Ja hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 20 september 2010 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen die zich eenzaam voelen misschien? Zoals die types die 112 bellen om maar gewoon iemand te bellen.. Mensen die graag willen reageren om zich er bij betrokken te kunnen voelen?
Dat zijn ook opties als je inderdaad gelijk hebt, toch?
Het instorten van de gebouwen vind ik eigenlijk wel vreemd en zeker gebouw 7.quote:Op maandag 20 september 2010 08:35 schreef oompaloompa het volgende:
[ afbeelding ]
laatste post:
[..]
wat zijn de dingen dan die voor jou vreemd zijn?
Hoe eenzaam ben je eigenlijk als je 28.000 berichten op 1 memorial site achterlaat?quote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja hier ben ik het wel mee eens.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zich het lot van de slachtoffers zo aantrokken dat ze bij alle slachtoffers een berichtje achterlieten. Omdat ze die slachtoffers niet persoonlijk kenden hebben ze een standaardzin gebruikt uit medeleven.
Ik vind dat persoonlijk helemaal niet vreemd, omdat mensen extreem meeleefden met de slachtoffers die deze hel moesten meemaken.
Ik heb dat wel eens gezien. Heel bizar, maar waar komen deze beelden vandaan?quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef Oblivion het volgende:
Niet eenzaam denk ik.quote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe eenzaam ben je eigenlijk als je 28.000 berichten op 1 memorial site achterlaat?![]()
http://www.google.nl/webh(...)&fp=4796b0fb5c10c4b7
Het zijn er geen 28.000, het zijn er veel minder.quote:Op maandag 20 september 2010 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe eenzaam ben je eigenlijk als je 28.000 berichten op 1 memorial site achterlaat?![]()
http://www.google.nl/webh(...)&fp=4796b0fb5c10c4b7
quote:Op maandag 20 september 2010 21:49 schreef piepie het volgende:
[..]
Niet eenzaam denk ik.
De man is een schade-advocaat, dus kan ook zakelijke motieven hebben.
Misschien liet hij het zijn secretaresse wel doen in de rustige uurtjes.
http://livoniaattorneysonline.com/
Nee, is geen grap, zijn meerdere filmpjes van.quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gezien. Heel bizar, maar waar komen deze beelden vandaan?
Lijkt mij eigenlijk een grap dit.![]()
Niet als je weet hoeveel een advocaat hier aan zou kunnen verdienen wordt het allemaal ontmaskerd.quote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe vreemd is het om als schade advocaat de doden te feliciteren en gelukkig nieuw jaar te wensen? Is dat niet een beetje raar? Hier in NL sowieso lijkt me. Ik denk niet dat deze advocaat hier echt voor verantwoordelijk is.
Als je het echt wil weten kun je hem een e-mail sturen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
![]()
Maar hoe vreemd is het om als schade advocaat de doden te feliciteren en gelukkig nieuw jaar te wensen? Is dat niet een beetje raar? Hier in NL sowieso lijkt me. Ik denk niet dat deze advocaat hier echt voor verantwoordelijk is.
http://abovetopsecret.com/911_Conspiracies.phpquote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gezien. Heel bizar, maar waar komen deze beelden vandaan?
Lijkt mij eigenlijk een grap dit.![]()
kun je uitleggen wat je vreemd vindt aan het instorten van wtc7?quote:Op maandag 20 september 2010 21:26 schreef piepie het volgende:
[..]
Het instorten van de gebouwen vind ik eigenlijk wel vreemd en zeker gebouw 7.
Ik ben geen expert in die dingen, maar heb wel docu's gezien waarin experts dit beweerden.quote:Op maandag 20 september 2010 22:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
kun je uitleggen wat je vreemd vindt aan het instorten van wtc7?
Ik kan me voorstellen dat er iets vreemds mee lijkt te zijn, dit omdat de oorzaak van het instorten niet smelten door brand o.i.d. is, maar op de een of andere manier veel mensen dit lijken te denken. Juist omdat het kleine, verspreidde, maar lang durende branden waren is het gebouw waarschijnlijk ingestort. Toch hoor je vaak mensen zeggen dat het raar is omdat de brandjes zo klein waren, terwijl dat eigenlijk juist de reden is dat het is ingestort.
Als je aan kunt geven waar je denkt dat het vreemd is, kan ik wel proberen uit te leggen waarom het niet vreemd is? (of je hebt helemaal gelijk en het is echt vreemd en dan word je wereldberoemd)
Is maar 1:52, moet te doen zijn...quote:Op maandag 20 september 2010 22:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
kun je uitleggen wat je vreemd vindt aan het instorten van wtc7?
Ik kan me voorstellen dat er iets vreemds mee lijkt te zijn, dit omdat de oorzaak van het instorten niet smelten door brand o.i.d. is, maar op de een of andere manier veel mensen dit lijken te denken. Juist omdat het kleine, verspreidde, maar lang durende branden waren is het gebouw waarschijnlijk ingestort. Toch hoor je vaak mensen zeggen dat het raar is omdat de brandjes zo klein waren, terwijl dat eigenlijk juist de reden is dat het is ingestort.
Als je aan kunt geven waar je denkt dat het vreemd is, kan ik wel proberen uit te leggen waarom het niet vreemd is? (of je hebt helemaal gelijk en het is echt vreemd en dan word je wereldberoemd)
Ja, waarvan weer ontzettend veel duplicate content. Sommige pagina's hebben wel 20+ urls.quote:Op maandag 20 september 2010 22:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier weer een... 26.400 hits:
http://www.google.nl/sear(...)i=&aql=&oq=&gs_rfai=
Okayquote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, waarvan weer ontzettend veel duplicate content. Sommige pagina's hebben wel 20+ urls.
Het FOKfotoboek bijvoorbeeld maakt ook gebruik van duplicate content. De pagina's zijn op meerdere urls te bereiken:
Fotoboek van J0kkebr0k
Fotoboek van User
Fotoboek van User
Maar dat wil niet zeggen dat Terecht 3 berichten in jouw fotoboek geplaatst heeft.
(Duplicate content is erg slecht voor zoekmachine-optimalisatie (SEO) trouwens.)
De meeste gebouwen (iig wtc7) zijn gebouwd om langere grote branden te kunen overleven. Kleine brandjes worden normaal gesproken door een sprinkler intallatie geblust.quote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik ben geen expert in die dingen, maar heb wel docu's gezien waarin experts dit beweerden.
Leg jij dan maar uit waarom het niet vreemd is, daar ben ik wel benieuwd naar.
Zeker gebouw 7 wat helemaal niet geraakt was.
Ik weet niet zo goed wat me op moet vallen in het eerste filmpje?quote:Op maandag 20 september 2010 22:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is maar 1:52, moet te doen zijn...
Twee key witnesses. Allebei dood door omstandigheden.
En als je toch bezig bent: En snuffel zelf nog wat rond, misschien kan jij er nog wat over vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 verdachte sterfgevallen in 9 jaar valt eigenlijk nog wel mee. In mijn persoonlijke kring zijn er sinds 911 al 5 sterfgevallen geweest waarvan 2 zeker onder het zelfde kopje verdacht zouden kunnen vallen.
Van AlexJones krijg ik oogbalkanker, die sla ik even over
(iets serieuzer, die man kraamt zo extreem veel onzin uit, dat hij minder betrouwbaar is als " the boy who cried wolf". Ik heb echt heel weinig zin om iemand meer views op youtube te geven die op zo'n belachelijke manier met informatie en mensen om gaat)Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Het zijn er wel een heel stuk minder dan 15.000 hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Okay![]()
Maar of het er nu 28.000 of 15.000 zijn... het gaat er om dat het wazig is. Feit blijft dat die Doug in zo'n beetje ieder gastenboek de birthday boy aan het uithangen is.
Ah.. feitelijk heeft ie dus maar 1 berichtje achter gelaten en dus is het niet meer vreemd?quote:Op maandag 20 september 2010 22:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het zijn er wel een heel stuk minder dan 15.000 hoor.
Als ik al zeg dat sommige pagina's wel 20+ urls hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |