Windows OS? Zoek even naar je hosts.txt. Misschien heeft je vrouw een grapje uitgehaald door er dit in te zetten:quote:
Wat maakt het nou uit welke browser iemand gebruikt? Of is het penisverlengend om Firefox/Safari/ Opera/Chrome/whatever te gebruikenquote:
Ik weet niet of je met problemen, virussen en spyware en dat soort dingen bedoelt, maar dat vind ik in de meeste gevallen toch echt de schuld van de eindgebruiker en niet van de browser.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
Dat je weet dat diegene altijd problemen heeft met zijn/haar browser, omdat IE gewoon faalt, is wel penisverlengend ja
ik gebruik standaard FFquote:Op donderdag 9 september 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je weet dat diegene altijd problemen heeft met zijn/haar browser, omdat IE gewoon faalt, is wel penisverlengend ja
Ik Opera. Welke cupmaat geeft mij dat?quote:
b75quote:Op donderdag 9 september 2010 20:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik Opera. Welke cupmaat geeft mij dat?
ik bedoel het feit dat je bepaalde sites niet kan zien enzoquote:Op donderdag 9 september 2010 20:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met problemen, virussen en spyware en dat soort dingen bedoelt, maar dat vind ik in de meeste gevallen toch echt de schuld van de eindgebruiker en niet van de browser.
Ik denk dat JP twee erwtjes op een plankie heeft.quote:
Dat haar vriend op het schilderij er gewoon zijn fantasie heeft neergezet... ja zou heel goed kunnen. Logisch!quote:Op donderdag 9 september 2010 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat JP twee erwtjes op een plankie heeft.
Dubbel A dus.
Pas beter bij haar postuur van klein pittig ding
Zeker logisch.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat haar vriend op het schilderij er gewoon zijn fantasie heeft neergezet... ja zou heel goed kunnen. Logisch!
Chrome heeft 100/100, e-penis +100quote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Dit dus: http://acid3.acidtests.org/
Nou, volgens mij heeft Bastard een ander computerprobleempje. Aangezien hij het ook heeft over blauwe schermen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
ik bedoel het feit dat je bepaalde sites niet kan zien enzo
Als sites er als een soepzooitje uitzien in de gangbare en meestgebruikte browsers (waar Internet Explorer absoluut toe behoort), dan ligt dat aan een amateuristische frontend webdeveloper.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:25 schreef naatje_1 het volgende:
Dit dus: http://acid3.acidtests.org/
Ik installeerde chrome.. uiteindelijk... tijdens installatie.. bleu screen.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Chrome heeft 100/100, e-penis +100
Vanmiddag virus opgeruimdquote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft Bastard een ander computerprobleempje. Aangezien hij het ook heeft over blauwe schermen.
Dat Bastard helderziend isquote:Op donderdag 9 september 2010 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Zeker logisch.
JoepiePoepie, wat is hierop uw commentaar?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat topic had helemaal niks met mij te maken, maar goed. Hij wilde het als feature, dan vind ik dat hij daar zelf mee moet beginnen bij zijn eigen posts.
Als ik nou zeg:
"We hebben binnen dit forum dan ook te maken met verschillende cupmaten, echter is dit niet duidelijk te zien anders dan op het profiel. De cupmaat toevoegen aan posts zou hiervoor een goede oplossing zijn denk ik. Zorgt er ook voor dat je de boel wat beter in kunt schatten denk ik."
Dan moet ik niet verbaasd zijn als iedereen die mij quote F100 B75 bij de quote gaat zetten.
Alhoewel ik natuurlijk liever dit zie:
"We hebben binnen dit forum dan ook te maken met verschillende penisformaten, echter is dit niet duidelijk te zien anders dan op het profiel. Het penisformaat toevoegen aan posts zou hiervoor een goede oplossing zijn denk ik. Zorgt er ook voor dat je de boel wat beter in kunt schatten denk ik."![]()
![]()
Jamaarrrr, dat zijn de nieuwe functies die een site moet kunnen. Soms wil je gewoon niet dat je sites achterwaards compatible zijn, omdat dat sowieso niets toevoegd. Als je nl. dat chrome experiment van Arcade Fire doet, de naam zegt het al, dan moet dat gewoon in chrome. Met safari (die ik eerst aanhing) duurde het een tijdje voor die laadde.quote:Op donderdag 9 september 2010 21:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft Bastard een ander computerprobleempje. Aangezien hij het ook heeft over blauwe schermen.
[..]
Als sites er als een soepzooitje uitzien in de gangbare en meestgebruikte browsers (waar Internet Explorer absoluut toe behoort), dan ligt dat aan een amateuristische frontend webdeveloper.
Je maakt een site namelijk niet voor een browser, maar voor de bezoekers.
Jij schreef een keer dat html/css in 2 minuten te leren is. Nou, dat bedoel ik dus, dat is dus echt niet zo. Frontend developing is gewoon een vak waar onder andere browserkennis bij hoort. En browserkennis krijg je alleen maar door ervaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |