Zou ook wel een auto van de zaak willen, maar dat zou nergens op slaan. Woon vlakbij mijn werk.quote:Op maandag 20 september 2010 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
We mogen alleen helaas geen dodge of hummer bestellen![]()
Iets met lage inruilwaarde .. pfff je koopt een Alfa toch ook niet om de inruilwaarde, ook omdat hij mooi is. (Staat er dus ook niet op)
Je hebt vast een groene autoquote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ook wel een auto van de zaak willen, maar dat zou nergens op slaan. Woon vlakbij mijn werk.
Maar rijd wel in een grote auto. Eigenlijk te groot, maar ja, ben er wel helemaal blij mee. Rijdt zo lekker.
Nee, moondust silverquote:Op maandag 20 september 2010 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt vast een groene auto
Ja is altijd handig, dus als het kan waarom niet
quote:
Dat stond op de aankoopbon, en ik vind het zo mooi klinken: moondust silverquote:Op maandag 20 september 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moondust nog wel!
Want meestal als je vraagt aan een vrouw.. "wat voor auto rij je" krijg je de kleur te horen![]()
Oh ja.. met dat pearl effect?quote:Op maandag 20 september 2010 15:27 schreef Frutsel het volgende:
ik heb een grijsgroenblauwezilver ofzo![]()
van dichtbij is ie anders dan van ver weg
Ik rij een hele kleine auto, maar ik mis mijn grote stationwagen wel zeg maar...quote:Op maandag 20 september 2010 15:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ook wel een auto van de zaak willen, maar dat zou nergens op slaan. Woon vlakbij mijn werk.
Maar rijd wel in een grote auto. Eigenlijk te groot, maar ja, ben er wel helemaal blij mee. Rijdt zo lekker.
Nee dat somt het wel op...quote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tweakers, is dat dat forum voor nerds? Of heb ik dat helemaal mis?
Ja, onder andere voor mij dusquote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
Tweakers, is dat dat forum voor nerds? Of heb ik dat helemaal mis?
Ja, ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ben ook heel zuinig en netjes op mijn auto, en wil ook niet dat iedereen met zijn baggerschoenen er in kruipt. Dus eerst voeten vegen en dan mogen ze mee. Erg he?quote:Op maandag 20 september 2010 15:31 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik rij een hele kleine auto, maar ik mis mijn grote stationwagen wel zeg maar...
Maarja, misschien ook wel omdat die niet nieuw was en ik me niet rot voelde om daar met mijn modderschoenen in te stappen
Ik heb er ooit weleens gelezen, toen Fok down was geloof ik.quote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, onder andere voor mij dus. Ik vind Tweakers een soort FOK, maar dan voor intelligente mensen
.
Maar je kent Tweakers toch wel?
Volgens dat artikel worden Duitse sneakerfetisjisten seksueel opgewonden van skateschoenenquote:Op maandag 20 september 2010 15:33 schreef Bastard het volgende:
Raar dat het bezwaffelen er niet bij staat
Geen idee of dat zo heetquote:
Tja..zo vreemd is dat plaatje niet? Ergens moeten je zweet/zaadvoeten toch vandaan komenquote:
Hee jongens (en meisjes)quote:Op maandag 20 september 2010 16:29 schreef Frutsel het volgende:
Tja..zo vreemd is dat plaatje niet? Ergens moeten je zweet/zaadvoeten toch vandaan komen
Ik vraag me al de hele tijd af hoe hij dat weer schoon krijgtquote:Op maandag 20 september 2010 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo heet![]()
[..]
Tja..zo vreemd is dat plaatje niet? Ergens moeten je zweet/zaadvoeten toch vandaan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |