abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86661576
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:41 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is al zo vaak voorbij gekomen :P
Jaha, maar niet besproken!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86661610
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Klinkt raar, maar als het klopt dat er gefingeerde slachtoffers zijn, dan zijn er helemaal geen familieleden die naar zo'n ceremonie gaan. Men moet dan dus foto's bewerken om de illusie te creëren dat er familie aanwezig was.

Leuke theorie he :P

Hier nog zo'n persoon die het blijkbaar nodig vindt om in VELE gastenboeken van victims berichten achter te laten. En ALTIJD hetzelfde bericht.

http://www.google.nl/webh(...)&fp=4796b0fb5c10c4b7

Now ain't that strange. :P

Hier nog een paar waarvan de berichten variëren. Vooral die mevrouw Jahn uit Dixon Illinois (laatste linkje) schijnt heel wat slachtoffers persoonlijk gekend te hebben:

Ik denk dat als je een beetje gaat graven, je nog veel meer van dit soort namen kunt vinden die vele gastenboeken vol "spammen".
Ik heb even diep gegraven en het antwoord gevonden op al die vele posts van dezelfde mensen op de herdenkingssites.
Ook hier is dus een hele duidelijke en goede verklaring voor .... ;)

Mevrouw Teresa Jahn staat bij de Very Special Thanks genoemd trouwens.

http://www.911memorialquilts.com/pages/specialthanks.htm

Dit vraagstuk is nu dus beantwoord Jokkebrok ... ;)
pi_86661638
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:41 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Jaha, maar niet besproken!
Oh.. niet meteen zo he... :X :*

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:43 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik heb even diep gegraven en het antwoord gevonden op al die vele posts van dezelfde mensen op de herdenkingssites.
Ook hier is dus een hele duidelijke en goede verklaring voor .... ;)

Mevrouw Teresa Jahn staat helemaal onderaan genoemd trouwens.

http://www.911memorialquilts.com/pages/specialthanks.htm

Dit vraagstuk is nu dus beantwoord Jokkebrok ... ;)
Voor mij niet, maar ik zal er over ophouden ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2010 00:45:48 ]
pi_86661655
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Voor mij niet, maar ik zal er over ophouden ;)
Dat snap ik niet ... 8)7
pi_86661681
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:06 schreef Oblivion het volgende:
Derde vliegtuig en kijk eens hoe duidelijk, hoe helder deze kleuren zijn!
Groter vliegtuig?
Er vloog wel meer rond:
En niet alleen boven NY.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_86661695
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

Oh.. niet meteen zo he... :X :*

:P :+

Heb jij die film gezien? Eerlijk zeggen!
(Die film waarvan ik wel 3 KEER een url in het topic heb gegooid)
pi_86661750
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:45 schreef piepie het volgende:

[..]

Dat snap ik niet ... 8)7
Oh... haha... :D

Firefox laat de tekst deels niet zien, alleen als ik alles selecteer. Kreeg een soort van lege pagina te zien met alleen een mailadres :)

Maar ok, ik geef je gelijk. Dat verklaart haar vele berichten wel. Goed gevonden. ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2010 00:53:16 ]
pi_86661798
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:48 schreef Oblivion het volgende:

[..]

:P :+

Heb jij die film gezien? Eerlijk zeggen!
(Die film waarvan ik wel 3 KEER een url in het topic heb gegooid)
Nee, maar ik heb wel heel veel Pentagon filmpjes gezien. Een lange docu over de Flight data recorder en de RAW data. En dan nog een docu waar ooggetuigen aan het woord komen die een vliegtuig zagen of hoorden maar een andere richting uitwezen dan het had moeten vliegen om het Pentagon te raken. Aantal agenten geloof ik. En dan nog de taxi chauffeur die een paal door zijn voorruit kreeg. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2010 00:56:06 ]
pi_86661811
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Er vloog wel meer rond:
Als ik het zo bekijk dat is die witte hier toch echt hetzelfde.
Heb wel ergens gelezen dat het een normale route is voor een cargo vliegtuig.
Die vlek aan de onderkant als laatste, ik denk eerder dat het een helicopter is geweest, daar waren er veel meer van. Maar kan het fout hebben natuurlijk.
quote:
Ja, die heb ik gezien, zal wel extra beveiliging zijn geweest?

Dat is iets wat ik tot de dag van vandaag niets van begrijp, waar waren de Jets?
Ze waren immers al in de lucht...met een oefening bezig...
Waarom zijn ze niet alsnog gekomen, ik bedoel, 2 vliegtuigen waren het nu, maar wat als er 4 waren geweest die zich in New York wilde boren....?

Of zijn ze naderhand wel geweest?
pi_86661817
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niks, ik had een linkje naar een foto gepost die ik bij nader inzien niet wilde plaatsen ;)

Maar ik doe het nu dan toch maar. Het is volgens mij niet eerder aan de orde geweest:

Knipje i.v.m. linkjes.
Okay. Nu begrijp ik je beter. Ik dacht dat je op mijn post reageerde. ;).

Morgen ga ik me eens even flink inlezen. Vanmorgen liet Ryan me wat filmpjes en foto's zien die ik toch wel heel erg gek vond. Vol met gezichten die dezelfde lijken te zijn. Creepy. En nou wil ik er wel eens wat meer van weten ook. Dus niet dat je denkt dat ik ga trollen o.i.d.

@Oblivion, leuk om je hier tegen te komen. :) .
pi_86661836
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:55 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel heel veel Pentagon filmpjes gezien. Een lange docu over de Flight data recorder en de RAW data. En dan nog een docu waar ooggetuigen aan het woord komen die een vliegtuig zagen of hoorden maar een andere richting uitwezen dan het had moeten vliegen om het Pentagon te raken. Aantal agenten geloof ik. En dan nog de taxi chauffeur die een paal door zijn voorruit kreeg. :9
Dat was de film! Mutsie...
pi_86661847
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat was de film! Mutsie...
Oh.. maar die heb ik dan alweer maanden geleden gezien :D
pi_86661872
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh.. maar die heb ik dan alweer maanden geleden gezien :D
Ja? Dan had je verdomme wel meer mogen lullen toen ik het er over had... }:|
pi_86661883
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:57 schreef Stali het volgende:

[..]

Okay. Nu begrijp ik je beter. Ik dacht dat je op mijn post reageerde. ;).

Morgen ga ik me eens even flink inlezen. Vanmorgen liet Ryan me wat filmpjes en foto's zien die ik toch wel heel erg gek vond. Vol met gezichten die dezelfde lijken te zijn. Creepy. En nou wil ik er wel eens wat meer van weten ook. Dus niet dat je denkt dat ik ga trollen o.i.d.
Dan zit je bij Jokkebrok goed!
quote:
@Oblivion, leuk om je hier tegen te komen. :) .
:W
pi_86661907
Niet te veel posten hoor, want ik kan er een paar dagen niet zijn hier ... -O-
pi_86661956
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:56 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Die vlek aan de onderkant als laatste, ik denk eerder dat het een helicopter is geweest, daar waren er veel meer van. Maar kan het fout hebben natuurlijk.
[..]

Dat is iets wat ik tot de dag van vandaag niets van begrijp, waar waren de Jets?
Waarom zijn ze niet alsnog gekomen, ik bedoel, 2 vliegtuigen waren het nu, maar wat als er 4 waren geweest die zich in New York wilde boren....?

die oefeningen waren, voor zover ik me kan herinneren, een verzinsel.
vliegtuigen raken overigens regelmatig het contact kwijt, er moet meer aan de hand zijn voordat er fighters op af gestuurd worden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86662032
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 01:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

die oefeningen waren, voor zover ik me kan herinneren, een verzinsel.
Oh, waar heb je dat gelezen dan?
Want dat vind ik dan wel weer heel interessant.

Ik heb naast een Amerikaanse basis gewoond, jaren lang en ik heb ooit in een grijs verleden een Amerikaanse piloot gedate...
( :P sue me)
Die zijn zo strak en georganiseerd dat ik nog steeds niet kan begrijpen waarom die pipo's niet bij New York waren en/of Pentagon...
pi_86662078
Nee, ik heb een fragment gehoord dat een vrouw zei dat er iets ergs aan de hand was en dat een ander zei: Is this for real or....
Of is dat wat je bedoeld dat dat fragment niet op waarheid berust?

Ben alleen vergeten waar... :')
pi_86662148
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 01:11 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Oh, waar heb je dat gelezen dan?
Want dat vind ik dan wel weer heel interessant.

Ik heb naast een Amerikaanse basis gewoond, jaren lang en ik heb ooit in een grijs verleden een Amerikaanse piloot gedate...
( :P sue me)
Die zijn zo strak en georganiseerd dat ik nog steeds niet kan begrijpen waarom die pipo's niet bij New York waren en/of Pentagon...
Ik meen dat het andersom was. Dat er wel gezegd wordt in de filmpjes dat het zo was, maar daar geen bron of verwijzing voor is. Weet jij dat zo? Anders zoek ik morgen wel even.

kwam wel dit tegen dat aangeeft dat zelfs na 9-11 het nog meer dan een uur duurt voordat figters de boel gaan bekijken: http://www.foxnews.com/us(...)eported-sources-say/
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86662345
We gaan morgen wel weer verder!
  dinsdag 21 september 2010 @ 07:49:33 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86663549
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar je ziet die "schaduw" op een gegeven moment een soort van "verlengd" worden en die verlenging verdwijnt ineens weer. Maar goed, het kan dus ook aan mij liggen. Hoe het ook zij, er zijn meer mensen die het vreemd vinden en ja, misschien is het spijkers op laag water zoeken.

Ik heb in eerdere topics enkele foto's uitgelicht die in mijn ogen duidelijk bewerkt zijn. Het vreemde is dat er een klein handje vol mensen zijn die dat ook constateren, maar het merendeel ziet absoluut niets raars aan de foto's. Ik denk dat dit voornamelijk te verklaren is door de manier WAAROP je naar dergelijke foto's kijkt. Hoe sta je in het verhaal. Ben je 100% objectief, of heb je je mening al klaar. Zo heb ik mijn mening al klaar en durf ik mezelf niet objectief meer te noemen en dat geldt voor een hoop van jullie ook.

Vreemd genoeg is er niemand in gegaan op de foto van de man met het halve hoofd tijdens een 9/11 ceremony (9/11 #25 ). Ja, 1 iemand begon er over, maar negeerde het vreemde hoofd totaal. Het lijkt er sterk op dat mensen zich ook gewoon volledig afsluiten voor dit soort eigenaardigheden. Hetzelfde geldt voor de rariteiten die je op de diverse memorial sites tegenkomt. Voor de een is niets raar en voor de ander juist weer een heleboel.
[..]
Ik had het wel gezien. Maar moet ik gaan zeggen van hé die memorial day is gestaged?

quote:
Denk het wel. Sowieso staat ie in (13) delen op YouTube, maar kwaliteit is niet al te denderend.
ConCen maar denk dat een dergelijk docu niet staat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:25:37 #122
52357 Lambiekje
pi_86663890
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:46 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

alles kan exploderen onder de juisteomstandigheden. Een ballon die je te ver opbaast ontploft ook. In het wtc zijn enorme druk verschilen, temperatuurverschillen en branden geweest. Het zou vreemd zijn als er niet ontplofte.
ja theoretisch mogelijk maar niet met een zielig zwak brandend vuurtje voor net aan een halfuur.
Daarnaast is het absurd dat het de weg van de meeste weerstand pakt!!

quote:
Juist het trapenhuis is zon locatie waar je de meeste ontploffingen verwacht omdat dat de ruimte is die de verdiepingen met elkaar verbindt. Als je zoekt zie je ook genoeg getuigen spreken van harde wind in het trappenhuis, als ik het me goed herinner zelfs zware dingen die door de lucht vlogen. Bij zon extreem druk verschil moeten er wel dingen ontploffen.
[..]

Alex Jones?
Misschien moet je iets meer onderzoek naar hem doen i.p.v. 9-11 :P
mister gatekeeper
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:28:13 #123
52357 Lambiekje
pi_86663917
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:50 schreef oompaloompa het volgende:
als bonus even de google autocomplete geprobeerd :
[ afbeelding ]
je hebt geknipt en plakt... ik krijg alleen " AJ is illuminati " AJ is a fraud" "AJ is insane"
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:34:53 #124
52357 Lambiekje
pi_86664024
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:56 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[..]

ze zijn geweest alleen van een veel verder afgelegen vliegveld. Met jajaja met een ernstig beperkte topsnelheid restrictie. ~1/3 full power :)
Imo doelbewuste obstructie
pi_86664430
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja theoretisch mogelijk maar niet met een zielig zwak brandend vuurtje voor net aan een halfuur.
Daarnaast is het absurd dat het de weg van de meeste weerstand pakt!!
[..]

mister gatekeeper
Lambiekje toch, volgens mij begrijp je de mode-kreet "weg van de minste weerstand" niet helemaal. Leg eens in eigen woorden uit waarom de man zijn verhaal niet in wtc7 zou hebben gekund, en wat de "weg van minste weerstand" is en waarom wtc7 die niet heeft gevolgd maar wel zou moeten hebben gevolgd.

Als je dat niet in, laten we zeggen 6, kernzinnen lukt, moet je misschien even stilstaan bij de mogelijkheid dat je het niet helemaal begrijpt & je iets meer inlezen over het onderwerp op minder opruiende & manipulerende websites.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')