Dat ook ja... dat het maandag is maakt me niet veel uit...quote:Op maandag 20 september 2010 09:35 schreef senesta het volgende:
Heeft meer met jouw zin dan met het type dag te maken?
Pony's willen idd nog weleens bijten. Ben ook niet zo dol erop.quote:Op maandag 20 september 2010 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die pony's zijn fukking eng hoor, echt wel Grenade-do-able
Stuk vis?quote:Op maandag 20 september 2010 13:11 schreef Frutsel het volgende:
Maandags bijt ik liever ergens anders in
Zonde, zijn opzich wel mooie auto's die dodge'squote:Op maandag 20 september 2010 13:15 schreef Frutsel het volgende:
Ghehe, dr komt hier net zon vertegenwoordiger aanrijden... met een patserige Zwarte Dodge Ramfan. Maar de indraai op ons terrein is nogal kut als je daar geen rekening mee houdt en die amerikaan heeft een grote draaicircel en GRRRRRRKKKKKKKKRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAK zo langs de zijkant van het hek
Enorme kras, deuk en zelfs een gat in de deur, precies op het slot draaide die om die paal![]()
Waarom heb ik het gevoel dat het gesprek boven nu niet over zaken gaat maar over die auto![]()
Nee, het vorige deel staat hier:quote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Het vorige deel staat hier:
TRU OH#250 Over zweven en andere fijne dingen
Nee, ik heb nog steeds -15 aan beide ogenquote:
Dat betekent dat je eindelijk wijs wordt. Ik was al wijs op mijn 6e en hoe hoger de sterkte van de glazen, hoe wijzer je bentquote:Even serieus: heb een cylinder en moet een bril, trouwens...
quote:Op maandag 20 september 2010 10:54 schreef Bastard het volgende:
Ik denk wat voel ik mij wazig... maar ben mn bril vergeten![]()
Neequote:Op maandag 20 september 2010 13:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, wat dom zeg! Maar ja, jij hebt dan ook niet zo'n hoge sterkte he
.
Dat eet ik wel vanavond jaquote:
Ik heb er niets mee, net als met die hummers enzo. Patserbakken.. mooi of niet, stiekum moest ik wel ff gniffelenquote:Op maandag 20 september 2010 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zonde, zijn opzich wel mooie auto's die dodge's
Ik heb wel een grote auto, maar zo groot nou ook weer nietquote:Op maandag 20 september 2010 13:42 schreef Bastard het volgende:
Mja ik hou wel grote auto's..en beetje stoer uiterlijk doet het ook wel goed .. gaan ze tenminste opzij als ze je in de achterkijkspiegel zien.
Tankpasquote:Op maandag 20 september 2010 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb wel een grote auto, maar zo groot nou ook weer niet
Benzineslurpers
Ik heb een zwart/witte Dodgequote:Op maandag 20 september 2010 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zonde, zijn opzich wel mooie auto's die dodge's
Ik heb 3 hummers hamstersquote:Op maandag 20 september 2010 13:52 schreef senesta het volgende:
Ik heb een zwart/witte Dodge
[ afbeelding ]
En een Hummer
[ afbeelding ]
Wat een heerrrlijke poezels zijn dat zegquote:Op maandag 20 september 2010 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een zwart/witte Dodge
[ afbeelding ]
En een Hummer
[ afbeelding ]
We mogen alleen helaas geen dodge of hummer bestellenquote:Op maandag 20 september 2010 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Auto's van de zaak![]()
![]()
Zwart witte Dodges en Rode Hummers zijn
Zou ook wel een auto van de zaak willen, maar dat zou nergens op slaan. Woon vlakbij mijn werk.quote:Op maandag 20 september 2010 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
We mogen alleen helaas geen dodge of hummer bestellen![]()
Iets met lage inruilwaarde .. pfff je koopt een Alfa toch ook niet om de inruilwaarde, ook omdat hij mooi is. (Staat er dus ook niet op)
Je hebt vast een groene autoquote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ook wel een auto van de zaak willen, maar dat zou nergens op slaan. Woon vlakbij mijn werk.
Maar rijd wel in een grote auto. Eigenlijk te groot, maar ja, ben er wel helemaal blij mee. Rijdt zo lekker.
Nee, moondust silverquote:Op maandag 20 september 2010 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt vast een groene auto
Ja is altijd handig, dus als het kan waarom niet
quote:
Dat stond op de aankoopbon, en ik vind het zo mooi klinken: moondust silverquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moondust nog wel!
Want meestal als je vraagt aan een vrouw.. "wat voor auto rij je" krijg je de kleur te horen![]()
Oh ja.. met dat pearl effect?quote:Op maandag 20 september 2010 15:27 schreef Frutsel het volgende:
ik heb een grijsgroenblauwezilver ofzo![]()
van dichtbij is ie anders dan van ver weg
Ik rij een hele kleine auto, maar ik mis mijn grote stationwagen wel zeg maar...quote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ook wel een auto van de zaak willen, maar dat zou nergens op slaan. Woon vlakbij mijn werk.
Maar rijd wel in een grote auto. Eigenlijk te groot, maar ja, ben er wel helemaal blij mee. Rijdt zo lekker.
Nee dat somt het wel op...quote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tweakers, is dat dat forum voor nerds? Of heb ik dat helemaal mis?
Ja, onder andere voor mij dusquote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
Tweakers, is dat dat forum voor nerds? Of heb ik dat helemaal mis?
Ja, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ben ook heel zuinig en netjes op mijn auto, en wil ook niet dat iedereen met zijn baggerschoenen er in kruipt. Dus eerst voeten vegen en dan mogen ze mee. Erg he?quote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik rij een hele kleine auto, maar ik mis mijn grote stationwagen wel zeg maar...
Maarja, misschien ook wel omdat die niet nieuw was en ik me niet rot voelde om daar met mijn modderschoenen in te stappen
Ik heb er ooit weleens gelezen, toen Fok down was geloof ik.quote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, onder andere voor mij dus. Ik vind Tweakers een soort FOK, maar dan voor intelligente mensen
.
Maar je kent Tweakers toch wel?
Volgens dat artikel worden Duitse sneakerfetisjisten seksueel opgewonden van skateschoenenquote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef Bastard het volgende:
Raar dat het bezwaffelen er niet bij staat
Geen idee of dat zo heetquote:
Tja..zo vreemd is dat plaatje niet? Ergens moeten je zweet/zaadvoeten toch vandaan komenquote:
Hee jongens (en meisjes)quote:Op maandag 20 september 2010 16:29 schreef Frutsel het volgende:
Tja..zo vreemd is dat plaatje niet? Ergens moeten je zweet/zaadvoeten toch vandaan komen
Ik vraag me al de hele tijd af hoe hij dat weer schoon krijgtquote:Op maandag 20 september 2010 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo heet![]()
[..]
Tja..zo vreemd is dat plaatje niet? Ergens moeten je zweet/zaadvoeten toch vandaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |