Ik denk dat als het nu niet ontstoken is, dat het wel kan, maar dan zou ik zo snel mogelijk terug gaan... Zal voor je duimen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
ja ik zat te twijfelen, om hem er weer te laten zetten, maar doet dat niet gruwelijk pijn over een litteken? of zou ik hem nu kunnen zetten, er zit nog een klein gaatje geloof ik, dat ze die zeg maar weer opensnijden?
Hmm, misschien had ik hem er beter nog even in kunnen laten zitten tot maandag, dat ik dan gelijk naar de piercer ging -_- maar ik zal maandag gewoon even langs de piercer zelf gaan en vragen wat volgens hun het verstandigst is om te doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:27 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik denk dat als het nu niet ontstoken is, dat het wel kan, maar dan zou ik zo snel mogelijk terug gaan... Zal voor je duimen...
Mwah, week nie. Als je hem had laten zitten terwijl je lichaam hem eruit probeert te werken was het misschien wel gaan ontsteken. Dat kun je toch nooit helemaal goed inschatten. Lekker uitlaten en maandag uithuilen bij de piercer... Succes!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hmm, misschien had ik hem er beter nog even in kunnen laten zitten tot maandag, dat ik dan gelijk naar de piercer ging -_- maar ik zal maandag gewoon even langs de piercer zelf gaan en vragen wat volgens hun het verstandigst is om te doen
Nope, bij mij nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Etto het volgende:
Is het dragen van oordopjes om muziek te luisteren een probleem met een tragus piercing?
Is hier al wat vaker gevraagd: Inderdaad geen probleem!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:43 schreef Etto het volgende:
Is het dragen van oordopjes om muziek te luisteren een probleem met een tragus piercing?
Waarom laat je die niet gewoon voor een paar euro schieten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:39 schreef Empathologica het volgende:
Zooo een oorlelpiercing erbij
DIY, alhoewel, niet Do It Yourself maar Do It Illow -nickname_
Ah, ok, dat is een ander verhaal jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:04 schreef Empathologica het volgende:
Omdat schieten veel slechter is omdat mijn nieuwste gaatjes op de rand van kraakbeen zitten en ik mijn vriendin de kans wil geven te oefenen. En mijn geschoten oorbellen zitten scheef ten opzichte van elkaar, de gepiercete oorbellen (staafjes) zitten wél recht ten opzichte van elkaar en de rest.
Hm, monroe is misschien in contrast met die onder je lip, maar je kijkt er zo onschuldig bij dat je het vast kan hebben. Dermals in nek lijkt me mooi!!!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
Monroe of niet?die in mijn nek ga ik ook nog even photoshoppen ..
[ afbeelding ]
Heheh, da's natuurlijk omdat je je borsten normaliter vaker laat swaffelen dan je nek en sleutelbeenderen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja he, ok ik denk dat ik daarvoor ga. Hoewel ik nu ook denk aan dermals bij m'n ribben daarzo (:')), zo schuin onder m'n borst dat het zo meeloopt, maar ik denk dat de uitgroeikans daar echt 10 keer groter is dan in m'n nek.
Voor het laten zetten van m'n tongpiercing had ik destijds wel alle topics doorgelezen -echt te veel leeswerk is dat trouwens-, maar toen had ik niet op de tragus piercing gelet. Maar evengoed bedankt voor het antwoord!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:01 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Is hier al wat vaker gevraagd: Inderdaad geen probleem!!
Je bent gek joh (of gewoon te beleefd) Een baas die misschien een tragus niet kan accepteren? Als je achteraf op je donder krijgt dan zeg je toch gewoon dat je het een oorbel vond en dat je niet wist dat je daaaar zelfs toestemming voor moest vragen!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Etto het volgende:
Voor het laten zetten van m'n tongpiercing had ik destijds wel alle topics doorgelezen -echt te veel leeswerk is dat trouwens-, maar toen had ik niet op de tragus piercing gelet. Maar evengoed bedankt voor het antwoord!Nu nog even informeren wat m'n werkgever er van gaat vinden..
Zolang er geen alternatief is, liever dierproeven dan mensproeven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ah zielig, dierproeven.
Maar ik denk inderdaad ook hygiëne.
Ik ruik een leuk stageonderzoek..!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:57 schreef luciferist het volgende:
Ik zit ook al een tijdje te denken om een lage labret te nemen, maar dat mag niet op stage omdat ik dierproeven doe... net alsof posttraumatische stress via piercings overdraagbaar is...
ligt eraan waar bij de overheid en wat voor functie. en waar de piercings zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Empathologica het volgende:
Meestal ook niet zo erg tolerant heb ik begrepen. Iets met representatief zijn ofzo?
Scheelt natuurlijk ook wel weer wat voor functie je hebt maar meestal zijn bedrijven anti piercings :/
Ik heb een verticale industrialquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ligt eraan waar bij de overheid en wat voor functie. en waar de piercings zitten.
ik heb er 2 bovenin mijn oor en daar heeft nog nooit iemand wat van gezegd. terwijl ik vaak zat mn haar opsteek, en het dus zichtbaar is.
Jij zou je zo opgeven voor LD50 proeven?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ah zielig, dierproeven.
Maar ik denk inderdaad ook hygiëne.
Dan moet je wel net in die gezonde helft zitten ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
zolang ik maar in de gezonde helft blijft, geen probleem...
Zelfde vraag met een surface piercing. Ik wil een rijtje staafjes in mijn arm.. Kunnen die allemaal tegelijk gezet, of moet daar flink wat tijd tussen zitten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:12 schreef Lushmonki het volgende:
Ik ben van plan om een dermal te gaan zetten op mijn pols. Heeft iemand hier ervaring mee? Groeit het er snel uit? Hoeveel kost zo'n dermal trouwens, volgens mij rond 50-75 euro toch?
Volgens mij is uitgroeien per persoon echt verschillend. Bij de 1 accepteert het lichaam een dermal wel, bij de ander nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:12 schreef Lushmonki het volgende:
Ik ben van plan om een dermal te gaan zetten op mijn pols. Heeft iemand hier ervaring mee? Groeit het er snel uit? Hoeveel kost zo'n dermal trouwens, volgens mij rond 50-75 euro toch?
Ik denk dat als je hem niet aan dezelfde kant doet dat het dan wel meevaltquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:28 schreef MYV het volgende:
Ik zit te twijfelen over een monroe maar dat zal denk ik niet matchen bij mijn lippiercing..
Je bent wel in evenwichtquote:
Monroe!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:28 schreef MYV het volgende:
Ik zit te twijfelen over een monroe maar dat zal denk ik niet matchen bij mijn lippiercing..
Het moet eerst helen, anders heb je meer kans op ontstekingen en uitgroeien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef susannetilburg het volgende:
[..]
Zelfde vraag met een surface piercing. Ik wil een rijtje staafjes in mijn arm.. Kunnen die allemaal tegelijk gezet, of moet daar flink wat tijd tussen zitten?
quote:dat heb ik een keer gedaan dat was geen succesOp maandag 25 oktober 2010 12:09 schreef GimmeGore het volgende:
vreemde ervaring, gepiercet worden door een leerlinge.
quote:Dat meisje was heel aardig, als ze nou bijvoorbeeld hier in Enschede zou gaan werken zou ik er voor "standaard" piercings zo heen gaan.Op maandag 25 oktober 2010 12:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik een keer gedaan dat was geen succes
bohquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
VERDOMME. ik liet net bijna mijn laptop vallen, en ik ving hem net op, maar hij ging langs mijn andere dermal onder m'n sleutelbeen, en die zit nu ook half los.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boh
dat wordt eruit halen dus?
zonde
balenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja
Ik vond ze echt heel mooi daar, dus ik denk dat ik ze gewoon opnieuw laat zetten binnenkort, dan maar over m'n littekens.
Ja bij mij zit er ook een plekje op die ander, smeer er ook littekencreme op, maar het is niet echt meer een litteken ofzo, ofja gewoon echt een klein plekjequote:Op zondag 31 oktober 2010 11:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
balen
ik heb nog steeds een gekleurde plek waar m'n dermal eruit moest, zo zonde
denk 't niet, dit was al m'n tweedequote:Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja bij mij zit er ook een plekje op die ander, smeer er ook littekencreme op, maar het is niet echt meer een litteken ofzo, ofja gewoon echt een klein plekje. Wil je hem niet opnieuw laten zetten?
Ahh, nee dat is niet fijn iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
denk 't niet, dit was al m'n tweede
en eerlijk gezegd wil ik het niet nog een keer meemaken dat hij er half utihangt, en er in het ziekenhuis uitgesneden moet wordern..
ooooh!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ahh, nee dat is niet fijn idd. Ik had die van mij er gewoon zelf uitgetrokken, lol. Durfde er niet zo snel mee naar de piercer te stappen omdat ze dan gaan snijden en bladiebla
Wow, dat ziet er echt heeeeel pijnlijk uit. Ben benieuwd hoe het verder gaat met helen met je industrial, als je oor er niet ondertussen vanaf is gevallen.quote:
Jawel hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Is stretchen van tepelpiercings van 1,2mm naar 1,6 een beetje te doen?
op vraag 1.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:34 schreef TripleP het volgende:
Ik heb m'n linkeroorlel nu gestretched tot 8 mm en heb er mijn eerste tunnel inzitten, maar ik merk dat hij te lang is (er steekt een stukje uit aan de achterkant van m'n oorlel), hoort dat, ligt het aan de piercing of aan mijn oorlel?![]()
Nog een vraagje over industrials: heb er nu een zwart staafje van 34 mm inzitten met 3 mm bolletjes. Ik zie eigenlijk NOOIT industrials met 3 mm bolletjes, alleen maar met maatje groot. Wordt het afgeraden of is het gewoon een kwestie van smaak?
Bij jou hebben ze de innerconch gelijk een ring in gezet... bij mij een staafje met balletjes.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
op vraag 1.
Er hoort wel een stukje uit te steken. 10mm draagvlak is vrij normaal.
op vraag 2.
Ik wil er straks ook kleinere balletjes op. Wat er nu opzit vind ik wel erg groot.
Ik heb er nu nog de standaardbolletjes op zitten, maar ik denk dat er toch wel binnenkort toch wel kleinere bolletjes of spikes op wil.
Ow en mijn oor zit er nog aan hoor.
Op die foto zag het er allemaal vrij afschrikwekkend uit, maar dat kwam ook omdat er nog bloed aan mijn oor zat en er flink in en op mijn oor is gekliederd (als deel van de uitleg ook)
quote:
Ik mocht zelf kiezen of ik een ringetje of een staafje wou. Meisje vertelde me wel dat ze nog nooit met een ringetje had gezet. Maar ik vind een ringetje mooier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij jou hebben ze de innerconch gelijk een ring in gezet... bij mij een staafje met balletjes.
Weet je zo ongeveer hoe groot die ring is?
Toch raar dat ze bij de ene piercingshops alleen staafjes doen en bij de ander een ringetje
Ik mocht dus niet kiezenquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:46 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik mocht zelf kiezen of ik een ringetje of een staafje wou. Meisje vertelde me wel dat ze nog nooit met een ringetje had gezet. Maar ik vind een ringetje mooier.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe groot het is, het was het tweede ringetje wat er gebruikt werd om te meten, omdat de eerste veel te groot was.
Je hebt verschillende draagvlakken he. Bij mij zijn ze ook te lang, steken voor bijna de helft uit, terwijl het eerst altijd goed zat. Zal ook wel komen doordat ik eerst SF had met schroefdraad, en nu DF.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:34 schreef TripleP het volgende:
Ik heb m'n linkeroorlel nu gestretched tot 8 mm en heb er mijn eerste tunnel inzitten, maar ik merk dat hij te lang is (er steekt een stukje uit aan de achterkant van m'n oorlel), hoort dat, ligt het aan de piercing of aan mijn oorlel?![]()
Nog een vraagje over industrials: heb er nu een zwart staafje van 34 mm inzitten met 3 mm bolletjes. Ik zie eigenlijk NOOIT industrials met 3 mm bolletjes, alleen maar met maatje groot. Wordt het afgeraden of is het gewoon een kwestie van smaak?
Dat is tof!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Murmeli het volgende:
piercing verwisseld!
resultaat, zie http://twitpic.com/33srni
Vet!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Murmeli het volgende:
piercing verwisseld!
resultaat, zie http://twitpic.com/33srni
quote:
kippevel over mijn gehele lijf toen ik dat zag ):quote:Op donderdag 4 november 2010 00:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb het gedaan, ik heb hem er uit getrokken
[ afbeelding ]
Waarom ben je zelf niet zo tevreden? En niks dragen omdat anderen 't leuk vinden he.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat jullie hem leuk vindenik was zelf niet zo tevreden
en het doet pijnvolgens mij ga ik er weer een paar weken niet op kunnen slapen
Als je er eerst iets met een andere vorm in had zitten, dan is het vrij normaal dat het weer pijn doet.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat jullie hem leuk vindenik was zelf niet zo tevreden
en het doet pijnvolgens mij ga ik er weer een paar weken niet op kunnen slapen
Ik wilde wat anders, maar bleek dus vandaag dat dan die gaatjes verder uit elkaar hadden moeten zitten. Dat heeft dat meisje dat de piercing gezet heeft dus niet goed gedaan (ik had een plaatje bij me).quote:Op donderdag 4 november 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ben je zelf niet zo tevreden? En niks dragen omdat anderen 't leuk vinden he.
Ik had eerst 2 ringetjes.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:58 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Als je er eerst iets met een andere vorm in had zitten, dan is het vrij normaal dat het weer pijn doet.
Een fistula geneest natuurlijk in een bepaalde vorm (afhankelijk van wat je er in hebt zitten aan ringetje of staafje) en als je er dan iets met een andere vorm in doet, dan moet die fistula zich daar aan gaan aanpassen/die vorm aannemen.
Ik weet niet, ik twijfel. Het is veel geld, en ik weet niet of het goed pakt op een litteken, wie weet vallen ze er weer meteen uit ofzo. Vind het echt jammer, want dat waren m'n piercings waar ik echt het meest blij mee ben geweest, dus ik ga er nog even goed over nadenken!quote:Op donderdag 4 november 2010 07:32 schreef Sulley02 het volgende:
Hè wat zonde. Laat je ze nog opnieuw zetten? Het is wel een erg gave plek..
Ik heb het niet gevolgd, waarom heb je ze eruit gehaald?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik twijfel. Het is veel geld, en ik weet niet of het goed pakt op een litteken, wie weet vallen ze er weer meteen uit ofzo. Vind het echt jammer, want dat waren m'n piercings waar ik echt het meest blij mee ben geweest, dus ik ga er nog even goed over nadenken!
Wil je iets subtiels, of iets opvallends?quote:Op donderdag 4 november 2010 18:49 schreef electronique het volgende:
ik wil een piercing in mijn oor maar ik weet nog steeds niet wat
Wat wilde je dan eigenlijk? Je kan ook veel doen met commercially pure titanium of hoe het heet(= heel buigzaam spul)quote:Op donderdag 4 november 2010 18:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wilde wat anders, maar bleek dus vandaag dat dan die gaatjes verder uit elkaar hadden moeten zitten. Dat heeft dat meisje dat de piercing gezet heeft dus niet goed gedaan (ik had een plaatje bij me).
Zoals het nu is, is het nog wel leuk maar niet zo uber-cool als ik hem wilde
Iets origineels in ieder geval. Vind een helix wel mooi maar vaak zo standaardquote:Op donderdag 4 november 2010 20:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wil je iets subtiels, of iets opvallends?
Iets stoers of iets liefs?
Anyway.... Kun keer iets meer vertellen over wat je wil...
Als je in dit topic kijkt, forum.fok.nl/topic/1512559/3/50#85286203 en dan een post van yuki om 19.39quote:Op donderdag 4 november 2010 20:24 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wat wilde je dan eigenlijk? Je kan ook veel doen met commercially pure titanium of hoe het heet(= heel buigzaam spul)
Kijk anders naar de link die ik net heb gepost... Is dat wat?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:36 schreef electronique het volgende:
[..]
Iets origineels in ieder geval. Vind een helix wel mooi maar vaak zo standaard
Als je netjes buigt is het zo te maken zoals op die foto. Ik denk ook dat dat sieraad ermee gedaan is.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je in dit topic kijkt, forum.fok.nl/topic/1512559/3/50#85286203 en dan een post van yuki om 19.39
Buigzaam spul klinkt goed
Aha, vandaar...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Als je netjes buigt is het zo te maken zoals op die foto. Ik denk ook dat dat sieraad ermee gedaan is.
[ afbeelding ]
Vrouwquote:Op donderdag 4 november 2010 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kijk anders naar de link die ik net heb gepost... Is dat wat?
Ben je trouwens een man of een vrouw?
Dat van die link ben ik helaas niet....quote:Op donderdag 4 november 2010 20:53 schreef electronique het volgende:
[..]
Vrouw![]()
die van jou vind ik er dan wel weer heel mooi uitzien eigrnlijk
Ze kunnen indien het goed genezen is gewoon door het oude litteken geplaatst worden, dan komen ze er haaks op ten opzichte van de vorige. Ik laat hem ook niet opnieuw zetten, ik kon hem goedkoop laten zetten, dus de prijs viel nog mee, maar al met al zijn het gewoon ondingen.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik twijfel. Het is veel geld, en ik weet niet of het goed pakt op een litteken, wie weet vallen ze er weer meteen uit ofzo. Vind het echt jammer, want dat waren m'n piercings waar ik echt het meest blij mee ben geweest, dus ik ga er nog even goed over nadenken!
Hoe kan je het zo ver laten komen?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef electronique het volgende:
ik google op "ear piercing" en ik krijg ditnu durf ik niet meer
http://1.bp.blogspot.com/(...)ercing-infection.jpg
ah okquote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
De piercer bij Magic Piercings in Utrecht is ook edelsmid, hij heeft verschillende sieraden voor mij gebogen.
De eerste was er een tijdje terug al uit gaan hangen, hij was aan het uitgroeien doordat ik die plek gewoon veel beweeg, dus had ik hem er uit getrokken, en met de tweede is het eigenlijk precies hetzelfde gegaan, gewoon uit het niets er uit gegaan. Ik weet wel echt zeker dat het aan de plek licht en niet hoe mijn lichaam er op reageert, aangezien ik nog 2 dermals heb, maar onder mijn navel, en die heb ik nu al 2 jaar (en van mijn andere piercings heb ik overigens ook nooit zoiets gehad).quote:Op donderdag 4 november 2010 20:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd, waarom heb je ze eruit gehaald?
Hmm ja heel tricky dus, ik denk dat ik het niet meer ga doen, gewoon omdat ze er toch wel weer uit zullen flikkeren door dat ik dat stuk van m'n lichaam teveel beweeg.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ze kunnen indien het goed genezen is gewoon door het oude litteken geplaatst worden, dan komen ze er haaks op ten opzichte van de vorige. Ik laat hem ook niet opnieuw zetten, ik kon hem goedkoop laten zetten, dus de prijs viel nog mee, maar al met al zijn het gewoon ondingen.
Net bijvoorbeeld krachttraining gedaan, en ze doen gelijk weer moeilijk aan het doen; helemaal rood, beetje blauwig/paars zelfs..
Hmm, zonde hoor! Maar ja, als ze eruit blijven vallen is het inderdaad zonde om ze weer daar te laten zetten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
De eerste was er een tijdje terug al uit gaan hangen, hij was aan het uitgroeien doordat ik die plek gewoon veel beweeg, dus had ik hem er uit getrokken, en met de tweede is het eigenlijk precies hetzelfde gegaan, gewoon uit het niets er uit gegaan. Ik weet wel echt zeker dat het aan de plek licht en niet hoe mijn lichaam er op reageert, aangezien ik nog 2 dermals heb, maar onder mijn navel, en die heb ik nu al 2 jaar (en van mijn andere piercings heb ik overigens ook nooit zoiets gehad).
[..]
Hmm ja heel tricky dus, ik denk dat ik het niet meer ga doen, gewoon omdat ze er toch wel weer uit zullen flikkeren door dat ik dat stuk van m'n lichaam teveel beweeg.
Ja er komen sowieso nieuwe! Maar nu even goed bedenken waarquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmm, zonde hoor! Maar ja, als ze eruit blijven vallen is het inderdaad zonde om ze weer daar te laten zetten.
Misschien nog op een andere leuke plek, als een soort troost
In je decolleté? Of is dat een standaardplek?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja er komen sowieso nieuwe! Maar nu even goed bedenken waar
Nee dat vind ik niet zo leuk. Ik zat er wel aan te denken om er twee onder m'n borst te doen, en dat het dan met mijn ribben zo schuin meeloopt, maar dat is een beetje kak omdat het net op het randje van je bh zit dan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
In je decolleté? Of is dat een standaardplek?
Doe je het iets lager?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet zo leuk. Ik zat er wel aan te denken om er twee onder m'n borst te doen, en dat het dan met mijn ribben zo schuin meeloopt, maar dat is een beetje kak omdat het net op het randje van je bh zit dan.
Haha!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
En als "ze" gaan hangen dan zit die rand er alsnog tegen aan
Euh nou..nee!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Aha, vandaar...
Hoe kom ik aan zoiets en wat kost dat?
Nu volg ik het ff niet meer....quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Euh nou..nee!Ik kan er zelf wel aan komen bij mijn supplier maar da's nogal een dikke omweg... Buigen kan je in principe makkelijk zelf, je kan het zo ook weer verbuigen.
Ik kan er zelf aan komen maar ik weet niet waar je ze als particulier in NL zelf zou kunnen kopen.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:36 schreef GimmeGore het volgende:
Classic Ink and Mods in Amsterdam.
ben er geweest met iemand mee die er een piercing liet zetten, maar ik vond het zo n positieve ervaring dat ik er zelf ook heen zou gaan (als ik toch naar Amsterdam zou gaan, tis namelijk wel 2 uur treinen voor mij)
Aardige medewerkers, hygienisch, goede service (vriendin moest een keertje terug omdat het sierraad niet lief deed, toen is het sierraad gratis gewisseld)
Heb je zelf een winkel oid waardoor je eraan kan komen dan ofzo? Zou je anders eens voor me willen informeren?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:18 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik kan er zelf aan komen maar ik weet niet waar je ze als particulier in NL zelf zou kunnen kopen.
Lush.quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Empathologica het volgende:
Ik smeerde altijd met lemony flutter van Lush
Het is niet mijn winkel, maar ik werk er wel.quote:Op zondag 7 november 2010 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je zelf een winkel oid waardoor je eraan kan komen dan ofzo? Zou je anders eens voor me willen informeren?
Ding doet nog steeds pijn trouwens. Ik ben een beetje bezorgd erover of dat wel normaal is en of het uiteindelijk wegtrekt? Vind pijn an sich niet zo heel erg, maar wel als het betekent dat mn lichaam serieus protesteert.
Iemand enig idee wat een normale tijdsduur is?
Pijnlijk.. Vooral als de piercer de naald er stukje bij beetje doorduwdquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef MYV het volgende:
Ik heb zelf een lippiercing en wil misschien een tepelpiercing, iemand ervaring met die laatste?
oeh lekker! waarheen?quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het is niet mijn winkel, maar ik werk er wel.Maar ik denk wel dat het nogal kort dag is, 20 november ga ik op vakantie voor 2 maanden...
Volgens die gozer die mij toen gepiercet heeft is het heel normaal dat één kant makkelijker gaat dan de andere kant.quote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef fruitellafantastic het volgende:
Bij mij viel rechts juist mee, omdat de naald er in één adem doorheen ging.
Bij links ging het net alsof je een spek aan het spies probeert te rijgen, maar het niet goed lukt zegmaar...
Nee Terneuzen, grote kans dat je daar nooit komt dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oeh lekker! waarheen?
het was in Utrecht toch? Of ben ik nou in de war? Daar ben ik op zich wel vrij vaak. Maar anders kijken we na je vakantie even. Ik heb het idee dat het sieraad dat er nu in zit op zich wel ok is, en ik denk dat ik voorlopig alleen maar van sierraad ga wisselen als het echt moet, gezien de problemen die het geeft
Volgens mij is het trouwens een puistje dat er naast mn piercing zit. het gaatje zelf ziet er namelijk helemaal niet zo raar uit en het bultje zit er eigenlijk ook net 1 of 2 mm vandaan (mn vriend heeft het even uitgebreid bekeken). Het oor zelf gaat ook steeds minder pijn doenen ik hang het braaf in zeezout en zit er niet meer met mn vieze vingers aan. Volgens mij gaat het gewoon goedkomen
Dank! Er zit een shop in den haag die hun sieraden verkoopt, kan daar even kijken. De site deed het mobiel niet zo lekker dus ik kijk later nog even beter.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee Terneuzen, grote kans dat je daar nooit komt dus. Maar het merk is http://www.industrialstrength.eu/ en die doen sinds kost meen ik alleen wholesale, maar er zijn meer studio's die het verkopen. De lijst is alleen erg oud, misschien kun je ze eens mailen voor een shop in de buurt.
Ik ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga vanvond eens kijken of ik naar 3mm kan
Voelt het ook gelijk beter?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:28 schreef Murmeli het volgende:
Zo, ik heb weer gewoon mn ringetjes in
Ja, eigenlijk wel....quote:
Je kan Industrial Strength ook custom orderen (sorry, te lui voor een behoorlijke Nederlandse vertaling) via AllOverPiercings.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dank! Er zit een shop in den haag die hun sieraden verkoopt, kan daar even kijken. De site deed het mobiel niet zo lekker dus ik kijk later nog even beter.
Gisteravond weer een lekkere actie, was een bolletje verloren dus piercing ging uit een gaatje. Nu hangt ie dus nog in een gaatje en heb snel een zweerknopje in de andere gehangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |