Ja en dat viel dus echt wel mee, het was wel even.. 'oef' 'aah' en 'zucht' En dat branderige gevoel vond ik eigenlijk veel irritanter.quote:
In hetzelfde oor?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:13 schreef GimmeGore het volgende:
Ik mag volgende maand voor een conch en een industrial op dezelfde dag
Ik vond mijn tongpiercing sowieso pijnloos.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pijnloos? Dan doe ik daar m'n 2e helixen m'n tong!
Not
[..]
[..]
Lolklinkt wel heel pijnlijk though
ik niet dat vond ik de ergste van allemaalquote:Op zondag 26 september 2010 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vond mijn tongpiercing sowieso pijnloos.
Serieus? Zelfs industrial en daarna gelijk je helm opzetten?quote:Op zondag 26 september 2010 20:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet dat vond ik de ergste van allemaal
dat was niks vergeleken met mijn tongpiercingquote:Op zondag 26 september 2010 20:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Serieus? Zelfs industrial en daarna gelijk je helm opzetten?
Zeezoutenquote:Op maandag 27 september 2010 08:48 schreef Murmeli het volgende:
Ik geloof dat ie ontstoken is. Zit een bultje naast en als ik daarop duw komt er bloed en zooi uit. Iemand tips wat te doen, naast gewoon wat beter/vaker schoonmaken? Doet verder geen pijn ofzo
Succesquote:
He jakkesquote:Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef Mirjam het volgende:
ik bleef net onder de douche hangen aan m'n microdermal, zo hard dat hij er nu half uit ligt
na een rondje bellen moet ik zo op de spoedpost zijn, dat wordt ws. snijden
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef skunkasaur het volgende:
Een vriend van me had een cyste direct naast het gaatje in mijn oor dat we samen hebben laten zetten. Helemaal opgezwollen enzo. Hij heeft nu nog maar één gaatje, alleen links![]()
Zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 06:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Trouwens, HIJ had een cyste in JOUW oor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |