zelf ook in het lab en bij sommige bedrijven hebben ze de vaagste redenen waarom iets niet mag.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 oktober 2010 @ 09:08:22 #180
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_87523421
Ah zielig, dierproeven ;( .

Maar ik denk inderdaad ook hygiëne.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_87529216
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ah zielig, dierproeven ;( .

Maar ik denk inderdaad ook hygiëne.
Zolang er geen alternatief is, liever dierproeven dan mensproeven. :Y Tsja. Ik houd ook van dieren, maar in de tweede wereld oorlog deden ze experimenten (ook voor de medische wetenschap) op mensen, en laat mij dan maar een paar ratten (of -snif- hondjes) opofferen...hoe sneu ook.

Note: Als het voor medicijnen of operaties is tenminste. Voor luxe-producten/diensten zoals make-up of plastische chirurgie injecties etc :N vind ik het ook zachtgezegd meer dan overbodig!!!

Zohee, dat was even on-topic, het vloog er zomaar uit... :X
pi_87529534
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 02:57 schreef luciferist het volgende:
Ik zit ook al een tijdje te denken om een lage labret te nemen, maar dat mag niet op stage omdat ik dierproeven doe... net alsof posttraumatische stress via piercings overdraagbaar is...
Ik ruik een leuk stageonderzoek..!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:13:32 #183
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87530330
Daarom twijfel ik ook nog over meer gezichtspiercing. Ik ga stage lopen bij een overheid. Ik weet niet hoe blij die zijn met piercings.
pi_87533769
Meestal ook niet zo erg tolerant heb ik begrepen. Iets met representatief zijn ofzo?
Scheelt natuurlijk ook wel weer wat voor functie je hebt maar meestal zijn bedrijven anti piercings :/
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:21:37 #185
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_87534860
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Empathologica het volgende:
Meestal ook niet zo erg tolerant heb ik begrepen. Iets met representatief zijn ofzo?
Scheelt natuurlijk ook wel weer wat voor functie je hebt maar meestal zijn bedrijven anti piercings :/
ligt eraan waar bij de overheid en wat voor functie. en waar de piercings zitten.
ik heb er 2 bovenin mijn oor en daar heeft nog nooit iemand wat van gezegd. terwijl ik vaak zat mn haar opsteek, en het dus zichtbaar is.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 14 oktober 2010 @ 16:43:50 #186
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87537953
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:21 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ligt eraan waar bij de overheid en wat voor functie. en waar de piercings zitten.
ik heb er 2 bovenin mijn oor en daar heeft nog nooit iemand wat van gezegd. terwijl ik vaak zat mn haar opsteek, en het dus zichtbaar is.
Ik heb een verticale industrial
14mm tunnels
een neuspiercing

tegen de tijd van stage heb ik ook nog
een industrial
een conch
pi_87539465
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ah zielig, dierproeven ;( .

Maar ik denk inderdaad ook hygiëne.
Jij zou je zo opgeven voor LD50 proeven?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:01:05 #188
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_87548388
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Jij zou je zo opgeven voor LD50 proeven?
zolang ik maar in de gezonde helft blijft, geen probleem...
pi_87548805
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef luciferist het volgende:

[..]

zolang ik maar in de gezonde helft blijft, geen probleem...
Dan moet je wel net in die gezonde helft zitten ja. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_87548960
Ik ben van plan om een dermal te gaan zetten op mijn pols. Heeft iemand hier ervaring mee? Groeit het er snel uit? Hoeveel kost zo'n dermal trouwens, volgens mij rond 50-75 euro toch?
pi_87552289
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:12 schreef Lushmonki het volgende:
Ik ben van plan om een dermal te gaan zetten op mijn pols. Heeft iemand hier ervaring mee? Groeit het er snel uit? Hoeveel kost zo'n dermal trouwens, volgens mij rond 50-75 euro toch?
Zelfde vraag met een surface piercing. Ik wil een rijtje staafjes in mijn arm.. Kunnen die allemaal tegelijk gezet, of moet daar flink wat tijd tussen zitten?
pi_87552425
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:12 schreef Lushmonki het volgende:
Ik ben van plan om een dermal te gaan zetten op mijn pols. Heeft iemand hier ervaring mee? Groeit het er snel uit? Hoeveel kost zo'n dermal trouwens, volgens mij rond 50-75 euro toch?
Volgens mij is uitgroeien per persoon echt verschillend. Bij de 1 accepteert het lichaam een dermal wel, bij de ander niet
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:28:51 #193
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_87552710
Ik zit te twijfelen over een monroe maar dat zal denk ik niet matchen bij mijn lippiercing..
pi_87552795
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:28 schreef MYV het volgende:
Ik zit te twijfelen over een monroe maar dat zal denk ik niet matchen bij mijn lippiercing..
Ik denk dat als je hem niet aan dezelfde kant doet dat het dan wel meevalt :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 22:31:42 #195
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_87552848
Ziet dat er niet heel gek uit?
pi_87553051
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef MYV het volgende:
Ziet dat er niet heel gek uit?
Je bent wel in evenwicht :D
Doe eens photoshoppen en misschien valt het wel mee...
en als je teveel twijfelt dan niet doen
pi_87553304
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:28 schreef MYV het volgende:
Ik zit te twijfelen over een monroe maar dat zal denk ik niet matchen bij mijn lippiercing..
Monroe! O+ O+
Helaas staat dat mij niet, teveel sproeten.

Ik zou soepen inderdaad! :Y
pi_87555944
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef susannetilburg het volgende:

[..]

Zelfde vraag met een surface piercing. Ik wil een rijtje staafjes in mijn arm.. Kunnen die allemaal tegelijk gezet, of moet daar flink wat tijd tussen zitten?
Het moet eerst helen, anders heb je meer kans op ontstekingen en uitgroeien. ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:27:50 #199
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87561186
Volgens mij groeit zo'n laddertje op je arm sowieso best wel snel uit.
En met dit weer, wanneer je sneller lange mouwen draagt lijkt het me ook een crime om te laten genezen.
pi_87575301
Vreselijk, vandaag weet allemaal prachtige spulletjes binnen gekregen. Ik zou bijna zelf een navelpiercing nemen gewoon omdat er zoveel tofs is. :')
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:55:00 #201
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87579064
Dat had ik laatst ook toen ik bij AOP voor een vriendin een navelpiercing als verjaardagscadeau zocht.

Ze hadden daar zoveel leuk spul (waar ik eerder nooit naar had gekeken omdat ik zelf geen navelpiercing heb)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 18:09:25 #202
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_87579482
Ik heb ooit afgesproken (don't ask) dat wanneer ik weer slank en afgetraind ben; ik een navelpiercing neem voor tenminste een half jaar...

gelukkig zit ik al 2 weken vast op 93 kg :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:53:18 #203
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  maandag 25 oktober 2010 @ 12:09:28 #204
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87931527
vreemde ervaring, gepiercet worden door een leerlinge.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 12:10:15 #205
187254 Giertje
lets all make believe
pi_87931559
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 12:09 schreef GimmeGore het volgende:
vreemde ervaring, gepiercet worden door een leerlinge.
dat heb ik een keer gedaan dat was geen succes
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_87933337
Ik wil een kinpiercing en een piercing boven me lip.
  maandag 25 oktober 2010 @ 13:57:46 #207
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_87935014
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef Giertje het volgende:

[..]

dat heb ik een keer gedaan dat was geen succes
Dat meisje was heel aardig, als ze nou bijvoorbeeld hier in Enschede zou gaan werken zou ik er voor "standaard" piercings zo heen gaan.
Maar Bart (van Tribal Trading) die haar begeleidde was ongesteld ofzo. Hij liep haar een partij af te snauwen.

Het ging niet helemaal goed bij het prikken van de industrial, het was namelijk haar eerste industrial die ze ging zetten.
En hij zat echt op een onaangename manier kritiek te leveren. In plaats van dat hij nou gewoon zegt hoe of wat liet hij haar eerst doen hoe zij dacht dat het het beste kon en dan op een (voor mijn gevoel haast gemene manier) zat hij te vertellen dat ze het niet goed deed en dat het helemaal anders moest.

Toen ging het ook nog eens niet helemaal goed (nou ja, kan de beste overkomen) en trok ze de naald eruit. Met als gevolg dat het ging bloeden (heb ik gisteren geleerd), nou je had het commentaar moeten horen.
Ten eerste al dat het niet goed ging, ten tweede dat ze niet had moeten zeggen dat het niet goed was gegaan, ten derde dat ze niet had moeten zeggen dat ze even het bloed ging wegwerken.
Nou ja, ik vond nummer 2 en 3 juist wel prettig. Het is toch raar dat, als het niet goed gaat en er loopt bloed iemands oorschelp in, je niet zegt dat het niet goed is gegaan en dat je even het bloed gaat wegwerken.
Ik zou het heel vreemd gevonden hebben in ieder geval, want dat warme bloed voel je echt wel. Dan laat je toch niet iemand denken dat er niks gebeurd is :S
Maar Bart vond van wel, want 13 jarige meisjes die met hun moeder voor een navelpiercing komen willen zoiets niet weten.

En de innerconch had ze er zo doorheen, alsof ze zet al jaren deed.



[ Bericht 3% gewijzigd door GimmeGore op 25-10-2010 14:24:52 ]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:12:04 #208
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_87986383
Sowieso een vage manier van leren, daarnaast vind ik dat je je personeel nooit mag afzeiken wanneer er een klant bij staat.. En net alsof mensen niet weten dat wanneer je een naald door je lichaam drukt er wat bloed uit kan komen... :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:19:02 #209
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88167315
VERDOMME. ik liet net bijna mijn laptop vallen, en ik ving hem net op, maar hij ging langs mijn andere dermal onder m'n sleutelbeen, en die zit nu ook half los.

:( :( :( :( :( :( :( :(
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:20:00 #210
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_88167338
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
VERDOMME. ik liet net bijna mijn laptop vallen, en ik ving hem net op, maar hij ging langs mijn andere dermal onder m'n sleutelbeen, en die zit nu ook half los.

:( :( :( :( :( :( :( :(
boh ;(
dat wordt eruit halen dus?
zonde -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:23:00 #211
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88167412
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

boh ;(
dat wordt eruit halen dus?
zonde -O-
Ja ;(
Ik vond ze echt heel mooi daar, dus ik denk dat ik ze gewoon opnieuw laat zetten binnenkort, dan maar over m'n littekens.
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:23:38 #212
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_88167433
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:23 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja ;(
Ik vond ze echt heel mooi daar, dus ik denk dat ik ze gewoon opnieuw laat zetten binnenkort, dan maar over m'n littekens.
balen -O-
ik heb nog steeds een gekleurde plek waar m'n dermal eruit moest, zo zonde -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:26:42 #213
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88167531
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:23 schreef Mirjam het volgende:

[..]

balen -O-
ik heb nog steeds een gekleurde plek waar m'n dermal eruit moest, zo zonde -O-
Ja bij mij zit er ook een plekje op die ander, smeer er ook littekencreme op, maar het is niet echt meer een litteken ofzo, ofja gewoon echt een klein plekje :'). Wil je hem niet opnieuw laten zetten?
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:27:44 #214
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_88167567
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja bij mij zit er ook een plekje op die ander, smeer er ook littekencreme op, maar het is niet echt meer een litteken ofzo, ofja gewoon echt een klein plekje :'). Wil je hem niet opnieuw laten zetten?
denk 't niet, dit was al m'n tweede :')
en eerlijk gezegd wil ik het niet nog een keer meemaken dat hij er half utihangt, en er in het ziekenhuis uitgesneden moet wordern.. -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:31:46 #215
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88167680
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

denk 't niet, dit was al m'n tweede :')
en eerlijk gezegd wil ik het niet nog een keer meemaken dat hij er half utihangt, en er in het ziekenhuis uitgesneden moet wordern.. -O-
Ahh, nee dat is niet fijn idd :') . Ik had die van mij er gewoon zelf uitgetrokken, lol. Durfde er niet zo snel mee naar de piercer te stappen omdat ze dan gaan snijden en bladiebla :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:32:57 #216
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_88167717
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:31 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ahh, nee dat is niet fijn idd :') . Ik had die van mij er gewoon zelf uitgetrokken, lol. Durfde er niet zo snel mee naar de piercer te stappen omdat ze dan gaan snijden en bladiebla :')
ooooh! :X !
held :o :X
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 31 oktober 2010 @ 11:39:22 #217
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88167914
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ooooh! :X !
held :o :X
Het deed eerlijk gezegd niet eens zo'n pijn! Snijden lijkt me zelfs pijnlijker :')
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:39:17 #218
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88171460
Is stretchen van tepelpiercings van 1,2mm naar 1,6 een beetje te doen?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_88172642
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 13:57 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

-knip-

[ afbeelding ]

Wow, dat ziet er echt heeeeel pijnlijk uit. Ben benieuwd hoe het verder gaat met helen met je industrial, als je oor er niet ondertussen vanaf is gevallen. :o
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_88172800
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Is stretchen van tepelpiercings van 1,2mm naar 1,6 een beetje te doen?
Jawel hoor ;)
Voor alsnog geldt: Bij de een gaat het makkelijker dan bij de ander
Enkele tips: paar dagen van te voren lekker masseren met wat jojoba-olie en voor je gaat stretchen even lekker warm douchen.
pi_88173126
Ik heb m'n linkeroorlel nu gestretched tot 8 mm en heb er mijn eerste tunnel inzitten, maar ik merk dat hij te lang is (er steekt een stukje uit aan de achterkant van m'n oorlel), hoort dat, ligt het aan de piercing of aan mijn oorlel? :P

Nog een vraagje over industrials: heb er nu een zwart staafje van 34 mm inzitten met 3 mm bolletjes. Ik zie eigenlijk NOOIT industrials met 3 mm bolletjes, alleen maar met maatje groot. Wordt het afgeraden of is het gewoon een kwestie van smaak? :')
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:38:03 #222
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88173207
Mooi! Voordeel is wel dat ze ooit geprikt zijn op 1,6. Als ik de ringen zo eens naar voren trek denk ik dat het niet echt problemen gaat opleveren.
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 31 oktober 2010 @ 14:53:21 #223
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88173620
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:34 schreef TripleP het volgende:
Ik heb m'n linkeroorlel nu gestretched tot 8 mm en heb er mijn eerste tunnel inzitten, maar ik merk dat hij te lang is (er steekt een stukje uit aan de achterkant van m'n oorlel), hoort dat, ligt het aan de piercing of aan mijn oorlel? :P

Nog een vraagje over industrials: heb er nu een zwart staafje van 34 mm inzitten met 3 mm bolletjes. Ik zie eigenlijk NOOIT industrials met 3 mm bolletjes, alleen maar met maatje groot. Wordt het afgeraden of is het gewoon een kwestie van smaak? :')
op vraag 1.
Er hoort wel een stukje uit te steken. 10mm draagvlak is vrij normaal.

op vraag 2.
Ik wil er straks ook kleinere balletjes op. Wat er nu opzit vind ik wel erg groot.

Ik heb er nu nog de standaardbolletjes op zitten, maar ik denk dat er toch wel binnenkort toch wel kleinere bolletjes of spikes op wil.

Ow en mijn oor zit er nog aan hoor.
Op die foto zag het er allemaal vrij afschrikwekkend uit, maar dat kwam ook omdat er nog bloed aan mijn oor zat en er flink in en op mijn oor is gekliederd (als deel van de uitleg ook)
  zondag 31 oktober 2010 @ 15:39:07 #224
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_88175053
1,6 Kon er dus gewoon zó in :D
L'Enfer, c'est les autres.
pi_88176319
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:53 schreef GimmeGore het volgende:

[..]



op vraag 1.
Er hoort wel een stukje uit te steken. 10mm draagvlak is vrij normaal.

op vraag 2.
Ik wil er straks ook kleinere balletjes op. Wat er nu opzit vind ik wel erg groot.

Ik heb er nu nog de standaardbolletjes op zitten, maar ik denk dat er toch wel binnenkort toch wel kleinere bolletjes of spikes op wil.

Ow en mijn oor zit er nog aan hoor.
Op die foto zag het er allemaal vrij afschrikwekkend uit, maar dat kwam ook omdat er nog bloed aan mijn oor zat en er flink in en op mijn oor is gekliederd (als deel van de uitleg ook)
Bij jou hebben ze de innerconch gelijk een ring in gezet... bij mij een staafje met balletjes.
Weet je zo ongeveer hoe groot die ring is?
Toch raar dat ze bij de ene piercingshops alleen staafjes doen en bij de ander een ringetje

quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:39 schreef Maria2.0 het volgende:
1,6 Kon er dus gewoon zó in :D
^O^

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2010 16:23:37 ]
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:46:22 #226
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88177029
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]


Bij jou hebben ze de innerconch gelijk een ring in gezet... bij mij een staafje met balletjes.
Weet je zo ongeveer hoe groot die ring is?
Toch raar dat ze bij de ene piercingshops alleen staafjes doen en bij de ander een ringetje

Ik mocht zelf kiezen of ik een ringetje of een staafje wou. Meisje vertelde me wel dat ze nog nooit met een ringetje had gezet. Maar ik vind een ringetje mooier.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot het is, het was het tweede ringetje wat er gebruikt werd om te meten, omdat de eerste veel te groot was.
pi_88177159
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 16:46 schreef GimmeGore het volgende:

[..]



Ik mocht zelf kiezen of ik een ringetje of een staafje wou. Meisje vertelde me wel dat ze nog nooit met een ringetje had gezet. Maar ik vind een ringetje mooier.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot het is, het was het tweede ringetje wat er gebruikt werd om te meten, omdat de eerste veel te groot was.
Ik mocht dus niet kiezen -O-
Maar ik wil er uiteindelijk ook wel een ring in. Al twijfel ik of dat uberhaubt gaat passen :X
pi_88180712
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 14:34 schreef TripleP het volgende:
Ik heb m'n linkeroorlel nu gestretched tot 8 mm en heb er mijn eerste tunnel inzitten, maar ik merk dat hij te lang is (er steekt een stukje uit aan de achterkant van m'n oorlel), hoort dat, ligt het aan de piercing of aan mijn oorlel? :P

Nog een vraagje over industrials: heb er nu een zwart staafje van 34 mm inzitten met 3 mm bolletjes. Ik zie eigenlijk NOOIT industrials met 3 mm bolletjes, alleen maar met maatje groot. Wordt het afgeraden of is het gewoon een kwestie van smaak? :')
Je hebt verschillende draagvlakken he. Bij mij zijn ze ook te lang, steken voor bijna de helft uit, terwijl het eerst altijd goed zat. Zal ook wel komen doordat ik eerst SF had met schroefdraad, en nu DF.

Ik denk dat het een kwestie van smaak is.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 4 november 2010 @ 00:03:31 #229
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88311793
Ik heb het gedaan, ik heb hem er uit getrokken ;(

  donderdag 4 november 2010 @ 00:15:55 #230
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88312211
zonde ;(
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88312236
RIP. ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 4 november 2010 @ 07:32:04 #232
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_88314639
Hè wat zonde. Laat je ze nog opnieuw zetten? Het is wel een erg gave plek..
  donderdag 4 november 2010 @ 09:51:52 #233
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  donderdag 4 november 2010 @ 13:26:38 #234
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88324016
piercing verwisseld! *O*

resultaat, zie http://twitpic.com/33srni

[ Bericht 32% gewijzigd door Murmeli op 04-11-2010 13:34:56 ]
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88324196
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Murmeli het volgende:
piercing verwisseld! *O*

resultaat, zie http://twitpic.com/33srni
Dat is tof!
  donderdag 4 november 2010 @ 13:35:11 #236
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88324323
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]


Dat is tof!
thanks!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88326955
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Murmeli het volgende:
piercing verwisseld! *O*

resultaat, zie http://twitpic.com/33srni

Vet! :D
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 4 november 2010 @ 15:04:34 #238
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88327484
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Vet! :D
O+

ik ben echt blij dat jullie hem leuk vinden :@ ik was zelf niet zo tevreden :@
en het doet pijn -O- volgens mij ga ik er weer een paar weken niet op kunnen slapen :X
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 4 november 2010 @ 15:36:31 #239
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_88328692
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 00:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb het gedaan, ik heb hem er uit getrokken ;(

[ afbeelding ]
kippevel over mijn gehele lijf toen ik dat zag ):
pi_88329343
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef Murmeli het volgende:

[..]

O+

ik ben echt blij dat jullie hem leuk vinden :@ ik was zelf niet zo tevreden :@
en het doet pijn -O- volgens mij ga ik er weer een paar weken niet op kunnen slapen :X
Waarom ben je zelf niet zo tevreden? En niks dragen omdat anderen 't leuk vinden he. ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 4 november 2010 @ 15:58:52 #241
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88329439
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef Murmeli het volgende:

[..]

O+

ik ben echt blij dat jullie hem leuk vinden :@ ik was zelf niet zo tevreden :@
en het doet pijn -O- volgens mij ga ik er weer een paar weken niet op kunnen slapen :X
Als je er eerst iets met een andere vorm in had zitten, dan is het vrij normaal dat het weer pijn doet.
Een fistula geneest natuurlijk in een bepaalde vorm (afhankelijk van wat je er in hebt zitten aan ringetje of staafje) en als je er dan iets met een andere vorm in doet, dan moet die fistula zich daar aan gaan aanpassen/die vorm aannemen.
  donderdag 4 november 2010 @ 18:32:32 #242
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88335184
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Waarom ben je zelf niet zo tevreden? En niks dragen omdat anderen 't leuk vinden he. ;)
Ik wilde wat anders, maar bleek dus vandaag dat dan die gaatjes verder uit elkaar hadden moeten zitten. Dat heeft dat meisje dat de piercing gezet heeft dus niet goed gedaan (ik had een plaatje bij me).
Zoals het nu is, is het nog wel leuk maar niet zo uber-cool als ik hem wilde ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 4 november 2010 @ 18:40:43 #243
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88335464
quote:
Op donderdag 4 november 2010 15:58 schreef GimmeGore het volgende:

[..]



Als je er eerst iets met een andere vorm in had zitten, dan is het vrij normaal dat het weer pijn doet.
Een fistula geneest natuurlijk in een bepaalde vorm (afhankelijk van wat je er in hebt zitten aan ringetje of staafje) en als je er dan iets met een andere vorm in doet, dan moet die fistula zich daar aan gaan aanpassen/die vorm aannemen.
Ik had eerst 2 ringetjes.
Dus zal daar wel door komen ja. Thanx voor de uitleg
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88335822
ik wil een piercing in mijn oor maar ik weet nog steeds niet wat :')
  donderdag 4 november 2010 @ 19:44:26 #245
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88337927
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 07:32 schreef Sulley02 het volgende:
Hè wat zonde. Laat je ze nog opnieuw zetten? Het is wel een erg gave plek..
Ik weet niet, ik twijfel. Het is veel geld, en ik weet niet of het goed pakt op een litteken, wie weet vallen ze er weer meteen uit ofzo. Vind het echt jammer, want dat waren m'n piercings waar ik echt het meest blij mee ben geweest, dus ik ga er nog even goed over nadenken!
  donderdag 4 november 2010 @ 20:14:59 #246
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88339236
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:44 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik twijfel. Het is veel geld, en ik weet niet of het goed pakt op een litteken, wie weet vallen ze er weer meteen uit ofzo. Vind het echt jammer, want dat waren m'n piercings waar ik echt het meest blij mee ben geweest, dus ik ga er nog even goed over nadenken!
Ik heb het niet gevolgd, waarom heb je ze eruit gehaald?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 4 november 2010 @ 20:17:14 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88339319
quote:
Op donderdag 4 november 2010 18:49 schreef electronique het volgende:
ik wil een piercing in mijn oor maar ik weet nog steeds niet wat :')
Wil je iets subtiels, of iets opvallends?
Iets stoers of iets liefs?

Anyway.... Kun keer iets meer vertellen over wat je wil...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88339604
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik wilde wat anders, maar bleek dus vandaag dat dan die gaatjes verder uit elkaar hadden moeten zitten. Dat heeft dat meisje dat de piercing gezet heeft dus niet goed gedaan (ik had een plaatje bij me).
Zoals het nu is, is het nog wel leuk maar niet zo uber-cool als ik hem wilde ;)
Wat wilde je dan eigenlijk? Je kan ook veel doen met commercially pure titanium of hoe het heet(= heel buigzaam spul)
pi_88340079
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wil je iets subtiels, of iets opvallends?
Iets stoers of iets liefs?

Anyway.... Kun keer iets meer vertellen over wat je wil...
Iets origineels in ieder geval. Vind een helix wel mooi maar vaak zo standaard
  donderdag 4 november 2010 @ 20:37:56 #250
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88340123
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:24 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]


Wat wilde je dan eigenlijk? Je kan ook veel doen met commercially pure titanium of hoe het heet(= heel buigzaam spul)
Als je in dit topic kijkt, forum.fok.nl/topic/1512559/3/50#85286203 en dan een post van yuki om 19.39
Buigzaam spul klinkt goed :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 4 november 2010 @ 20:39:58 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88340202
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:36 schreef electronique het volgende:

[..]

Iets origineels in ieder geval. Vind een helix wel mooi maar vaak zo standaard
Kijk anders naar de link die ik net heb gepost... Is dat wat?
Ben je trouwens een man of een vrouw? ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88340321
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Als je in dit topic kijkt, forum.fok.nl/topic/1512559/3/50#85286203 en dan een post van yuki om 19.39
Buigzaam spul klinkt goed :)
Als je netjes buigt is het zo te maken zoals op die foto. Ik denk ook dat dat sieraad ermee gedaan is.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:46:33 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88340476
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]


Als je netjes buigt is het zo te maken zoals op die foto. Ik denk ook dat dat sieraad ermee gedaan is.
[ afbeelding ]
Aha, vandaar...
Hoe kom ik aan zoiets en wat kost dat?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88340764
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Kijk anders naar de link die ik net heb gepost... Is dat wat?
Ben je trouwens een man of een vrouw? ;)
Vrouw :)
die van jou vind ik er dan wel weer heel mooi uitzien eigrnlijk :D
  donderdag 4 november 2010 @ 21:13:56 #255
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88341861
quote:
Op donderdag 4 november 2010 20:53 schreef electronique het volgende:

[..]


Vrouw :)
die van jou vind ik er dan wel weer heel mooi uitzien eigrnlijk :D
Dat van die link ben ik helaas niet....
De mijne staat wel ergens in dit topic, een link naar twitpic van vanmiddag :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88347642
ik google op "ear piercing" en ik krijg dit :'( nu durf ik niet meer
http://1.bp.blogspot.com/(...)ercing-infection.jpg
  donderdag 4 november 2010 @ 23:14:04 #257
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_88347798
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:44 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik twijfel. Het is veel geld, en ik weet niet of het goed pakt op een litteken, wie weet vallen ze er weer meteen uit ofzo. Vind het echt jammer, want dat waren m'n piercings waar ik echt het meest blij mee ben geweest, dus ik ga er nog even goed over nadenken!
Ze kunnen indien het goed genezen is gewoon door het oude litteken geplaatst worden, dan komen ze er haaks op ten opzichte van de vorige. Ik laat hem ook niet opnieuw zetten, ik kon hem goedkoop laten zetten, dus de prijs viel nog mee, maar al met al zijn het gewoon ondingen.
Net bijvoorbeeld krachttraining gedaan, en ze doen gelijk weer moeilijk aan het doen; helemaal rood, beetje blauwig/paars zelfs..
  donderdag 4 november 2010 @ 23:16:12 #258
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_88347872
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:46 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Aha, vandaar...
Hoe kom ik aan zoiets en wat kost dat?
De piercer bij Magic Piercings in Utrecht is ook edelsmid, hij heeft verschillende sieraden voor mij gebogen.
pi_88348034
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef electronique het volgende:
ik google op "ear piercing" en ik krijg dit :'( nu durf ik niet meer
http://1.bp.blogspot.com/(...)ercing-infection.jpg
Hoe kan je het zo ver laten komen? :'(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 4 november 2010 @ 23:43:51 #260
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88348901
Kwestie van aanleg en pech gok ik. Niet iedereen maakt zulke (keloide) littekens
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 5 november 2010 @ 01:31:26 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88351120
quote:
14.gif Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef luciferist het volgende:

[..]


De piercer bij Magic Piercings in Utrecht is ook edelsmid, hij heeft verschillende sieraden voor mij gebogen.
ah ok :) goed om te weten
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:32:39 #262
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88355769
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik heb het niet gevolgd, waarom heb je ze eruit gehaald?
De eerste was er een tijdje terug al uit gaan hangen, hij was aan het uitgroeien doordat ik die plek gewoon veel beweeg, dus had ik hem er uit getrokken, en met de tweede is het eigenlijk precies hetzelfde gegaan, gewoon uit het niets er uit gegaan. Ik weet wel echt zeker dat het aan de plek licht en niet hoe mijn lichaam er op reageert, aangezien ik nog 2 dermals heb, maar onder mijn navel, en die heb ik nu al 2 jaar (en van mijn andere piercings heb ik overigens ook nooit zoiets gehad).

quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef luciferist het volgende:

[..]


Ze kunnen indien het goed genezen is gewoon door het oude litteken geplaatst worden, dan komen ze er haaks op ten opzichte van de vorige. Ik laat hem ook niet opnieuw zetten, ik kon hem goedkoop laten zetten, dus de prijs viel nog mee, maar al met al zijn het gewoon ondingen.
Net bijvoorbeeld krachttraining gedaan, en ze doen gelijk weer moeilijk aan het doen; helemaal rood, beetje blauwig/paars zelfs..
Hmm ja heel tricky dus, ik denk dat ik het niet meer ga doen, gewoon omdat ze er toch wel weer uit zullen flikkeren door dat ik dat stuk van m'n lichaam teveel beweeg. ;(
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:55:07 #263
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88356535
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

De eerste was er een tijdje terug al uit gaan hangen, hij was aan het uitgroeien doordat ik die plek gewoon veel beweeg, dus had ik hem er uit getrokken, en met de tweede is het eigenlijk precies hetzelfde gegaan, gewoon uit het niets er uit gegaan. Ik weet wel echt zeker dat het aan de plek licht en niet hoe mijn lichaam er op reageert, aangezien ik nog 2 dermals heb, maar onder mijn navel, en die heb ik nu al 2 jaar (en van mijn andere piercings heb ik overigens ook nooit zoiets gehad).
[..]

Hmm ja heel tricky dus, ik denk dat ik het niet meer ga doen, gewoon omdat ze er toch wel weer uit zullen flikkeren door dat ik dat stuk van m'n lichaam teveel beweeg. ;(
Hmm, zonde hoor! Maar ja, als ze eruit blijven vallen is het inderdaad zonde om ze weer daar te laten zetten.
Misschien nog op een andere leuke plek, als een soort troost ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:03:08 #264
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88356816
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hmm, zonde hoor! Maar ja, als ze eruit blijven vallen is het inderdaad zonde om ze weer daar te laten zetten.
Misschien nog op een andere leuke plek, als een soort troost ;)
Ja er komen sowieso nieuwe! Maar nu even goed bedenken waar :P
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:05:36 #265
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88356913
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja er komen sowieso nieuwe! Maar nu even goed bedenken waar :P
In je decolleté? Of is dat een standaardplek?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:08:04 #266
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88356976
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef Murmeli het volgende:

[..]

In je decolleté? Of is dat een standaardplek?
Nee dat vind ik niet zo leuk. Ik zat er wel aan te denken om er twee onder m'n borst te doen, en dat het dan met mijn ribben zo schuin meeloopt, maar dat is een beetje kak omdat het net op het randje van je bh zit dan.
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:18:09 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88357400
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Nee dat vind ik niet zo leuk. Ik zat er wel aan te denken om er twee onder m'n borst te doen, en dat het dan met mijn ribben zo schuin meeloopt, maar dat is een beetje kak omdat het net op het randje van je bh zit dan.
Doe je het iets lager?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:17:00 #268
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_88359667
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Doe je het iets lager?
En als "ze" gaan hangen dan zit die rand er alsnog tegen aan :')
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:20:54 #269
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88359800
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef luciferist het volgende:

[..]


En als "ze" gaan hangen dan zit die rand er alsnog tegen aan :')
Haha!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:27:43 #270
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_88359990
Hahaah :') Nee ik weet niet of ik dat mooi vind staan, zal even kijken binnenkort.
pi_88361204
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 20:46 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Aha, vandaar...
Hoe kom ik aan zoiets en wat kost dat?
Euh nou..nee! :D Ik kan er zelf wel aan komen bij mijn supplier maar da's nogal een dikke omweg... Buigen kan je in principe makkelijk zelf, je kan het zo ook weer verbuigen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:54:49 #272
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88362946
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 13:02 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]


Euh nou..nee! :D Ik kan er zelf wel aan komen bij mijn supplier maar da's nogal een dikke omweg... Buigen kan je in principe makkelijk zelf, je kan het zo ook weer verbuigen.
Nu volg ik het ff niet meer....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88363828
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:54 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nu volg ik het ff niet meer....
Ik kan er zelf aan komen maar ik weet niet waar je ze als particulier in NL zelf zou kunnen kopen.
pi_88385145
Hmm, zit sterk te denken over het zetten van een microdermal (wat ik stiekem al heeeel lang wil), kom er alleen totaal niet uit bij welke shop ik dit wil doen. Heb hiervoor slechts 1 piercing laten zetten (rook), in Almere, maar hier kom ik vrijwel nooit meer. Iemand goede ervaringen in Amsterdam/Utrecht?
Yeah I talk shit, just deal with it.
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:36:39 #275
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88408037
Classic Ink and Mods in Amsterdam.

ben er geweest met iemand mee die er een piercing liet zetten, maar ik vond het zo n positieve ervaring dat ik er zelf ook heen zou gaan (als ik toch naar Amsterdam zou gaan, tis namelijk wel 2 uur treinen voor mij :') )
Aardige medewerkers, hygienisch, goede service (vriendin moest een keertje terug omdat het sierraad niet lief deed, toen is het sierraad gratis gewisseld)
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:37:46 #276
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_88408070
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef GimmeGore het volgende:
Classic Ink and Mods in Amsterdam.

ben er geweest met iemand mee die er een piercing liet zetten, maar ik vond het zo n positieve ervaring dat ik er zelf ook heen zou gaan (als ik toch naar Amsterdam zou gaan, tis namelijk wel 2 uur treinen voor mij :') )
Aardige medewerkers, hygienisch, goede service (vriendin moest een keertje terug omdat het sierraad niet lief deed, toen is het sierraad gratis gewisseld)
:Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 7 november 2010 @ 10:30:16 #277
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88425985
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 14:18 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]


Ik kan er zelf aan komen maar ik weet niet waar je ze als particulier in NL zelf zou kunnen kopen.
Heb je zelf een winkel oid waardoor je eraan kan komen dan ofzo? Zou je anders eens voor me willen informeren?

Ding doet nog steeds pijn trouwens. Ik ben een beetje bezorgd erover of dat wel normaal is en of het uiteindelijk wegtrekt? Vind pijn an sich niet zo heel erg, maar wel als het betekent dat mn lichaam serieus protesteert.
Iemand enig idee wat een normale tijdsduur is?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 7 november 2010 @ 14:16:52 #278
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88432135
16mm in mijn rechteroor :)

Nu sparen voor een paar mooie plugs die ik bij AOP gezien heb
  zondag 7 november 2010 @ 21:20:36 #279
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88449254
Ik ga zo maar even met mn hoofd in een bak zeezout hangen ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 8 november 2010 @ 20:41:08 #280
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_88488164
Weet iemand hoe ik droge oorlellen kan verhelpen?

Ik heb al een lange tijd earplugs en zit sinds 3 weken op 18mm, alleen sinds een paar dagen voelen mijn oorlellen echt héél erg droog/rimpelig, ze voelen harder, zijn gevoelig (eerst erg rood, nu niet meer), heb meteen mijn plugs eruit gelaten en een dagje aangekeken of het zou verhelpen alleen er veranderd weinig, sterker nog - achter mijn oorschelp is het ook erg schraal.

Heb mijn oren sindsdien laten weken in water en beetje gemasseerd met jojoba olie - maar geen verandering.

Iemand enig idee? Kan ook niet echt iets vinden via google.

[ Bericht 0% gewijzigd door MrEarcheese op 08-11-2010 20:50:42 ]
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_88488436
Ik smeerde altijd met lemony flutter van Lush :P
  maandag 8 november 2010 @ 20:51:43 #282
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_88488690
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Empathologica het volgende:
Ik smeerde altijd met lemony flutter van Lush :P
Lush.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_88488820
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 10:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Heb je zelf een winkel oid waardoor je eraan kan komen dan ofzo? Zou je anders eens voor me willen informeren?

Ding doet nog steeds pijn trouwens. Ik ben een beetje bezorgd erover of dat wel normaal is en of het uiteindelijk wegtrekt? Vind pijn an sich niet zo heel erg, maar wel als het betekent dat mn lichaam serieus protesteert.
Iemand enig idee wat een normale tijdsduur is?
Het is niet mijn winkel, maar ik werk er wel. :) Maar ik denk wel dat het nogal kort dag is, 20 november ga ik op vakantie voor 2 maanden...
pi_88492046
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef MYV het volgende:
Ik heb zelf een lippiercing en wil misschien een tepelpiercing, iemand ervaring met die laatste?
Pijnlijk.. Vooral als de piercer de naald er stukje bij beetje doorduwd ;(...

Maar ik heb er geen spijt van :)
I think God gives us children so death won't come as *such* a disappointment.
  maandag 8 november 2010 @ 22:20:31 #285
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88494247
Ik vond het wel meevallen eigenlijk.
Alleen rechts wou niet zo lekker.
pi_88494558
Bij mij viel rechts juist mee, omdat de naald er in één adem doorheen ging.
Bij links ging het net alsof je een spek aan het spies probeert te rijgen, maar het niet goed lukt zegmaar ;(...
I think God gives us children so death won't come as *such* a disappointment.
  maandag 8 november 2010 @ 22:46:36 #287
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_88495835
alleen rechts hier, zetten was gevoelig, maar niet erg pijnlijk..

een week later bleef tijdens een ollie (skateboard shizle) mijn gesp erin haken (baggy broek..) dat deed wel pijn ):
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:07:03 #288
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88504781
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]


Het is niet mijn winkel, maar ik werk er wel. :) Maar ik denk wel dat het nogal kort dag is, 20 november ga ik op vakantie voor 2 maanden...
oeh lekker! waarheen?

het was in Utrecht toch? Of ben ik nou in de war? Daar ben ik op zich wel vrij vaak. Maar anders kijken we na je vakantie even. Ik heb het idee dat het sieraad dat er nu in zit op zich wel ok is, en ik denk dat ik voorlopig alleen maar van sierraad ga wisselen als het echt moet, gezien de problemen die het geeft :)

Volgens mij is het trouwens een puistje dat er naast mn piercing zit. het gaatje zelf ziet er namelijk helemaal niet zo raar uit en het bultje zit er eigenlijk ook net 1 of 2 mm vandaan (mn vriend heeft het even uitgebreid bekeken). Het oor zelf gaat ook steeds minder pijn doen :) en ik hang het braaf in zeezout en zit er niet meer met mn vieze vingers aan. Volgens mij gaat het gewoon goedkomen ^O^
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:39:44 #289
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88507057
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef fruitellafantastic het volgende:
Bij mij viel rechts juist mee, omdat de naald er in één adem doorheen ging.
Bij links ging het net alsof je een spek aan het spies probeert te rijgen, maar het niet goed lukt zegmaar ;(...
Volgens die gozer die mij toen gepiercet heeft is het heel normaal dat één kant makkelijker gaat dan de andere kant.
pi_88507740
Ik haat dit weer. Mijn eskimo begint weer te kloten.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_88511368
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]



oeh lekker! waarheen?

het was in Utrecht toch? Of ben ik nou in de war? Daar ben ik op zich wel vrij vaak. Maar anders kijken we na je vakantie even. Ik heb het idee dat het sieraad dat er nu in zit op zich wel ok is, en ik denk dat ik voorlopig alleen maar van sierraad ga wisselen als het echt moet, gezien de problemen die het geeft :)

Volgens mij is het trouwens een puistje dat er naast mn piercing zit. het gaatje zelf ziet er namelijk helemaal niet zo raar uit en het bultje zit er eigenlijk ook net 1 of 2 mm vandaan (mn vriend heeft het even uitgebreid bekeken). Het oor zelf gaat ook steeds minder pijn doen :) en ik hang het braaf in zeezout en zit er niet meer met mn vieze vingers aan. Volgens mij gaat het gewoon goedkomen ^O^
Nee Terneuzen, grote kans dat je daar nooit komt dus :D . Maar het merk is http://www.industrialstrength.eu/ en die doen sinds kost meen ik alleen wholesale, maar er zijn meer studio's die het verkopen. De lijst is alleen erg oud, misschien kun je ze eens mailen voor een shop in de buurt.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:10:22 #292
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88546323
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]


Nee Terneuzen, grote kans dat je daar nooit komt dus :D . Maar het merk is http://www.industrialstrength.eu/ en die doen sinds kost meen ik alleen wholesale, maar er zijn meer studio's die het verkopen. De lijst is alleen erg oud, misschien kun je ze eens mailen voor een shop in de buurt.
Dank! Er zit een shop in den haag die hun sieraden verkoopt, kan daar even kijken. De site deed het mobiel niet zo lekker dus ik kijk later nog even beter.

Gisteravond weer een lekkere actie, was een bolletje verloren dus piercing ging uit een gaatje. Nu hangt ie dus nog in een gaatje en heb snel een zweerknopje in de andere gehangen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88547241
Ik ga vanvond eens kijken of ik naar 3mm kan
pi_88548664
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vanvond eens kijken of ik naar 3mm kan
Ik ook. :Y :)
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  woensdag 10 november 2010 @ 17:28:06 #295
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88562798
Zo, ik heb weer gewoon mn ringetjes in
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88566568
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:28 schreef Murmeli het volgende:
Zo, ik heb weer gewoon mn ringetjes in
Voelt het ook gelijk beter?
  woensdag 10 november 2010 @ 21:43:50 #297
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88573210
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Voelt het ook gelijk beter?
Ja, eigenlijk wel....
Ik ga nu maar op zoek naar een ander sieraad, want ik wil nog steeds wel die spiraal erin. maar dat komt dan wel. eerst dit genezen.
moest hem ook met waterstofperoxide gaan behandelen van de piercingmevrouw, vanwege dat bultje dat ernaast zit....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 11 november 2010 @ 10:53:07 #298
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  donderdag 11 november 2010 @ 10:55:12 #299
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_88586753
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:10 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dank! Er zit een shop in den haag die hun sieraden verkoopt, kan daar even kijken. De site deed het mobiel niet zo lekker dus ik kijk later nog even beter.

Gisteravond weer een lekkere actie, was een bolletje verloren dus piercing ging uit een gaatje. Nu hangt ie dus nog in een gaatje en heb snel een zweerknopje in de andere gehangen.
Je kan Industrial Strength ook custom orderen (sorry, te lui voor een behoorlijke Nederlandse vertaling) via AllOverPiercings.

http://piercingforum.nl/viewtopic.php?f=25&t=6444
pi_88592747
Zonder moeite linkeroor op 3mm ....


Nu rechts nog, maar ik krijg die segment ring niet los :D
pi_88593016
Ik zit rechts nu ook op 3mm, zonder enig probleem. Ging d'r zo in.
Links op 2mm met iets meer moeite...
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')