Nou, wel meer dan 1 hoor. Maar goed, ik ga me weer even met leuke dingen bezighoudenquote:Op maandag 20 september 2010 22:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. feitelijk heeft ie dus maar 1 berichtje achter gelaten en dus is het niet meer vreemd?

!
!

alles kan exploderen onder de juisteomstandigheden. Een ballon die je te ver opbaast ontploft ook. In het wtc zijn enorme druk verschilen, temperatuurverschillen en branden geweest. Het zou vreemd zijn als er niet ontplofte.quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Oblivion het volgende:
Ja, ik moet die vent ook niet echt...goeie..
Wat hij zegt is dit: Dat die Barry gesmeekt heeft zijn opname niet te gebruiken omdat hij bedreigd werd...
Omdat hij dus explosies heeft gezien, gehoord en over dode lichamen in de lobby heeft gelopen.
Jij vind het niet raar dat er explosies binnen in dat gebouw waren, genoeg om een heel trappenhuis op te blazen? Zodat ze (zijn baas was er ook bij) weer naar de 8ste verdieping moesten?
Lijkt mij dat als je zo'n gebouw maakt NIKS maar dan niks ontplofbaar naast een trappenhuis zet.
Mensen moeten immers gewoon naar buiten kunnen gaan, daarvoor is een trappenhuis.
Alex Jones?quote:Op maandag 20 september 2010 22:38 schreef Oblivion het volgende:
Vind trouwens wel dat er veel smoesjes gebruikt worden als het gaat om filmpjes die men dus eigenlijk helemaal niet wil zien, terwijl het best interessant is.
Wilde dit even gezegd hebben.

En omdat het daar staat moet ik dat wel ineens geloven?quote:Op maandag 20 september 2010 22:50 schreef oompaloompa het volgende:
als bonus even de google autocomplete geprobeerd :
[ afbeelding ]

Hij zegt niet dat de lift explodeert, hij zegt dat de andere man gezegd heft datde deuren open blaasden (whatever that may mean) en er een man in brand in de lift was. Die lift is dus niet geexplodeerd, dan zou er weinig man in zitten dunkt mequote:Op maandag 20 september 2010 23:10 schreef Oblivion het volgende:
Dus is het ook niet vreemd dat de lift explodeert?
Trouwens ik concentreer me dan liever op het hele verhaal en niet wat 1 man te zeggen heeft, toch?

nee dat ws ter vermaak. Zoals ik daarvoor al gepost heb, een beetje zelf onderzoek doen levert al genoeg redenen op om Alex Jones op geen enkele wijze te willen sponsoren of aanmoedigen.quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En omdat het daar staat moet ik dat wel ineens geloven?

het was een CD, duidelijk te zien aan de knik in het midden.quote:Op maandag 20 september 2010 22:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
kun je uitleggen wat je vreemd vindt aan het instorten van wtc7?
Ik kan me voorstellen dat er iets vreemds mee lijkt te zijn, dit omdat de oorzaak van het instorten niet smelten door brand o.i.d. is, maar op de een of andere manier veel mensen dit lijken te denken. Juist omdat het kleine, verspreidde, maar lang durende branden waren is het gebouw waarschijnlijk ingestort. Toch hoor je vaak mensen zeggen dat het raar is omdat de brandjes zo klein waren, terwijl dat eigenlijk juist de reden is dat het is ingestort.
Als je aan kunt geven waar je denkt dat het vreemd is, kan ik wel proberen uit te leggen waarom het niet vreemd is? (of je hebt helemaal gelijk en het is echt vreemd en dan word je wereldberoemd)

ik heb een knik in mijn beenquote:Op maandag 20 september 2010 23:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het was een CD, duidelijk te zien aan de knik in het midden.

Wanneer je dit leest.quote:Op maandag 20 september 2010 12:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In het vorige topic had jij een paar filmpjes over photosoeps mbt de slachtoffers, vicsims derhalve genaamd, is dat uit een langere docu genomen? Ik heb die, ik geloof twee filmpjes, gezien en die waren an sich wel interessant. Die foto's van de slachtoffers staan ook online? Kun je als leek maw controleren wat in die filmpjes wordt geïmpliceerd?
 .
.  .
 .

Zit diezelfde schaduw in...quote:Op maandag 20 september 2010 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oblivion: Hier dezelfde footage, maar dan minder vertraagd.
Hier te vinden tussen Televised Amateurs First seen on TV 9/11-13 and 9/14 en dan 2nd WTC Plane Impact - Gamma Press F=O=X
http://www.911conspiracy.tv/2nd_hit.html

Gezellig!quote:

Niks, ik had een linkje naar een foto gepost die ik bij nader inzien niet wilde plaatsenquote:

quote:A photo shows the damaged WTC 6 on the left of the North Tower. WTC 6 lay between the North Tower and WTC 7, Larry Silverstein's 47-story building that mysteriously collapsed in a controlled demolition at 5:25 p.m. on 9-11.
The fact that the WTC 6 building was severely damaged before the first tower collapsed can be seen in photos taken by Bill Biggart, a photographer who was killed on 9-11 when the North Tower collapsed. His digital photos were salvaged from his camera. The website StagedTerror.com has an excellent analysis of his photos.

Ik PM helemaal niks!quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:23 schreef Oblivion het volgende:
Ja PM maar!
En naar Stali natuurlijk!
Ik zit er helemaal klaar voor!

ik wil niet weer captain obvious hoeven zijn, maar je ziet in een filmpje op deze pagina een hele boel dingen die kant op vliegen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niks, ik had een linkje naar een foto gepost die ik bij nader inzien niet wilde plaatsen
Maar ik doe het nu dan toch maar. Het is volgens mij niet eerder aan de orde geweest:
WTC 6 met een enorme krater:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
http://www.bollyn.com/the-mystery-of-wtc-6

quote:What Caused the WTC 6 Crater?
July 10, 2002
Before the smoke had cleared from around the stricken South Tower, a mysterious explosion shot 550 feet into the air above the U.S. Customs House at 6 World Trade Center. This unexplained blast at the Customs House has never been investigated or reported in the mainstream media.
Despite the fact that the horrible events of September 11 occurred in broad daylight and were widely photographed, significant aspects of the attacks have been completely suppressed by a media blackout. A massive explosion, witnessed by millions of television viewers on CNN, evidently devastated WTC 6, the 8-story U.S. Customs House, although no national newspaper or media outlet has said a word about it.
The unexplained blast occurred between the burning North Tower and the 47-story Salomon Brothers Building, known as WTC 7, immediately after United Airlines Flight 175 smashed into the South Tower, at about 9:03 a.m. The explosion at WTC 6 was shown afterwards on CNN. Because it not broadcast as it happened there has been some confusion about when it actually occurred. The large amount of smoke seen cascading around the South Tower in the video led some observers to mistake the blast for a dust cloud from the subsequent collapse of the tower.
TIMING CONFIRMED
I contacted CNN to determine exactly when the footage was filmed. CNN's Public Affairs Department confirmed that the explosion shown in the footage occurred immediately after the second plane had crashed into the South Tower. When asked if the footage was taken at 9:04 a.m., the CNN archivist who could not give his last name, said, "That's correct." When asked if CNN could offer any explanation about what might have caused the blast that clearly reached 550 feet, soaring higher than the 47-story WTC 7 in the foreground, the archivist said, "We can't figure it out."

Was dat zijn straf voor het publiceren van de foto's?quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:33 schreef Oblivion het volgende:
Ook goed...
Ik lees dat de fotograaf het niet heeft overleeft...

Ik weet niet wat ik bedoel. Heb mezelf hier niet in verdiept, daarom wilde ik het niet plaatsen. Maar speculeer er maar lekker op los.quote:Maar euhm, zou het kunnen dat er een hele grote garages onder die gebouwen zitten?
Of bedoel je dat het dus omhoog is geëxplodeerd en er nu niks meer te zien is?
http://www.stagedterror.com/Pages/WTC6.htm

ALS dat waar is, dan denk ik aan een Bunkerbuster of JDAM. Dat zou zo'n krater kunnen slaan.quote:

Vind het luguber..that's all.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Was dat zijn straf voor het publiceren van de foto's?
Ik ga liever terug naar het pentagon!quote:Ik weet niet wat ik bedoel. Heb mezelf hier niet in verdiept, daarom wilde ik het niet plaatsen. Maar speculeer er maar lekker op los.

Dat is al zo vaak voorbij gekomenquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind het luguber..that's all.
[..]
Ik ga liever terug naar het pentagon!
Is ook nog niet echt besproken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |